Kur kvatrai ir olas????
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ozz rakstīja: ble, vienalga nesaprotu kas dīzeļam var izdilt taa, ka gaisu dod vairak iekšā...
benzdiņam es veel atrastu karburatora droseles ar izdilušām asītēm.
Skorpjiem nelieto parasto gaisu, bet speciālo abrazīvo, tāpēc arī izdilst ieplūde un rij iekšā vairāk gaisa
Moška vari ieteikt kādu labu psihiatru? Pie kura tu parasti ej uzpildīties?
Ir gāzes ručka no panonijas.
Ozz rakstīja:
i_edgars rakstīja: Vecam motoram no izdilima samazinās gaisa ieplūde cilindros, bet dīzeli iesmidzina tik pat, jeb vairāk kā nepieciešams tam gaisa daudzumam... un kūp.
a vot šitais man laupa nakstsmieru.... iisti nesaprotu par ko ir runa
Parasti izdilušam motoram ir mazāka berze un tas iet labāk. Bet nu skorpjiem jau viss ir savādāk... nez kā tam silikona skorpim iet ar tiem dūmiem...
Bļe sučkas cp-isti visas brīvdienas reidoja pa mazajiem meža ceļiem, ņihuja nevarēja atvilkt ar kvatru. Nācās braukt uz veikalu ar kvadru.
i_edgars rakstīja: Jā tīru! Tās satāvs ir skābs un ar palielu spirtu daudzumu, kas ir nāvējošas nespeciālajām gumijām.
Nu tagad skaidrs kā tu radies...
Interesanti kā kvēptu šitais:
Cilindru ar divu litru tilpumu vieglajam esmu redzējis, bet tādu monstru nē...
Ja tas bremžu šķidrums būtu tik salstošs, tad 3/4 Latvijas autoparka jau pie -10 paliktu bez bremzēm.
Klausīties šejienes viedajos specos ir tas pats kas klausīties beigtas cūkas atraugās!
Vispār, kurš lohs maina bremžu eļļas??? Motora eļļa spēj pat izturēt 100 štukas bez maiņas. Pirms pārdošanas nomaini un viss notiek.
Un nevajag te dirst par eļļas novecošanos, atslāņošanos u.t.t. Varu parādīt mucu, kurā ir iekšā vismaz 15 gadus veca PSRS ražojuma, jauna eļļa. Krāsa un konsistence tāda pati kā "tikko no SPS'a". Klienti nesūdzās...
viktors1961 rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
viktors1961 rakstīja: nu paldies visiem par postiem, laikam jau būs vien tās smiltis jāpamēģina....
varu piedāvāt no sava karjera
P.S> dokumentu maciņu gan jautā Pirmajam
P.S.S. bet par to dārza šļauku -nopirtni. Tas jebkurā gadijumā neuxja naudas neprasa piekurbulē pepelocu ,palaid ūdentiņu un pabuļkšinies.
Pa cik tev kubs ar piegādi ? vajadzētu pietikt ar kubu? nav liels māla piemaisījums?
Mazgāšana parasti palīdz, ja kvēpst uzgāzējot, bet ja kvēpst uz vienmērīgiem apgriezieniem, tad laikam tomēr īsti laba barošanas sistēma nav
Kubu jau var tepat kādā mežmalā vai upes krastā pierakt. Paķer tikai sietu līdz, lai pēc tam nav jāsijā.
Ja gribi braukt ar traktoru, tad samierinies ar diskomfortu...
Nu bet tā arī ir, ja kolonna brauc ar +20 un vairāk, tad cels ārā tikai to krutāko tačku, parasti bmw.
viktors1961 rakstīja: Sveicināti! Nu jau krietns laiciņš, kā neesmu padomu prasījis, bet tas brīdis atkal ir klāt. nesen ievēroju, 140 zs 2,5 TDI A6 vecais kvēpst kā KAMAZ-s, kad pret kalnu piekabe jāvelk. Savu mutuli izmeta arī agrāk, nu bet vienmērīgi velkot pa šoseju dabu nepietirsa. Tagad kauns paliek braukt. Gaisa filtru mainu katru gadu, tiesa gads drīz būs apkārt, nu bet tam nevajadzētu būt par iemeslu, biju izņēmis - ir redzēti vairāk aiztirsti Cienījami bedubrāļi un zintnieki, man striķi ar ziepēm jau uzreiz meklēt, vai tā vaina ir labojama? Iepriekš apldies par jebkuru infu attiecībā uz autiņu (par ziepēm un auklu tehniskās detaļās var neielaisties)
Iesākumā atvelc redlainā kādas minūtes piecas pa štrāsi, lai izdiršās motors. Un tad sāc ar filtriem, sprauslām, turbīnu, sadalenēm, rokeriem, vārstiem u.t.t. nu kā jau ar audi...
Kur tad krutais, vislabākais no busiem - tranzīts palika?
Ieberzies, ja? Tā jau ir, latvietis cita grābeklim netic, lec pats no mājas jumta uz ecešām...
Ja viens cilindrs neiet, tad izskrūvē ārā sveci, lai samazinātu slodzi motoram. Vēl var norubīt nost degvielas padevi uz to cilindru, būs ekonomiskāk nekā ar 6 ejošiem.
Līdz 1000 jūdžu ekspedīcijas sniegumam visai patālu...
Paņem pārtin un būs kā jaunas. Var stieple iet par 3.80 kg. Pietiks visām ar rezervi nākotnei.
Tā kā cena nav norādīta, tad pērku to pasātu par Ls 49,99. Vari pievest klāt.
Tā jau ir, dīzelis nav komfortam, bet darbam...
Vispār par aužiem labāk prasīt audi-style.lv. Tur visi kā viens ieteiks audi 200 TQ avant. Un nav svarīgi vai potenciālais pircējs grib pirkt A8, Q7 vai jebkādu citu. Visi topiki agri vai vēlu nonāk līdz 200 TQ avant rulzīgumam.
p.s. ak jā, vēl tur atzīst arī A80Q, bet tikai ar 200-tā motoru un bamperiem...
Es par e38, tikai ne ar švakākajiem motoriem.
Bracus rakstīja:
kjirzaka rakstīja:
GB12 rakstīja: Ja V70 volvo liekas katafalks, moš V40?
V40 kā reizi tagad ir lietošanā - mož trāpijās sūds vai kā, bet nu lūzt maita...
Nu vispār jau V40 tā īsti nevar nosaukt par Volvo. Tāpat kā citi saka ka MB 190 nav MB.
Par 190 lūdzu nekakāt!!! Tas ir visu meršu tēvs, uz tā bāzes vairāk vai mazāk ir taisīti visi pārējie merši, it sevišķi E-klase.
Bišķiņ piemet un tur jau sanāk X5. Sievai arī patiks
i_edgars rakstīja:
MaRtuRik rakstīja: + vēl pazudis 5-tais ātrums. Noskrūvēju apskatījos, ka nodiluši zobratam zobiņi.
Ja zobi nodiluši ātrumkārbā, tad jau kāds 3. motors tiek nobraukts!! = Cita mašīna jāmeklē un ar steugu.
ierunājās spečuks.... tas jau nav nekāds fords, kam kārba no traktora un pārdzīvo 3 motorus
i_edgars rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Tas taa, aptuveni izskaidrojot.
Nu ko Tu centies?? Nav jau priekš kā!
Te vesels bars ir sajaukuši forumus - gribēja tamborēšanas, bet ietrāpīja tehniskajā forumā, un līdz šim brīdim to nav sapratuši, ka "ņe po adresu". = prātiņa ta nav... tu-tū.
Nam liekas, ka tu pats vien kautko esi sajaucis
Kur te ir tehniskais forums?