iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
GB12 16.03.2023 10:45

Problēma tikai tāda, ka parastajiem bankas darbiniekiem tās algas diez ko neceļas. Vismaz, cik dzirdēts no pāris draugiem, kuri strādā lielākajās zviedrenēs... Bet jā, piekrītu, nedzīvojam komunismā un bankām ir jāpelna, bet tai peļņai ir jābūt saprātīgai un kad jau šāda nesamērīga peļņa jau iet roku rokā ar risku uz nestabilitāti, valstij būtu jāiejaucas.

Vispār, ar interesi gaidu, kad darbu sāks Indexo banka. Ambīcijas jau šiem baigās, bet vai spēs viņi izkustināt mūsu stagnējošo tirgu...

GB12 15.03.2023 23:34

Tieši tā arī to darīja un dara - iepriekšējā krīzē pelnīja uz atņemtajiem īpašumiem, dibinot meitas uzņēmumus, kuri pa lēto "nopirka" tos īpašumus un pēc tam vai nu pa lēto pārdeva sev pietuvinātajiem vai arī pēc tam pa dārgo palaida tirgū, turpinot piedzīt starpības no jau tā bankrotējušajām ģimenēm. Īpašs parazitēšanas veids bija mēģinājumi piespiest grūtībās nonākušus kredītņēmējus parakstīt vienošanās, kuras paredzēja bankas tiesības vienpusēji lauzt līgumu ik pēc diviem gadiem vai arī vienpusēji pacelt procentu likmi, ja tā konstatē, ka kredītņēmēja ienākumi samazinās. Turklāt, ja atceries, kāda bija banku kviekšana, kad valdībā uz galda nonāca dažādi priekšlikumi, kas varētu kredītņēmēju situāciju atvieglot, liekot arī bankām uzņemties atbildību par bezatbildīgo burbuļa pūšanu (dažādi uzlabojumi maksātnespējas likumā, ierobežojumi attiecībā uz tiesu izpildītājiem u.c.). Tika draudēts nekreditēt neko vispār (ko tās tāpat jau nedarīja). Protams, kā liriku nevar nepieminēt mūsu gļēvo un iztapīgo tā laika sākumā Godmaņa, pēc tam Dombrovska valdību, kas to visu pieļāva. Šoreiz notiek kaut kas līdzīgs. Tāpat tiek draudēts ar pārstāšanu kreditēt (it kā tās dikti šobrīd to darītu), pamatpakalpojumu cenu celšanu un ko tik vēl ne.

GB12 14.03.2023 17:26

Visticamāk tā arī ir.

GB12 14.03.2023 11:14

Berkmani, atpisies vienreiz no manis.

GB12 13.03.2023 21:55

Interesantākas bija šodienas ziņas par papildus nodokli banku nesamērīgajai peļņai no Euribor kāpuma. Paklausoties dažas no intervijām, var redzēt, ka mūsu baņķieru vēlme parazitēt, tobiš, maksimāli raust naudu un ne par ko neuzņemties atbildību, kopš iepriekšējās krīzes nav zudusi.

Īpaši nožēlojama izskatās taisnošanās par to, ka "mēs jau neko, tad Euribors". Tikai auto līzinga tirgū var novērot tendenci, ka ceļas arī pievienotās likmes.

GB12 13.03.2023 14:58

Tieši otrādi, tu kārtējo reizi parādīji, cik stulbs esi un ka tev patīk muldēt par lietām, no kurām nav nekādas sajēgas, laikam ar savu tupumu lepojies.

Ja uzskati, ka tev ir taisnība, tad atbildi uz pāris jautājumiem - kāpēc vienam īpašniekam lētāka Hyundai Tucson KASKO polise maksā dārgāk, kā dārgāka Peugeot 5008? Un jā, kāpēc tikpat kā KASKO cenas atšķiras par 10% jebkuram jaunam vai tādam pašam divgadīgam auto? Tirgus vērtība taču atšķiras vismaz par 20%-25%. Un kāpēc KASKO cenas ir dažādas viena īpašnieka līdzīgas tirgus vērtības, līdzīgas jaudas un/vai dzinēja tilpuma automobiļiem?

GB12 12.03.2023 18:42

Tad neklausies, kā kārtējo reizi redzam, tu tāpat neesi spējīgs uztvert. Tinies turpat kur krievu kuģis, uz kurieni tevi no šejienes jau 4 reizes aizsūtīja... Speciālists, jopcik

GB12 11.03.2023 10:09

Es vispār par KASKO runāju, nevis OCTA. Bet OCTAi arī marka/modelis zīmē cenu. Daudz ko nosaka statistika, cik bieži konkrētās markas auto izraisa avārijas. Piemēram, troikai BMW būs dārgāka OCTA, kā, piemēram, klasi augstākam, smagākam u.c. Volvo V70, Peugeot 5008 vai tml.

Jā, Teslai KASKO būtu dārgāks, bet ne tikai mašīnas vērtības dēļ. Cenu veido arī potenciālās remonta izmaksas, kuras Teslai nopietnāku "traumu" gadījumā būtu augstākas. Klasisks piemērs - vairumam apdrošinātāju visai augstas KASKO cenas ir Hyundai to rezerves daļu dārdzības dēļ. Salīdiznājumam, vakar vienam klientam rēķināju potenciālo cenu 35000 euro vērtam Tucson un 39500 euro vērtam Peugeot 5008. Pižikam KASKO pie vienādiem nosacījumiem maksāja ap 330 euro, Tucsonam - 515... Protams, tur faktors ir arī, ka Tucson joprojām skaitās riska mašīna, bet ne tikai.

Ja domā, ka es dzenu sūdu, vari šeit palasīt, kā veidojas gan KASKO, gan OCTA cenas uzladets.lv/apdrosinasana-prieks-elektroauto/ . Katram apdrošinātājam gan ir savi kritēriji. Bet vispār, ņemot vērā to, ka neesi, tā teikt, asākais nazītis virtuvē, ieteiktu netēlot speciālistu lietās, no kurām tev sajēgas nav, jo ar katru nākamo komentu izklausies arvien žēlīgāk. Es taču tevi arī nemācu, kā mājas celt...

GB12 10.03.2023 21:53

Katram apdrošinātājam ir savas t.s. mīļās un nemīļās markas. Viss atkarīgs no statistikas un apdrošinātāja sadarbības ar attiecīgās markas dīleri. Ifam vienmēr ir patikušas Hondas, VW, Audi, Mercedesi...

GB12 10.03.2023 18:36

Vismaz pēdējos 15 gadus.

GB12 10.03.2023 18:35

Kādu zobeni, tam motoram ir ķēde...

GB12 10.03.2023 16:16

Pierēķini transporta un reģistrācijas izmaksas, kas būs kādi 700-800 euro klāt, plus Tucsoniem vajadzēs arī kādu papildus drošības sistēmu, lai zādzības risks strādātu - tur būs vēl 400-500 euro klāt. Nu labi, ir pārītis apdrošinātāju, kuri ar lielākiem zādzības pašriskiem drošina arī tāpat.

Un vēl - ka nesamelojos, bet man šķiet, ka Vācijā arī garantijas laiks bija 3, nevis 5 gadi, kā šeit, bet, iespējams, kļūdos...

GB12 10.03.2023 16:04

Pats beidz liet. Marka/modelis un tam pakārtotās potenciālās remonta izmaksas arī ietekmē cenu.

GB12 10.03.2023 14:45

Ja par Hyundai, tad tajā ciparā jauns Tucson hibrīds tev nesanāks. Tur cenas ir sākot no 38000, plus papildus aprīkojums, t.sk. metāliskā krāsa, jo hibrīdus vienkāršajās komplektācijās Hyundai nepiedāvā - tikai pilnajās Premium vai N-Line. Domāju, tas pats būs ar savā ziņā ekvivalento KIA Sportage. Plug-Ins vispār būs no kādiem 47000... Bet, nu, no visiem, ko nosauci, tas būtu auto, uz kuru skatītos es.

GB12 10.03.2023 0:19

Jooopcik, 10 pakas klāt... Tā jau tās Hondas šķiet visai padārgas, bet kas tās par tādu ciparu pirks?

GB12 10.03.2023 0:18

Vajadzētu būt. Mums darba stundas izmaksas cilvēcīgākas.

GB12 09.03.2023 17:09

Varēji jau biš paciesties. Tūlīt būs jauns modelis.

GB12 07.03.2023 21:55

Nevajag muldēt, es neko no tā neesmu apgalvojis, tās ir tavas fantāzijas. Turklāt golfa īpašnieks pats atzina, ka man ir taisnība.

GB12 07.03.2023 13:14

Viņš pats te bildes ir licis. "Glupus aizspriedumus" pats esi piedomājis.

GB12 07.03.2023 11:09

Ja tas golfs nebūtu tāds puveklis, tad īsti nē, šams varētu uz normālu young-taimeri pretendēt.

Starp citu, Diseldorfas Remise muzejā - retro auto placī bija viens otrais GTI trusis par 19000 euro...

GB12 05.03.2023 22:54

Tas "kopā" tagad kļūs par visu pasaules vateņu trendu...

Bet, cik dzirdēts, īpaši labi šamiem vismaz EE neveicas.

GB12 01.03.2023 18:44

Par tiem "katorgas darbiem" es jau sen runāju, ka tas varētu būt viens no risinājumiem. Pazīstams čalis pirms kādiem 10 gadiem pusgadu tīrīja kapus pēc tam, kad šamo uzrāva par nelegālas programmatūras lejupielādēšanu un lietošanu. Tikai tad ir pamatīgi jāpiestrādā pie tā, lai radītu jēdzīgas darba vietas, lai no tiem katorgas darbiem sabiedrībai būtu kāds labums, nevis tie deģenerāti tikai atsēdētu...

GB12 01.03.2023 11:57

Un tev ir ilūzija, ka tā ideoloģija mainīsies?

GB12 28.02.2023 18:44

Es būtu vēl kategoriskāks - Krievija radīs riskus Eiropai tuvākos 100 gadus, ja ne vairāk. Tur ir daudzām paaudzēm jānomainās, lai to deģenerātu galviņās mainītos domāšana.

GB12 28.02.2023 9:53

Nu, tas jau tā likās, jo vakar Zelenskis kāreiz izteicās, ka situācija tur ir galīgā pakaļā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti