Nu re, pat to nespēji saprast, ka tas bija par tevi domāts
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu re, pat to nespēji saprast, ka tas bija par tevi domāts
Ir kas tā dara, bet Mollerim ir pašiem sava krāsotava.
Kādam te pagrūti ar lasīšanu vai lasītā saprašanu...
A kur problēma aizbraukt uz Autobravu un samainīt Jazzu pret "izcilo" Vitaru?
Ja par to attiecīgi ir piemaksāts... nereti paša pašriska līmenī.
Protams, LV nav tik labs MN likums kā UK, bet, nu, ir viens no labākajiem Eiropā. Bet, nu, arī banku lobijs pie mums ir pārāk liels. Atliek vienam tādam sūda swedam piedraudēt ar aiziešanu, kā mūsu valdošie, kā tādi šuneļi, ar kājstarpē iežmiegtām astītēm klanās un laiž ausis šo priekšā.
Kā uz to paskatās... ja nevari nomaksāt kredītus, tad kreditori to tāpat neaizmirsīs, vai ne tā? Līdz ar to, jāsaprot, kas dotajā brīdī svarīgāks - nodzēst esošās saistības, kas jau smeļas mutē, vai slīkt tālāk, domājot par jauniem kaut kādiem kaut kad kredītiem, kurus tāpat visticamāk nevarēsi paņemt, ja kavē esošos maksājumus. Es jau gan domāju, ka ar laiku aizmirsīs gan, līdzīgi kā aizmirst gan tajā pašā UK, gan ASV. Kreditori ta' pelnīt gribēs. Un ieraksts kredītreģistrā, ja nekļūdos, glabājas 10 gadus.
Es tai skaitā... pirms 15 gadiem arī dzīvoju ar 120 latu algu, braucu ar apbružātu 15-gadīgu mazdu, un nedēļu pirms algas domāju, vai sanāks ēdamajam... bendžu lēju pa latu piecdesmit un vēl šobrīd brīnos, kā sanāca izvilkt.
LV, salīdzinot ar pārējām Eiropas valstīm (nu, izņemot UK, kas jau vairs tikpat kā nav Eiropa) ir ļoooooti demokrātisks maksātnespējas likums, ar kura palīdzību arī pāris gadu laikā var atbrīvoties no saistībām. Kaut kur lasīju, ka pat leiši, igauņi un pat vācieši brauc pie mums pieteikt MN. Nezinu, kā tagad - varbūt citas ES valstis arī to pasākumu ir liberalizējušas.
Piekrītu - 2 tk priekš mūsu valsts cenu līmeņa nekas tāds baigi dižs nav - tīri, lai varētu normāli dzīvot, veikalos īpaši neiespringstot par cenām, plus braukt ar jaunu auto, nopirkt normālu mitekli, plus atļauties kādu ceļojumu, restorānu, teātri, konci u.tml. Normāls vidusslāņa dzīves līmenis.
A ko viņiem, tavuprāt, vajadzēja darīt? Saplēst brīdinājumu un pār kaklu/galvu skriet šiem abiem pakaļ? Vai arī likt sievai gaidīt, kamēr noķers tos abus?
Es jau domāju, vai tiešām iauto neviens šo tēmu nepacels?
Vienu vakaru netīšām uzslēdzu un fonā paklausījos... izskatās, ka tiešām visi tie skandāli bijuši iestudēti, lai bruģētu ceļu šim tā saucamajam šovam. Tā Skulme pat normāli tēlot nemāk - tāda stīva galīgi.
Lai nu kā, man šķiet galīgi truli no vīrieša publiski runāt riebeklības par savu bērnu māti un sievieti, ar kuru ir bijis precējies, lai kāda maita viņa arī nebūtu. Vecim nevajadzētu līdz tādam līmenim nolaisties.
Vienā gan Kivičam var pilnībā piekrist - nav jēgas dzīvot ar sievieti, kura atklātā tekstā tev ir pateikusi, ka tevi nemīl, tikai tāpēc, lai sabiedrības acīs izskatītos labi. Pat ne bērnu dēļ.
Man viens draugs, kurš arī pārstāv bankas, teica pretējo - ka daudzkas liecina par to, ka drīz krīze būs atkal... ne tik dziļa, jo, kā jau teici, riski mazāki... tā saruna bija vairāk garāmskrienot, tāpēc sīkāk neiztirzājām. Bet, ņemot vērā to, ka pats brauc ar vecu auto un negatavojas ņemt līzingā neko tieši šī iemesla dēļ...
Lai nu kā, bankas arī treknajos gados teica, ka runām par krīzi nav pamata...
Tāpēc jau saku - ja nu domā tikai par sevi
Tikai kur tu dabūsi tos ienākumus, ja tie, kas nevarēs vairs atļauties braukt ar auto vai iet uz restorāniem, nevarēs arī samaksāt par tavu pakalpojumu? Nerunāsim par vispārējo depresīvo noskaņojumu sabiedrībā... bet, nu, ja domā tikai par sevi...
Vispār tā jau notiek autobūvē - iznāk jauns modelis, tad sāk strādāt pie feislifta, uztaisa feisliftu un sāk strādāt pie jauna modeļa... Vidēji viens modeļa izstrāde jau aizņem kaut kādus 3 gadus.
Cenas izlīdzinājušās? Nu nu... Degviela, īpašuma īre, apdrošināšana, kvalitatīva pārtika, servisa pakalpojumi un vēl viskautkas Eiropā maksā stipri dārgāk kā pie mums... nu labi, par degvielu var padiskutēt... vnk., nevajag par vaimanoloģiju nodarboties.
Zinu... ir jau elektriķis sarunāts. Nav tā, ka nedeg, bet pazūd, kad iedarbina, pagrieziens arī strādā. Bet priekš kam tas jāraksta tēmā par jauniem auto?
Tie, kam ikdienā jāvadā krancis vai 2 velosipēdi, šādu auto nepirks, bet kaut vai tos pašus tevis pieminētos A6, 5er...
Vispār jau parasti tie, kas var šādu auto atļauties un tādu arī ir nopirkuši, par to nesatraucas, bet kaut kā lielāka vešanai dabū transportu.
Man viens klients šitādu nopirka sievai. Gadu pabrauca, tad saprata, ka "it kā labs auto, bet nav tomēr tas", un nomainīja pret GLC mersi.
Vernons rakstīja: Tur ir viss ko sirds karo. 30 kanali latviski. Krievu nav. Bet atrast var jebko, krieviski, kiniski,vaciski.....
National Geographic neatradu... A Aircrash Investigation man iecienītākais raidījums. Arī dokumentālās filmas par Ziemeļkoreju bija ļoti labas.
Nu, pret Saabiem viņam naida nav....
Bet no tā plača vispār neko nevajag pirkt.
Uggga rakstīja: Brīdinājums arī ir sava veida sods, tikai valstij no tā vieni izdevumi. Pa to laiku varēja arī kādu lielāku kumosu noķert.
Bet, ja uzliktu naudas sodu, nevis brīdinājumu, tad tu būtu viens no tiem, kas sāktu īdēt par Plānu un kam nav nekāda sakara ar satiksmes drošību un ka varēja jau tikai brīdinājumu izrakstīt...
Lai nu kā, nākamreiz, ja tava kundze ar galvu draudzējas, padomās... par nopietnāku pārkāpēju ķeršanu piekrītu, bet šajā gadījumā tava sieva - pārkāpēja jau tika apturēta.