VWfans rakstīja: Ieliku sava Honda-Jazz pārdošanas sludinājumu, tā teikt, nesteidzīgai pārdošanai.
Te tev nu bija - braukšot 10 gadus un baudāmus 220 tk..
VWfans rakstīja: Ieliku sava Honda-Jazz pārdošanas sludinājumu, tā teikt, nesteidzīgai pārdošanai.
Te tev nu bija - braukšot 10 gadus un baudāmus 220 tk..
Mums te tāds pilsonis ar niku Palaidnieks, kas fano par Alfām. Varēs paspīdēt.
msh rakstīja: Ja jau uz to ka es pieminu ar kādām regulārajām izmaksām var rēķināties N53 īpašnieks kurš grib uzturēt savu motoru labā darba stāvoklī, tu atbildi ka "katram ražotājam ir motori, kuriem labāk iet līkumu", doma ir skaidra...
P.N. Kāpēc tu savu behu vispār nopirki ar ķīseli? Pirmais normālā stāvoklī esošais eksemplārs bija ķīselis?
Doma ir skaidra tādai tirgussievai kā tev, kas kaut ko izzīš no pirksta un pasludina to par taisnību.
Man arī nesen nodzēsās un pa ilgiem laikiem tagad nav punktu nu jau 2 mēnešus... redzēsim, cik ilgi tā sanāks noturēties
Pajaunu? Cik zinu, viņš vecu Land Roveru samainīja pret varbūt pāris gadiem jaunāku X5.
Kurā vietā es apgalvoju, ka BMW benzīnnieki nav izdevušies?
Vispār jau, ne ar vienu uzparikti, kurai ir garantija, tu "nevarētu rīkoties" kā pašam ienāk prātā... gan jau ka arī ar gāzes uzparikti savā vecajā trusī... no šī tad sanāk, ka vispār neko jaunu nedrīksti pirkt...
Kaut kā tā, jā... bet, kā jau rakstīju, ja man būtu aktuāli pietiekami daudz pārvietoties pa biezputru jebkurā šī jēdziena izpratnē, visticamāk, brauktu ar kaut ko bobik vai krosoverveidīgu un ne no premium gala...
Kur tu aiz loga redzi biezputru?
Plus, vēl riskēt ar garantiju?
Un? Tas tā kā būtu kaut kas slikts?
Ja man vajadzētu braukāt pa tiem grants ceļiem biežāk kā pāris reizes gadā, tad es droši vien izvēlētos citu auto ar citiem riteņu izmēriem.
Gandrīz katram ražotājam/modelim ir savi gan veiksmīgi dzinēji, gan tādi, kuriem labāk mest līkumu. Tas nav rādītājs, ka visi 10-gadīgu BMW īpašnieki "loca četrciparu summas par vajadzīgiem un nevajadzīgiem remontiem" un "gadā ieliek vismaz piecus sotakus motora perifērijā".
Un jo vairāk - šis nu noteikti nebūs arguments, lai neiegādātos jaunu auto. Par, ja tas būtu BMW.
Nu, to parodiju, kas mums te ir, par ziemu grūti saukt... līdz ar to, neredzu jēgu tērēt naudu liekam disku komplektam.
Ta' jau redzēs... Ja nekas radikāli dzīvē nemainīsies, tad būs... kad pirku, bija doma vismaz gadus trīs braukt...
Šodien tika uzliktas ziemas riepas... šoreiz nolēmu likt uz tiem pašiem 20 collu diskiem, nevis pirkt mazākus... paskatīsimies, kā ies... ja galīgi nepatiks, nākamsezon darīsim savādāk...
Tika arī apkope izieta - samainīta eļļa un visi filtri. Auto ziemai gatavs.
Ar Leonu sanāca pabraukt Maljorkā kā nomas mašīnu - FR versija ar 2.0 TDI... kopumā, iespaids labs, bet vizuāli nepatīk tas arhaiskais, kā ar cirvi iztēstais panelis. Tāpēc neizskatītu kā iegādes variantus ne Leon, ne Ateca. Jāpagaida jaunā paaudze.
Nu vot... vajag filtrēt informāciju un pārbaudīt avotus, nevis tupa bļaut, cik viss slikti.
Man arī viens tālāks brauciens (uz Prāgu Jāņu brīvdienās) aiz muguras. Ātrumi... nu, ne tik ātri... max 220... gāja jau vēl, bet kaut kā Polijā satiksme dikti noslogota bija, plus sānvējš paliels, neriskēju ātrāk. A Lietuvā kaut kā negribējās riskēt uzrauties uz jaunā bāņa... pieļāvu, ka poliči varētu tur spietot. Bet jā, bauda braukt. Nobraucu ap 3500 km, patēriņš nostājās pie 8.4 l. Mierīgajā režīmē - līdz 120 km/h iekļāvos septiņniekā. Varēja jau būt labāks, bet, no otras puses, priekš tik lielas govs...
Pusgads un 10 tūkstoši aiz muguras, joprojām viss pa skaisto
650 rakstīja: Kur ta tu draudziņ aizbrauksi,ka tev no jau 20121g 1janv būs bargi Jāsamaksā par šo brīnišķīgo iespēju.Savu balonu vedīsi katru gadu uz briseli sertificēt,plus vel akcīzi un morāli samaksāsi par patvaļīgi modificēto degvielas veidu.Jā.
Arī pavilkies uz vispārējo ažiotāžu? Nu, cik tas ir - bargi? Konkrētus ciparus studijā, lūdzu...
Ko uzreiz neiereģistrēji niku Jaanis_mf-stikli.lv?
GB12 rakstīja: Tu laikam domā, ka "duraki" nesalīdzina cenas, tikai tu vienīgais... salīdzina gan, arī es salīdzinu, un man vēl nekad sweds nav piedāvājis labāko. Bet, nu, 15.10. manam auto beigsies OCTA, pēc 15.09. iemetīšu, ko man dod gan sweds, gan pārējie. Šobrīd, kā jau minēju, abiem auto gan izdevīgāko KASKO, gan OCTu, piedāvāja Balta.
Par negatīvajām atsauksmēm... atceros, ka laikā, kad OCTAi cenas cēlās dubultā, viens paziņa ielika feisbukā drisālīdošu pateicību swedam, ka viņi ķipa vienīgie cenas neceļot kā pārējie "krāpnieki"... pagāja kādi 3 mēneši un šams zvanīja man un kļenčīja atlaidi 3 mēnešu octai, jo sweds negaidīti pacēlis cenu. Un nav gluži tā, ka izplatu tikai negatīvās atsauksmes... kopumā pat varu teikt, ka pats apdrošināšanas segums viņiem ir OK, arī par izmaksu kvalitāti kopumā atsauksmes ir labas.
Tātad, manis solītie cipari pēc BM maiņas. Auto - BMW 530, 2010.gads, 248 ZS, 10. BM klase, Rīgas deklarācija. Runa ir par standarta cipariem bez jebkādām atlaidēm, uz gadu:
Balta - 232;
BAN - 1248
Ergo - 232;
Compensa - 266;
Gjensidige - 291;
Seesam - 419;
If - 262;
Swedbank - 196;
BTA - 146.
3x variet minēt, kuru izvēlējos.
Swedbank vispār pilnīgs sviests - tā kā man tur nav konta, es pat nevaru normāli redzēt savu piedāvājumu, nācās šamiem zvanīt. Ja uz mana vārda nebūtu kodu kalkulatora, kas piesaistīts uzņēmumam, es pat nemaz nevarētu dabūt piedāvājumu no viņiem. Un arī - viņi pateica, ka, ja man tur būtu konts un skatītos it kā no tā, tad cena būtu cita. Protams, nepateica, vai zemāka vai augstāka. Sviests kaut kāds.
Un otrādi
Man, piemēram, ir kompānijas, kurās varu dabūt labākus ciparus par tiešajiem... bet arī pie nosacījuma, ka nav sniegts piedāvājums. Tāpēc jau vienmēr esmu uzsvēris, ka tie pacienti, kuriem ir "staigātāju" sindroms, domādami, ka tā kaut ko ietaupīs un izčakarēs kādam galvu, bieži vien paši sev iešauj kājā.
Sev nekad no laba prāta nepirktu pažarnieku sarkanu širpotreba auto plikā komplektācijā, bet, nu, kam vajadzīgs praktisks, kopts un uzticams transporta līdzeklis pakaļas pārvietošanai no punkta A līdz punktam B, šis ir labs variants. Lai veicas tirgošanā.