Katram apdrošinātājam ir savas t.s. mīļās un nemīļās markas. Viss atkarīgs no statistikas un apdrošinātāja sadarbības ar attiecīgās markas dīleri. Ifam vienmēr ir patikušas Hondas, VW, Audi, Mercedesi...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es vispār par KASKO runāju, nevis OCTA. Bet OCTAi arī marka/modelis zīmē cenu. Daudz ko nosaka statistika, cik bieži konkrētās markas auto izraisa avārijas. Piemēram, troikai BMW būs dārgāka OCTA, kā, piemēram, klasi augstākam, smagākam u.c. Volvo V70, Peugeot 5008 vai tml.
Jā, Teslai KASKO būtu dārgāks, bet ne tikai mašīnas vērtības dēļ. Cenu veido arī potenciālās remonta izmaksas, kuras Teslai nopietnāku "traumu" gadījumā būtu augstākas. Klasisks piemērs - vairumam apdrošinātāju visai augstas KASKO cenas ir Hyundai to rezerves daļu dārdzības dēļ. Salīdiznājumam, vakar vienam klientam rēķināju potenciālo cenu 35000 euro vērtam Tucson un 39500 euro vērtam Peugeot 5008. Pižikam KASKO pie vienādiem nosacījumiem maksāja ap 330 euro, Tucsonam - 515... Protams, tur faktors ir arī, ka Tucson joprojām skaitās riska mašīna, bet ne tikai.
Ja domā, ka es dzenu sūdu, vari šeit palasīt, kā veidojas gan KASKO, gan OCTA cenas uzladets.lv/apdrosinasana-prieks-elektroauto/ . Katram apdrošinātājam gan ir savi kritēriji. Bet vispār, ņemot vērā to, ka neesi, tā teikt, asākais nazītis virtuvē, ieteiktu netēlot speciālistu lietās, no kurām tev sajēgas nav, jo ar katru nākamo komentu izklausies arvien žēlīgāk. Es taču tevi arī nemācu, kā mājas celt...