Pats atpisies, es ar tevi nerunāju.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pats atpisies, es ar tevi nerunāju.
Šīra kārtējo reinkarnāciju vajadzētu jau saknē nocirst. Nav pat 2 dienas pagājušas kopš atkalreģistrācijas un jau atkal par pidariem raksta. Nu, neprot tas cilvēciņš sabiedrībā uzvesties... iauto.lv/forums/topic/43788-sos-lugums-atsaukties-siem-lietotajiem?pnr=1
Izskatās pēc kārtējās šīra reinkarnācijas... 😜
Es domāju, ka tur visticamāk iedzīvotāji izsita to dzīvojamo. Un var arī saprast - pretī mājai zaļumi, tur tomēr visādi sīkie var skraidīt, mammas ar rateļiem staigāt utt. Turklāt aiz mājām nav jēgas zonas beigas likt, jo tur jau tūlīt iela beidzas.
Pats interesantākais šo sodu sakarā ir tas, ka licēji aizbildinās, ka liek tos netrafarētos pie izglītības iestādēm u.c. riska zonām. Nu, piemēram, tai pašā Miera ielā tur tā ebreju ģimnāzija atrodas... tikai nez ko tie ebreju bērni tur dara svētdienās...
Šīrs joprojām savā elementā.. Tas nabags nemainīsies nekad 😂
Pat ja viņi šamos deportēs, tas nemazinās spriedzi Izraēlā. Viņi ir musulmaņi, kuri seko Korānam, kur, savukārt, ir rakstīts, ka nedrīkst reiz iekarotās zemes atdot "neticīgajiem". Tajā reģionā miera nebūs nekad.
Ups, netīšām. Domāju, ka rakstu transporta un ekoloģijas topikā. Kā man neiet! 😃
Par ekoloģiju runājot - nesen biju Marokā un tur noīrēju Dacia Logan (jaunās paaudzes) ar dīzeli - jā, tur tādu tirgo. Mašīnai no ekoloģijas nebija nekā - ne DPF, ne AdBlue, un cik patīkami tas dranduļets ar savu 90 ZS dīzelīti brauca. Un ar visu braukāšanu pa Atlasa kalnu serpentīniem kompis rādīja patēriņu 3.9 l. Bet, nu, jāsaka, ka Marakešas un Agadiras centrā gaiss, īpaši sastrēgumstundās gan ir pamatīgi smirdīgs.
Vot neticu, ka Juris sēdēs. LL jau ne par vienu vien tā ir izteicies, bet kaut kā neesmu pamanījis, ka kāds viņa darbības dēļ tiešām sēdētu. Bet, nu, lai rok.
Šodien VIDs mani nolika uz pauzes... patīkamā ziņā. Man bija jāveic labojumi 2023. gada deklarācijā, jo bija ienākumi ārzemēs. Es tur, kā mācēju un sapratu, salaboju un iesniedzu pa jaunam. Šorīt zvans - labdien, te vecākā nodokļu administratore tāda un tāda, es jums pagājušajā nedēļā EDSā nosūtīju vēstuli, kuru neesat atvēris un arī zvanīju, bet nevarēju sazvanīt (nu jā, biju Marokā un privāto SIM biju izņēmis ārā, lai ieliktu vietējo, laikam pāradresācijā kaut kas nenostrādāja), gribēju saprast, kad varēsiet apskatīties. Es - nu, tūlīt pieslēgšos pie kompja un paskatīšos. Viņa - labi, tur vajag vēl šo to palabot, ja netiekat galā, droši zvaniet, kopā aizpildīsim... Jā, netiku galā, zvanu atpakaļ, viņa man sīki izstāsta, kur kas jāraksta, kādos ciparos un kāpēc.
Bļin, es uz kalpaka, tik laipnu un patīkamu komunikāciju no valsts iestādes, īpaši no VID, sen nebiju piedzīvojis.
Bet overall pilnībā piekrītu Mārim - elektroauto ir labs, lielākā daļa, ar kuriem esmu braucis, ir braukšanā patīkami, man ir daudz paziņu, kuri ar tiem braukā un ir sakalkulējuši arī, ka ir izdevīgāk, par spīti dramatiskajam cenas kritumam. Bet jā, tiem par savu pastāvēšanu ir jācīnās brīvajā tirgū, bez jebkādām valsts subsīdijām. Tad arī ražotāji tiks motivēti piedāvāt tos par adekvātākām cenām. Vienīgais, kam vēl varētu piekrist, ir kaut kādi atvieglojumi pilsētās, jo, lai arī no kopējās ekoloģijas tur nekā labāka nav, gaisu tie nepiesmirdina, kas pilsētvidē nav mazsvarīgi.
Nu nez, mani kāreiz EV provocē braukt agresīvāk... 😂
Pirms jaunā gada gāze maksāja ap 75 - 80 c/l. Statoilā bija 0.815... Nepārspīlējam, lūdzu.
Man abi 9-5 Aero Saabi bija ar gāzi. Abi pirkti jau ar uzstādītām iekārtām. Pirmajam būtībā visu iekārtu, izņemot balonu, nācās pārtaisīt - točno kaut kāds līkrocis bija licis. Visu laiku check engline, neatbilstošs maisījums, raustīšanās, jaudas zudumi un kas tur vēl. Beigās uzliku jaunu reduktoru un viss aizgāja labi. Otrajam 9-5 paveicās - iekārtu bija pareizs čalis licis un auto kalpoja bez problēmām.
Toyota Avensis - praktisks, izturīgs, izmaksās saprātīgs... tikai jāatrod nesapuvis.
Tici man, līdīs un kā vēl līdīs... īpaši jau tantiņas...
Drīkst, bet ir jāpierāda vēsture. Tāpēc jau saku, ka tos 15k brīnumus "tikko no Vācijas" ir riskanti pirkt.
Kāreiz Hyundai ir tas ražotājs, kur pie mums redz tikai kampaņas un Baltiju/Somiju. Importētājs ir Somijas uzņēmums, ko Hyundai deleģējis pārstāvēt brendu šajā reģionā, un viņi neredz apkopes, kas ir veiktas Rietumeiropā. Vietējie dīleri nevar tev nekādu papīru no Vācijas iedot. Un, lai palaistu garantiju šeit no Vācijas importētam auto, tev ir jāvar pierādīt apkopju vēsture. Un tā nav importētāja vai dīlera vaina, bet gan mammas.
Pastāsti tad konkrēti, kas ir tie "viņi", jo dīleru un importētāju ir daudz. Cik es caur galiem esmu sitis cauri dažādas mašīnas, labākajā gadījumā, ko var redzēt, ir atsaukuma kampaņas vai garantijas darbus, bet ne apkopes. Citiem pat to neredz.
Visādi. Ir gadījies nopirkt ar dzinēja defektu, ko uzreiz nevar pamanīt, tikai pēc kāda laika, pabraucot garāku gabalu (ēda eļļu, motoram kapitālais jātaisa bija). Kolēģis nopirka elektroauto (tas gan nebija Hyundai) ar beigtu ārējo lādētāju u.tml. Par vizuālajiem nerunāsim.
Hyundai ofic sistēma, kas tiek atzīta šeit, ir tikai Baltijas un Somijas (varbūt vēl Zviedrijas un Norvēģijas, bet 100% nezinu) mašīnām. Te ir cits importētājs. Respektīvi, mūsējie dīleri neredz Vācijas, Francijas u.c. oficiālās sistēmas. Attiecīgi, lai šeit palaistu garantiju Vācijas mašīnai, ir jābūt papīriem. Ja auto ir no Somijas vai EE, tad pietiek ar oficiālo sistēmu. Atšķiras arī garantijas nosacījumi. 2018. (2. puses) līdz 2020. gada (1. puses) mašīnām ir 7 gadu garantijas. R-Eiropā nekur tik lielas nav.
Kurā vietā tevi esmu saucis par antivakseri, patoloģiskais meli? Tik apsēsts esi, ka izdomāsi jebkādus melus, lai tikai bāztos virsū pat tad, kad neskaitāmas reizes tev ir teikts, lai atpisies...
Topika cepšana vienā portālā vēl neliecina par apsēstību, bet kašķa meklēšana veidā, kā to visu laiku dari tu, gan. Tā ka vēlreiz - atpisies, apsēstais.