iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
GB12 13.04.2021 12:45

Metīs savus sponsorus, vai?

GB12 12.04.2021 12:14

Tāpēc jau man radās tas jautājums, jo, ja nekļūdos, 2010.gadā jau vairs nebija neviena dīzeļa bez DPF.

GB12 12.04.2021 12:09

Kurš nu būtu par melnbalto pasauli runājis...

GB12 11.04.2021 12:42

Par to "plātīšanos" - es arī ieliku to rāmi uz pāris nedēļām, bet ne lai "plātītos", bet diezgan daudzi, kuri zināja par to, uzdeva man visādus jautājumus. Un es sapratu, ka vairums no jautājumiem ir radušies pēc kaut kur salasītām muļķībām, no kurām tad ir izveidojušies dažādi aizspriedumi pret vakcināciju, kuriem īstenībā nav nekāda pamata. Es negrasos kādu pārliecināt vakcinēties (kaut arī vairākus esmu pārliecinājis), bet tīri, ja kāds no maniem draugiem/radiem/kolēģiem pārsvarā no apkārtējiem saklausās visus tos murgus, ko izplata dezinformatori un visādi wannabe politiķi, tad lai pretī ir pazīstams cilvēks, kuram ir reāla pieredze ar to, kuram var jebkurā brīdī arī kaut ko pajautāt. Un mani uzklausa, jo, kaut arī esmu par vakcināciju, saprātīgiem ierobežojumiem un uzskatu, ka Covid ir bīstams draņķis, vienlaicīgi no kovida "nemīžu" un pilnīgi noteikti neesmu valdības fans, attiecīgi spēju uz lietām paskatīties objektīvi. Īsāk sakot, es ar to iedrošinu savus draugus/radus, ka tas nav nekas briesmīgs, kā par to stāsta visi tie puskoka lēcēji laši, berņi, gobzemi un pārējie pajoļi, kurii izmanto tos cilvēciņus, lai viņiem spraustu batonus ausīs un vairotu savu popularitāti.

GB12 11.04.2021 12:12
GB12 11.04.2021 11:13

Šitā kolēģis pirms gada Tenerifē atsēdēja karantīnu... Nācās visu atvaļinājumu pavadīt viesnīcā un buhāt.

GB12 11.04.2021 11:06

Jā un nē. No vienas puses, lai jau ir dabiskā atlase - kā pats saki, katra paša izvēle. No otras - jo mazāk vakcinēsies, jo ilgāk arī man būs ierobežojumi (pamatoti vai nē - tas jau ir cits jautājums kontekstā ar to, ko vakar rakstīju). Patiesība laikam ir kaut kur pa vidu.

GB12 10.04.2021 22:58
GB12 10.04.2021 20:24

Iz šodienas Tēvēneta dzīlēm par lažu vakcīnu iepirkuma procesā

"...šī nu beidzot ir tēma, kurā roku rokā var sadoties gan adekvātie cilvēki, gan tie, kuri uzskata, ka pandēmija ir sazvērestība un kovidnieks tāda gripa vien ir. Jo pirmie vēlas rast izskaidrojumu neizdarībai, kamēr otrie priecāsies par katru “varnesi”, ko sitīs krustā."

Es gan domāju, ka antivakseriem nākamaajās vēlēšanās noteikti jābalso par Vienotību un A/Par. Cik daudz dzīvību viņi izglāba, neiepērkot tās indes un arī tagad sabotējot vakcinācijas procesu... tas taču ir tautas interesēs.

GB12 10.04.2021 15:51

Par pirmo rindkopu kopumā var piekrist, tikai "lielā vecumā" tu nekad nevarēsi zināt, cik tas organisms patiesībā ir stiprs. Tur diezgan liels risks ir arī stipriem organismiem. Jā, piekrītu, ka kopumā vakcinācijai ir jābūt brīvprātīgai, diskusija vienīgi varētu būt par mediķiem, kas strādā slimnīcās un varbūt vēl kādām grupām. Jo es gribētu, lai pēc iespējas vairāk tiktu samazināts risks, ka mani vai kādu no maniem tuviniekiem, īpaši riskantos, slimnīcā aprūpē inficējies personāls un to pielaiž. Paziņam mamma nomira no kovid, kuru viņa dabūja slimnīcā.

Par otro īsti nebūs taisnība. Vakcīna nepasargā tikai no nāves smagas gaitas gadījumā, bet arī pašas smagās gaitas. Jā, inficēties var, bet tā iespēja, un attiecīgi arī iespēja vīrusu pārnest, ir mazāka. Jā, nevakcinētais vakcinēto neapdraud, tikai tik tālu, ka palielina risku kļūt infekciozam, ja pats tāds ir.

Kas attiecas uz "masku šoviem" - pirms pāris dienām runāju ar klientu, kurš ir koalīcijas partijas Saeimas deputāts (nekad neesmu par viņa partiju balsojis). Kuluāros jau sen runā par to, ka vakcinētajiem varētu ļaut nevilkt maskas. Problēma ir tajā, ka nevakcinētie tad bļaus par genocīdu, diskrimināciju un cilvēktiesību pārkāpšanu. Sak, ja nav mums, lai nav arī viņiem. Līdzigi kā to dara geji, kuriem neļauj precēties. Tas ir diemžēl politisks, nevis racionālos un epidemioloģiskos apsvērumos balstīts lēmums.

GB12 10.04.2021 12:22

Es toreiz braucu ar sešpakāpju Sandero Stepway. Bet Dacia tur kaut ko "mudrī" - Dusteriem tagad esot 6-pakāpju, bet Sandero robu skaitu esot samazinājuši uz 5...

GB12 10.04.2021 12:18

Vecs modelis - sāka ražot 2006.gadā. Bija feslifts, jā, bet tāpat vecs.

Kolēģis, kurš lauku darbiem braukā ar tādu Citroen prefeislift saka, ka, pērkot lietotu, esot jāuzmanās - kaut kas tur bija, ja lielā slodzē lietots (tobiš, smagas kravas), ķipa, kravas nodalījumā kaut kādas plaisas veidojoties.

Par komerctransportu runājot - paziņa savai kurjerfirmai iepirka elektrisko Crafteri. Ap Ziemīšiem bija baigā akcija - dabūja par kaut kādiem 32 tūkstošiem (cenu lapā kaut kas ap 48 laikam bija). Redzēs, kā kalpos. Šad tad uz ielām ieraugu.

GB12 10.04.2021 12:12

Brālis nesen tādu paņēma Citybee, Tāds sūds esot...

GB12 10.04.2021 12:10

Eiropā iespējams, jo 2025.gadā stāsies spēkā jaunās Euro 7 normas, kurās, cik sapratu no zinātājiem, neviens normāls iekšdedzes dzinējs nevarēšot ierakstīties - tikai hibrīdi. Nezinu, cik tur taisnības, bet, nu, tā runā...

GB12 10.04.2021 12:08

405 rakstīja:

405 rakstīja: Sveiki visiem.

Pagājušajā nedēļā veicu pirmo TA pēc auto piereģistrēšanas, jau 2 gadi pagājuši

Iepriekš biju rakstījis par pieredzi jau līdz ar pirmo apkopi pie dīlera pie 20 000.

Tātad auto 2018.gada DACIA DOKKER, pasažieru variants, 1.5 dīzelis, 90 zs, variants bez dpf un bez ad blue.

TA veikšanas brīdī bija nepilni 71 000 uz odometra, tātad sanāk 35 000 gadā. Tehniskā apskate izieta bez aizrādījumiem, dūmainība 0,2. Līdz ar to uzlīme uz 2 gadiem. Bija interesanti veikt viņu tagad covid laikā. Pēc gaismu pārbaudes, lika pamest boksu un gaidīt ārā, kad beigs bremzes un kratīšanu.

Tātad, par to, kas piedzīvots šo divu gadu laikā.

Ir būts uz trijām apkopēm uz Mūsa Motors, katrus 20 000. Pirmās 2 apkopes sevī iekļāva eļļas maiņu, eļļas filtra maiņu, salona filtrs un man liekas, ka gaisa filtrs arī bija. Nepilni 200 eiro katru reizi. Pie 60 000 jau klāt nāca degvielas filtrs, priekšējie bremžu kluči, aizmugurējo loku regulēšana/kaut ko mainīja ar, savirze (pēc mana lūguma) un kaut kas vēl bija (vairs neatceros). Tie jau bija nepilni 500 eiro. Pie šīs apkopes liku kārtīgi izskatīt auto, lai nav pārsteigumu TA.

Kopumā neko jaunu par auto mīnusiem nevaru teikt, kā tikai to, ko iepriekš rakstīju (Visvairāk tracina tā kustināšana uz atklātas šosejas no jebkura stipruma vēja vai smagā pabraukšanas garām)

No plusiem varu noteikti izcelt izturīgo hadeni. Viņa gan ļoti labi apēd mūsu ceļus, gan ir arī izturīga. Jo es ar auto uzmanīgu ekspluatāciju neizceļos. Tramvaja sliedes, gulošie policisti un slikts ceļš man ir vieta kur apdzīt, nevis piebremzēt. Gandrīz katru nedēļu braucot uz laukiem, autiņš tiek dzīts pa ne visai labu granteni (posms ap 50 km) tādā pašā ātrumā kā uz šosejas. Dēļ tā gan ir noēsts melnais gruntējums no sliekšņiem kādus pirmos 10 cm aiz priekšējā riteņa, jo dubļu sargu nav.

Bet jebkurā gadījumā nevienu reizi par kaut kādiem garantijas jautājumiem vērsties nav bijis iemesls, ko pierādīja izietā TA bez aizrādījumiem. Kaut gan kad sāku lietot auto, biju pārliecināts, ka tik labi viņam manās rokās neklāsies, jo citkārt auto padodas manās rokās krietni ātrāk.

Ir gan viena interesanta un nepatīkama īpatnība. Tuvo gaismu spuldzes jāmaina apmēram katru 3 mēnesi, mistiski ātri izdeg. Sīkums, bet kaitinoši. Var stulbi uzrauties uz izsalkuša ceļu policista, nemaz nezinot, ka viņš nedeg.

Vēl interesanti, ka rezerves ritenim nav iekšā spiediena devējs un tad kad tu viņu uzliec, ik pa 10 km izlec brīdinājus par spiedienu riepās. Tāpat arī jāsaka, ka spiedienam riepās ir jābūt pēc viņu standartiem noteiktā (2.4 priekšā, 2.9 aizmugurē). Jo pēc sezonas beigām un riepu montāžas, izbraucot no montāžas vietas iedegās brīdinājums par spiedienu. Gribēju jau vainot servisu, ka salauzuši spiedienu devēju kādam ritenim, bet sākumā nodomāju piepumpēt riepas tankā pēc noteiktā auto standarta. Un tas nostrādāja, brīdinājums pazuda. Serviss vienkārši bija uzpumpējis visur ejošo standartu - 2.2 atmo.

Bet tā auto ir ietilpīgs, izturīgs, bez trokšņa izolācijas

Būtībā ļoti vienkārša, praktiska un izturīga skārda bundža. (Augsta, kas nav mazsvarīgi)

Ielikšu pamatīgu darvas karoti dīlerim Mūsa Motors.

Pirmkārt viņu izcenojums ir vienkārši kosmoss priekš tādas lētas mantas, kā Dacia

Otrkārt. Pagājušajā vasarā ieskrēju aizmugurē autiņam. Vaina mana, remontē mans kasko manu auto. Loģiski izvēlējos kā remonta izpildītāju mūsu dīleri. Pēc remonta pabeigšanas man bija 2 reizes viņiem jāliek pārtaisīt auto. Tātad es braucu pakaļ autiņam 3 reizes. Un ja es pēc rakstura būtu sīkumains/piekasīgs, tad noteikti būtu vēl 4.reize. Bet nu man vienkārši piegriezās un pieņēmu to auto.

Es nezinu vai viņi paši tur veic remonta darbus vai dzen pie kāda cita apakšuzņēmēja, bet es biju uz dirsas par šādas darba kvalitātes prezentēšanu no dīlera puses.

Pagaidām viss. Varbūt vēlāk vēl kas atminēsies.

Laba diena visiem. Maza atskaite par auto.

Šobrīd nobraukums tuvu pie 110000 km, apkopes +/- ik pa 20000 km notiek pie dīlera. Pagaidām vēl arvien bez garantijas gadījumiem. Balstiekartā nekas nav mainīts, vēl arvien ir stingra. Pie 60 000 tika mainīti bremžu kluči priekšā un mainīti/apkopti bremžu loki/trumuļi aizmugurē. Auto piedzīvojis 2 avārijas, abos gadījmos priekša. Bleķi un plastmasas deformējas/plīst ļoti viegli. Pagājušo gadu rudenī no sadursmes ar mazu buku atkal nācās nomainīt bamperi, spārnu, lukturi un vēl dažādus sīkumus ap kontakta vietu. Buciņš aizlaidās tālāk mežā pēc pāris kūleņiem.

Dīlers informēja, ka pie 120 000 būšot lielā apkope, nāks klāt agregātu siksnas un zobsiksnas nomaiņa un kaut kas vēl. Kaut kas jau drusku čivina kādai siksnai no rīta aptuveni mēnesi.

Kopumā, auto savu darbu pilda labi.

Tu esi pārliecināts, ka 2018.gada mašīnai nav DPF?

GB12 10.04.2021 12:06

insekc rakstīja: Nu man gan šķiet, ka

"ar pilnu balonu nobraucu 368 km..."

nav diez ko pozitīvi.

Bet par 15 euro nobraukt 368 km gan ir pozitīvi. Ar tik mazu balonu nobraukt tādu attālumu, pie tam, ne tajā saudzīgākajā režīmā ir pozitīvi. Bet tam nav nekāda sakara ar lielīšanos. Tas ir vienkārši uz nedēļas nogali paņemta auto apskats.

GB12 09.04.2021 23:40

Ā, ja vecmāmiņa vakcinējas, tad viņa vairs nav forša, ja?

GB12 09.04.2021 23:37

Мудак, не мудак, bet reālists gan esmu un realitātē ap 50% vīriešu pēc 50 gadiem ar TO ir problēmas, un procentuālais ar gadiem pieaug progresijā... es gan novēlu, lai tev tiešām "viss ir brīnišķīgi", ne tā kā ar humora izjūtu, empātiju un spēju paskatīties uz lietām tālāk par savu degungalu...

GB12 09.04.2021 23:25

Cerams, līdz jūlijam ieviesīs. Gribu uz Bavāriju vasarā aizšaut.

GB12 09.04.2021 23:22

Nu jā, ja būtu nomiris pirms, teiksim 2-3 gadiem, varētu domāt, ka šams reinkarnējās sikspārnī...

GB12 09.04.2021 17:18

Šī tēma jau vairāk domāta iauto čata sadaļai...

GB12 09.04.2021 16:18

Teorētiski var, bet tas ir čakars, jo pie mazas prēmijas daudz manuālā darba un daudz parametru, kurus reģistrētas mašīnas gadījumā var nolasīt no CSDD bāzes. Neviens vienas privātpersonas OCTAs dēļ netērēs tam laiku. Es arī netērētu. Un vairumā kompāniju tas KASKO aprēķins ir tikai indikatīvs. Reģistrējot mašīnu, no CSDD bāzes ielasās parametri, kas cenu var pamainīt abos virzienos.

GB12 09.04.2021 15:14

Es teiktu - diezgan līdzīgas, bet tas var būt atkarīgs no daudziem faktoriem - apdrošināšanas vēstures (BM klase/negadījumu skaits), stāža, dzīvesvietas. Un, protams, katra kompānija skatās atsevišķi - vieniel labāk "patīk" jaunieši, otriem - opji. Īsāk sakot, to nevar viennomīzīgi pateikt.

Vari paeksperimentēt - uzliec e-csdd īpašumtiesības uz vienu un uz otru, un tad paskaties, kas notiek.

GB12 09.04.2021 10:15

Tad kad Kasiņam vairs nestāvēs un būs sieva ar pirkstiem jāapmierina, viņš Viagru arī nepirks. Jo ir taču iespēja nomirt un neviens neuzņemas atbildību... un valdība neizteiks līdzjūtību.

GB12 09.04.2021 10:13

Tio raksta cilvēks, kurš vēl nesen tepat rakstīja, ka tie, kam lemts, aizies, galvenais, lai pašu neierobežo un ekonomiku nečakarē... Kad pats apoloģēji ļaut cilvēkiem mirt no civud, bet ieguvums būtu nečakarēta ekonomika, tad bija OK. Tāda dubulta morāle sanāk.

Un kādas valdības? Latvijā neviens no vakcīnas nav nomiris.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti