Un ar ko tu, uz šo aicinot, šobrīd atšķiries no Putina, Šoigu, Solovjova utt.?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un ar ko tu, uz šo aicinot, šobrīd atšķiries no Putina, Šoigu, Solovjova utt.?
Plus, nobraukums jau arī ir tāds, ka teorētiski drīzumā varētu sākt prasīties pēc lielākiem ieguldījumiem (ķēdes maiņa, piemēram).
Nu, nebija tā, ka baigi alku pārdot. Auto patika, bet nesen ievācos pavisam tuvu darbam (3 km) un trīslitrīgs dīzelis paliek visai bezjēdzīgs - žēl mašīnu mocīt. Bija arī pienācis laiks jaunas ziemenes pirkt, tad nu pirms tā ieliku vairāk ar domu - aizies-aizies, neaizies-neaizies.
12 dienas kopš sludinājuma. Bija 3 zvani, 3 skatītāji, trešais arī teicās ņemt.
Vietā pagaidām neesmu neko izdomājis. Šobrīd ir doma paņemt kaut kādu lētāku benzīnnieku vai kaut ko, ko pēc pusgada-gada varētu daudzmaz izdevīgi pārdot, pēc tam varbūt atvēzēties uz kaut ko pavisam jaunu... Nu, redzēs.
Es arī teiktu, ka šis ir ticamākais variants. Bet, nu, visādi var būt...
Nesen nācās ieguldīties mazliet vairāk kā gribētos. Tika paķidāts dzinējs - nomainīts vārstu vāks un kartera blīve, jo gar šiem pribambasiem tecēja eļļa. Nebija kosmoss - ierakstījos 3 ciparu skaitlī, bet tāpat nepatīkami.
Lai nu kā, topiku laikam varam slēgt, auto šodien tika pārdots. Nuuuu, jaunais īpašnieks vēl savācis mašīnu nav, bet rokas nauda ir iemaksāta. Nobraucu ar to auto 3.5 gadus, 76 tūkst. kilometrus.
Espace vairs ražots netiek, vismaz ne Baltijas tirgum. Un šogad Galaxy arī tiek ņemts nost no trases.
Mans pēdējā laika patīkamākais jauna auto atklājums - jaunais Citroen C5X. Tiešām, par to cenu (pilnajā Shine komplektācijā ar 1.6 180 ZS benzīna dzinēju - aptuveni 42000 euro) būtu diezgan apsverams variants, ja meklētu jaunu auto. Salons tikpat plašs un komfortabls, kā manam Gran Turismo bembelātam, tikai Citroen bagāžnieks ir būtiski ietilpīgāks, tiesa, bez līdzenas grīdas - būs apmēram 8 cm pacēlums. Sēdekļi - vienkārši izcili. Domāju, ka nepārspīlēšu, apgalvojot, ka tāds komforts nav nevienā tirgu pieejamajā ne-premium automašīnā, un C5X sēdekļi komforta ziņā var konkurēt ar Mercedes. Skaņas izolācija ir augstā līmenī un to baudīt palīdz arī visai kvalitatīvā audio sistēma (kas mūsdienu automašīnās, pat "dārgajā galā" jau kļūst par visai lielu retumu). Salona apdares materiāli ir patiešām augstā līmenī. Paneļa koka daļas atsit premiumu, tāpat diegu šuves, klimata pogas un citi atribūti rada sajūtu, ka brauc ar visai dārgu auto. Šo sajūtu palīdz noturēt papildus baltais tā saucamais nosakaņas apgaismojums durvīs un uz priekšējā paneļa. Šādas klases auto gan prasītos, lai krāsas būtu maināmas. Šis ir visai ironiski, jo, ja pareizi atceros, salona apgaismojuma krāsu maiņas opciju (toreiz gan tikai mērinstrumentos) izgudroja tieši Citroen (modelī DS4, ko ražoja ap 2011. gadu).
1.6 litru 180 zirgspēku benzīna dzinējs sadarbībā ar 8 pakāpju automātisko ātrumkārbu, kura slēdzas tikpat kā nemanāmi, kopumā bija diezgan žiperīgs un šim auto būtu bijusi vislabākā opcija. Žēl, ka Stellantis grupa izlēma šo dzinēju ņemt ārā no piedāvājuma, no iekšdedzes dzinējiem šim modelim atstājot tikai trīscilindru 1.2 litru benzīnnieku ar 130 zirgspēkiem. Ko lai saka, ekofašisms iet savu uzvaras gājienu un autoražotāji ir spiesti tam pielāgoties. Diemžēl.
Diezgan neilgajā auto testā pamanīju arī divus mīnusus. Pirmais - multimediju sistēma. Izšķirtspēja tai ir diezgan labā līmenī, ekrāns liels un pārskatāms, bet izvēlnes visai dīvainas un nesaprotamas. Piemēram, lai nokļūtu kaut vai pie tā paša salona apgaismojuma iestatījumiem, jāpaiet diezgan ilgam laikam, lai to atrastu. Nav tā multimediju sistēma pārāk intuitīva. Kad piešaujas, ir jau OK, bet, nu... No otras puses, Citroen, kā francūzim, un, kā zināms, francūži it kā visu darot caur pakaļu, multimedija tomēr šķiet loģiskāka un intuitīvāka kā Volkswagen. Tā, lūk! Un vēl - ļoti novērtēju, ka C5X klimatu regulē ar reālām pogām, nevis ar touch funkciju, turklāt pogas labi izskatās un ir vēl viena salona sastāvdaļa, kas rada iespaidu par C5X kā augsta līmeņa auto, BET... lai pie tām pogām tiktu klāt, ir visai tālu jāstiepj roka, atraujot muguru no atzveltnes. Saprotu, ka tas tika darīts, lai būtu ērtāk ielikt telefonu bezvadu lādēšanas nišā un izņemtu to ārā, bet tomēr... Varēja jau kaut ko citu izdomāt.
Kopumā, šis auto man ļoti iepatikās - gan dizaina, gan komforta ziņā. Ja nebūtu krīzes, iespējams, ka būtu padevies kārdinājumam.
Saprast var tā, ka samazina iespēju saslimt (attiecīgi, ir iespēja izvairīties, bet nav 100% garantija), nevis ka pasargā. Un to jau runāja kopš vakcīnu parādīšanās. Es gan vairāk rakstīju par "vecā tipa" vakcīnām, kuras nenoliedzami gan samazināja iespēju saslimt ar Deltu (mana personīgā pieredze pagājušajā gadu mijā), gan palīdzēja izvairīties no smagas slimošanas vai penāļa, bet pret omikronu bija pofig. Kā strādā tās uzlabotās, par kurām saka, ka palīdzot arī pret omikronu, nezinu - es par šo tēmu kaut kā vairs neinteresējos un vienīgā vieta, no kurienes kaut ko uzzinu par kovida tēmu, ir iauto vaimanologu posti.
Kritika pieņemta. Lai tas slimais sociopāts ņemas pats ar sevi.
'Tiešām nekā jauna - melis Bradypus, kurš visu laiku patoloģiski melo, nespēj atbildēt uz jautājumiem, lieto ad hominem un projekcijas, pārmet citiem melošanu, nespēju atbildēt uz jautājumiem, ad hominem un projekciju lietošanu...
Bet, nu, pastāsti, kā var atstāt iepriekšējā lappusē atbildi uz komentāru, ja 2+ dienas neesi bijis iauto, "neizvelkot uz jaunu lappusi"? Un no šī nākamais jautājums - kāpēc pats tad savu komentu nepieliki klāt pie manējā, bet "izvilki"?
Tu jau esi tas, kurš nolaidās līdz šīra līmenim un sāka seksuālās tēmas pīt iekšā, kad nespēji/negribēji atbildēt uz konkrētiem jautājumiem. Kas tikai pierāda, ka man ir taisnība un tev tā pamatīgi kož acīs. Bet tu savos melos un izlocīšanās mēģinājumos sāc palikt arvien nožēlojamāks. Agrāk tev sanāca labāk. Stareješ, tovarišč!
Un par pamošanos ļurina indivīds, kurš pēc piecām dienām sestdienas rītā izdomāja kaut kādu sūdu iekakāt...
Par to jau stāsts. Turklāt, arī rietumos mēdz būt problēmas ar elektrību. Viena ukrainiete šodien atrakstīja, ka ielas ir pilnīgi tumšas un neapgaismotas un arī dzīvokļos elektrības padeve ir nestabila.
Esi mazliet aizgulējies - zinātne jau sen saka, ka vakcīnas pret inficēšanos ar omikronu nepasargā.
Varēsi priecāties - arī tev būs par ko vaimanāt un savus sūda palagus vietā un nevietā drukāt.
Vēl viena tendence - arvien vairāk savā laikā uz Eiropu atbēgušie, bet mājās aizdevušies ukraiņi nopietni apsver iespēju atkal doties bēgļu gaitās. Esmu saņēmis jau pāris ziņas no atpakaļ aizbraukušiem cilvēkiem, kurus martā atgādāju uz LV.
1984 rakstīja: nra.lv/latvija/393423-registrets-911-jauns-koronavirusa-gadijums-astonas-personas-mirusas.htm
Kungi, dāmas un pārējās Transpersonas! Vēlēšanas veiksmīgi pagājušas un kovids atkal kļūst ļoti bīstams un sabiedrību apdraudošs!
Jooopcik, atkal antivakšu vaimanoloģija! Sāk izskatīties, ka jūs paši to kovidu nemaz atlaist negribat... nebūs vairs par ko vaimanāt.
Bradypus rakstīja: Tu uzstāj, ka nekādi nedrīkst atbildēt uz tēmai atbilstošo politisko sākotnējo jautājumu, bet vispirms vajag noskaidrot, kurš ar ko guļ? Netaisos pavilkties uz tavām dibenbrāļu stila diskusijām, kurās, kā likās , labprāt iesaisties, bet kā izrādās - esi uzstājīgs iniciators.
Vispār jau kurš ar ko guļ, nav jānoskaidro, tā ka, nevajag kārtējo reizi melot. Bet, nu jā, izlocīšanās, mēģinot nosaukt norādi uz tavu divkosību par "dibenbrāļu stila diskusijām", nolaiž tevi līdz īstam Šīra līmenim. Bet no "politiskā sākotnējā jautājuma" tu jau pats izvairījies, sākot dziedāt savas mantras par režīma pakalpiņiem. Tikai pierādīji, ka man ir taisnība.
Vispirms atbildi uz jautājumu, ko es tev uzdevu un tad pastāstīšu sīkāk. Tad tomēr apgalvosi, ka tās ir "manas iedomas"? Nemēģini tagad izlocīties.
Es neko nesagrozīju. Es, atšķirībā no tevis, citu teikto apzināti nesagrozu. Tādā veidā, kā es tev pajautāju, starp citu, māca sarunāties gan psihologi, gan attiecību un komunikācijas speciālisti, pārdošanas treneri utt. - ja kaut ko neesi līdz galam sapratis vai liekas, ka pretī runājošais gvelž galīgas muļķības, labāk pārprasi tieši ar tādu tekstu "vai pareizi sapratu". Un normāls cilvēks atbildēs: "Jā, pareizi saprati" vai "Nē, es biju domājis tā un šitā". Bet, nu jā, tā kā tu normāli komunicēt nejēdz un visur tikai saskati provokācijas, sazvērestības un uzbrukumus pret savu bezgala svarīgo personu, nav brīnums, ka spried pats pēc sevis un izdari tik stulbus secinājumus.
Nav jēgas atspēkot to, kā vienkārši nav un ko tu esi tupi samelojis. Un tagad jau savos melos ej vēl tālāk, apgalvojot, ka "lepojos". Malacis, bez melošanas nu nekā...
Iedomu stāstiņi, saki? Apgalvosi, ka tava sieva nestrādā "Augstsprieguma tīklā" par juridisko padomnieci? Amatā, kurā, kā pats izteicies, var tikt tikai režīmam pietuvināti cilvēki...
Volx rakstīja: Aldis ir atpakaļ tg
Tas tikai kārtējo reizi pierāda, kāds dirsējs šams ir. Tak teica, ka viss - nekādas politikas, nekādu soctīklu utt., veltīšot laiku tikai sev un ģimenei. Es gan no paša sākuma tam neticēju, jo valsts finansējuma barjeru ta' pārvarēja, pateicoties visādiem šīriem un bredīpusiem, kas par šamo balso.
Tu nerunā pretī režīma pakalpiņiem, tu ar viņiem guli, dali ar viņiem mājas, mašīnas un taisi bērnus. Un nevis ar "runāšanu pretī režīmam" tu esi kaut kā iniciators, bet ar savu divkosību un pastāvīgo melošanu. Turklāt, ja neskaita to stulbeni Šīru, tad tu šeit esi visagresīvākais. Īpaši pret tiem, kas tavus melus atmasko un norāda uz tavu divkosību.
Berkmani, atpisies!