Pag, tev vairs Jaguar elektrobobika nav?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pag, tev vairs Jaguar elektrobobika nav?
Tipiska latvieša īpašība - lūrēt citiem kabatā.
Kurš tev liedz strādāt big pharmā un braukt ar Ramu? (tas ezim)
smaidiigais rakstīja: es gan nelaistu garām, bet man droši vien spīdēs tikai ap Mārtiņiem
Vakar sapotēja 90 gadīgo vectēvu. kas, tu arī tajā cenu kategorijā?
Ir viena zaraza kopš bērnības, kurai "pateicoties", skaitos riska grupā.
Nuuu, Nissans agrāk solīja 8 gadu garantiju baterijām - tobiš, mainīt bateriju, ja tās kapacitāte pēc 8 gadiem ir mazāka par... tā, neatceros, laikam 70% bija. Interesanti, kā tiem Tartu takšiem veicas... tie savā laikā sapirka kaudzi ar Līfiem.
ŠIm var piekrist. Man darbā ilgu laiku bija vairākas P12 Primeras. Grabuļi jau pamarīgi, pie daudz kā piekasīties varētu, bet rūsēt nerūsēja neviena no tām.
imzz rakstīja: Vispār nupat parēķināju, pie kāda nobraukuma iegādes un degvielas , (enerģijas ) cenas izlīdzināsies starp elektrisko Škoda Eniaq iV 36K EUR un Kodiaq 24K EUR. Starpība cenā 12K, Un, ja ticam Elektrum, ka elektroauto vidējās izmaksas ir 2.50 EUR/100 km. tad nobraukums, pie kāda elektriskais Eniaq iV varētu sākt atmaksāties, nav nemaz tik liels: 155000 km
Vēl vajadzētu parēķināt, ka apkopju izmaksām vajadzētu būt lētākām - nav eļļas, siksnas, kādi filtri u.tml. loriņi.
Bet... ir dārgāka KASKO apdrošināšana. Apdrošinātāji vēl tomēr diezgan piesardzīgi skatās uz EV. Pārāk maza pieredze ar remontiem.
nomiks rakstīja: Esmu vienreiz mēģinājis rēķināt, bet nekādi nevar tikt pie objektīva rezultāta, jo:
1) elektroenerģijas cenas var būtiski mainīties ik gadu;
2) šobrīd ir daudz bezmaksas uzlādes vietas (IKEA, Akropole u.c.), līdz ar to iespējama daļa uzlādes bez izmaksām;
3) nav īsti skaidrs, kāda varētu būt tālākpārdošanas vērtība, piemēram, pēc 5 gadiem, kas varētu būt diezgan optimāls vidējais lietošanas ilgums;
4) uzlādes izmaksas mājā un publiskā uzlādes vietā atšķiras.
Bet mani pašu ļoti interesē šāds aprēķins, jo šobrīd esmu pārdomu procesā, vai vienu no saviem trim auto nemainīt uz EV.
Pēc Gada Auto 2021 testiem man ļoiti iekrita sirdī Honda e. Mobile.de par 24-26 kEUR var atrast labus eksemplārus ar 4-6 tūkst.km nobraukumu. Bet nu distance 150 km pagaidām vēl neuzrunā
Ar EV "no Vācijas" ieteiktu būt uzmanīgam. Cik zinu, tam pašam Leaf atšķīrās Z/Eiropas+Baltijas versijas no R/Eiropas. Neatceros, kas tieši tas bija, bet kaut kas saistīts ar piemērotību skrabākiem ziemas apstākļiem.
Krotow rakstīja: Uzskati ka neatmaksāsies. Vismaz līdz brīdim, kamēr msh golfa izmēra elektroauto ar nobraukumu no vienas baterijas ziemā vismaz 450 km un 100+ kW ātro uzlādi cena nokritīs līdz 20 k€ un zemāk.
Nekritīsies. 10 gadu laikā, kopš Eiropā ienāca Nissan Leaf, tā cena nav kritusies. arī konkurenti nav neko diži lētāki.
Krotow rakstīja: Statoilcircle uz e-auto lādēšanas rēķina tiešām vinnētu. Taču tad viņiem uz ceļiem jātaisa lielās ēstuves kā Vācijā, Somijā u.tml. Un ko lai dara tie, kuriem nav paraduma ēst circlēs, taču gribas paēst galapunktā kādā omulīgā krodziņā, kur tuvākais lādētājs ir padsmit kilometru attālumā.
Būs jādomā par uzlādes iekārtām pie ceļmalas krodziņiem arīdzan. Patiesībā, to īpašnieki šādi varētu investēt un piesaistīt publiku.
Man bija iespēja pirms divām dienām ielaist to Geitsa čipu. Interesanti, ka pēdējā februāra dienā piereģistrējos manavakcina.lv, jau nākamajā dienā zvanīja ģmenes ārste un piedāvāja. Es jau nodomāju - jomajo, tad nu gan ātri info nodeva. Izrādās, "info" bija nevis no tās lapas, bet gan viņa vienkārši apzināja savus riska grupas pacientus un, tā kā es jau agrāk biju izteicis interesi, tad piezvanīja. Sākumā pateicu "jā", pēc tam tomēr pārdomāju, jo pieejams bija tikai Zenecas čips. Nobremzēja tas, ka revakcinācija ir tikai pēc 2.5 mēnešiem, pie tam, ārste pateica, ka ļoti iespējams, ka salīdzinoši zemās efektivitātes dēļ varētu būt nepieciešama arī trešā pote, bet tā jau ap rudeni. Da nu nah gaidīt tik ilgi līdz normālai imunitātei. Nolēmu riskēt un nogaidīt - varbūt aprīlī tomēr saņems tos miljons Corminaty... Tai pašā laikā, vakar runāju ar vienu pazīstamu ārstu, kurš bija kaut kur atradis pētījumu, ka AZ esot efektīvāka tieši pret britu un brazīļu mutācijām... da, HVZ...
Precīzi nepateikšu, bet no aprīļa plānoju veidot šādu statistiku līdz gada beigām. Tad jau redzēs, kas sanāks. Bet tas būs tikai starp maniem klientiem.
Tamlīdzīga reklāma reiz bija no viena OCTA kalkulatora uzturētāja. Ķipa viens jautātājs uzdeva- kur var nopirkt lētu OCTu. Otrs (arī jauns iereģistrējies) atbild, ka "tur". Pirmais pēc brīža atbild - o, jā, točno, es nopirku "tur".
Īsāk sakot, Kurbads, jums mārketinga speciālists jāsūta govis ganīt.
No apdrošināja prakses varu teikt, ka t.s. atnācu-ieraudzīju gadījumi ir TOP1 pašā augšgalā no visiem KASKO apdrošināšanas gadījumiem.
Tad, kad blakus esošais aizies no tava OCTA apdrošinātāja paprasīt atlīdzību, kā dēļ tev samazināsies BM klase un pieaugs OCTAs cena, diez vai tev būs pie dirsas.
O, jā... starp citu, man reiz atnāca rēķins no Europark, jo bija pārsniegts bezmaksas laika limitu par ... veselām 7 sekundēm!!!
Opel tagad ir PSA, nevis GM.
Ne tikai tantes stāsta, tā ir. Pirms pāris gadiem nācās pirkt vinjeti, kad braucu ar kravas NV200 Nissanu uz leišiem. Tam PM bija kaut kur ap 2600-2700... neatceros, cik toreiz samaksāju - 15 euro lakam.
Bet jā, tur tev taisnība - par šo aspektu neiedomājos. Ja vien tas netiek pārbūvēts un reģistrēts kā dzīvojamais. Bet pasažierniekam varētu būt problēmas ar apskati.
Nu, vot, es kāreiz arī vecumdienās gribētu kaut ko tamlīdzīgu, nevis, kā piepe, sēdēt mājās un gaidīt, kad pienāks brīdis gulties koka penālītī...
Tie paši, kas fanoja par zviedru piegājienu, kā rezultātā nomira daudz senjoru... tobiš, tie, kuriem nauda un komforts ir svarīgāki par cilvēku dzīvībām.
Te ir tas moments - katram savs. Man patīk ceļot ar auto un neba tikai tāpēc, ka bail no lidošanas. Bet tas, ko Wala raksta - tu neesi piesaistīts nevienai vietai, brauc, kur gribi, paliec, kur gribi. Atceros, kā pirms pieciem gadiem nācās no Dubrovnikas Horvātijā pārgurumā pa tumsu vairākas stundas braukt uz Kotaru (vai kā tur sauc to pilsētu blakus tam slavenajam serpentīnam) Melnkalnē diezgan blīvā satiksmē, jo tur bija viesnīca rezervēta, kuru īsti atcelt arī nevarēja, un līdz pusnaktij bija jāiečekojas.
Jā, tiešām "stāv". Es, kad vasarā braukāju pa Norvēģiju, satiku un parunājos ar vairākiem cilvēkiem, kas bija savus busus pārbūvējuši vai pārbūvē. Tie, kas bija ar vācu numuriem, pārsvarā bija Caravelles/Transporteri... vairums T5.
Nezinu. Tāpēc šis topiks. Cik saprotu, tur pārbūves projekts vajadzīgs, vai ne tā?
Es zinu čali, kurš pagājušajā vasarā 73 gadu vecumā ar moci aizlaida uz Rumāniju un izbraukāja turieni krustām šķērsām.
Laaaaabs!