Es ņemtu Atecu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es ņemtu Atecu.
anoagask rakstīja: nissan juke tekna apraksts - tika uz ilgāku laiku paņemts nomā
plusi
+augsts klīrenss
+mazliet augstāka sēdpozīcija
l+ieli SUV-stila sānu spoguļi
+diezgan ērta sēdēšana, mugura sesūdzas - iespējams dēļ stāvākās sēdpozīcijas
+diezgan ietilpīgs cimdu nodalījums
+360 grādu kamera - diezgan ērti vasarā uz asfalta; ziemā un dubļos būtu slikti - papildus parking sensorus arī gribētos
+aklās zonas sensori - darbojās uzteicami
+zagļu droša "pa pusei keyless" sistēma - durvis jāatslēdz ar pulti, piedarbināt ar pogas piespiešanu uz paneļa, aizslēgt var ar podziņu uz durvju roktura, ar atslēgu kabatā.
+ dizains. personīgi nepatīk, bet vismaz nissan uzdrīkstējies uztaisīt kaut ko, kas neizskatās garlaicīgi kā vw vai opel.
mīnusi:
- 1.6 benzīna 110zs nemotors ar 5 ātrumu kārbu - pilsētā kluss, uz šosejas skaļš jo īss 5. robs. Uz šosejas lai būtu kaut kāda dinamika, jāgriež motors uz 5k apgriezieniem un vairāk - uzreiz visi salonā pamostas
- tikai augstumā regulējama stūre. 2019 gada mašīnai!!!
- mazās klases auto uz lielākiem riteņiem, bagāžnieks mazs + virs pārsega neko nevar uzlikt, jo tur fiziski nav vietas + pārsegs ceļas uz augšu kopā ar aizmugures durvīm. jau tā niecīgo bagāžnieku pārdala izņemams bagāžas plaukts
- dermantīna sēdekļi - atgādina zaz-968
- salons atstāj iespaidu, ka auto ir salipināts no lētākajām renault-nissan grupas detaļām, kas dizainiski ne pārāk saskan. dacia sandero stepway būtu tas pats auto bet praktiskāks, lētāks un ar mazāku vērtības kritumu. salona apgaismojuma slēdži tādi paši kā 2004-2007 fiestai. uz stūres ir pogas, bet borta datoru pārslēdz ar podziņām zem spidometra, braucot ļoti ērti bāzt rokas cauri stūres ratam. multimediju sistēma nav integrēta pārējā automašīnā - tā ir tikai radio+nav+360 grādu kamera ar pilnīgi citu dizaina valodu kā klimatkontroles bloks. izliekas pēc aftermarket risinājuma.
braukšanas režīmus(kaut kāds nevajadzīgs japāņu tomagoči stila pasākums) pārslēdz klimatkontroles blokā - ļoti loģiski.
apaļie neregulējamie gaisa izplūdes difuzori - tieši kā dacia.
priekšējais panelis no cietās plastmasas - tai pašai mk6 fiestai ir mīkstais.
- viduvēja ātrumkārbas slēgšanās precizitāte, liels leciens starp 1. un 2. pārnesumu attiecībām.
- viduvēja stūres pastiprinātāja darbība - vāja atgriezeniskā saite stūrē, bet PSA grupai ir krietni briesmīgāk.
ar uzticamo nissan 4x4 sistēmu un/vai 1.2 turbo motoru būtu interesantāks, it sevišķi 200zs nismo rs versija. salonā varēja konsekventi turpināt ārpuses dizaina stilu.
principā pilsētas auto dāmām u.c. vajā dzimuma pārstāvjiem, kas auto izvelas pēc izskata, zem kura tiek iesmērēts vecs risinājums. tas pats sandero vai duster uz tās pašas platformas ar tiem pašiem agregātiem ievērojami lētāk.
VW T-Roc, kas ir gan klasi augstāks, gan stipri dārgāks, arī ir cietais panelis.
Bet c'mon, Juke ir 2010.gada modelis... ko tu no viņa gribi 2019.gadā?
Oi, es sajaucu ar C3 Aircross...
tas bija tas briesmīgais... C5 varbūt ir normāls.
ezis71 rakstīja: Es atvainojos,vai tad uz stūres vai aiz tās nav maģa skaļuma regulators?
Un?
Es pat neatceros, kāpēc meklēju tieši uz audiosistēmas - laikam braucot tumsā uz stūres arī bija nepārskatāmā vietā un lai nenovērstos no ceļa, ar tausti un perifēro redzi mēģināju atrast.... kaut kā tā.
Mums kompānijai nupat Marljorkā viens no trijiem auto bija šitāds. Arī ar kaut kādu tur 1.6 dīzeli un manuālo kārbu. Man viedoklis pavisam citāds - visai pabriesmīgs auto. Sēdēšana kā uz taburetes, nepārskatāms panelis, neērti lietojams displejs. Sīkums, bet sviestains - tumsā nav apgaismots audiosistēmas skaļuma regulējamais... Arī dizains, manuprāt, pagalam neglīts, tā gan gaumes lieta.
Vernons rakstīja: Talsi. Var apciemot Amendas kapu! Mocertam draugs! Dabas parks "Talsu pauguraine" ir apskates vērts. Kurzeme kā tāda! Iesaku Ragu muzeju apmeklēt, netālu no Mazirbes. Ceļvedi rokā un uz priekšu!
"Mocertam draugs!"
Vispār jau Bēthovenam... erudīts, jopcik
Starp citu, Talsos ir labs tehnikas muzejs (uzaugu tam blakus mājā), tikai jāskatās, kuros laikos tur var tikt iekšā.
Es ar Baltcom principa pēc nesadarbošos. Bija man kašķis ar viņiem pirms 9 gadiem, kad pārtraucu iepriekšējo līgumu. Tagad visu laiku zvanās, lai nāku atpakaļ, esot mainījušies/labojušies...
Nav National Geographic... iemesls kāpēc es LMT neizskatu kā opciju.
Uzticību nevieš arī jaunie saimnieki PSA.
Man mamma stāstīja, ka daudzi no tiem, kas šobrīd visvairāk bļaustoties par "bez iespējas atteikties", savā laikā paši visvairāk esot uz turieni rāvušies, jo diezgan laba naudiņa esot piesolīta. Protams, ja viņi zinātu, uz ko parakstās, diez vai tā būtu rāvušies.
otro trusi, piemēram... vai audi B3.
Redzēsim, kādi jociņi no tevis nāks ārā šovakar/rītvakar, kad kārtējo reizi pielupīsies.
Nevis Igaunijā
Lai nu kā, esmu nolēmis šogad noteikti uz Černobiļu aizbraukt, kamēr vēl viss nav pagalam aizaudzis un izdemolēts... žēl, ka var tikai ar autobusiem un tūrfirmām, bet labāk tā, nekā nekā...
Jāpapēta tikai, vai labāk braukt novembrī ar mūsu Postnosu vai paņemt kādu no vietējiem operatoriem.
Kāds vispār no šejieniešiem ir bijis tur?
Geju arī nav... ko nu?
Filmēts tika LT, nevis Lietuvā... un esot gan skatījušies uz tā tilta. Nezinu, vai ar bērniem, bet skatījušies esot, jo skats smuks bijis - krāsains.
Bet par to, ka lielisks seriāls, piekrītu... tiešām labs.
Borgore rakstīja: Opel Signum visiem tikai 4 sēdvietas?
Jā
Pazīstama sajūta ![]()
20+ gadīgu auto par pusotrīti bez defektiem? Jocīgs esi? ![]()
Normāls dranduļets - praktisks, nedārgs uzturēšanā... vienīgi, šķiet kaut kā par dārgu... bet, ja labi saglabājies un nenojāts, kāpēc ne...
Vajag... un kā vēl vajag... arī vāciešiem un japāņiem.
Vispār jau garantijas mašīnām dīleri/ražotāji/importētāji nodrošina bezmaksas tehnisko palīdzību uz ceļa... t.sk., evakuatoru. Ir kāda marka, kurai netiek nodrošināts? Pat Dačijai ir.
Nu, ar to jau viņš sāk. Tekstā ir par Baltas sadarbības servisiem.
To servisu ir simtiem... kurš konkrēti?
Nu tā, 2 mēneši ir pagājuši un, paldies Visaugstākajam, joprojām nav īsti ko rakstīt - auto kalpo labi. Viena lieta, kas nestrādā - bagāžnieka poga, kas ver vaļā apakšējo daļu (bagāžnieku var atvērt 2 veidos - tikai apakšu kā sedanam vai ar visu stiklu, kā hečbekam). Ja grib vērt apakšējo daļu, tad jāņem atslēga.
Mazliet blondi sanāca - vienu brīdi sāku ievērot, ka stikla jumtam štorka pati no sevis taisās ciet. Ne uzreiz, bet tā - pa mazam gabaliņam, ka nedēļas laikā pilnībā aizveras. Versijas bija visādas - kaut kas pat teica, lai nokalibrē. Beigās izrādījās, ka vienkārši, kad slēdzu durvis ciet ar sensoru uz durvīm, mazliet paturot, lai pielokas spoguļi, tad, kamēr tiek turēts, arī tā štorka veras ciet
Patēriņš - nu, pilsētā pie 12-13 būs. Šoseja - kaut kur ap 7-7.5. Starp citu, uztaisīju ar to nelielu tripiņu līdz Prāgai. Mazliet sanāca atvilkt pa Polijas bāņiem... vakar vienu brīdi mēģināju skrieties ar vienu i8, kas pie Bjalostokas kā stāvošam pagāja garām... līdz 220 vilku, tad palika neomulīgi - atmetos. Bet, nu jā - tas auto uz bāņiem jūtas kā zivs ūdenī.