Laaciz rakstīja: Tātad kaut kāds āķis tomēr tur ir?
It kā nekā krimināla, izņemot reputāciju un pāris novecojušas normas noteikumos. Pat maksā pēdējā laikā diezgan normāli.
Laaciz rakstīja: Tātad kaut kāds āķis tomēr tur ir?
It kā nekā krimināla, izņemot reputāciju un pāris novecojušas normas noteikumos. Pat maksā pēdējā laikā diezgan normāli.
BANā
Bet tas, ka bija tam klientam, nenozīmē, ka būs arī tev. Un, ja būs, vai tiešām tu to gribēsi...
Bija vēl viens nupat - 2013. gada Juke par 79 euro ar pašrisku, auto aizvietošanu un dīleri...
Es nesen vienam 5-gadīgam focusam sarēķināju kasko ar visiem nulles pašriskiem, auto aizvietošanu un dīlera remontu par 112 euro Ar pašrisku un bez dīlera būtu bijis 59..
Sherlog aktīvi darbojas tikai Baltijas valstīs. Ārpus tām sistēma sāk arī strādāt tikai pēc zādzības fakta konstatācijas, kad tas auto, visticamāk, jau ir sadalīts reizinātājos. Vēl viens iemesls, kāpēc neredzu dižu jēgu Sherlogam vidējās klases auto, ja, pie tam, daudz braukā pa Eiropu. Bet, nu, ja darba devējs maksā, Sherlog, protams, ir ērtāks, jo nav nekādi papildus čipi jāvazā līdzi...
Laba alternatīva ir IGLA imobilaizers... cik zinu, šobrīd neviens auto ar šo imobilaizeru nozagts nav, jo to ir tikpat kā neiespējami atrast un izravēt, un, visticamāk, zagļi ar to auto neķēpāsies, pat ja mēģinās...
Cik stipri ir jāsasit galva, lai tik dumju komentāru uzrakstītu?
Arī tu uzķēries, vai ne? He-he...
Bet, pie tam, ņemot vērā, ka salona apdares kvalitāte Dusteram un Jazam īstenībā būtiski neatšķiras. Abi divi diezgan plastmasīgi. Vienīgi Hondai droši vien ir labāka audio kvalitāte. Vienīgais faktors, kas runā par sliktu Dacei ir - ej nu pārdod to naglu kasti daudzmaz adekvāti pēc tam...
Bensona laikā vispār atlaides nekādas nedeva. Gribi pērc, negribi - rīt nopirks nākamais. Cik zinu, pat cilvēki ar "galiem" tur neko jēdzīgu izsist nevarēja.
Dačiju vai kaulēties?
Pakaulēties nevarēji?
Kolēģim tāds ir... kopumā apmierināts. Vājās vietas - ķēde (te gan izmaksas nav tik trakas, kā bmw trijniekam) un dažādas eļļas noplūdes ik pa laikam... un, ja kas jāremontē, lēti nebūs.
Nu, tad ņem ciet. Pāris mēnešu laikā tad gaidām pirmo atsauksmi par elektrolauvu jauno auto sadaļā...
Vai Hyundai un KIA lika? Te drīzāk jautājums - vai tas liks EU, japāņu un dienvidkorejiešu brendiem pārdomāt savu cenu politiku...
Tiesa, D-Korejas ražotāji jau cenu politiku uz papildaprīkojumu diži pārdomājuši nav... pārdomāts ir uz visu auto... Santa-Fe hyudajs par 40+ pakām!!!
Nupat, uz Kijevu braucot, 2x šķērsoju visu Baltkrieviju. Ladas jā, bet ķīnieti neredzēju nevienu. Nu labi, atpakaļceļš bija tumsā un naktī, neskaitās.
Kijevā gan ķīniešu dranduļetu ir diezgan daudz.
Tāpēc es uz izteikti slikta ceļa, piemēram, Talsi-Roja parasti braucu ne lēnāk kā ar 120... var jau būt, ka piekarei neko daudz napalīdz, bet katrā ziņā bedres jūt mazāk.
Nu, redzi, ja mazliet pielietotu pelēko vielu, nevis tupa kaut ko drukātu, būtu pašam, pirms pieprasīšanas kaut ko uzrādīt, ienācis prātā paskatīties aktuālo piedāvājumu... man tas prasīja apm. 2 minūtes... būtu pašam ienācis prātā paskatīties tajā Ambercar mājas lapā, nevis braukt virsū, ka es piedāvāju tikai ilgtermiņu... vai kaut Sixt,uz kuru norādīju pirmo reizi...
Te kāda Ziemeļkoreja, ka nedrīkst izteikt savu viedokli un komenti, kuriem kāds nepiekrīt, būtu jādzēš, vai pat viedokļa izteicējs jābano? Tu vispār domā ar galvu, ko raksti? Vai arī grimsti siltā nostaļģijā pēc padomju laikiem vai sapņo par dzīvi, kāda ir divās mūsu austrumu kaimiņvalstīs...
Mazliet uzjautrinoši, kā centies pieķerties pie kaut kāda nebūt salmiņa... pat mēģini jau sākt iestāstīt, ka tavs "pietiekami" ir pietiekamāks par manējo... bet turpini tik drukāt tālāk.
Pietiekami bieži.
Pareizi saki - stāsti... no kuriem lielu daļu varētu izdalīt ar 2, un paņemt nost 10, un tad jau būtu mazliet tuvāk patiesībai. Parasti šajos stāstos īdētāji noklusē dažādas lietas - kā, piemēram, vēl nesenajā laikam Bez Tabu rādītajā, kur dīleris ķipa atteicis garantijas remontu, bet to, ka vecene tam auto vispār nav gājusi apkopes, kaut kā gan "aizmirsa" pieminēt... vai arī to, ka pacienti paši piekrīt tam kuvaldas variantam, jo citādi tas viss maksātu kosmosā. Tikai pēc tam, kad vai nu nesanāk, vai kaut kas tiek nolauzts, pie īdēšanas aizmirst pieminēt, ka par to, ka tā var būt, tika jau brīdināti.
Nesaku, ka tā nenotiek - ka dīleri ir tiaki balti un pūkaini (galu galā, neviens meistars no debesīm nokritis nav), bet katrā ziņā šādu stāstu ir daaaudz mazāk, kā to, kad par salauztām lietām, sabojātiem mezgliem utt. ir atbildīgi Koļas Vaņas garāžserviseļi. Un ar dīleriem pārsvarā gadījumos, ja kaut kas arī tiek salaists dēlī, ir iespēja risināt. Dīlerservisiem ir apdrošināta arī civiltiesiskā atbildība... ja viņi kaut ko savas darbības vai bezdarbības dēļ salaiž dēlī, tad atbildību var prasīt no viņa apdrošinātāja.
Un arī neapgalvoju, ka visos t.s. mazajos servisos tikai lohi strādā... protams, ir starp viņiem arī zinoši un sakarīgi cilvēki...
Un jā... arī es esmu izmantojis garāžu vai t.s. mazo servisu pakalpojumus... pēdējo reizi izmantoju, kad mammas mašīnai mehs, kas mainīja eļļu, līdz galam neizlietu trauku neaizvērtu atstāja bagāžniekā, kas attiecīgi apstājās un izgāzās pa salonu... 3 reizes vari minēt, ko man atbildēja uz pretenziju. Pirms tam pēc eļļas noplūdes likvidēšanas eļļa satecēja uz pannas, bet viņi to nenotīrīja, kā dēļ mani atkārtoti izbanoja no apskates.
1) Šī varbūt, bet, piemēram, Jaguar XF vai SAAB 9-5 Aero neko daudz jau augstāki par tavu trušeli nav. Un sēžu es parasti viszemākajā pozīcijā. Un netraucēja arī tad. Netraucē arī, ja braucu, piemēram, ar uzņēmuma Nissan Pulsar vai Renault Clio.
2) Skatīt pirmo;
3) skatīt pirmo un otro... un es arī slēdzos savlaicīgi.
Visticamāk, lasīji kādā manā postā tepat iauto
Bet pateikt, ka tāpēc autiņi nahaļavu var pateikt tikai cilvēks, kuram vispār nav nekādas saprašanas par uzņēmējdarbību...
Un tā paša Ambercar mājas lapā tie paši busi tiek piedāvāti arī īstermiņam. Speciāli tādiem īpaši apdāvinātajiem kā Tu pat pamēģināju pierezervēt uz 2 dienām. Un man piedāvāja... Tiešām viss ar karotīti mutē jāieliek?
Sixt dod ilgtermiņu tikai?
Tad neraksti, tā būs labāk visiem... tāpat vēl neviena sakarīga komenta no tevis te nav bijis.
Nezinu, ko Tu domā ar "konkurētspējīgu cenu"... nezinu, kas priekš busa skaitās konkurētspējīgs - vienmēr, kad ir bijis vajadzīgs buss, esmu to kaut kur dabūjis bez maksas, bet, nu, piemēram, šeit...
www.ss.lv/msg/lv/transport/transports-rent/minibuses/dgxkg.html
Uz ātrumu paskatījos Sixt mājas lapā... tur arī Crafter ir piedāvājumā. TIesa, ne vienmēr var sagaidīt, ka tieši to arī iedos... nomas paredz līdzīgus auto... bet, nu, dabūt var...
Un sapratu gan... jo zinu, ka VW nomām, tāpat kā citiem uzņēmumiem, kas pērk daudz mašīnas, tās piedāvā par ļoti pievilcīgām cenām un atpirkumiem. Visus modeļus, t.sk., Crafter.
Reku, Dačijas dīleris viņu atšuva...