Nu, Lapsa ir skabarga pakaļā daudziem, līdz ar to šis neizbrīna.
Bet būsim godīgi - LL pats vēlas šos kriminālprocesus, jo tie nodrošina lielāku popularitāti viņa grāmatām.
Nu, Lapsa ir skabarga pakaļā daudziem, līdz ar to šis neizbrīna.
Bet būsim godīgi - LL pats vēlas šos kriminālprocesus, jo tie nodrošina lielāku popularitāti viņa grāmatām.
Iepriekšējās paaudzes Octavia un Kodiaq arī tā ir, SEAT Tarraco un Ateca arī... Šāds risinājums vēl ir iepriekšējo paaudžu Pežo (208, 2008, 3008, 5008, 508), Citroen Berlingo/Peugeot Rifter). Ja pareizi atceros, pēdējam Toyota Auris arī tā bija, tikai kloķis labajā pusē.
Problēma, visticamāk, ir tevī Man nebija problēmu ne ar elkoņbalstu (ja pareizi atceros, viņam augstumu varēja regulēt), ne ar pagrieziena rādītāju... Bet gandrīz nevienam B segmenta automobilim nav bagāžnieka.
Bet vispār šis bija jāliek vai nu jauno, vai lietoto auto topikā.
Uzsaukšu iauto biedriem (sakarīgajiem, protams) kruīzu
Sveiki, GB12,
Es esmu advokāts John Costanzo, nelaiķa Ing. Rihards ...; jūsu valsts pilsonis un bijušais (Noble Oil Services, Inc.) direktors, kura galvenā mītne ir 5617 Clyde Rhyne Dr, Sanford, NC 27330, Amerikas Savienotās Valstis (ASV). 2018. gada 31. janvārī mans klients, viņa sieva un viņa divi bērni iekļuva autoavārijā uz West Stockbridge Expressway un diemžēl zaudēja dzīvību. Viņam bija konts, kura vērtība bija aptuveni 28,7 miljoni dolāru, kas atradās bankā šeit, Amerikas Savienotajās Valstīs. Tagad banka sazinājās ar mani kā viņa privāto advokātu un vienīgo konta parakstītāju, lai uzrādītu saņēmēju vai arī viņi slēdz kontu. Tā kā jums ir tāds pats uzvārds un jūs esat no tās pašas valsts kā viņam, es vēlos uzrādīt jūsu vārdu bankai kā tuvāko radinieku/labuma guvēju. Es nosūtīšu jums visus juridiskos pierādījumus un dokumentus. Visas juridiskās formalitātes kārtos mūsu advokātu birojs. Ļaujiet bankai pārskaitīt naudu jums. Mēs to sadalīsim 50/50 pēc visiem izdevumiem. Tāpēc, ja jūs interesē šis darījums, lūdzu, atsūtiet man savu mobilā tālruņa numuru, pilnu vārdu un privāto e-pasta adresi, lai es varētu jums nosūtīt vairāk informācijas par šo uzņēmumu.
Nemaz nezināju, ka esmu amurikānis...
Braucu 2022.gadā... kaut kādi 25-30 euro kopā bija vienā virzienā.
"Un tiesa, kurā vērsīsies, arī būs cita."
Kura?
Kanibaals rakstīja: Nu jā, ja sūtīsi ierakstītu vēstuli tad būs marka nepieciešama.
www.tiesas.lv/e-pakalpojumi/nodevu_kalkulators/
Izvēlamies "Administratīvais process", pēc tam "pieteikums/pirmā instance". Šis uzrāda, ka jāmaksā valsts nodeva - 30 euro.
Nē, uz Tallinas šosejas pie kaut kāda krustojuma, kur zīme bija 70, man bija 73... Turklāt tas bija tumsā, ap pusnakti. Ja būtu skola, tad ātruma ierobežojums taču būtu 50 vai pat 30... Par to plūsmu piekrītu - kopumā EE tā ir mierīgāka un ap +10, tikai pie radariem igauņi gan sabremzējas 5-10 km/h zem atļautā. Varbūt gan tagad kaut kas ir mainījies, pēdējo reizi uz EE braucu 2020. gadā, konkrētais keiss ar radaru bija 2018.
Bet par to veikalu - man šitādu Cityparks uzlika pie Valdemāra Rimi - arī 15 min pirms slēgšanas, kā dēļ steigā aizmirsu iereģistrēt auto.
Kopš Vācijas ir pagājuši gandrīz 2 gadi... un vēlreiz - ar +10-+20 esmu braucis garām arī policijas ekipāžām gan Vācijā, gan Beļģijā, gan Horvātijā, Austrijā, Čehijā un gan jau vēl kaut kur...
Jā, ļoti sen. No pēdējā brauciena atgriezos tieši pirms 18 dienām - Rumānija - kopā 3300 km. Braucu pa bāni, kur atļautais ir 130, ar apmēram 150 pabraucu garām poliču bembim ar radaru iekšā, neviens ar ausi neklapēja. Bukarestē arī uz vienas no 2 joslu ielām pēc Google Maps ar 65. Vācijā pēdējo reizi biju 2022. gadā - tajā braucienā 2 reizes paņēma fotoradars. Vienā reizē 70 vietā ap 85, otrā - 100 vietā uz bāņa ap 130... Abas reizes nozibsnīja. Un tas nebija Austrumvācijas gals - viena reize pie Minsteres, otra - gandrīz pie Luksemburgas robežas. Vācijā sanāca vairākkārt ar kravinieku pabraukāt - tur uz mazajiem ceļiem atļautais ir 60 km, vietējie teica, ka līdz 70 var neiespringt - ne fotoradars bļauj, ne poliči piesienas, Uz Poliju vai tai cauri braucu apm. 2 reizes gadā. Vienīgā reize pēdējo 10 gadu laikā, kad esmu apturēts, bija par būtisku ātruma pārsniegšanu (nepamanīju apdzīvotās vietas zīmi), bet tā esmu pabraucis garām Varšavā gan ar 60 atļauto 50 vietā, gan uz bāņiem ar 130-140 atļauto 120 vietā... Lieldienas svinēju Budapeštā (braucu caur Poliju, Slovākiju, atpakļceļā Austriju, Čehiju. Čehijā vienā vietā atļautā 100 vietā ātrums bija 120, nekādas reakcijas... Fotoradariem praktiski visur gāju garām ar apm. +10. Neviena soda. Jā, Igaunijā piekrītu - tur par +3 km man atnāca sods apm. 12 euro, esmu arī par Nīderlandi dzirdējis.
"...Un jānoņem tā muļķīgā +/- 10km/h bufera zona, kas velkas līdz no psrs laikiem-būves..."
Kādiem PSRS laikiem? Šāda "bufera zona" ir praktiski visā Eiropā, izņemot Skandināvijas valstis.
Katrā ziņā, kad rakstīsi, ieliec kādu pieturzīmi. Un arī komati nekaitētu. Un teikumus sākt ar lielo burtu arī.
Kaut ko nesaprotu - palestīnieši tak paši negrib to "divu valstu risinājumu" un Palestīnas valsts kā tāda neeksistē. Ko viņi tur taisās atzīt?
Par Bayon - nav mans sapņu auto, turklāt šams ir visai neglīts, bet kopumā visai sakarīgs auto. Man nav problēmu tajā ērti iekārtoties, turklāt vietas aizmugurē ir diezgan daudz, salīdzinot ar citiem B segmenta pseidobobikiem. Tas litrīgais motoriņš arī ir diezgan ņiprs, vismaz Latvijas ātrumu apstākļos, īpaši ja ir 120 ZS versijā ar vieglo 48V hibrīdu. Patēriņš uz šosejas ir ap 5.5, pilsētā - nu, starp 7 un 8, atkarībā no satiksmes intensitātes.
Ko ta' neielaidi?
Tu to izrādi visu laiku.
Nu, bet gan jau viņam ir pārliecība, ka, ja Fico nebūtu vakcinējies, tad negulētu smagā stāvoklī, bet pieceltos, noskurinātos un čiliņā runātos ar tautu tālāk.
Ne velti 2022. gadā šis bija Eiropā pārdotākais jaunais auto...
Vari paskaidrot sīkāk, ko biji domājis ar jēdzienu - sintētiska stūrēšana?
Šodien mēģinājums ieiet Harkivā...
Nu nez, man pret viņiem nav iebildumu. Es pat reiz mēģināju piecirst vienai ļoti skaistai afromeičai...
Tad jau drīzāk vajag minimālo ātrumu uz 3. joslas. Teiksim 100... Bet kamēr policija nesāks mācīt tos 3. joslas dročītājus, ka tā nedrīkst darīt, tikmēr tā satiksme tur arī tāda sajāta būs.
Tieši to jau es saku... Piemēram, Kolaboranta sakarā LL labi apzinājās, ka dabūs bietē, ja liks to aplīmēto busu pie viņa mājas. Būsim godīgi, tā Vansoviča (vai kā viņu tur) vietā Lato pats arī būtu panācis procesu par vajāšanu...
Neesmu baigais jurists, bet man šķiet, ka var gan dabūt arī pret sevi. Aizej uz menteni un atzīsties, ka esi pārkāpis tādu un tādu likumu, par ko draud kriminālatbildība, un process būs rokā... Nu, tā tīri teorētiski...