msh rakstīja: Tipiski priekš japonamaķ - mašīna paredzēta desmit gadu ilgam ekspluatācijas periodam, tāpēc lietas kas kalpo ilgāk var ierakt dziļi. Man gadījās redzēt kā maina rocenes troses rāvējslēdzejam [RAV4], tam kas nullto sākumā tika ražots - bāka, kardāns, izpūtējs, laikam arī pakaļas tilts - jānoņem lai nomainītu troses... Kaut kādiem subāriem līdzīgi foršos dziļumos, cik dzirdēts, bremžu trubas iebāztas.
2.paaudzes Ford Fokusam (2004.-2011.), lai nomainītu priekšā spuldzīti, esot stārns jāņem nost. Kaut ko dzirdēju, ka Meganei tas pats. Savā laikā Opel Vectra GTS, lai papildinātu stūres pastiprinātāja šķidrumu, bija jāņem nost ritenis un jāskrūvē podkriļņiks vaļā... un arī tikai tad ar speciālu pumpi un caurulīti caur apakšu....
Tas, ka cilvēki ir dažādi, ir OK. Tas, ko es nesapratu, kāpēc tas tiek pieskaitīts kā kaut kāds mīnuss?