www.tvnet.lv/7142947/cvk-registre-jaunu-parakstu-vaksanu-par-saeimas-atlaisanu
Nu ko, atlajdiisim akal to sajmu? Varrbuut ar sho reizi sanaaks?
www.tvnet.lv/7142947/cvk-registre-jaunu-parakstu-vaksanu-par-saeimas-atlaisanu
Nu ko, atlajdiisim akal to sajmu? Varrbuut ar sho reizi sanaaks?
Labi, atkārtosimies vēlreiz - kura konkrēti informācija bija maldinoša?
Un jā - iepriekšējais bija vairāk retorisks jautājums, lai tu pamēģinātu sarpast, cik muļķīgu iebildi Eidim izteici. Bet, acīmredzot, līdzīgi kā vairumam antikovideru, ar to saprašanu tev tā pašvaki.
Kā iespējams, ka tu tik daudz zini par "brīvības braucieniem" un 12.12., ja pats tur nepiedalies?
Garām... apetīte aug ēdot.
Kur problēma tam ākstam - busa šoferim lēmumam nepiekrist un pārsūdzēt, minot īstos un argumentētos iemeslus, kāpēc tik lēni brauca?
18.sekunde - "cik daudz nav lasīts jūtubē"...
Tu varētu sākt to "tīrīšanu" ar sevi... Tavam cēlajam paraugam vēl varētu sekot vieceksperts un vēl daži, kas apoloģē, lai tikai cilvēki mirst nost, ka tikai paša komforta zona netiek skarta...
Un šis cilvēks kaut ko ļurina par citu intelekta līmeni...
Tad jau vainīgi stulbie auto vadītāji, kuriem, ieraugot CP, sāk čura raustīties apdzīt. Man tas problēmas nerada. Esmu par apdzinis uz 90 km/h braucošu CP ekipāžu ar apm. 105-110 km/h, no viņu puses nekādas reakcijas...
Iespējams, pilsonis izgulēsies un no rīta pašam kauns par sevis sarakstīto būs...
Jā, tiešām atmiņu nodzēris...
Protams, ka neatceries un nav laika 2 klikšķiem. Cik ērti, lai nebūtu par bazaru jāatbild...
Tu pa ziemīšiem galīgi atmiņu nodzēri vai arī izliecies? Palasi 32. un 33. lpp.
Tu domā, ka kādu te interesē tava dzīvā reportāža... vari tusēt ar tiem pajoļiem, cik uziet, tas tikai par tavu spriestspēju šo to parāda... bet tāpat jau parāda pēc tā, kā aizstāvi Zaļo un piedēvēji man apgalvojumus par Liepiņu kā 12.12. organozatoru.
"Sabiedriskie Satversmes sargi" - kas tie par tirliņiem uzzīmējušies? Atkal kādai ļaužu grupiņai uzmanības trūkums?
Nu, tie testi jau tādi bezpersoniski pārsvarā, bez iespējām arī uzdot jautājumus...
Tev ir Džūlija? Kāpēc neesi neko ierakstījis JAUNO auto topikā?
"Salons 7 sērijai ir mazāks kā GT..."
TIešām??
kasinsh79 rakstīja: Nav jau BMW 118d, ar kuru 5 reizes (!!!) ar evakuatoru uz BM AUTO braucu garantijas un pēcgarantijas periodā
Ja runa ir par pirmo paaudzi.. nu, nez, čoms tādu sievai nopirka, ne reizes nav bijis jāsauc evakuators...
Kādas izpārdošanas, ja nav ko izpārdot?
Vācijā tas attiecas ne tikai uz īpašumiem iegādei, bet arī īres tirgus tur ir pilnīgā pakaļā...
Kurš teica, ka viņš man ir autoritāte? Piekrītu kādām lietā un uzreiz "autoritāte"? Tev jau sāk lipt volxa un msh sindroms - piedēvēt citiem lietas, kuras viņi nemaz nav teikuši...
Pareizi Kulbergs Tviterī par Grāveru izteicās - būtu labāk dziedājis...
msh rakstīja: Nē, kādas vecas mašīnas tu te izdomāji pacelt... Tur tie rokturi plīst no pārāk lielas slodzes; ja saregulē durvis lai stingri turas ciet, attiecīgi stiprāk jāspiež mēlīte, un to mēdz neizturēt viena svira kas ir tajā rokturī. Bet jā, protams, tas ir astoņdesmito gadu tautas vāģis, kur tiešām ir uz šo un to saekonomēts; pietiek salīdzināt ar tā perioda audī lai tas būtu uzkrītoši redzams.
Atgriežoties pie elektriskajiem logiem, VAG astoņdesmitajos gados izmantoja parastus motoriņus ar parastiem slēdžiem, astoņdesmito beigās iekš B3 pastētes un rado [un mk1 kabriķa] izmantoja parastus motoriņus ko vada vadības blociņš, ar mk3 pārgāja uz sistēmu, kur ir motoriņi ar elektroniku iekšā, bet viss vienkārši un katrs motoriņš pats par sevi - ar mk4 pārgāja uz sistēmu kur loga motoriņš satur attiecīgās durvis vadības bloku, kurš bez loga darbināšanas darbina arī attiecīgo centrālās atslēgas motoriņu, elektrisko spoguli, tā apsildi; motoriņi sarunājas ar komforta bloku pa CAN kopni; pieņemu ka tas princips vidējā un augšgala mašīnās tiek izmantots joprojām. Nu un ap piekto gadu [kā es pirms nedēļas atklāju] iekš fabijas un roomstera, varbūt vēl kaut kā, sāka izmantot budžeta variantu [pirmās paaudzes fabijā burtiski, to ielika iepriekš aprakstītās sistēmas vietā], kur CAN kopnes vietā ir LIN kopne kas sastāv no vadošā bloka un vadāmajiem blokiem, vadošais ir vadītāja durvju motoriņš un vadāmie ir pasažieru durvju motoriņi; ja kaut kas notiek ar šofernieku, tad nedarbojas visi četri, pilnai laimei LIN kopnei ir tikai viens vads, nevis divi, kā CAN [viens no iemesliem tās izmantošanai], tā ka tur vajag kādas durvis vadu locījuma vietā salūzt tikai vienam vadam...
Visām 15 mašīnām, kas man ir bijušas (sākot no 16-gadīgas mazdas) līdz jaunam kaškajam - pa vidus visiem saabiem, opeļiem, nissaniem, jaguāriem utt.), ir bijuši visi 4 elektriskie logi... un visām tie vienmēr ir strādājuši.
Vai man vienīgajam ir sajūta, ka pēdējā laikā visādi anti-kovideri, anti-maskeri, anti-vakseri un visādi citādi antiņi ir jūtami pieklusuši?
Un tad atgriežamies vēlreiz pie jautājuma, uz kuru tu man spītīgi nevēlies atbildēt - kurā vietā esmu apgalvojis, ka 12.12. ir organizējusi Liepiņa?
Par Marinas "aicinājumu neuzķerties uz 12.12." - ieliksi linku? Jo savā oriģinālajā uzrunā ar Zaļo viņa, cik atceros, aicināja uz pretējo...
Bet par VAK interesanti - 1995. (laikam) gadā viņi protestēja arī pret Vecrīgas Maķīti...
Tirliņu bars.