Viņš nedrīkst. Citādi nedos mašīnas testēt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viņš nedrīkst. Citādi nedos mašīnas testēt.
A es gribētu ieteikt beidzot sākt skatīties un domāt līdzi, kādas bildes tiek liktas pie rakstiem. Jo tur pilnīgs bardaks - piecas no gandrīz viena rakursa un nevienas salona, u.tml. Jau kādas reizes 10 par šo esmu rakstījis komentāros, bet laikam mans necilais viedoklis par šo pie kājas.
A tiem pārējiem servisiem tu to arī prasi, vai tikai Bravai? Bet esmu gandrīz 90% pārliecināts, ka te kaut kas biš ir piepušķots klāt. Vot, neticu un viss. Parasti klienti stāsta visādas basņas, kā pret viņiem tur nezinkā izturējušies, bet paši vienmēr bijuši balti un pūkaini... Parast gan dzīvē ir tā - esi pats normāls un pret tevi arī tā izturēsies. Un, ja esi īblis, tad tādu attieksmi arī saņemsi pretī no citiem. Bet to jau paši mēs neredzam, vai ne?
Lai nu kā, lielajiem servisiem (Auto Brava, domāju, nav izņēmums) ir servisa civiltiesiskā apdrošināšana. Attiecīgi, ja šie apskādē mašīnu, var prasīt, lai dod apdrošinātāju, pie kura griezties.
Mannuprāt, ir abloms iet ar dāmu uz restorānu, un prasīt oficiantam atlaides. Pie tam, 20 euro dēļ...
Bet iepriekšējā paaudze arī nebija neko lēta, bet pirka to taču labi.
Divtūkstošo gadu pirmo pušu mersedesiem ir plus mīnus turpat. Tas pats ar fordiem... bet Tu pat iedomāties nevari, cik tizlās vietās mēdz būt iesistie numuri dažreiz.
Īstais VIN numurs ir tas, kurš 2.bildē, tb., iesistais. Tas ir tas noteicošais, pēc kā tiek identificēts transportlīdzeklis. Pārējie ir plāksnītes un tabļičkas, kuras var būt un var nebūt... bet, ja aiztiek 2.bildi, var sanāk ziepes.
Agrāk bija tā, ka pārbauda auto - ja ir tīrs, tad dod slēdzienu, ka var reģistrēt ar ierakstu tehniskā pasē - VIN pārmetināts, VIN izrūsējis, VIN bojāts utt. Bet tad jārēķinās, ka pie katras darbības (arī noņemšanas no uzskaites) jāiet numuru salīdzināšana. Bet, nu, variantu jau nav.
Un aizmirsti par došanos uz Austrumu kaimiņvalstīm. Varbūt tagad gan kaut kas ir mainījies.
Nu, bet par to jau ir stāsts... statistika ir viens no pamatkritērijiem apdrošināšanas prēmijas noteikšanai. Ne vienīgais, protams, bet viens no būtiskākajiem.
Un jā, ir arī lielākas starpības. Piemēram, autobusiem un fūrēm. Un daudz neatpaliek Jaguāri - manam XF KASKO cenas bija no 447 līdz 1850 euro... ![]()
Ne jau cena to nosaka - kā jau teicu, markas/modeļa, nu labi, gada princips. Tobiš, ja Tu paņemsi, piemēram, to pašu vienāda gada 7.trusi ar kaut kādu 1.6 TDI bāzes kompektācijā, kas maksā ap 19000, un pilno highline, kas ir laikam ap 30, vairumam apdrošinātāju KASKO polises cena nemainīsies.
Jā, tikai jjj vienīgais ir gudrs, ar pareizu un loģisku domāšanu un zina, kā viss pareizi jādara, un cik kam jāmaksā
Ja jau viss ir tik vienkārši, varbūt pats ej par riska parakstītāju vai baņķieri, un zimē tās prēmijas ar "loģisko saprātu"? Potenciāls ir, un nopelnīt var labi, ja fiška rubī.
Tad jājautā, kas viņam to auto ir drošinājis... vai arī tur nav kāds klusais telefons, un cilvēks pats nav kaut ko sapratis... Bet, ja ar "katalogu" bija domāts salona katalogs, tad viss ir korekti, jo pēc idejas, auto ir jāapdrošina par tādu ciparu, lai, ja to nozog, par izmaksāto naudu viņš varētu nopirkt tādu pašu auto arī tad, ja pēc, teiksim, 7 mēnešiem viņš vairs nevar dabūt tādu atlaidi, kāda bija uz pirkšanas brīdi.
Muļķības. Pie auto nozagšanas un totālā loša apdrošinātāji skatās tirgus vērtību uz negadījuma brīdi.
Kas attiecas uz tām nepilnu gadu vecajām mašīnām, tās normāli tiek drošinātas jaunvērtībā, tb., zādzības gadījumā tiek maksāta jaunas mašīnas iegādes vērtība. Baltai JV risks ir standartā, Seesam par nelielu papildus maksu. Nezinu, kas bija domāts ar "pēdējiem gadiem", bet šāda sistēma ir, kopš es ar to nodarbojos, t.i., 2009.gada. Man jau gan kaut kā liekas, ka par to "aptuveni pusi tirgus cenas" jaunai mašīnai kaut kas ir smuki noklusēts vai pārspīlēts, jo normāli tā nemēdz būt.
Nepieciešama pārsvarā līzingiem, kā arī mantojuma u.c. civillietām. No vajadzības arī ir atkarīgs, vai labāk ir lielāka vai zemāka vērtība.
Apdrošināšanas polises noslēgšanai vērtējums nav vajadzīgs. Vērtību nosaka klients ar polises pārdevēju, atsevišķi apdrošinātāji to pat polisē neuzrāda vispār - uzraksta tikai, ka mašīna ir apdrošināta tirgus cenā. Vairumam apdrošinātāju mašīnas vērtība arī neietekmē polises cenu - tā tiek noteikta pēc t.s. markas/modeļa principa.
Maksā kaut kur ap 40-50 euro.
Nu, viens auto (vai pat 10) jau nav rādītājs... katram var nepaveikties.
Tas gan. Poļi malači. Tiesa gan, viens polis, ar kuru kopā īrēju māju pavasarī Ženēvā caur airnb, stāstīja, ka visa tā bāņu padarīšana esot nesusi līdzi arī ne mazums korupcijas skandālu... tā ka, nav jau tā, ka tikai letiņi zog...
tas tā, visiem "vissirslikti" īdētājiem.
Kurš te īdēja par mūsu fotoradaru sistēmu un naudas kāšanu? Šodien atnāca rēķins no Igaunijas - svētdienas vakarā pabraucu garām stacionārajam ar 77 km/h atļauto 70 vietā. Noņemot kļūdu - 74. Ātrums pārsniegts par veseliem mežonīgiem nepiedodamiem četriem kilometriem stundā!!!!! Rēķins - 12 eUro
bet, nu, ātri gan atnāca.
Es kāreiz arī iedomājos un pat gribēju čatā ielikt... bet tu pasteidzies ![]()
Skanstes iela... pie Luminor bankas.
Tad jau jāsamazina uz visiem ceļiem, kur nav ietves vai gājēja ceļu... ā, arī tas jau nelīdz... mazums, kāds kaut kur šķērso... karoče, braucam ārpus pilsētas uz 40 km/h...
Un arī var sodīt, ja grib... man vienreiz izrakstīja brīdinājumu par ielas šķērsošanu pie sarkanās gaismas... gājām ar kolēģiem pusdienās, tukša iela, nolēmām negaidīt zaļo, pārgājām pāri, a galā policis: "Tā, kungi, kur tad tā steidzamies?" Visi trīs tikām pie brīdinājumiem.
Vakar biju Tallinā - Nestē dīzelis un deviņdesmitpiektais maksāja vienādi - 1.409 euro. Tā lūk.
Man Centrāltirgus (dažreiz dārzeņus/augļus Matīsa, jo pie mājām gandrīz, bet tur nekā daudz nav) - Rimi - pa retam piemājas Lats... Maksimās pēc 2013.gada principā neeju, ja nu ļoti reti. īpaši uz cenām neskatos. Tā jau galva pilna ar visu ko, lai vēl pētītu, kur var tomātu par 10 centiem lētāk pirkt... Bet, pa lielam, skatos, kas tajā brīdī ērtāks un pa ceļam. Ciest nevaru staigāšanu pa veikaliem.
Nu, par Domeniksu daudzkas dzirdēts. Bija pat kaut kāda mājas lapa - antidomenikss vai kā to tur... kur īpašnieki dalījās ar savu bēdīgo pieredzi.