Kuru no visiem? Domā, koferu kravāšanu? Gaidi ar maisu...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kuru no visiem? Domā, koferu kravāšanu? Gaidi ar maisu...
Neslēgs, ja to nepanāks covidioti un visādi citādi "apgaismotie", kas "domā ar savu galvu" un uzskata, ka valsts noteiktie norādījumi ir priekš kaķiem...
Tu jau nu gan esi dikti izglītots...
Ko viņi grib panākt? Ļoti vienkārši - to, lai saslimšanas gadījumu skaits neaiziet tādās auzās, ka to nespēj turēt mūsu jaut tā visai vājā veselības aprūpes sistēma. Vienkārši izsakoties - lai nesaslimst lielas masas reizē un te neatkārtojas pavasara Itālijas un Spānijas liktenis. To, ka saslims lielākā daļa, saprot arī tie "neizglītotie pamuļķi".
"...vēlas sēdēt Audi 80 līmeņa salonā..."
Nesen viens klients pārsēdās no 3-gadīga X-Traila, ko pirka jaunu, uz Dusteri.
Personīgi es arī šobrīd domāju, ka, ja manā dzīvē nekas radikāli nemainīsies, tad visticamāk nākamais auto būs kāds pasvaigs (vai jauns) kompaktnieks vai Sportage/Qashqai/Tucson/Ateca lieluma krosovers ar kādu 150+ zs benzīndzinēju... tas gan, visticamāk, nebūs tuvāko 2-3 gadu laikā, ja beha labi kalpos, kā tas ir bijis līdz šim...
Rīga ir pietiekami pilna arī ar bezmaksas stāvvietām, tikai mazliet jāpakustina kuslās miesas, ja gribi tikt līdz Vecrīgai. Nu, vai jāizmanto sabtranss.
Jā, var paņemt brīvdienu kaut uz atvaļinājuma rēķina, ja ideja tik svarīga.
Bet, nu jā, lai nedarītu un tikai bezdētu dīvānā, vienmēr atradīsies dzelžaini attaisnojumi...
Bet tādas situācijas jau nav. Var tak pirkt jau ievestu un piereģistrētu auto, nekāds nodoklis tad jāmaksā nebūs.
Nu, vienmēr jau pastāv tas 1%... bet, ja adekvāts cipars un nenojāts auto, why not? Atkarīgs, protams, ko nozīmē jēdziens "pieteikami īsā laikā"... gads, piemēram, būtu pietiekami īss laiks?
Bet vispār interesanti, kāpēc DNA uzrādās 300ZX, jo T32 vispār ir aktuālā X-Traila VINs (T31 bija iepriekšējā un T30 - paša pirmā, kam mērpanelis vidū bija)...
Par to cepas salīdiznoši nedaudzi... pārējie kā auni metas piebalsot Gobzemam, pašiem nesaprotot īsti, par ko cepas...
Man bija klients (izbijis Saeimas deputāt), kurš ar Qashqai 1.6 dīzeli nobrauca 350 tūkstošus... es nezinu, varbūt vēl tagad brauc ar to auto... pirka jaunu salonā 2012.gadā... tas nu tā, ja kāds grib teikt, ka jaunāki motori ir #uiņa, nekur neiet, nekam neder utt.
Tāpēc jau saku - šajā gadījumā, slēpjoties ar ekoloģiskuma motīviem, mūsējie finansisti atkal taisa sūdus...
No otras puses, mazliet ironiski - nesen Facebookā viens gados jauns gurķis īdēja, kas nu tagad būs, ja "viņš gribēs no ārvalstīm ievest 2007.gada Audi A6 3.0 TDI..."? Viens elementārs jautājums - priekš kam? Te nu gribas piekrist - nav Latvijai jākļūst par R-Eiropas nobraukto dīzeļdranduļetu izgāztuvi. To gan saku es, kurš pats brauc ar 10-gadīgu kurināmā trijnieku...
Oplīze galvenokārt ir izdomāta ikmēneša maksājuma samazināšanai. Tikai un vienīgi. Citas jēgas diži no tā pasākuma nav...
Ja cilvēks no auto grib atkarīties, tad pārsvarā tas tiek darīts jau līzinga termiņa laikā. Jo, būsim godīgi, pat piecgadīgs Peugeot, Opelis, Fords vai VW, kuram ļoti krītas tirgus cena, tāpat 99% gadījumu tirgū maksās vairāk kā līzinga atlikums...
Un tici man, es zinu labāk, esmu jaunas mašīnas tirgojis...
Es šajā ziņā piekrītu Kulbergam - ar nodokļa celšanu (aplikšanu) veciem un videi draudzīgiem auto nepietiek, lai motivētu pirkt jaunākus un videi draudzīgākus auto. Jo tas jau tikai motivē turpināt braukt ar saviem galīgi vecajiem šrotiem. Ir jārada arī kaut kāds atbalsta mehānisms, lai motivētu cilvēkus atbrīvoties no tiem vecajiem un pirkt tos jaunos un gaisam draudzīgājos...
Tas nobraukums nevienu tāpat nevienu nekrata, jo vairums cilvēku mašīnas paši pārdot (vai izpērk, vai pārformē finanšu līzingā), nevis par niecīgu atlikumu atdod salonam...
Conqueror rakstīja: ir tāds risinājums:
1. ja tev ir dārga mašīna, ferari, lambo vai dajebkas līdzīgs, - turi to stikla būrī vai noliec istabas stūrī, nebrauc un mielo acis, (ik pa laikam noslauki putekļus)
2. nopērc mašīnu parasto ķipa kia hujdajs utml. un brauc ar to pēc aliņa vai kur citur.
visas dārgo lukturu problēmas atrisinātas!
Tu zini, cik, piemēram, pēdējās paaudzes Santa-Fe maksā priekšējais lukturis?
Man viens tāds nu jau 2 nedēļas pie mājas stāv... ar vācu numuriem. Katru reizi ejot garām nodomāju, ka es jau nemaksātu tādu naudu par tik dizainiski prastu un neinteresantu auto...
Ko tā viena reize dos? Ja cilvēkam veicas, tad paveiksies arī aiznākamajā. Tad ko, diskvalificēt nākamajām 10 reizēm? Drīzāk es tad teiktu, ka iauto vajadzētu dot iespēju to auto notestēt 2 vai 3 foruma jūzeriem...
Huawei P20 Pro - 2 gadi un 4 mēneši. Kalpo labi, pagaidām mainīt neplānoju... Ir svarīga 2 SIM iespēja, jo ir gan darba, gan privātais pieslēgums.
Iepriekšējais Huawei (P9) gāja gandrīz 4 gadus... Ņemot vērā pozitīvo pieredzi (ko nevar teikt par pirms tam esošiem Sony Xperia, I-Phone 4 un kaut kāds LG arī ir bijis), arī nākamo plānoju izvēlēties kādu no šī zīmola telefoniem. Pārbaudīta vērtība.
Varētu pie viena ieviest arī kaut kādu "procesi sabiedrībā", "politika" vai ko tādu, lai var pakasīties ne tikai par pseidodžipiem, bet arī vēlēšanām, Gobzemu, Mediņu, Navaļniju, Ziemeļjkoreju utt.
Kādi izmēri? Garums? Augstums? Klīrenss? Kurš konrkēti izmērs ierindo GT wannabe x5 kategorijā, nevis "vieglā" automobiļa? Un kurš to nosaka?
"Pastāsti labāk kas tas par etalonu ka normāla augstuma riepas ir "neglītas" un "baloni", kur tāds etalons atrodas?"
Tu jau mēģini kaut kādus standartus un izpratni par to, kādam jābūt auto, uzspiest, nevis es. Manuprāt, te nav etalona. Pamata kritēriji ir patīk/nepatīk un tas, kā ar to auto jūties (komforts, funkcionalitāte, izmaksas un viss pārējais). Līdz ar to, tavs apgalvojums, ka es it kā vēlos vienu modi un vienlaikus, lai mans auto izskatās "īberīgāk" ir pīšanās pašam savās kājās.
"skumji ka tu esi tāds sekls cilvēks kurš cilvēkā saskata modīgo kosmētikas "skaistumu" bet ne dabīgo"
Kurā vietā konkrēti es esmu apgalvojis, ka nesaskatu dabīgo skaistumu? Un nevis "tu teici tā, tātad, domāji tā", kā tev patīk interpretēt, bet, nu, konkrēti, lūdzu...
Nu, ja tevi nebesī sweds kā kantoris, tad ņemt var. Nav tie labākie, bet nav arī sliktākie. Kā saka viena stulba ātro kredītu reklāma - normāls risinājums.
Pie manis nesen pārvācās viens klients, kuram pirms tam bija sweds... aizgāja tieši tā iemesla dēļ, ka 5-gadīgu X-Trailu neļāva remontēt pie dīlera. Par šo esmu vairākas reizes dzirdējis. Bet citādi, kopumā atsauksmes ir OK.
Mani sweds kā kantoris kretinē, bija ne visai laba pieredze ar banku, tāpēc principa pēc pie viņiem neko nedrošinu. Da i, cik pāris reizes esmu salīdzinājis piedāvājumus saviem auto gan OCTAi, gan KASKO< nekā izdevīga nav bijis.
Atpaliek gan... stūre kaut kāda šķība, regulēt, ja pareizi atceros nevar... ja nav kaut kāds ūberaprīkotais, elkoņbalsta nav... nu, nav jau arī tā, ka viss ir slikti, bet, nu, kā te izteicās, sapņot tādā sēdēt - cik maz gan dzīvē vajag...