usaexperc rakstīja: Cepuri nost pārkāpēja priekšā! Kaut visiem būtu tāda iekša...
Iekšā? Pašnāvība ir visgļēvākais un viegoistiskākais problēmu risināšanas veids ever...
usaexperc rakstīja: Cepuri nost pārkāpēja priekšā! Kaut visiem būtu tāda iekša...
Iekšā? Pašnāvība ir visgļēvākais un viegoistiskākais problēmu risināšanas veids ever...
"Piemēram, kā es atklāju ka "netrafarēts subārs" nozīmē nevis imprezu, bet gan outbaku"
Vispār jau Foresteru...
Parasti? Vai tev vienam kaimiņa sievastēva trešās pakāpes brālēna sievas māsīcas vīram tā bija?
Ir viens tāds kantoris RRRRRRumbulā, kurš "speciālizējas" Nissanos. Autohof laikam saucas... pirms dažiem gadiem nissans - nelieši gan šiem atņēma oficiālā remontētāja tiesības. Interesanti, kāpēc... ![]()
A moš vaina tevī, nevis dīleros? ![]()
Nu nez, kas tur par "ne pārāk labas kvalitātes mezgliem"... man diezgan daudz paziņu/draugu braukā ar mašīnām, kurām šis dzinēju. No jauniem džūkiem/kaškajiem līdz 2005.gada Meganei... par dzinēju neviens nesūdzas.
Savā ziņā jā. Bet, tā kā es pirku jau tā izturīgus auto (Toyota Carina un Honda Accord), tas arī kaut kā mazināja risku. Toyotai gan, izrādījās, otrajā robā ātrumā virs 20 km/h tikai ar starpgāzi varēja ielikt (sinhronizators), a Hondai jau mājupceļā izpūtējs atdalījās (bet to jau pie iegādes varēja just, ka caurs). Abiem auto uz apskati ieguldīju kaut kādus ap 100 latus toreiz. Hondu diezgan ātri pārdevu, par tās likteni nezinu, bet ar Toyotu pats gadu nobraucu (bez jebkādiem vairs papildus remontiem, tikai apkope) un pēc tam vēl piecus viens draugs, kuram pārdevu to auto. Bija ļoti apmierināts.
Savā laikā slavenajiem VAG divlitrīgajiem dīzeļiem sākumā lika Siemens sprauslas. Tās juka ārā uz nebēdu. Man vienam čomam, piemēram, Vācijas bāņa vidū mašīna apstājās. Tad VW nomainīja uz Bosch. Manam pasātam arī mainīja, it kā izteiktu problēmu neesot bijis.
Džūkam ir 110 ZS. Kaškajam un Pulsāram arī. Tā skaitās liela jauda?
Nelaimīgais? Cik dzirdēts, tas 1.5 dīzelis ir viens no kāreiz laimīgākajiem Renault dzinējiem. Ne velti renis to bāž iekšā daudziem modeļiem no 1999. (laikam) gada.
Nu, es arī 2 auto tā esmu Kauņā pircis... abi gadījumi bija veiksmīgi.
Datorspečuki, iesakiet jel - caur kuru lapu vislabāk konvertēt failus no jūtubes uz MP3? Kur būs labākā kvalitāte?
Kas to būtu domājis, ka pirmo komentāru pa tēmu ierakstīts Shiirs?
Spameri, jopcik!
Tolmets iedotu apm. 40-50 euro, atkarībā no izmēra, attiecīgi, svara...
Man pasātam arī bija.
Man tāda grūtgalvība sanāca apmēram pirms nedēļas - dažas stundas pirms braukšanas uz Somiju bankomāts norija karti... ![]()
Nu, multivanu vai v klasi salīdzināt ar pro-ace ir tas pats, kas salīdzināt, piemēram, Audi A6 ar... nezinu... Toyota Avensis. Nav jau slikts auto, bet tās ir divas nesalīdzināmas lietas.
Es arī parasti kaut ko mierīgu. Un skaļi. Tāpēc man ir ļoti svarīgi, lai mašīnai būtu laba audiosistēma.
Pēdējā laikā uz blūzu pavelkos - Bonamassa, Clapton, Beth Hart u.tml.
Te nu nevar nepiekrist... tas pats ar Passat, Tiguan... brauc jau tie verķi neslikti, bet piekrītu, ka nav tās cenas vērti, vismaz jauni nu noteikti nē.
Cik zinu, iepriekšējās paaudzes, tb., indiešu Micra tikai šajā reģionā nebija pieprasīta... un arī tikai salīdzinoši augstās cenas dēļ. Rietum un vēl vairāk - Dienvideiropā pieprasījums esot bijis diezgan labs.
Nu jā, bet korejiešiem cena jau arī nu ir japāņu līmenī... nevar vairs starp Hyundai/KIA un "lēts" likt vienādības zīmi.
Man nav bijis neviena Audi... bet ir bijuši vesels lērums japāņu (Mazda, toyota, Nissan), Honda Accord ieskaitot... tiesa, vecākas paaudzes. Tā ka, nav vis mīts, bet reāla pieredze.
Reti var ekspertam piekrist, bet par to Hondu diezgan daudz taisnības... vienīgi, skaļāks un ar štruntīgākiem apdares materiāliem... un, nezinu, kā šitai paaudzei, bet iepriekšējai bija izteiktas problēmas ar ruslanu... visiem gadiem - gan 2003., gan 2008.
Pareizi saka - ja pārsvarā pa pilsētu, labāk tomēr benzīnu. Dīzelis lēnāk sils, visas dīzeļa probzas - EGR, DPF, sprauslas utt.
Domāju, vairums psihologu tev nepiekritīs. Jo šādi tu "risini" problēmu ātri un īstermiņā, tb., ej vieglāko ceļu. Bet reāli jau neko pat neatrisini. Tā vietā, lai mēģinātu kaut kā mazināt sava nodarījuma sekas, atmaksāt tiem, kam esi pāri nodarījis, plus, celties un cīnīties ar savu atkarību... Nerunāsim par to, ka vislielākais cietējs jau nav pats pašnāvnieks, bet viņa tuvinieki un citi, kas viņu mīl - māte, piemēram...