iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
GB12 13.01.2020 14:43

Nu nez... man viens paziņa/klients savā uzņēmuma autoparkā (pārvadājumi) pērk tikai jaunus Crafter...

PIe tam, VW ir ļooooti laba korporatīvo klientu atlaižu politika... nomas ļoti daudz izmanto šī ražotāja auto.

GB12 13.01.2020 14:30

msh rakstīja: Es labāk gribētu lai viņiem būtu kāda īpaša atpazīšanas zīme, apgaismota, lai zinātu ka viņiem jādod virsū ar tālajiem - es varu pilnīgi saderēt ka tas "iecērt acīs" punkts ir dēļ tā, ka tas huiņas asistents mani laicīgi nepamana - jo tā kā manā mašīnā gaismas pārslēdz cilvēks, tad tās gaismas mēdz pārslēgties tad, kad pretī braucošais atrodas aiz līkuma, aiz uzkalniņa vai puskilometra - kilometra attālumā - tikmēr to adaptīvo lukturu vadība savus segmentus slēdz ārā tad, kad kamera pamana kaut ko pretī braucošu; es noteikti neesmu pārāk labi pamanāms, jo tuvie ir tuvie - bet ja pretī spīdētu kāda zīme, vismaz pēdējajā variantā zinātu ka tādam jādod ar tālajiem virsū...

Ak, tu nabadziņš. Nu, jau pat LEDi traucē.. nez kāpēc mani netraucē... varbūt tad laiks pārsēsties uz salieķi vai sabiedrisko un trusi turēt garāžā sapūt tāpat kā to četrriņķu vraku, ko mēdz saukt par Mašīnu...

GB12 13.01.2020 14:28

msh rakstīja: Atslēgas vārds "mazais servisiņš". Zinot ka tu esi strādājis dīleros un mitinies dižajā pilsētā, nebrīnītos ja tu nezinātu kā tāds izskatās no iekšpuses, redzot tavu izdevumu uzskaitījumu. Tātad, kādi izdevumi no tevis uzskaitītajiem mazajam servisiņam nebūs - "apmācības" - kādas vēl apmācības? Cilvēki ir vai nu apguvuši pašmācības ceļā, vai beiguši attiecīgas skolas; ja kaut ko nezina, prasa tiem, kas zina. Tālāk - "administratīvais personāls" principā neeksistē - tādi parazīti kā "pieņēmēji" tur noteikti nav, vai nu uz vietas strādājošs īpašnieks, vai, augstākais, kāds vecākais - "grāmatvedība" arī nav, lai arī nav izslēgts ka tiek izmantoti kāda grāmatveža ārpakalpojumi, ar apkopējiem tas pats, ja nu vienīgi akurāt kaut kad atnāk kāda apkopēja kādu "kopējo" platību uzkopt; savas darbavietas jāuztur kārtībā tiem, kas tur strādā.

Nu, aprēķins palika reālāks?

Tikai tad, ja tajā "mazajā servisā" īpašnieks, mehs, apkopēja un grāmatvedis ir viena un tā pati persona, un, protams, tiek optimizēti nodokļi.

Par apmācībām runājot - ņemot vērā to, kā tehnoloģijas attīstās, ar "attiecīgās skolas beigšanu", lai būtu kau cik labs mehs, īsti nepietiek. Reku, piecpadsmitgadīgam pasātam pat, lai nomainītu bremžu klučus, ar kompi jāslēdzas klāt. Un pašmācība... nuuu, labi... varbūt 30-gadīgam trusim tāds mehs der, bet normālam auto... nē, nu, var jau būt, ka Tu arī klizmas taisīšanu uzticētu kādam, kas to apguvis pašmācības ceļā.

Uz vietas strādājošajam īpašniekam vai vecākajam alga jāmaksā nav? Grāmatveža pakalpojumi ir par brīvu?

GB12 10.01.2020 15:21

darklight rakstīja: Paņemsim vienu mazu servisiņu, kur pāris reizes ar savu Seatu esmu iebraucis. Par stundas darbu paņem 20 Eiro. Kā sadalās nezinu, pieņemsim, ka 10 meistaram, 10 servisam. Manuprāt, tīri adekvāta alga mehāniķim (10 eiro stundā), kā arī servisa uzturēšanai un pārējiem izdevumiem sanāk, ņemot vērā, ka meistari ir vairāki un katrs ienes tos 10 Eiro stundā. Plus vēl neliels navars uz detaļām, kuras tiek ņemtas no vairumnieka, bet tirgotas par vidējo LV veikalu cenu (+/- Trodo cenas). Tātad var normāli dzīvot, neplēšot 200 Eiro par pusstundas darbu un 50 Eiro par piecīti maksājošu gumiju.

P.S. Čekus viņi arī dod!

Tiešām? Ja meham tiek atvēlēti 10 euro, tad, atrēķinot visus nodokļus, sanāk ap 5 uz rokas (rēķini arī darba devēja sociālo). No pāri palikušajiem 10 euro būtu jāskaita nost arī PVN (4 euro ar astīti). Tātad, servisam paliek jau zem 6 euro. No tā jāuztur ēka, jāpērk iekārtas/instrumenti, jāveic apmācības, jāmaksā arī citi nodokļi, jāalgo arī administratīvais personāls (pieņēmēji, grāmtvedība, apkopēji utt.), plus pāri jāpaliek arī kādai kaut vai nelielai peļņai. Nopietni?

GB12 03.01.2020 16:18

Man igauņi atsūtīja .

Bet tāpēc jau jautāju pēc kāda cita pieredzes, kā tur īsti ir... BY no Minskas šajā virzienā pilna ar fotoradariem.

GB12 03.01.2020 16:10

Vai kāds ir saņēmis dāvanu kartes no NVS valstīm? Nupat biju Kijevā, braucu cauri Baltkrievijai, un 2 reizes tur uzrāvos. DIVAS! Pirmo reizi gandrīz pie LT robežas nepamanīju zīmi 70 (pabraucu garām ar kādiem 85 - labi, ka sniegs sniga, citādi būtu ātrāk bijis), otro reizi pagājušajā naktī atpakaļceļā - 70 vietā braucu ar kādiem 73 (nu gan žmogi ).

GB12 27.12.2019 17:07

Muļķības. Skatās gan jaudu, gan stāžu... un modelis arī nav "tikai tik, cik zādzību popularitāte", bet tāpat tiek ņemts vērā, cik tādi modeļi iekļūst avārijās, kā arī rezerves daļu/remonta izmaksas un sarežģītību.

Dažreiz var pabrīnīties, kādi eksperti te tikai nekomentē par lietām, no kurām neko nesaprot

GB12 27.12.2019 14:54

Kā kuram apdrošinātājam. Nav vienotu kritēriju.

GB12 27.12.2019 11:10

Vienu brīdi daži bija pārvākušies uz Orākuls.lv, bet vai nav no turienes izmesti ārā, kas zina...

GB12 26.12.2019 23:19

Kas tas par pajoli te uzradies? Kārtējais kaut kāds kakša/i_edgara vai citu izbijušo varoņu kārtējā reinkarnācija?

P.S. Auto joprojām brauc labi... šobrīd 162 600 km uz tāfeles.

GB12 23.12.2019 11:49

Apsveicu... auto nav slikts, bet tomēr kā diena pret nakti, salīdzinot ar jauno modeli. Gan vadāmības, gan komforta un apdares materiālu ziņā.

GB12 23.12.2019 11:44

Izpūtējs?

GB12 19.12.2019 10:16

Nu, atraduši par ko cepties... būtu man jūsu problēmas...

GB12 17.12.2019 11:58

Daļēji var piekrist. No vienas puses, nodokļa iekļaušana degvielas cenā būtu izdevīga privātpersonām, kas daudz nebrauc. No otras puses, jāsaprot, ka daudz brauc uzņēmumi, un īpaši preču piegādātāji, attiecīgi, šāds solis palielinātu transporta izmaksas, kas jau attiecīgi palielinātu cenas visam... kā jau tas notiek, kad degvielai aug cena.

GB12 17.12.2019 9:39

Toties vienam manam paziņam Citadele iedeva, kad neviens cits nedeva. Tā ka, viss nav tik viennomīzīgi.

Tas ir līdzīgi kā ar apdrošinātājiem. Viens, piemēram, BTA nevar ciest ne acu galā, jo kaut kād ir bijis kāds kipišs. Otram, savukārt, visu labi izmaksā un ir OK.

GB12 16.12.2019 18:37

rudens68 rakstīja: kasinsh79

Pēc autotirgus to vis neteiksi. Pērk un bankas naski finansē utt.

Manā jomā pārtikā viss notiek un jūtami pieaug Gan pieļauju, ka es rullēju vairāk par konkurentiem, un nevis tirgus apjoms aug. Te krīze galīgi nesatrauc, tautai vienmēr būs jāēd.

.

Patiesi ,par auto tirgotāju nedienām nav dzirdēts .

Tev bija saldumi ? No našķiem pat ļoti trūcīgi atsakās tik pie galīga trūkuma . Un mūsdienās daudzi no viņiem neko nemaksā

Vai sarunas ar Tavas mājas būvniecībā iesaistītiem ?

Cik tālu jau ?

"Pēc autotirgus to vis neteiksi. Pērk un bankas naski finansē utt."

Nav taisnība. Līzingi ir piegriezti diezgan (ne pilnībā, protams, bet finansē ļoti uzmanīgi), un auto tirgotāji to ļoti sāpīgi izjūt.

Un ne velti Unicredit pārdeva savu portfeli Citadelei un iet prom no mūsu tirgus. Domājiet, ka Unicredits pārdotu rentablu biznesu?

GB12 16.12.2019 10:49

Ir. Vienas vadošās bankas vietējais boss darba dienās pats nebrauc.

Zinu vienu uzņēmēju, kuram tiesības par šmigu atņemtas - arī algo šoferi, jo daudz jābrauc.

GB12 15.12.2019 0:53

Firmas īpašnieka šoferim, piemēram...

GB12 15.12.2019 0:35

darklight rakstīja: Diez vai alko patēriņa samazinājums ir kāds rādītājs. Šodienas jaunatne dzer daudz mazāk nekā, kad mēs augām - tas ir fakts. Kas attiecas uz mana vecuma publiku (40+), tad kādreizējie pudeles brāļi, ar kuriem plostojām caurām naktīm, dalāmi trijās kategorijās. Vieni ir vai nu jau zem zemes vai nodzērušies un Tērvetes alu toč nepērk. Otri nelieto praktiski vairs vispār, kā es pats. Un vismazākā daļa ir tie, kas joprojām atļaujas ikvakara alus paku.

Nav runas par alko tikai... pēdējā laikā runāts ar vairāku nozaru pārstāvjiem, apjomi krīt teju visur... tajā pašā auto biznesā, apdrošināšanā, ceļojumu biznesā... nesen runāju ar vienu klientu, kas nodarbojas ar zivju eksportu - viņiem arī apjoms par 20% krities... vnk., izskatās pēc, pirmkārt, tā, ko te jau izteicās - esošā valdība un parlaments (varbūt ar viņiem kopumā nemaz nav tik traki, bet, nu, potēts tiek, ka šie ir tik neprognozējami, ka maz neliekas). Otrkārt, jau labu laiku dzird baumas, ka būšot krīze. Un, pat ja tās ir tikai baumas, vairums cilvēki atceras to, kas notika pirms 10 gadiem, un tāpēc cenšas savu naudu maksimāli pieturēt, neizdarot lielus pirkumus vai neuzņemoties kaut kādas saistības, piemēram, nepērk jaunus auto līzingā, attiecīgi, nelaižot naudu ekonomikas apritē. Tas izraisa lavīnas efektu - baņķieris vai celtnieks nepērk mašīnu, auto pārdevējs saņem mazāku algu, tāpēc neņem kredītu vai neremontē/neceļ mājokli... un tā, pa ķēdīti, tā ekonomika tad arī iet uz leju.

GB12 10.12.2019 17:54

Pēc šasijas numura, kad meklēju riepas, parādīja, ka šim var likt arī uz 19 collu diskiem. Uz ielas esmu redzējis arī ar 18... izskats gan pabriesmīgs, bet, nu, acīmredzot, var...

Par kādu garantiju mēs runājam teju desmitgadīgam auto?

GB12 10.12.2019 17:49

Paziņa droši vien, pērkot to auto, pat nedadomājās, cik viņam KASKO izmaksās. Nu, vai arī viņam piķis ir tik daudz, ka tas nemaz neuztrauc.

Bet, nu, ja paziņam KASKO izmaksāja tik daudz, tad neko stipri lētāk viņam nebūtu arī ar Audi, Mercedes vai citu premium brendu statusiem.

GB12 10.12.2019 9:40

Ja normāla apdrošināšanas vēsture, ap 600-700 euro... vienam klientam izsitu par 481...

GB12 02.12.2019 9:31

Man vienu brīdi (gandrīz gadu) bija pirmās paaudzes XF. Kā auto (vadāmības, komforta, jaudas, dizaina ziņā) ļoti patika.

Tehniskā ziņā - vājā vieta ir elektronika, un nācās pārlasīt dzinējā visādus savienojumus, pa kuriem dzeses šķidrums nāca ārā... tiklīdz nomaini vienu, tā pēc brīža pa citu. Beigās ar kādu 3.piegājienu gan sataisīja. Ar ritošo problēmu nebija.

Bet, nu, tas bija 10-gadus vecs modelis par PSA dzinēju.

Kopumā, man Jaguar kā marka ļoti patīk, bet vai pirktu vēlreiz? Sakarīga servisa trūkuma dēļ vismaz šobrīd laikam jau nē.

GB12 01.12.2019 0:32

Vai tad draugiem.lv vēl nav nosprādzis?

GB12 27.11.2019 0:24

Ja pilnīgi s...., ko tad neņem ko labāku?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti