Tas bija vairāk par tendenci, nevis tavu konkrēto situāciju. Bet to ierakstu tu varētu nopublicēt gan, lai nebūtu tikai tukša muldēšana.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas bija vairāk par tendenci, nevis tavu konkrēto situāciju. Bet to ierakstu tu varētu nopublicēt gan, lai nebūtu tikai tukša muldēšana.
Nu tā, šodien arī mani pirmo reizi iedzina pilsētas satiksmē. Izbraukājām Katlakalnu, Valdlaučus, Katlakalna ielas rajonu, ap Slāvu apli, attiecīgi - Piedrujas un Dārzciema ielas, Maskačku, CSDD rajonu... Kopumā jau šķiet, ka diezgan ātri piešāvos pie tā tanka gabarītiem, stingrā sajūga un visai haotiskā robu pārslēgšanas mehānisma. Lielākie aizrādījumi bija par trajektorijām pagriezienos, pie kā vēl esot jāpiestrādā, kā arī pie galvas grozīšanas (manuprāt, bezjēdzīgās - nu, kāda mārrutka pēc man būtu jāgroza galva Bauskas/Mūkusalas/Ziepniekkalna krustojumā, ja deg zaļā gaisma un es braucu taisni?).
Kas interesanti, Kasiņu instruktors drāza par ātruma pārsniegšanu, mani tieši otrādi - iedrošināja braukt ar 55 km/h pilsētā un turēties pie maksimālā atļautā. Vispār, instruktors dikti spiež uz dinamisku un drošu braukšanu, satiksmes nebremzēšanu, joslu maiņu, lai nesēžu pirmajā utt.
Nu nu... ņemot vērā, kā tu viņu atdarini, sūti bučas no vīriešiem un teju visās diskusijās cel pediņu tēmu augšā...
Un kā vēl interesē, kā redzams - ja neinteresētu, nepiesauktu tik bieži.
Izskatās, ka apbižots esi tu, tāpēc mēģini te kompensēt savus kompleksus. Man nav problēmu ne ar tiem, kas ir bagātāki, ne ar tiem, kas nabagāki par mani. Bet tu, kā redzams, esi tik stulbs, ka pat nevari apjēgt, ka ne jau "buržujismā" ir problēma. Bet ko no Gobzema fanāta var gribēt? Tas tagad arī visus par bomžiem saukā un tā mēģina uzmanību savai nevienam nevajadzīgajai personai pievērst. Esat viens otra vērti.
Kā jau teicu - labāk esmu "bomārs", nekā tik stulbs, kompleksains un sekls īblis kā tu, kam vienīgā vērtība, pēc kā mērīties, ir skārda bundža uz riteņiem.
Kad citu argumentu nav, tā mašīnas vecumu un marku piesauc... Bet vērtēt cilvēku pēc tā, ar kādu auto viņš brauc, var tikai izcili truli un sekli cilvēki, nu, tādi kā tu, jo ar katru savu postu arvien vairāk parādi, ka bez savas teslas tu nebūtu nekas, tāpēc arī tik izmisīgi plāties. Cilvēkiem, kuriem ar intelektu, vērtību sistēmu viss ir kārtībā, nav vajadzības stundām sēdēt forumos un citus par bomžiem lamāt.
Bija savā laikā tāds diezgan turīgs čalis Saknītis uzvārdā - retorika bija visai līdzīga - es esmu kruts un pārējie bomži. Kad savu krutumu pazaudēja un pats par "bomzi" kļuva, pats zini, ar ko tas beidzās.
P.S. Kad meklēju auto, bija viens tāds arī Wessā. So what?
Starp citu, kā ar rindu uz teorijas ekšiem?
Ja man jāizvēlas, es labāk esmu "bomārs" daža laba izpratnē, nekā tik sekls cilvēks, kuram vienīgais, ar ko paspīdēt, ir dārgs (dajebkāds) auto un kuram ir tāds uzmanības trūkums un nepiepildīta dzīve, ka stundas jātērē, nodiršot citus internetā.
P.S. Interesanti, vai šīs tēmas saturīgās diskusijas un pēdējā laikā Alda bomžu naratīvi ir tikai sakritība?
Man šodien pirmā braukšana bija, pa laukumu, tiesa. Ar vecu armijas MANu, kuram paļurkāta kulise un visai stingrs sajūgs un liels spēks vajadzīgs, lai atpakaļgaitā ieliktu , pēc sajūga spaidīšanas kāja rāva krampī... Bet aizgāja ātri, visai viegli bija sajust gabarītus.
Tam 95. kodam tik stulbi jautājumi... Nē, nu, iemācīties jau var, bet nah.. man eksāmenā uz sitiena ir jāzina, uz cik gadiem tiek dots vadītāja čips vai kas to izsniedz? Bļin, ja vajadzēs, var atvērt gugli un uzjautāt. Tas auto vadīšanu neietkemē nekā.
Ierakstu publicēt, protams, negrasies...
Manējais sākotnēji 9-gadīgais (kas arī nav jauns īsti) bembelāts visas 3 apskates ir izgājis pa nullēm. Arī cikturpadsmitgadīgais 9-5 Aero...
Bet tas jau laikam tāds trends - ja par kaut ko neizlaiž vai ieliek viennieku, tad viennozīmīgi nepamatoti piesienas, tas tak tikai sīkums bija, bet "ir uzdots statistikas veidošanai".
Nu, Touareg gan nav diža izgāšanās.
kasinsh79 rakstīja: Ar šo ir tā. Ja mainīšu darbu, tad tiešām tiks veikts jaunas Octavia pasūtījums min 9 mēnešus uz priekšu. Uzņēmuma politika un ilgtermiņā tur tikai Škoda autoparkā. Tāda jēdziena kā “noliktavas auto” mūsdienās neeksistējot. Bēdīgi Eiropā šobrīd daudzām nozarēm.
Es vienmēr esmu uzmanīgs. Īpaši apdzīvotās vietās.
Nedabūs, bet tā sajūta, ka esi nopircis vecu modeli, kad klajā jau laists jauns...
1. Man spido diezgan precīzs... ap tiem 110 arī rādīja. Telefonu nespaidīju, man ir handsfree, tikai paskatījos, kas zvana. Un tā zīme bija meža vidū uz taisna gabala. Arī līkums diezgan tāds lēzens. Pēc tam, braucot atpakaļ, ar visai lielām grūtībām to zīmi pamanīju. Turklāt, kas interesanti, Waze vēl, kad mani apturēja, rādīja, ka drīkst uz 90 braukt. Pat policis par to pabrīnījās, kad viņam parādīju. Tajā Polijas galā tādu normāli neieraugāmu ir daudz. Nav brīnums, ka tur stāvēja. Pēc tam vairākas reizes tur pa dienu braucu, arī poliči tusēja.
3. Dāvana no tuva cilvēciņa. Kā nepielipināsi, vismaz uz laiku? Ja tev, piemēram, bērns tādu uzdāvinātu, tu nelipinātu?
Ne viens, ne otrs. Stress, jā, jo nebija ne jausmas, kur to sievieti meklēt, sakari tur sūdīgi, ukraiņiem diezgan lielas problēmas ar lokāciju sūtīšanu un UA operatoru interneta pārklājumu vispār.
Pārprasta izpratne? Īsti nē, atzinu, ka nolohojos, sodu uzreiz samaksāju, arī nedirsos ar to polici.
Šim var piekrist. Pēc gada tai Oktāvijai jau ļoti iespējams būs feislifts un pasūtītājs nopirks jau vecu modeli.
Kad pēdējo reizi dzīvojos pa UA/PL pierobežu, sanāca kipišs. Steidzos uz vienu robežpunktu pakaļ vienai sievietei ar trisgadīgu mazo (pēc manā rīcībā esošās informācijas, esot kaut kādā pakaļā izsēdināta un ārā salstot), nepamanīju zīmi, kas liecināja par apdzīvotas vietas sākumu. Tā bija mežā pirms līkuma, bija tumšs un tajā brīdī zvanīja telefons, novērsos nedaudz no ceļa. Aiz līkuma stāvēja policijas ekipāža un es ar saviem 109 km/h ietesos apdzīvotajā vietā. Spriedums - 1500 zloti (340 euro apmēram) un tiesības nost, kā nekā pārsniegts ātrums apdzīvotā vietā vairāk kā par 50 km/h. Nelīdzēja manas atrunas, ka zīmi nepamanīju, mēģināju arī spiest uz jūtām par to, kāpēc vispār tur atrodos, arī tas nelīdzēja. Sodu uz vietas ar karti samaksāju, šamie apliecību atņēma un teica, ka sūtīšot uz Latviju, kur es pēc tam CSDD varēšot tās dabūt atpakaļ. Izrakstīja cedeli, ka 3 dienas pa PL varu braukt. Policis galīgi nebija pierunājams, teica, ka viņam kamerās tiekot ierakstīts un nevarot palaist. Cilvēcīgi mani saprotot, bet, nu, tāda esot kārtība, neko darīt. Problēma tāda, ka atgriešanās Latvijā bija plānota pēc 4 dienām.
Nākošajā dienā sāku domāt - vai tiešām būs tā, ka viņi atsūtīs tiesības un es tā vienkārši dabūšu tās atpakaļ? Zvanīju uz CSDD, tie man tolkom neko nevarēja pateikt, futbolēja pa dažādiem telefoniem, līdz beigās dabūju rokā kaut kādu puspriekšnieci no kvalifikācijas daļas. Viņa man teica, ka tik vienkārši tas vis nebūs - visticamāk, no PL atnākšot arī pavadvēstule par to, ka uz kādu laiku tikšot uzlikts arī liegums (LV par to ir pusgads) un tas tad, saskaņā ar direktīvu, esot spēkā visā ES teritorijā, attiecīgi, gan CSDD datu bāzē, gan vienotajā Eiropas DB tikšot izdarīts ieraksts. Pamatīgi izbesījos, jo tajā laikā jau biju ieplānojis to C kategoriju kārtot, kas attiecīgi plāniem pārvilktu svītru. Bet, nu, neko darīt. Kas likās interesanti - arī protokolā, cik ar Google Translate palīdzību izdevās iztulkot, tika pieminēts tikai naudas sods, par liegumu ne vārda. Bija vēl atsevišķs ķipa akts par vadītāja apliecības izņemšanu.
Atkāpei - tā vispār bija riktīgi melna diena. Sākās ar to, ka viens ukraiņu puika pavirināja mašīnai logu, pie kura bija maza dāvināta mantiņa pielīmēta, tā ieķērās un logs vairs nevērās ciet. Nācās to ģimeni no robežas uz centru vest ar pusatvērtu logu. Pēc tam Helmā atradu auto elektro servisu, kuri, ieraugot, ka ārzemnieks, ar BMW, plus steidzami, par 10 minūšu datorpieslēgumu (vajadzēja tikai restartēt sistēmu) noplēsa 200 zlotus (ap 45 euro). Tad brālis atsūtīja bildi, kur mājās kaķis bija ticis klāt manai modelīšu kolekcijai un iznīcinājis septņus eksponātus. Divus gan izdevās reanimēt, bet pieci padārgi kravinieki kļuva par spēļmantiņām bērniem.
Atgriežoties pie tiesību tēmas, pienāca ceturtā diena, kad man vairs nebija atļaujas braukt. it kā varēju atgriezties iepriekšējā dienā, bet, tā kā man tikai pašā vakarā atdeva divus čemodānus, kuri bija jānogādā divām UA meitenēm, kuras bez nekā bija jau tikušas līdz LV, plus man bija pasažiere ar tiesībām, nolēmu riskēt - braukt pa bāņiem, nepārkāpt noteikumus un pie LT robežas uz brīdi pārsēsties. Turklāt pārbaudīju vēl e-CSDD, nekādu liegumu arī vēl nebija. Viss bija labi, līdz brīdim, kad ar pasažieri aizrunājāmies par procesiem pasaulē un aizmirsu par pārsēšanos. Tad nu, kā jau pēc Mērfija likuma, uz pašas robežas starp divām fūrēm pans apturēja tieši manu necilo personu. Sāku tēlot lohu, meklēt tiesības, beigās pateicu, ka laikam esmu mājās aizmirsis - ķipa Latvijā vadāt nevajag utt. Robežsargs teica, ka mani aizturēšot, sūtīšot pieprasījumu uz LV un kad atnāks pozitīva atbilde, tad laidīšot vaļā. Nu, ņemot vērā, ka bija apmēram 17.00, labākajā gadījumā, kaut kas no LV varētu atnākt nākošajā dienā. Es viņam saku, ka varu uzrādīt skrīnu no e-CSDD, ka man tur viss. Nelīdzēja, tas robežsargs vispār tāds nelaipns īblis bija. Sāku spiest uz jūtām par garo braucienu no Helmas, pasažieri utt., bet šams galīgi nebija runājams. Tajā brīdī laikam noveicās, jo pretējā pusē robežsarga kolēģis apturēja vienu Vojadžeri un tam aiz muguras brauca fūre, kuras vadītājs laikam telefonā aizskatījās un mūsu visu acu priekšā iemauca šamajam pakaļā. Robežsargi tādā kā šokā, tad man pienāca klāt viņa kolēģis, kurš bija tāds atsaucīgāks un laipnāks. Šis prasīja, vai varu vismaz uzrādīt tiesību bildi telefonā. Meklēju, jo atceros, ka kaut kad bildēju, kad bija viens apdrošināšanas gadījums jāformē, bet nevarēju atrast. Tad viņš nopūtās un teica - nu, labi, parādi vismaz to savu e-CSDD. Es ātri izvilku kompi, ielogojos, parādīju, ka man ir B kategorija, līdz 2028. gadam. Viņš man atdeva doķus un teica, lai pazūdu. Nu, man tas divas reizes nebija jāsaka...
Parunāju ar vienu čomu - juristu, kurš teica, ka Polijā esot baigais bardaks un ej nu sazini vēl, kad viņi atsūtīs kādu info par mani, ieteica aizbraukt uz CSDD un uztaisīt jaunas tiesības, it kā būtu pazaudējis. Tā arī izdarīju. Nu, vismaz lai līdz laikam, kad TAS brīdis pienāks, varu legāli braukt, arī ārpus LV.
Pēc aptuveni divām nedēļām man atnāk ierakstīta vēstule, precīzāk, vēstules kopija ar tekstu poļu un angļu valodā: "Cienītās dāmas un godātie kungi! Lūdzu saņemiet GB12 vadītāja apliecību, kura tika izņemta tādā un tādā datumā, tādā un tādā vietā, pēc tāda un tāda policijas inspektora lēmuma par ātruma pārsniegšanu". Pēc šī varēja noprast, ka tādu pašu kopā ar apliecību šamie bija nosūtījuši arī CSDD. Iegāju e-CSDD, nekādu liegumu joprojām nav. Piezvanīju paziņam, kas strādā CSDD, viņš apskatījās, ka jā - nekādu liegumu nav ne LV, ne tajā kopējā Eiropas datu bāzē, pati apliecība ir saņemta, bet, tā kā esmu uzzīmējis jaunu, vecā tikusi iznīcināta, un varu mierīgi dzīvot tālāk.
Tāds, lūk, stāstiņš.
Un nav vēl ziņots, ka tiešām pēc tiem 12 mēnešiem arī to auto saņemsi. Dzirdēts, ka dīleri jau pasūtījuma līgumos ieraksta, ka neuzņemas atbildību par piegāžu kavējumiem.
Nu redzi, pats atbildēji - nebrauc pālī un ievēro ātrumu tāpēc, ka ir ko zaudēt, jo sodi lieli. Tiek biedēti cilvēki ar visa zaudēšanu. Genocīds!
Nav īpaši platākas tur stāvvietas. Norvēģijā "sliktākie pārkāpumi", kā man viens vietējais stāstīja, skaitās tā pati braukšana pālī, ātruma pārkāpšana un distances neievērošana. Atskaitot pēdējo, nekā diži citādāka kā pie mums nav - te arī ātrumpārkāpēji un pālībraucēji ir "sliktākie".
Tikai nez kāpēc katrs loģisks lēmums nedarbojas pretējā virzienā. Vai tomēr nav problēma mūsu pašu domāšanā? Nē, nu, var jau, protams, čīkstēt, ka viss ir slikti un loģisku lēmumu nav, kā te viens otrs vaimanologs visu laiku dara...
Kas attiecas uz simtu uz D-tilta, ar tādu ātrumu tur nesoties, ietaupīt var maksimāli 1 minūti. Tur ir vairāk stāsts par to braucēju stulbumu. Turklāt, kaut arī es galīgi neatbalstu pēdējo lokdaunu, bija iespēja uzrakstīt to pašapliecinājumu, nevis nesties bezjēgā.
kasinsh79 rakstīja: Nav gan. SIA Gemeia - Tālbraucēju akadēmija, Jelgavā. Runāju ar saimnieku, viņu pieeja šķita nopietnākā autoskolu vidū. Sagatavo reālu kaut ko protošu autovadītāju. Tehnikai, ar kādu brauc lielākā daļa Eiropas.
Tad es kaut ko jaucu. Jo, man šķiet, ka Kreisam skola arī Jelgavā bija.
Kuru konkrēti?