Kurš nu būtu autobūves ekspertu pieminējis
Nevis "mēs noskaidrojām", bet "tu pasludināji". Bet arī pie mums bija, ne tikai ASV, vari nemēģināt locīties. Kas attiecas uz filriem - agrāk braukšanas eksāmens bija maksimums 1 km distance, kurā bija tikai jāparāda, ka proti kreiso pagriezienu izveikt. Tavas iedomas, ka automātiskā kārba ir kaut kāds tiešs vai pastarpināts ūberavāriju izraisītājfaktors, ir smieklīgas, lai neteiktu vairāk. Bet diskusijai lielāka jēga būtu tad, ja būtu pieejama kāda statistika šajā sakarā. Man vismaz ir mana pietiekami ilgā prakse, uz ko balstīt pieņēmumus. Tev nav nekā, tikai sevis paša aizspriedumi.




















Nē, tu esi tas, kurš mēģina uzdoties par ekspertu visās jomās un pasludināt par lohiem tos, kuru viedoklis atšķiras no tavējā vienīgā pareizā.
Tu piesauc vienu konkrētu modeli, kuram tā konstrukcija iespējams ir bijusi neveiksmīga, bet tas nepadara automātisko kārbu par sūdu. Tas būtu tas pats, kas apgalvot, ka kondicionieris ir mēsls un nekam nevajadzīgs sūds, jo kaut kādam tur auto kāds no blokiem ir pamanījies aizdegties.
Bet ko nozīmē "izplatīta"? Uz visu auto kvantumu 1-2 epizodes gadā? Lūdzu, statistiku galdā, cik šādas avārijas notiek un par cik šādas avārijas pārsniedz citu negadījumu cēloņus. Citādi iznāk, ka tu tikai mal tukšus salmus, lai tikai kaut kā pats sev kaut ko iestāstītu un tavs "kļūst arvien biežāk un izplatītāk" viedoklis veidojas no pāris jūtubā noskatītiem klipiem.