anoagask rakstīja: nissan juke tekna apraksts - tika uz ilgāku laiku paņemts nomā
plusi
+augsts klīrenss
+mazliet augstāka sēdpozīcija
l+ieli SUV-stila sānu spoguļi
+diezgan ērta sēdēšana, mugura sesūdzas - iespējams dēļ stāvākās sēdpozīcijas
+diezgan ietilpīgs cimdu nodalījums
+360 grādu kamera - diezgan ērti vasarā uz asfalta; ziemā un dubļos būtu slikti - papildus parking sensorus arī gribētos
+aklās zonas sensori - darbojās uzteicami
+zagļu droša "pa pusei keyless" sistēma - durvis jāatslēdz ar pulti, piedarbināt ar pogas piespiešanu uz paneļa, aizslēgt var ar podziņu uz durvju roktura, ar atslēgu kabatā.
+ dizains. personīgi nepatīk, bet vismaz nissan uzdrīkstējies uztaisīt kaut ko, kas neizskatās garlaicīgi kā vw vai opel.
mīnusi:
- 1.6 benzīna 110zs nemotors ar 5 ātrumu kārbu - pilsētā kluss, uz šosejas skaļš jo īss 5. robs. Uz šosejas lai būtu kaut kāda dinamika, jāgriež motors uz 5k apgriezieniem un vairāk - uzreiz visi salonā pamostas
- tikai augstumā regulējama stūre. 2019 gada mašīnai!!!
- mazās klases auto uz lielākiem riteņiem, bagāžnieks mazs + virs pārsega neko nevar uzlikt, jo tur fiziski nav vietas + pārsegs ceļas uz augšu kopā ar aizmugures durvīm. jau tā niecīgo bagāžnieku pārdala izņemams bagāžas plaukts
- dermantīna sēdekļi - atgādina zaz-968
- salons atstāj iespaidu, ka auto ir salipināts no lētākajām renault-nissan grupas detaļām, kas dizainiski ne pārāk saskan. dacia sandero stepway būtu tas pats auto bet praktiskāks, lētāks un ar mazāku vērtības kritumu. salona apgaismojuma slēdži tādi paši kā 2004-2007 fiestai. uz stūres ir pogas, bet borta datoru pārslēdz ar podziņām zem spidometra, braucot ļoti ērti bāzt rokas cauri stūres ratam. multimediju sistēma nav integrēta pārējā automašīnā - tā ir tikai radio+nav+360 grādu kamera ar pilnīgi citu dizaina valodu kā klimatkontroles bloks. izliekas pēc aftermarket risinājuma.
braukšanas režīmus(kaut kāds nevajadzīgs japāņu tomagoči stila pasākums) pārslēdz klimatkontroles blokā - ļoti loģiski.
apaļie neregulējamie gaisa izplūdes difuzori - tieši kā dacia.
priekšējais panelis no cietās plastmasas - tai pašai mk6 fiestai ir mīkstais.
- viduvēja ātrumkārbas slēgšanās precizitāte, liels leciens starp 1. un 2. pārnesumu attiecībām.
- viduvēja stūres pastiprinātāja darbība - vāja atgriezeniskā saite stūrē, bet PSA grupai ir krietni briesmīgāk.
ar uzticamo nissan 4x4 sistēmu un/vai 1.2 turbo motoru būtu interesantāks, it sevišķi 200zs nismo rs versija. salonā varēja konsekventi turpināt ārpuses dizaina stilu.
principā pilsētas auto dāmām u.c. vajā dzimuma pārstāvjiem, kas auto izvelas pēc izskata, zem kura tiek iesmērēts vecs risinājums. tas pats sandero vai duster uz tās pašas platformas ar tiem pašiem agregātiem ievērojami lētāk.
VW T-Roc, kas ir gan klasi augstāks, gan stipri dārgāks, arī ir cietais panelis.
Bet c'mon, Juke ir 2010.gada modelis... ko tu no viņa gribi 2019.gadā?
Es ņemtu Atecu.