Par sēdēšanu - ir vesela kaudze ļaužu, kuri pat sedanos, hečos, uņikos sēž kā suvos vai pat minivenos...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par sēdēšanu - ir vesela kaudze ļaužu, kuri pat sedanos, hečos, uņikos sēž kā suvos vai pat minivenos...
Mjā, salīdzināt iekāpšanu Golfā un Tuaregā, tur ir jābūt īpašam talantam.
Da labi, tam komunistam ir naids pret visu, kas iziet ārpus viņa izpratnes līmenim...
Nu nez, vai T-Cross varētu uzskatīt par līdzvērtīgu Golf ietilpības ziņā. Vismaz subjektīvi (braukts ir ar abiem) tā nešķiet. Riteņu bāzes arī atšķirīgas - Golfam 2636 mm, T-Cross - 2551... starp citu, pat nedaudz mazāka kā Polo (2560)... Ja sāktu pētīt garumus un platumus...
Turklāt, vai gadījumā Golfam nebija pielīdzināms T-Roc? T--Cross jau vairāk ir B segmenta produkts.
Kur tad tur ar to auto varēs tā izbraukt, ja viss notiek pašā centrā? Nebūtu jēdzīgi turpmāk šādus rīkot kaut kur Rīgas nomalē, lai var normāli gan šosejas režīmā, gan mazliet no asfalta nobraukt? Tāds ieteikums priekšdienām...
Katram apdrošinātājam noteikumi savi - pamatā noraksta, ka remonta izmaksas pārsniedz 2/3 no mašīnas tirgus vērtības.
Es arī labprāt piedalītos, daudz ir ticis pabraukts ar iepriekšējās paaudzes X-Trail, vienu brīdi pat gribētju tādu sev iegādāt. Bet ne jau pirmssvētku trakuma laikā...
Nu, vismaz pēc Eiropas likumiem civiltiesiskā darbotos arī tad. Cits jautājums ir ar KASKO, jo visiem apdrošinātājiem ir punkts, kas paredz atteikumu, ja transportlīdzeklis ir bijis ekspluatēts neatbilstoši ražotāja prasībām.
Dīleris rīkojas saskaņā ar ražotāja norādījumiem, that's it.
Kas attiecas uz to apdrošināšanu - kur problēma pāriet pie cita apdrošinātāja? Turklāt varētu to skatīties no cita skatu punkta - tikpat labi var gadīties pacients, kuram neder, ka tur kaut ko labo, ķimerē vai tā... Sak, man ir apdrošināšana, davaj mainiet baču nost.
Neliels offtipics - šajā vīkendā kāreiz vizinos ar Ioniq5. Patīk man tas auto... ja meklētu elektroauto tajā budžetā, pa lielam skatītos vai nu uz šo vai Enyaq Coupe.
"Jo dīleris seko tikai oficiāli izlaistajai servisa gramatiņai un ja gramatā rakstīts, ka motora dzīve ir x km, bet tev odometrā ir krietni pāri, tad vienīgais ko viņi spēj ir sekot pēc gramatiņas- mainīt motoru, nevis saremontēt."
Parādīsi man, lūdzu, kādu servisa grāmatiņu, kurā būtu norādīta "motora dzīve x km"?
Bet visai amizanti, ar kādu aizrautību tu centies dot padomu 4 gadus vecam postam...
Gan jau. PIe manis ilgāk par gadu ir turējušies 3 auto - Vectra GTS (2003), SAAB 9-5 Aero (2005) un GT Bembis (2010). Bet ne jau par to stāsts. Vnk gribētos saprast Volvo funktieri kā tādu...
Šodien saņēmu savu V60. Kopumā izskatās labi, var redzēt, ka auto kopts, tikai abi bamperi apskrāpēti, bet, nu, ar to jau rēķinājos. No tehnikas izskatās, ka vajadzēs tikai aizmugurējos bremžu klučus nomainīt. Apakša arī pilnīgi tīra - visas pannas neskartas, rūsas nav nekur...
Priekš Momentum komplektācijas arī diezgan labi aprīkots - ādas salons (starp citu, ļoti labi saglabājies, bez izsēdumiem vai plaisām), kamera, navigācija, parkingi gan priekšā, gan aizmugurē, adaptīvais kruīzs, pilnais LEDs, pašaptumšojošie spoguļi, aklās joslas sensori. Varētu vēlēties vien labākus skaļruņus, bagāžnieka elektropiedziņu un apsildāmu stūri. Bet kas pārsteidza - tam auto nav saullessargos spoguļu. Nav vispār, Karl! Nav jau tā, ka baigi vajadzētu, bet pirmo reizi kopš kaut kādiem deviņdesmitajiem redzu ko tādu... Diez, ko Volvo ar to grib pateikt?
Šitas jau izklausās pēc progresīvo demagoģijas no sērijas "ja esi pret Stambulas konvenciju, tad atbalsti sieviešu sišanu"
Izskatās, ka tu pats neesi sapratis, par ko raidījums - parakstus vāc PRET tiesību atņemšanu, nevis PAR...
Paldies par padomu.
Starp citu, kādam ir pieredze ar šo? www.racechip.com/
Pazīstams ieteica pamēģināt šādu te prikolu - alternatīva klasiskajai čipošanai. Cik sapratu, ideja tāda, ka vienkārši pieslēdz bloku un rauj ārā, kad to auto nopārdod.
Tam V90 ir 200 ar kaut ko... manam nupat nosolītajam V60 - 170 k.
Es savukārt atkal pavilkos uz V60 - šoreiz jauno modeli, 2019. gada... D3. Nākošnedēļ vajadzētu būt mājās. Bet tagad palika mazliet dīvaini - zināms ļaužs nesen iegādājās V90 ar to pašu dzinēju, tikai par 30 000 km lielāku noskrējienu, un pēc dažu mēnešu lietošanas sāk šķist, ka motoram vajadzēs kapitālo...
Kolēģis brauc ar Kona, bet mazo baču. Ir apmierināts - ikdienas braucieniem no Siguldas pietiek cik uziet. Bet vai tiešām Soul ir Konas radinieks? Man šķiet, ka tas bija Niro/e-Niro. Soul ir kaut kāds no 2014./2015.gada. Nesen venā tādā iesēdos - tas bija 2016. gada. Ar pilnu aķi range rādīja 81 km 😃. 2020. gadā jau nāca uzlabotais variants. Bet vispār, ar šiem jāuzmanās. Uz papīra viss šķiet diezgan skaisti, bet, ja tas auto pārsvarā būs lādēts ātrajās stacijās, tad akumulatora kapacitāte varētu likt vilties. No otras puses - 2020. gada Soulam vēl vajadzētu būt garantijai.
Es jau domāju - vai tiešām netiks piesaukta "špricēšanās"... 😃 Cik tie plakanzemji tomēr ir paredzami...
Nuuuuu, teorētiski varētu atbalstīt, ja uz 3 mēnešiem atņem tiesības par atkārtotiem +30 km/h apdzīvotā vietā, bet pārējais ir kārtējais stulbo progresīvistu sviests.
Swed tā dara, jā. Esmu te iepriekš par to rakstījis. Bet, nu, atvaino, tas tavs draugs arī ir lohs, ka neseko līdzi izdevumiem. Turklāt sweds viņam taču nesolīja cenas garantiju uz visu dzīvi. Vajadzēja jau nu tā kā aizdomāties, ka kaut vai vispārējās abnormālās inflācijas apstākļos arī octai cenas varētu mainīties. Starp citu, šobrīd vairumam klientu apdrošināšanai (gan OCTAi, gan KASKO) cenas krīt.
Ar Balcia līdz šim viss ir bijis labi - ir kārtotas atlīdzības, problēmu nav bijis.
Pareizi Darklight saka - KASKO varētu būt ātrāk un labāk. Pašrisks netiks ieturēts, jo izmaksāto atlīdzību apdrošinātājs dabūs regresā. Labāk varētu būt tajā ziņā, ka, ja polisē ir iekļauts maiņas auto, varēsi izmantot arī to, jo OCTA tādu ekstru neparedz. Tāpat, ja auto vecums ir līdz 2 gadiem un tas pēc avārijas ir jānoraksta, KASKO apdrošinātājs var izmaksāt jaunvērtību, ja tāda polisē ir paredzēta, OCTA maksās tirgus vērtību.
Bet jāņem vērā, ka ar visu to, ka neesi vainīgs un gala maksātājs ir vainīgās puses OCTA, KASKO polise nākamajā gadā tomēr varētu sadārdzināties, jo, pirmkārt, nav ziņots, ka apdrošinātājs dabūs ārā visu tev izmaksāto, piemēram, kaut vai tā paša maiņas auto dēļ. Vai arī, piemēram, KASKO apdrošinātājs tev 3+ vecam auto apmaksā dīlera servisu, bet OCTA apdrošinātājam tāda pienākuma nav un viņi var izmaksāt atlīdzību pēc metodikas, kāda ir paredzēta attiecīgā gada mašīnai. Un vēl, nezinu kā Swedbank, bet daži apdrošinātāji skatās atlīdzības pieteikumu kā faktu, uz kā rēķina pacelt (parasti gan nedaudz, bet tomēr) prēmiju nākošajā gadā, tā teikt, administratīvo izmaksu tērēšanas vārdā...
Par Getzu interesanti. Sen sen atpakaļ ex-sievasmātei tāds bija.Viņai bija radiniece - makten korpulenta kundzīte stipri gados, kurai pašai bija 1. golfs. Mūža nogalē tantuks jau bija jāvadā. Un viņa visu laiku gribēja braukt tieši ar Getz, jo tajā bija visērtāk iekāpt un izkāpt.