ledzep rakstīja: 1. Risinājumi ir jau sen, bet jēga nekāda- dārgi, un tapat lielu daļu no laika darbojas uz benzīnu un protams tie motori vienkārši nav tam domāti.
2. Te ir stāts par vispārējo motoru galvu izturību jaunajiem auto.
3. Lielākajai daļai benzīna motoru pēdējos desmit gados nav hidrokompensatori. Renault motori ir vieni no labākajiem uz gāzi.
Renault ir tikai viens motors ar gāzi - litrīgais, ko liek Dacia Sandero/Duster un Renault Clio/Captur. Turklāt Renault to var dabūt tikai visai bomzīgās komplektācijās.
Ja nekļūdos, RU tirgum Nissani turpat uz vietas arī tiek ražoti, un tie atšķiras no eiropiešu modeļiem. Mums nav divlitru dzinēja un feislifta modelim tiek izmantota divsajūgu kārtba, nevis variators. Par obšivkām un izolāciju grūti spriest vai 1:1...