iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
GB12 11.12.2022 16:34

Spridzināt tiltus, kamēr nav sācies iebrukums... nu, nu... No vienas puses, tas varbūt būtu atrisinājis kādas problēmas, no otras - pasaule uzskatītu par agresoru tieši Ukrainu, kas visai nopietni varētu ietekmēt palīdzības sniegšanu.

GB12 04.12.2022 19:42

Maniem pēdējiem 2 auto vārdus deva toreizējā mīļotā sieviete. Jaguāru iesauca par Simbu, bembi - par Benediktu.

GB12 24.11.2022 22:18

Ā, tad tavuprāt man vajadzēja meklēt dzīvesvietu pēc iespējas tālāk no darba, lai varētu ikdienā kurināt trīslitrīgu dīzeli? Tobiš, pakārtot dzīvi mašīnai, nevis otrādi? Ko lai saka, dzelžaina loģika.

Un es nedziedāju tikai slavas dziesmas. Aprakstīju reālo pieredzi, arī mīnusus un feilus uzskaitīju.

GB12 23.11.2022 21:46

Bet tajā pašā Lutskā nupat esot atvēries Maķītis... Tā ka, dzīve pavisam jau neapstājas.

Bet par to visu banku - atliek tikai cerēt, ka Ukraina spēs pretoties. Arestovičs vakar izteicās, ka, ja nebūs artilērijas, sitīs tos urlātus ar akmeņiem. Cerēsim gan, ka ieroči un pārējā palīdzība būs.

GB12 23.11.2022 20:38

Šodien satiku vienu ukrainieti, kuru pavasarī atvedu uz šejieni un kura maijā aizmočīja atpakaļ. Viņa šoreiz brauc uz Somiju - tur kaut kāds radinieks dzīvo. Kamēr 4 stundas gaidījām pārsēšanos autobusā uz Tallinu, viņa man pastāstīja, ka visā Ukrainā siltā ūdens nav, apkure knapi knapi - faktiski arī gandrīz nav, elektrības lielu daļu dienas nav. Pat Ļvivas autoostā, kur viņa ar mazo gaidīja autobusu, bijis tumšs kā kapos. Trauksmes sirēnas bļauj teju visu laiku. Turklāt autoostas, dzelzceļa stacijas atkal šturmē bēgļu bari, jo viņus varasiestādes visu laiku mēģina pārliecināt, lai tie, kam ir iespēja un atļauja, lasās pēc iespējas ātrāk prom, kamēr vēl var, jo izlūkdienestiem esot informācija, ka krievu un baltkrievu jebanāti no Baltkrievijas puses gatavojot pamatīgu uzbrukumu Ukrainas t.s. drošajam galam - rietumiem (Ļvivai, Lutskai (vai kā tur to pilsētu latvisko) utt.), lai nogrieztu palīdzības ceļus, kas pamatā nāk caur Poliju. Janvārī tur orki sākšot pamatīgi ārdīties un iespējas daudzmaz droši aizbēgt būšot daudz ierobežotākas.

GB12 23.11.2022 20:21

eidis rakstīja:

GB12 rakstīja: Nesen nācās ieguldīties mazliet vairāk kā gribētos. Tika paķidāts dzinējs - nomainīts vārstu vāks un kartera blīve, jo gar šiem pribambasiem tecēja eļļa. Nebija kosmoss - ierakstījos 3 ciparu skaitlī, bet tāpat nepatīkami.

Lai nu kā, topiku laikam varam slēgt, auto šodien tika pārdots. Nuuuu, jaunais īpašnieks vēl savācis mašīnu nav, bet rokas nauda ir iemaksāta. Nobraucu ar to auto 3.5 gadus, 76 tūkst. kilometrus.

Tas auto USA dzīvojās uzturēšanas izmaksu topos. Labi vien ka pārdevi.

Es tikko tiku pie jauna auto, bet nu skumīgi. Vajadzīgā klasē bija 3 auto, kur viens ar nepareizu figūru, otrs neinteresantu paaudzi un trešais ar nepareiziem radurakstiem. Vairāk nekā. Bet nu paķerts ir un tad jau redzēs

Interesanti būtu saprast, kāpēc tieši ASV, nevis Eiropā? Kas tieši ir tas, kas ASV padara tās izmaksas tik dārgas?

GB12 21.11.2022 20:58

Nu, kā - iedarbinās kārtējo "ģeņeg ņet, no vi ģeržiķesj" retoriku un šamiem ar to pietiks. Galvenais lai "Krim" paliek "naš" i "fašizm ņeprojģot".

GB12 20.11.2022 18:02

Berkmani, atpisies!

GB12 19.11.2022 14:21

Un ar ko tu, uz šo aicinot, šobrīd atšķiries no Putina, Šoigu, Solovjova utt.?

GB12 16.11.2022 17:48

Plus, nobraukums jau arī ir tāds, ka teorētiski drīzumā varētu sākt prasīties pēc lielākiem ieguldījumiem (ķēdes maiņa, piemēram).

GB12 16.11.2022 17:32

Nu, nebija tā, ka baigi alku pārdot. Auto patika, bet nesen ievācos pavisam tuvu darbam (3 km) un trīslitrīgs dīzelis paliek visai bezjēdzīgs - žēl mašīnu mocīt. Bija arī pienācis laiks jaunas ziemenes pirkt, tad nu pirms tā ieliku vairāk ar domu - aizies-aizies, neaizies-neaizies.

GB12 16.11.2022 17:25

12 dienas kopš sludinājuma. Bija 3 zvani, 3 skatītāji, trešais arī teicās ņemt.

Vietā pagaidām neesmu neko izdomājis. Šobrīd ir doma paņemt kaut kādu lētāku benzīnnieku vai kaut ko, ko pēc pusgada-gada varētu daudzmaz izdevīgi pārdot, pēc tam varbūt atvēzēties uz kaut ko pavisam jaunu... Nu, redzēs.

GB12 16.11.2022 16:13

Es arī teiktu, ka šis ir ticamākais variants. Bet, nu, visādi var būt...

GB12 16.11.2022 15:56

Nesen nācās ieguldīties mazliet vairāk kā gribētos. Tika paķidāts dzinējs - nomainīts vārstu vāks un kartera blīve, jo gar šiem pribambasiem tecēja eļļa. Nebija kosmoss - ierakstījos 3 ciparu skaitlī, bet tāpat nepatīkami.

Lai nu kā, topiku laikam varam slēgt, auto šodien tika pārdots. Nuuuu, jaunais īpašnieks vēl savācis mašīnu nav, bet rokas nauda ir iemaksāta. Nobraucu ar to auto 3.5 gadus, 76 tūkst. kilometrus.

GB12 09.11.2022 21:57

Espace vairs ražots netiek, vismaz ne Baltijas tirgum. Un šogad Galaxy arī tiek ņemts nost no trases.

GB12 07.11.2022 23:48

Mans pēdējā laika patīkamākais jauna auto atklājums - jaunais Citroen C5X. Tiešām, par to cenu (pilnajā Shine komplektācijā ar 1.6 180 ZS benzīna dzinēju - aptuveni 42000 euro) būtu diezgan apsverams variants, ja meklētu jaunu auto. Salons tikpat plašs un komfortabls, kā manam Gran Turismo bembelātam, tikai Citroen bagāžnieks ir būtiski ietilpīgāks, tiesa, bez līdzenas grīdas - būs apmēram 8 cm pacēlums. Sēdekļi - vienkārši izcili. Domāju, ka nepārspīlēšu, apgalvojot, ka tāds komforts nav nevienā tirgu pieejamajā ne-premium automašīnā, un C5X sēdekļi komforta ziņā var konkurēt ar Mercedes. Skaņas izolācija ir augstā līmenī un to baudīt palīdz arī visai kvalitatīvā audio sistēma (kas mūsdienu automašīnās, pat "dārgajā galā" jau kļūst par visai lielu retumu). Salona apdares materiāli ir patiešām augstā līmenī. Paneļa koka daļas atsit premiumu, tāpat diegu šuves, klimata pogas un citi atribūti rada sajūtu, ka brauc ar visai dārgu auto. Šo sajūtu palīdz noturēt papildus baltais tā saucamais nosakaņas apgaismojums durvīs un uz priekšējā paneļa. Šādas klases auto gan prasītos, lai krāsas būtu maināmas. Šis ir visai ironiski, jo, ja pareizi atceros, salona apgaismojuma krāsu maiņas opciju (toreiz gan tikai mērinstrumentos) izgudroja tieši Citroen (modelī DS4, ko ražoja ap 2011. gadu).

1.6 litru 180 zirgspēku benzīna dzinējs sadarbībā ar 8 pakāpju automātisko ātrumkārbu, kura slēdzas tikpat kā nemanāmi, kopumā bija diezgan žiperīgs un šim auto būtu bijusi vislabākā opcija. Žēl, ka Stellantis grupa izlēma šo dzinēju ņemt ārā no piedāvājuma, no iekšdedzes dzinējiem šim modelim atstājot tikai trīscilindru 1.2 litru benzīnnieku ar 130 zirgspēkiem. Ko lai saka, ekofašisms iet savu uzvaras gājienu un autoražotāji ir spiesti tam pielāgoties. Diemžēl.

Diezgan neilgajā auto testā pamanīju arī divus mīnusus. Pirmais - multimediju sistēma. Izšķirtspēja tai ir diezgan labā līmenī, ekrāns liels un pārskatāms, bet izvēlnes visai dīvainas un nesaprotamas. Piemēram, lai nokļūtu kaut vai pie tā paša salona apgaismojuma iestatījumiem, jāpaiet diezgan ilgam laikam, lai to atrastu. Nav tā multimediju sistēma pārāk intuitīva. Kad piešaujas, ir jau OK, bet, nu... No otras puses, Citroen, kā francūzim, un, kā zināms, francūži it kā visu darot caur pakaļu, multimedija tomēr šķiet loģiskāka un intuitīvāka kā Volkswagen. Tā, lūk! Un vēl - ļoti novērtēju, ka C5X klimatu regulē ar reālām pogām, nevis ar touch funkciju, turklāt pogas labi izskatās un ir vēl viena salona sastāvdaļa, kas rada iespaidu par C5X kā augsta līmeņa auto, BET... lai pie tām pogām tiktu klāt, ir visai tālu jāstiepj roka, atraujot muguru no atzveltnes. Saprotu, ka tas tika darīts, lai būtu ērtāk ielikt telefonu bezvadu lādēšanas nišā un izņemtu to ārā, bet tomēr... Varēja jau kaut ko citu izdomāt.

Kopumā, šis auto man ļoti iepatikās - gan dizaina, gan komforta ziņā. Ja nebūtu krīzes, iespējams, ka būtu padevies kārdinājumam.

GB12 27.10.2022 21:50

Saprast var tā, ka samazina iespēju saslimt (attiecīgi, ir iespēja izvairīties, bet nav 100% garantija), nevis ka pasargā. Un to jau runāja kopš vakcīnu parādīšanās. Es gan vairāk rakstīju par "vecā tipa" vakcīnām, kuras nenoliedzami gan samazināja iespēju saslimt ar Deltu (mana personīgā pieredze pagājušajā gadu mijā), gan palīdzēja izvairīties no smagas slimošanas vai penāļa, bet pret omikronu bija pofig. Kā strādā tās uzlabotās, par kurām saka, ka palīdzot arī pret omikronu, nezinu - es par šo tēmu kaut kā vairs neinteresējos un vienīgā vieta, no kurienes kaut ko uzzinu par kovida tēmu, ir iauto vaimanologu posti.

GB12 25.10.2022 22:44
GB12 23.10.2022 16:36

Kritika pieņemta. Lai tas slimais sociopāts ņemas pats ar sevi.

GB12 22.10.2022 22:11

'Tiešām nekā jauna - melis Bradypus, kurš visu laiku patoloģiski melo, nespēj atbildēt uz jautājumiem, lieto ad hominem un projekcijas, pārmet citiem melošanu, nespēju atbildēt uz jautājumiem, ad hominem un projekciju lietošanu...

Bet, nu, pastāsti, kā var atstāt iepriekšējā lappusē atbildi uz komentāru, ja 2+ dienas neesi bijis iauto, "neizvelkot uz jaunu lappusi"? Un no šī nākamais jautājums - kāpēc pats tad savu komentu nepieliki klāt pie manējā, bet "izvilki"?

GB12 22.10.2022 11:58

Tu jau esi tas, kurš nolaidās līdz šīra līmenim un sāka seksuālās tēmas pīt iekšā, kad nespēji/negribēji atbildēt uz konkrētiem jautājumiem. Kas tikai pierāda, ka man ir taisnība un tev tā pamatīgi kož acīs. Bet tu savos melos un izlocīšanās mēģinājumos sāc palikt arvien nožēlojamāks. Agrāk tev sanāca labāk. Stareješ, tovarišč!

Un par pamošanos ļurina indivīds, kurš pēc piecām dienām sestdienas rītā izdomāja kaut kādu sūdu iekakāt...

GB12 18.10.2022 23:48

Par to jau stāsts. Turklāt, arī rietumos mēdz būt problēmas ar elektrību. Viena ukrainiete šodien atrakstīja, ka ielas ir pilnīgi tumšas un neapgaismotas un arī dzīvokļos elektrības padeve ir nestabila.

GB12 18.10.2022 22:51

Esi mazliet aizgulējies - zinātne jau sen saka, ka vakcīnas pret inficēšanos ar omikronu nepasargā.

GB12 18.10.2022 22:49

Varēsi priecāties - arī tev būs par ko vaimanāt un savus sūda palagus vietā un nevietā drukāt.

GB12 18.10.2022 22:47

Vēl viena tendence - arvien vairāk savā laikā uz Eiropu atbēgušie, bet mājās aizdevušies ukraiņi nopietni apsver iespēju atkal doties bēgļu gaitās. Esmu saņēmis jau pāris ziņas no atpakaļ aizbraukušiem cilvēkiem, kurus martā atgādāju uz LV.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti