iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
aansis 21.07.2014 11:45

ZZZZ rakstīja: Stāvlaukumā pie lielveikala gar malējo rindu ir zaļā zona. Klienti savus auto skaisti novietojuši paredzētajās vietiņās. Tad atnāk viens specs ar trimeri un to zonu nopļauj. Rezultātā visi auto līdz pusei ar zāli un citie ūdiem....Tādi gājieni redzēti arī citās vietās kur tā zaļā strīpa starp brauktuvi un ietvi...Tas tā normāli?

Pavisam korekti būtu, ja no rīta uzspraustu plakātiņu, ka attiecīgā laikā šeit tiks pļauta zāle. Bet saprotu arī lielveikalu - tādu plakātiņu ir diezgan nereāli uzlikt, jo ar pļāvējiem droši vien ir tāpat, kā ar santehniķiem - nekad nezini, kad kungs izlems atnāk un aizejot uz 10 min., atgriezīsies pēc 3 dienām

Diemžēl šī problēma ir daudz plašāka, kā sākotnēji liekas un raksturo sabiedrību kopumā.

aansis 16.06.2014 10:43

Palaidniex rakstīja:

Atbilde ir, maigi sakot stulba.

Ja LTABs padalītos ar info kā konkrēts VADĪTĀJS ir tīrs CSNg sakarā un policija par ātruma pārkāpumiem - būtu pavisam cita lieta. Tākā šo info iegūt nav iespējams - atbilde neiztur kritiku!

OCTAs prēmijai ir normāla lieta būt piesaistītai pie VADĪTĀJA stāža, CSNg vēstures un CSN pārkāpumu vēstures.

Un vari te čiepstēt cik tik lien! Nekas cits kā tieši kampiens VADĪĀJA, nevis īpašnieka makā, nodrošina autovasītāja rīcības un lēmumu saprātīgumu ikdienas satiksmē.

Pilnībā piekrītu šādam viedoklim. Un visiem, kam liekas, ka pieaugtu izdevumi par apdrošināšanas prēmijām, derētu padomāt, kas pašlaik par jūsu sastrādāto maksā - kopējais prēmiju apjoms puslīdz pielīdzinās atmaksāto zaudējumu apjomam. Tātad faktiski tie, kas šobrīd maksā maz un priecājas par šādu sistēmu (neapzinīgie VADĪTĀJI, kuri netiek sodīti), kurās rezultātā atbildība pienākas ĪPAŠNIEKAM.

Tajā pat laikā īpašnieka iespējas kontrolēt, kam auto tiek uzticēts, ir ierobežotas - nav iespēja uzzināt neko daudz par vadītāja "vēsturi". Kas viennozīmīgi nāk par sliktu tiem, kuriem piederošos auto nevada īpašnieks. Un nevajag piesaukt sviestu par sava auto nedošanu citiem - pirmkārt jau īpašnieks un vadītājs atšķiras visiem, kas auto lieto darba vajadzībām. Bet arī dīkdieņiem (privātie auto) šāda koncepcija ir pretrunā ar auto skaita samazināšanas mērķiem - velobraucēju skaita veicināšanai u.t.t. Ja cilvēkam 1x nedēļā ir jāaizbrauc uz veikalu iepirkties, bet ikdienā viņš ir gatavs braukt ar velo, ir tikai loģiski gribēt šādam nolūkam, piemēram, aizņemties auto no kaimiņa.

Un visbeidzot - kādēļ ta tiesības nav auto+īpašnieks pārim? Varbūt tomēr tādēļ, ka auto vadīšanas prasmju apliecinājums, tāpat, kā vadītāja atbildība, loģiski attiecas uz jebkuru attiecīgas kategorijas auto, neatkarīgi no tā īpašnieka.

aansis 13.06.2014 18:13

arko2 rakstīja: vai taisnība ka bonus-malus klase ir atkarīga tikai no tā, vai tev ir piederējis auto? Mans stāžs ir 20 gadi katru dienu. Auto uz mana vārda ir tikai pirmo gadu un es dabūju 6 klasi. tai pat laikā radiniekam ar 10 gadu stāžu un ar auto uz sava vārda jau arī 10 gadus - 14 klase. un šis maksā gadā mazāk nekā es pusgadā. Kur te loģika? negadījumi man nav bijuši.

Un manai sievai nav tiesību vispār, bet ja uzrakstītu uz viņas vārda auto, tad viņa arī dabūtu 6 klasi?!? Pakomentējiet kurš pārzin šo greizo sistēmu. Varbūt pamatojot ar stāžu un tīru pagātni var dabūt augstāku klasi?

Kur loģika? Apdrošinātāju peļņā. Nekādu citu loģiku nespēju saredzēt - manuprāt loģiski būtu OCTA iegādāties vadītājam - t.i. apdrošināt savas rīcības sekas, braucot ar attiecīgas kategorijas auto. Attiecības ar darba devēju - t.i. kurš maksā par polisi, jau ir pakārtots jautājums.

aansis 12.06.2014 14:25

sarashkins rakstīja:

Varbūt šie tiešām 100%-īgi nodiagnosticēs? Man ir gadījies, ka VW dīlera servisā (Siguldā) atrod tikai daļu problēmu un vēl pieraksta neeksistējošas vainas (gan piekarē, gan elektrībā).

Dīleru servisiem tiešām ir niķis grēkot ar pavecāku autiņu diagnostiku. Pie tam atkarībā no noskaņojuma vainas tiek gan nepamanītas, gan izdomātas. Motivāciju šādai rīcībai nespēju saprast.

aansis 12.06.2014 8:58

andzins1111 rakstīja: Klipiņi labi, bet nu diez vai mērķauditorija tādus skatās.

Smuki... Tika žēl, ka kārtējais bezsakars par mūsu naudu. Vienīgais mērķis ko šāda kampaņa var sasniegt, ir parādīt tai sabiedrības daļai, kas tāpat zin, ka nevajag braukt dzērumā, darbības imitāciju. Dzērājšoferu mērķauditoriju tā nesasniegs.

aansis 11.06.2014 7:47

briedisunrepshe rakstīja:

Tas ir jautājums Bamam, jo es nestrādāju Rīgas Satiksmē, un man šie skaitļi nav zināmi, pat ja Rīgas Satiksme to kādam izpauž.

Tas ir jautājums jebkuram, kas ar pārliecību apgalvo, ka 1,20 EUR ir laupīšana. Man, kā cilvēkam, kurš patiešām nezina RS iekšējos skaitļus un netic pāris skaļām žurnālistu izkliegtām frāzēm, objektīvi ir iespēja tikai salīdzināt biļetes cenu un pakalpojuma kvalitāti ar citām ES valstīm. Un no šīs puses skatoties, sanāk, ka par laupīšanu to var nosaukt tikai, ja pieņem, ka citur laupīšana notiek vēl lielākos apmēros.

aansis 10.06.2014 21:19

briedisunrepshe rakstīja: Es piekrītu, ka 1,20 € varētu maksāt biļete pie vadītāja, lai veicinātu iepriekšēju biļetes pirkšanu. Bet ne jau būt par pamata cenu.

Iedomājieties:

Kāds Dobeles iedzīvotājs sava dārza ražu ved uz Rīgas Centrāltirgu pārdot. Pašlaik viņš no Dobeles var ar autobusu aizbraukt līdz Rīgas autoostai par 3,25 € un tad (pēc ūpja domām nelikumīgi) šķērsot ielu, lai tiktu tirgū. Kopā ceļš izmaksā 6,50 € jeb 2% no minimālās mēneša algas.

Ja RS ievieš 1,20 € tarifu un Rīgas SAO īsteno savu plānu veikalu izbūvēšanai autoostā un Kurzemes/Zemgales autobusu novirzīšanai uz jaunu autoostu Torņakalnā, tad šis pats iedzīvotājs nonāk Torņakalnā un mēģina tikt uz tirgu. Tā kā raža ir smaga, viņš izvēlas izmantot RS pakalpojumus, lai nobrauktu 6 pieturas pilnā 10. tramvaja vagonā. Tagad brauciens Dobele-Centrāltirgus-Dobele izmaksā 8,90 € jeb 2,8% mēneša algas.

Ap šo mirkli iedzīvotājs izvēlētos Jelgavā pārsēsties vilcienā, nevis braukt ar autobusu līdz pašam galam, jo šādi brauciens turp un atpakaļ izmaksās tikai 7,50 € jeb 2,3 % mēnešalgas.

Vai arī ap to laiku PV tiešām palaidīs dienesta sarakstā esošo Rīga-Dobele-Rīga spoku vilcienu, kura biļete braucienam turp un atpakaļ maksātu 5,70 € jeb 1,8 % minimālās mēnešalgas. Pie tam šis vilciens būtu par 23 minūtēm ātrāks par pašreizējo autobusu - brauciens ilgtu 1:07, nevis 1:30.

Iedvesmojies no Andersena vai Krilova? Skaisti jau, bet...

Atbildi lūdzu uz manu iepriekš uzdoto jautājumu - kādu daļu no biļetes pašizmaksas sastāda darba alga, kuru te tik cītīgi piesauc nepareizā kontekstā? Ne jau no braucēju algām veidojas biļetes cena, bet gan no transportlīdzekļu, degvielas, personāla algu u.c. izmaksām. Cik man zināms - transportlīdzekļus un degvielu importējam no svešām zemēm un tur nevienu neinteresē, kādas mūsu pasažieriem algas - jāmaksā tik, cik attiecīgās lietas maksā starptautiskajā tirgū.

Tālāk jau jautājums - kur tad vajadzētu taupīt? Samazināt darbinieku algas, lai pietuvinātu tās pārvadājamo "simtlatnieku" ienākumiem? (un nevajag te piesaukt atsevišķu vadītāju algas un citus "bonusus" - tā protams ir izšķērdība, bet faktiski maz ietekmē tarifus). Pirkt lētākus transportlīdzekļus? Iespējams, bet tas vēl vairāk attālinās sapni par autobraucēju pārsēdināšanu sabiedriskajā transportā - maksātspējīgajiem braucējiem ir arī zināmas komforta prasības. Atliek vien sākt izmantot degvielas kontrabasistu pakalpojumus...

aansis 10.06.2014 9:19

GB12 rakstīja: Diemžēl šobrīd ir tā, ka lielākais cietējis diemžēl ir palicis kredītņēmējs vulgaris, jo valsts pusē, kā vienmēr, neviens ne par ko neatbild.

Šim nu gan nevarētu piekrist. Valsts pusē atbildība ir, tikai diemžēl ne jau vainīgajiem. Valsts (demokrātiska) ir tāds interesants veidojums, kurā pārstāvjis ievēl nodokļu tērētāju vairākums, pārstāvji pieņem bezatbildīgus lēmumus, bet sekas apmaksā nodokļu maksātāji.

aansis 09.06.2014 16:28

anonimikis rakstīja: www.delfi.lv/...

No vienas puses izšķērdība. No otras... Var tikai minēt, kāda izšķērdība vada citās valstīs Piedāvātais tarifs ir visnotaļ samērīgs pret citu Eiropas valstu sabiedriskā transporta tarifiem - kaut vai tajā par Polijā, kas izmanto pašu ražotus busus un kam ir pašiem savas naftas pārstrādes rūpnīcas. Mums visu jāimportē un lētāki (iespējams) varam būt tikai uz darbaspēka rēķina. Te nu Bams varētu pakomentēt, cik % no tarifa sastāda darbaspēka izmaksas.

aansis 09.06.2014 10:16

AstraDriver rakstīja: Vai kādam ir bijusi līdzīga problēma? Laiku pa laikam parādās dīvains, tāds kā nedaudz gaudojošs troksnis.

Video šī skaņa dzirdama.

www.youtube.com/...

Stilīgi... atrast kaut kādu mistisku video. Un pavilkt cilvēkus uz apspriešanu ar kārtējo reitinga celšanas jaunlietotāju

aansis 08.06.2014 0:56

Conqueror rakstīja: Rīgas centrā arī vajag tādu zonu iekārtot

Vajag... nešaubīgi... Pārāk daudz lauķi lien Rīgā...

aansis 03.06.2014 9:09

mgo rakstīja:

aansis rakstīja:

mgo rakstīja: Bet paklau ,cik ilgi tā uzlīme derīga?

Kāds ir sūtījis pa pastu šo uzlīmi?

Beztermiņa. Tā apliecina auto teorētisko (konstrukcijas) atbilstību normām, nevis atgāzu mērījumus.

Jā, atsūtīja ~10 dienās. Izmaksas bija ~10 Eur.

Caur kādu saitu Tu sūtīji?

Neizdodas tagad atrast e-pastā pasūtījuma apstiprinājumu, līdz ar to varu sameloties, jo skatījos daudzus, bet nopirku vienā Liekas, ka bija šis:umwelt-plakette.de/...

Bet vai nu cena mainījusies, vai arī pirku citur. Tik daudz nemaksāju.

aansis 01.06.2014 12:34

mgo rakstīja: Bet paklau ,cik ilgi tā uzlīme derīga?

Kāds ir sūtījis pa pastu šo uzlīmi?

Beztermiņa. Tā apliecina auto teorētisko (konstrukcijas) atbilstību normām, nevis atgāzu mērījumus.

Jā, atsūtīja ~10 dienās. Izmaksas bija ~10 Eur.

aansis 26.05.2014 10:07

jaaanis rakstīja:

Kanibaals rakstīja: ...mākslīgi paaugstināt aktivitāti nevajag, jo tad uz vēlēšanām ies arī dīkdieņi, kas par politiku vispār neinteresējas un par banāniem pārdos balsi. ..

Pilnīgi piekrītu

Kanibaals rakstīja: ... Ā un vēl sievietēm balsstiesības varētu arī atņemt tāpat neprot tās izmantot, vai nu balso par to pašu par ko vīrs vai arī par frizūrām.

Nē atņemt nevajag, jo tādā gadījumā man kā vīrietim paliks tikai viena balss Un ja sieviete balso par frizūrām tad vainīgs ir vīrs.

Dīkdieņiem (pensionāriem, ierēdņiem u.c. budžeta trērētājiem) jau tagad ir absolūtais balsu vairākums. Līdz ar to ir par vēlu satraukties - naudas pelnītājiem balsstiesības ir atņemtas - tie drīkt tikai maksāt nodokļus tā, kā tērētāji uzskata, ka viņiem pienākas

aansis 26.05.2014 8:58

Maris rakstīja: Prieks par Vienotības un NA rezultātiem, diemžēl arī ždanoka 1 balsi dabūja. Pārsteidz izcili zemā vēletāju aktivitāte

Priecājies par sistemātisko valsts iztirgotāju ievēlēšanu un bēdājies par vienīgo cilvēku, kas spēj Eiropai parādīt, kādēļ pie mums nemīl krievvalodīgos?

aansis 23.05.2014 8:51

robchix rakstīja:

Pienjemu, ka taa tas ir un tam taa vajadzeetu buut, tikai diivaini, ka par sho numuru atpaziishanas sisteemu nav pieejama plashaaka info.

Zinaamaa meeraa taa buutu laba profilakse OCTAs nepirceejiem un apskates negaajeejiem.

Dīvaini? Kā tad CP tiks pie naudas, ja visi jau būs samaksājuši aprošinātājiem? CP nekādi nav ieinteresēta samazināt pārkāpumu skaitu ar profilaktiskām vai jebkādām citām metodēm.

aansis 22.05.2014 9:33

msh rakstīja: Zinot ka hujdajam, lai arī jūtami sūdīgākam aparātam...

Nja... fascinē mani cilvēki, kas dzīvo pagātnē. Mēģināšu tevi apbēdināt, jo šobrīd salīdzinot jaunu vienādas klases Hyundai pret VW (kas no VAG grupas atbilst kvalitātes segmentam) ir ievērojami labāk nokomplektēts un nedaudz lētāks. Tajā pat laikā paši vācieši ir savu VW ierindojuši pēc kalitātes tikai 12. vietā, kamēr Hyundai ieņem godpilno 1.:www.hyundai.lv/...

Ja manas personīgās domas - tad, piemēram, tik populārajā "Golf klasē", starp trīs visnotaļ līdzvērtīgiem pretenentiem VW Golf, Hundai i30 un Škoda Rapid, apsvērtu izvēli tikai starp pēdējiem diviem, nevis VW, kura cena ir neadekvāti augsta tieši dēļ tādiem cilvēkiem, kas ir gatavi maksāt tikai par VAG vārdu, nevis reāli novērtēt auto kvalitāti.

aansis 19.05.2014 10:22

gagarins rakstīja: Vai ir kāda ideja kāpēc kandiškas kompresora mufta iesledzas un pec apm. 10 sekundem izsledzas, un tad apm pec 10 sekundeem iesledzas utt sleegaajaas. Saldee, bet slēgājaas ar apmēram 10 sek. intervaalu. divos servisos spečuki ar to netika galaa. Viens spečuks teica ka tas itkaa esot normāli.

Gribeetos zinaat vairaak par to.

Paldies

Būs pacani iegoņījušī gaļimuju kandiškas muftu. Koļī krutos spečukus, lai ķīlē foršo no korišiem.

aansis 19.05.2014 9:04

andrix22 rakstīja: Komentāru nav..

i61.tinypic.com/...

Smuks lēciens laikā ar vienu klikšķi

aansis 16.05.2014 20:26

iAuto rakstīja: Šodien kārtējo reizi saskāros ar to, ka mums ir normāla ceļu policija. Nedaudz gan mani ielenca, kad biju apstājies ar moci, laikam bieži bēg.

Ko biji pārkāpis?

aansis 15.05.2014 10:09

seller rakstīja: cik atceros bija kāda norāde, ka uz Lomžas ceļa nevar pārsniegt kādu svaru uz ass, bet varu kļūdīties.

Nekļūdies, tas arī ir iemesls, kādēļ tranzītfūres brauc caur Belostoku.

aansis 14.05.2014 19:57

Kanibaals rakstīja: Atšķirību tajā vai iesniegumu uzrakstīsi ar video vai bez.

Ok, iesniegumu izdomāji, bet kā tas maina lietas būtību? Jautājums bija par video, kā pierādījuma, derīgumu, nevis liecībām, iesniegumiem u.t.t.

aansis 14.05.2014 19:54

seller rakstīja: Man iespads ir, ka caur Lomžu sanāk ātrāk.

Pieņemu, ka tur liela loma diennakts laikam - es cenšos ceļa posmu līdz Varšavai braukt naktī - tad arī uz Belostokas ceļa ir relatīvi maz fūres. Pieļauju, ka, braucot dienā, Lomžas maršruta priekšrocība ir mazāka smago auto plūsma.

aansis 14.05.2014 16:45

piradzinsh rakstīja: Caur lomžu un 677 ostraw mazowecka un iznāksi uz 8 ceļa arā tā noteikti būs ātrāk...

Kādu laiku atpakaļ būtu piekritis, bet nu vairs ne. Vērtējums, protams, dziļi subjektīvs, bet man ļoti nepatīk minētais ceļa posms, tādēļ ilgu laiku tā vietā izvēlējos no Lomžas braukt uz Zambrovu. Bet kopš pēdējiem uzbūvētajiem S8 ceļa posmiem izvēlos braukt caur Belostoku. Iespējams, ka nāksies atgriezties pie vecā maršruta, kamēr tiks būvēti nākamie plānotie S8 posmi. Un visvairāk - cerēt, ka kaut kad arī S61 tiks uzbūvēts līdz robežai.

aansis 13.05.2014 9:34

Kanibaals rakstīja: To tu vari inscinēt arī bez video vai arī iekrist uz inscinējumu, tā kā joprojām nesaskatu būtisku atšķirību. Šāda domāšana arī noved pie tā, ka neziņo pat par noziegumiem, jo nav jau mana daļa ka tik kāds "nepiešuj bumbas". Vispār to sauc par vieglu paranoju.

Kur tieši tu mēģini saskatīt atšķirību? Jautājums, tika uzdots par to, kādēļ video netiek uzskatīts par pierādījumu. Atbildēju ar ilustratīvu paskaidrojumu.

Kāda atšķirība? Kāda paranoja? Ko vēl mēģināsui piedomāt klāt?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti