Gandrīz visi auto ražotāji (importētāji) nodrošina tehnisko palīdzību (t.sk. evakuatoru) visā Eiropā, ja kas notiek, lai tikšana līdz dīlerim nesagādātu pārāk lielas galvassāpes. Tur ir parasti iekļauti arī viesnīcu izdevumi un daudziem (vismaz, Nissanam točno ir) maiņas mašīnas. A tā remontēšana jau nav no dīlera atkarīga, bet no rezerves daļu pieejamības un remonta specifikas - ja noklapē motors, tici man, neviens uz vietas rezerves dzinēju neturēs. Pie tam, ar to garantiju arī ir tā - ir gadījumi, kuros importētājs uzreiz ir pateicis - tas ietilpst, bet ir gadījumi, kuri ir jāsaskaņo ar importētāju, jo par garantijas darbiem maksā importētājs (ražotājs), nevis dīleris. Līdzīgi kā ar apdrošināšanas gadījumiem - arī tie ir jāsaskaņo ar apdrošinātāju.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nuuu, tad jau vispār no mājas ārā iet nevajag - ja nenotiks kaut kas ar auto, tad pašam... vai telefons noklapēs ar visām bildēm... vai apzags kāds... vai... vai... karoče, ja gribi pasauli redzēt bez starpgadījumiem, tad skaties bildes no mājām...