Domāju, ka īpaši mazāk jau neslimo, tikai tas, ka nav nepieciešama slimnīcu iesaiste un netiek vairs arī uzskaite tāda veikta.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Domāju, ka īpaši mazāk jau neslimo, tikai tas, ka nav nepieciešama slimnīcu iesaiste un netiek vairs arī uzskaite tāda veikta.
Sarkasmu tiešām neuztvēru uzreiz... pardon! Kā man neiet šodien! 😂
Nu, pastāsti, kāpēc to visu pasākumu atcēla un neprasa tagad, ja jau mērķis ir panākt aizliegumus un obligāto špricēšanos?
Kas "sāksies"? Tie sertifikāti jau nekur pazuduši nebija, tos tikai pārsvarā nekur neprasa. Un nav arī rakstā minēts, ka pie esošās situācijas dikti sāks prasīt.
Vot par NLO gan nevajag. Tieši Dievam ticīgie pamatā uzskata, ka ir vienīgās dzīvās radības visumā. Toties tiem ticēja, piemēram, Stīvens Hokinss.
Riepas pamatā tiek mainītas servisos, bet iekāpšana vai izkāpšana no mašīnas tomēr ir jāveic pašam. Un iekāpšanas/izkāpšanas moments cilvēkam ar muguras un/vai kāju problēmām ir ļoti būtisks.
Cactusam Android Auto / Apple CarPlay ir
Par "nākamo plāndēmiju" nav nekāda svaigā ziņa. Šito sūdu tavējie kultivēja jau pirmās "plāndēmijas" sākumā.
Bet lai nu kurš būtu ļurinājis par sazvērestības teoriju piekritējiem un patiesības, lai kas arī ar to nebūtu bijis domāts, maisīšanu
Izlasi manu atbildi tev iepriekšējā lapā. Tur skaidri uzrakstīju, kas ar to bija domāts.
twitter.com/TTauretajs/status/1740284146243764573
Reku mūsu Nīcas draugam varbūt derētu sekot šim jaukajam un pozitīvajam piemēram...
Kurš saka, ka es brīnos? Kad nav ko teikt, sāksi melot tāpat kā te vēl daži labi?
Pēdējā bija 2 gadiem tieši ziemjos... bet diez vai tāds pats. Tak te bija teksti par to, ka sajāta imunitāte un kas tur vēl... Nē, nu, ja tā skatās, šajā sezonā es saķeru visādus sūdus vairāk kā iepriekš. Tam noteikti nav sakara ar to, ka sāku tikties ar sievieti, kurai mazais cilvēciņš no bendiķa nes visādus draņķus mājās. Noteikti vakcīna vainīga.
www.delfi.lv/auto/42826658/zinas/54230656/video-cik-biezi-jamaina-automobila-motora-ella
Vari jau arī apgalvot, ka Mežaks neko nejēdz no dzinējiem. Bet pēc tavas loģikas varbūt nevajag arī pēc tiem 30 tk mainīt? Ražotājs taču ir ieinteresēts, lai tu uz servisu brauktu biežāk...
Spriedelēšana par to, kādi auto ir vajadzīgi vecam cilvēkam, ir ņirgāšanās par tiem, kuri auto nevar atļauties. Kretīni, ņirgājaties par tŗūcīgiem senioriem!
Izlasi kaut vai šo un tad sapratīsi, ko ar to biju domājis... www.tvnet.lv/7272086/razotaju-ieteikumi-pret-realitati-jeb-kad-automasinai-jamaina-ella
Un nē, ražotāji nav muļķi, bet ražotāji vairs neražo mašīnas, lai tās kalpotu 20+ gadus. Ne tikai auto ražotāji.. 20+ gadu preces neražo ne sakaru līdzekļu, ne datortehnikas, ne sadzīves tehnikas utt. ražotāji. Turklāt, ražotāji ir ieinteresēti savā ziņā palielināt apkopju intervālus, jo tas samazina apkopju izmaksas, un tādā veidā tiem ir iespēja vinnēt tenderus, kuros šīs izmaksas ir jānorāda.
Tu nezini, ko mašīnai nodara eļļas nemainīšana? Nu, labi, lai būtu. Fakts ir tāds, ka daži ražotāji pamazām sāk pāriet uz īsākiem maiņas intervāliem. Cik zinu, Stellantis slavenajam 1.2 PureTech benzīnniekam,kam līdz šim bija 20000 km, tagad prasa 15 tk intervālu. Ja pareizi atceros, VAG pat vienu brīdi 2 litru dīzelim pieļāva 2 gadus vai 60 k intervālu. Vai šāds intervāls ir joprojām? Opelim agrāk arī bija 30 tk intervāls, tagad ir 15-20 tk, atkarībā no dzinēja.
He he, tad nu beidzot arī manu necilo personu skāra TAS. Protams, pieņemot, ka testu Kariņa Levita režīma darboņi jau pašā sākumā nebija apzināti iestatījuši tā, lai rādītu 2 strīpas. Nācās Ziemīšus pavadīt mājās vienītī. Ak jā, pretēji dažu apgalvojumiem, ka švakcinētie slimojot smagāk, nekāda īpaši "smagāk" nav - 2 dienas mazliet kaulus palauza, galva no rītiem sāp un iesna. Pat temperatūras nav. Sievietei mazliet trakāk - periodiski pazūd garša, smarža, ir temperatūra.
"Nākamai plāndēmijai" pēc tavu domubiedru apgaismotajiem paredzējumiem jau bija jābūt palaistai 2021. gadā... A šobrīd pusi pasaulei, šo rindu autoru ieskaitot, jau bija jābūt zem zemes nošvakcinētam. Bet, nu jā, tev kā tipiskam bomzim, patīk vilkt no misenēm visādus sūdus ārā.
Tikai nianse - parasti ar tādiem braukā cilvji, kuri pret to auto tā arī izturas - nav mans, tāpēc jāju, kā gribu. Arī apkopes tādiem tiek veiktas pēc grafika, nevis vajadzības. Ja garantijas saglabāšanai auto ir paredzēts 30000 km eļļas maiņas intervāls, tad tādam auto arī tas tiks ievērots. Ko tas nodara dzinējam, gan jau ka nav jāstāsta.
Tur taisnība, paldies teikt noteikti nevajag par ieteikumu pirkt auto no Jelgavas perekupa...
Sākot no aptuveni 2013. gada, jebkurš japānis rūsēs mazāk par MK7 Golfu un tā blakusproduktiem Octavia / Leon. Varbūt šajā desmitgadē kaut kas ir pamainījies, bet līdz apmēram 2020. gadam nekas nerūsē trakāk par VAG grupas mazo un kompakto klasi.
Par Getzu interesanti. Sen sen atpakaļ ex-sievasmātei tāds bija.Viņai bija radiniece - makten korpulenta kundzīte stipri gados, kurai pašai bija 1. golfs. Mūža nogalē tantuks jau bija jāvadā. Un viņa visu laiku gribēja braukt tieši ar Getz, jo tajā bija visērtāk iekāpt un izkāpt.
Es to šarlatānu nestudēju vispār.