Palaidniex rakstīja:
Atbilde ir, maigi sakot stulba.
Ja LTABs padalītos ar info kā konkrēts VADĪTĀJS ir tīrs CSNg sakarā un policija par ātruma pārkāpumiem - būtu pavisam cita lieta. Tākā šo info iegūt nav iespējams - atbilde neiztur kritiku!
OCTAs prēmijai ir normāla lieta būt piesaistītai pie VADĪTĀJA stāža, CSNg vēstures un CSN pārkāpumu vēstures.
Un vari te čiepstēt cik tik lien! Nekas cits kā tieši kampiens VADĪĀJA, nevis īpašnieka makā, nodrošina autovasītāja rīcības un lēmumu saprātīgumu ikdienas satiksmē.
Pilnībā piekrītu šādam viedoklim. Un visiem, kam liekas, ka pieaugtu izdevumi par apdrošināšanas prēmijām, derētu padomāt, kas pašlaik par jūsu sastrādāto maksā - kopējais prēmiju apjoms puslīdz pielīdzinās atmaksāto zaudējumu apjomam. Tātad faktiski tie, kas šobrīd maksā maz un priecājas par šādu sistēmu (neapzinīgie VADĪTĀJI, kuri netiek sodīti), kurās rezultātā atbildība pienākas ĪPAŠNIEKAM.
Tajā pat laikā īpašnieka iespējas kontrolēt, kam auto tiek uzticēts, ir ierobežotas - nav iespēja uzzināt neko daudz par vadītāja "vēsturi". Kas viennozīmīgi nāk par sliktu tiem, kuriem piederošos auto nevada īpašnieks. Un nevajag piesaukt sviestu par sava auto nedošanu citiem - pirmkārt jau īpašnieks un vadītājs atšķiras visiem, kas auto lieto darba vajadzībām. Bet arī dīkdieņiem (privātie auto) šāda koncepcija ir pretrunā ar auto skaita samazināšanas mērķiem - velobraucēju skaita veicināšanai u.t.t. Ja cilvēkam 1x nedēļā ir jāaizbrauc uz veikalu iepirkties, bet ikdienā viņš ir gatavs braukt ar velo, ir tikai loģiski gribēt šādam nolūkam, piemēram, aizņemties auto no kaimiņa.
Un visbeidzot - kādēļ ta tiesības nav auto+īpašnieks pārim? Varbūt tomēr tādēļ, ka auto vadīšanas prasmju apliecinājums, tāpat, kā vadītāja atbildība, loģiski attiecas uz jebkuru attiecīgas kategorijas auto, neatkarīgi no tā īpašnieka.















ZZZZ rakstīja: Stāvlaukumā pie lielveikala gar malējo rindu ir zaļā zona. Klienti savus auto skaisti novietojuši paredzētajās vietiņās. Tad atnāk viens specs ar trimeri un to zonu nopļauj. Rezultātā visi auto līdz pusei ar zāli un citie ūdiem....Tādi gājieni redzēti arī citās vietās kur tā zaļā strīpa starp brauktuvi un ietvi...Tas tā normāli?
Pavisam korekti būtu, ja no rīta uzspraustu plakātiņu, ka attiecīgā laikā šeit tiks pļauta zāle. Bet saprotu arī lielveikalu - tādu plakātiņu ir diezgan nereāli uzlikt, jo ar pļāvējiem droši vien ir tāpat, kā ar santehniķiem - nekad nezini, kad kungs izlems atnāk un aizejot uz 10 min., atgriezīsies pēc 3 dienām
Diemžēl šī problēma ir daudz plašāka, kā sākotnēji liekas un raksturo sabiedrību kopumā.