iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
GB12 23.06.2022 22:35

Ar C kategoriju nemaz tik daudz darba piedāvājumu nav. Nu, tādu sakarīgu darbu. Ja vēlies tiešām mieru nākotnei, labāk noliec tomēr to CE - gan lielākas naudas, gan darba iespējas, turklāt nav jāliek teorija, tikai 5 dienas jāpasēž skolas solā plus braukšanas. Uz C pārsvarā meklē draiverus 12 tonnīgajiem, kā fūristi viņus sauc - 12 voltīgajiem čaiņikiem, kas ir piepilsētu piegādes transports - attiecīgi puse darba laika tiek pavadīta nevis braucot ar auto, bet krāmējot iekšā un ārā preces. Īsāk sakot - vairāk būsi gružčiks, nevis auto vadītājs. Nu, vai arī varēsi uz atkritumu vedēja strādāt. Man te feisbukā atnāca reklāma, ka Norvēģijā meklē

Es te mazliet painteresējos par šo tēmu, tāpēc zinu ko runāju

Starp citu, vai zināji, ka, nokārtojot tikai teoriju, vari tikt pie vēl viena burta tiesībās - D1?

GB12 22.06.2022 23:19

Ar tiesību iegūšanu apsveicu!

Kas attiecas uz C vecumdienām... Nu, nez, vai kāds gribēs ņemt darbā opi bez reālas autovadīšanas pieredzes. C kategoriju pārsvarā izmanto pilsētu un piepilsētu piegādes transportam, attiecīgi tur vajadzēs daudzmaz spēcīgu cilvēku, kurš varēs auto piekraut un paletes izkraut klientiem, attiecīgi lēkāt iekšā ārā kravas telpā un tur tev nebūs trepītšu. Turklāt tajā laikā, kad būsi opis, ar C mašīnām visā Eiropā, t.i., valstīs, kur ar šo darbu var labi nopelnīt, jau braukās pieredzējuši viesstrādnieki no Bulgārijas, Rumānijas, varbūt arī Ukrainas un Moldovas.

GB12 21.06.2022 18:02

Kanibaals rakstīja: Shiiram banu var pagarināt, joprojām pašapmierinās. Protams arī šis apgalvos ka tas jau nav viņš, jo neesot laika ar muļķībām nodarboties.

GB12

17.jūnijs 2022 9:24

Gribu strūdeli aiz vaiga!

iauto.lv/zinas/velo/41239-vii-apdzen-tik-bstami-ce-velosipdista-acm-video?cview=all#comments

Debestiņ, tas nu gan ir viens nožēlojams cilvēciņš...

GB12 21.06.2022 17:58

Kāds iedrukās to slaveno Klarksona teicienu par Volvo braucējiem?

GB12 21.06.2022 17:56

Viņš pats ir zinātnieks, kas veic tādus megazinātniskus pētījumus.

GB12 21.06.2022 17:54

Galīga bāzīte, ko neviens tāpat nepirks... Normāls līfs maksā sākot no 30 tk bez atbalsta. Parēķini pats, cik būtu ar atbalstu.

GB12 21.06.2022 17:52

Vislabāk uz at3.14sies@autobanka.lv

GB12 20.06.2022 19:45

Pats tu esi ar zemu IQ un partneru krāpējs, ak, aizspriedumainais cilvēciņ!

GB12 19.06.2022 21:35

Ja cilvēks nepiekrīt novērtējumam, viņš var griezties ar sūdzību LTAB, bet tur ir jābūt pamatojumam, kāpēc viņš uzskata, ka tas auto maksā vairāk. Šajā gadījumā "auto esi kopis" varētu arī neskaitīties arguments - kurš ir teicis, ka tas tirgus zemākā līmeņa auto nav kopts? Arguments varētu būt komplektācija, nobraukums u.tml. Kaut arī LTAB slēdziens ir tikai rekomendējošs, apdrošinātāji to parasti ņem vērā, jo, ja lieta aizies līdz tiesai, LTAB slēdziens būs būtisks pluss cietušā labā.

Vislabāk jau šādas lietas risināt caur KASKO (ja tāds ir) un tad lai apdrošinātāji paši savā starpā tiek galā.

GB12 19.06.2022 18:33

Vācijas apakšgalā šobrīd deviņdesmit piektais vidēji maksā 1.90 - 1.95, dīzelis ir ap 1.97 - 2.02... Ir gan pamatīga atšķirība cenās uz bāņa un nobraucot kaut vai 3 km nost. Bāņa stacijās dīzelis maksā ap 2.35 euro.

GB12 19.06.2022 17:49

Pagājušajā nedēļas nogale patīkamu pārsteigumu spēja sagādāt tāds braucamais kā... VW Crafter L2H2 versijā. Vajadzēja nogādāt vienu mēbeli ar pāris loriņiem uz Talsiem, un, pateicoties čomam, kura uzņēmuma autoparks sastāv no šādiem braucamajiem, bija iespēja apvienot, tā teikt, patīkamo ar lietderīgo. Dzīvē ir nācies braukt ar dažādiem busiem, pārsvarā ar Renault Master (un to Opel vai Nissan ekvivalentiem), bet šis modelis komforta un manevrētspējas ziņā ir galvas tiesu pārāks un kļūst saprotams, kāpēc daži uzņēmēji ir gatavi tos 2-3 tūkstošus par šādu braucamo pārmaksāt.

Busa kabīne (īpaši vadītāja vieta) ir tā iekārtota, lai ar to būtu ērti braukt garus gabalus - stūre ir izvietota maksimāli vertikāli, gandrīz kā vieglajam auto, ātrumpārslēgs ir izvietots tā, lai pārnesumus var ērti pārslēgt, atbalstot roku pret elkoņbalstu. Ātrumi slēdzas precīzi, patīkami, kārbas gājiens ir diezgan īss. Stūres rats, atšķirībā no konkurentiem, ir pietiekami kompakts (varbūt ne gluži no Passat vai Golf ņemts, bet nu, no Multivana varētu būt), turklāt ar šķelto apakšu. Manevrētspēja... nu, nevienā busā tādas nav. Nekādu problēmu nesagādāja iebraukšana pie pašām namdurvīm un lavierēšana savā šaurajā centra sētā. Kabīnē ir tik daudz kabatiņu un nodalījumu dažādiem sīkumiem.

2.0 litru dzinējs (ar laikam 150 ZS) pilsētas režīmos "ceļ" labi, arī ar piekrautu kravas telpu. Virs 100 km/h pilnam busam cēliens gan paliek gausāks, bet līdz 130 km/h apdzīšana problēmas nesagādā. Patēriņu kompis pilsētā uzrāda aptuveni 9.5-10 litrus uz 100 km, ārpus - kamēr turies 100 km/h robežās, var ierakstīties 9-9.5 litros, pie lielākiem ātrumiem patēriņš visai būtiski pieaug - mazo dzinēju specifika. Un 2.0 šāda izmēra verķim laikam skaitās mazs dzinējs.

Pie mīnusiem varētu pieskaitīt salīdzinoši slikto skaņas izolāciju. Master ir klusāks.

GB12 16.06.2022 16:29

Pirms brīža pie Varšavas uz bāņa uz kreisās joslas zem atļautā ātruma (120, tiem bija ap 110) dročīja 3 motociklisti. 3 reizes varat minēt, kuras valsts numuri tiem bija...

GB12 16.06.2022 9:54

Lietuvā dīzelis maksā 1,92 - 1.97 (Neste). Dārgākais, ko redzēju, bija Cirkle ar 2.014. Polijā - ap 1.65 (8 zloti).

GB12 14.06.2022 11:20

Un gaidīt rindā sazincik ilgi. Kad dižķibeles laikā biju pusgadu bez darba, arī pieteicos toreiz C kategorijai. Rindas bija tādas, ka sava kārtu tā arī pusgada laikā nesagaidīju. Tagad it kā rindas mazākas esot, laikam papildus kvotas iedalītas, bet tāpat 2-3 mēneši jāgaida.

GB12 09.06.2022 20:12

Neliels atspaids tas būs, bet tāpat jau birža nesnauž.

GB12 09.06.2022 20:10

Ar to pašu, ar kuru mācījos. Talsos nav savu eksāmenu auto, līdz ar to ļauj braukt ar autoskolas mašīnām. Redzēju tur arī vienu Fortūnas mašīnu. Tur gan džekam nepaveicās. Čalis laukumā, atkabinot piekabi, nepalika "kāju" apakšā un piekabes purns ar lielu blīkšķi nogāzās ar sakabes ierīci pret asfaltu. Attiecīgi eksāmens džekam beidzās.

Tehniskie jautājumi bija - dzinēja eļļošana, vadītāja ergonomika un riepu spiediens.

GB12 09.06.2022 11:28

Paldies! Talsos kārtoju.

GB12 08.06.2022 20:53

Man. Šodien noliku.

GB12 08.06.2022 2:04

Uz tevi nu točno viņa rakstīto nevar attiecināt. Bet es arī neloloju ilūzijas, ka tu jebkad to sapratīsi, ja līdz šim tev vēl nav aizgājis. Un tas jau neattiecas tikai uz vakcināciju.

GB12 07.06.2022 22:52

Tas, ka tu neredzi pats sevi no malas, nenozīmē, ka tā nav.

GB12 07.06.2022 22:47

Motorolers rakstīja: Runājot par vietu aizmugurē, aiz manis arī 7er BMW nav vietas pasažierim! Jāņem L versija, lai būtu vieta!

Nopietni? Jo manam GT, kas ir uz 7er bāzes zīmēts, vietas aizmugurē ir ļoti daudz.

GB12 07.06.2022 19:00

Ja Marinai ir "taisnība", kāpēc par masveida slepkavībām vēl nav uzsākts kriminālprocess un nav aizturēti RAKUS darbinieki? Ak jā, Kariņa-Levita režīms viņus sargā.

GB12 07.06.2022 18:58

Nu re, perfekti apstiprinājās manis iepriekš rakstītais.

GB12 07.06.2022 14:31

Vispār jau tieši antivakseri ir tie, kuri mēģina izrādīt pārākumu pār citiem - re, kādi tie vaksētie ir varai paklausīgi stulbeņi, mēs gan esam tie apgaismotie un gudrie, kas redz patiesos procesus. Palasi pats te gan savus, gan pārējo antivakšu tekstus. Lai nebūtu pārpratumu, es gan neapgalvoju, ka otra puse ir bez grēka.

GB12 06.06.2022 10:30

1984 rakstīja: neatkariga.nra.lv/veseliba/382848-pertiku-bakas-jau-ir-latvija-izskan-aizdomas-par-bioterorismu-pret-seksualam-minoritatem?_gl=1*1hlgv1v*_ga*MTk0OTI0MzA0LjE0OTIzODA3OTM.*_ga_LTMBW853YH*MTY1NDM2NjUwMC4xMjguMC4xNjU0MzY2NTAwLjA.

Ru, ne cik ilgi nepagāja - īpaši īpašākajiem jau versija gatava

Nu re, pats jau ieliki, ka PB nav tik lipīgs un bīstams kā Covid un ka tādi ierobežojumi, kādi bija kovida laikā, nav paredzēti. Ja globālistu elites plāns būtu "likt jaunu bildi iekšā", tad taču tiktu "palaists" kaut kas nopietnāks par kovidu, vai ne tā?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti