Par to kravinieku piekrītu - tas ir tizli. Galu galā, nav starpības, vai tu brauc ar, piemēram, 9-vietīgu pasažieru Traficu, vai 5-vietīgu kravas.
Kas attiecas uz tām "firmas vai dzīvesbiedra" mašīnām, ir jāsaprot 2 lietas. Pirmkārt, kā tu pierādīsi, ka tiešām esi ar tām braucis un regulāri, nevis vienkārši marinējis tiesības? Otrkārt, tā kā OCTA tomēr ir transportlīdzekļa īpašnieka, nevis vadītāja civiltiesiskās atbildības apdrošināšana, tad de facto BM veido ne tikai tas, kā pats īpašnieks brauc, bet arī kādiem vadītājiem viņš to auto dod, tobiš, vai tikai viņš lieto to auto vai arī dod citiem, kas attiecīgi risku palielina. No šī izriet, ka bonus malus ir izveidot, nevis, kā tu saki, lai labie šoferīši maksā mazāk, bet labie īpašnieki maksā mazāk.
e-OCTā BAN produkti ir lētāki, jo šis kalkulators pieder Attollo Brokerim. Nav noslēpums, ka Attollo ļoti skapē BAN produktus, jo šis brokeru uzņēmums pieder BAN līdzīpašnieka, slavenā fotoradaru Teilāna sievai. Attiecīgi, viņiem ir "vienlīdzīgāki" nosacījumi, salīdzinot ar citiem tirgus dalībniekiem.