iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
aansis 03.02.2014 10:22

anonimikis rakstīja: tādas ivetas ir galvenais iemesls, kāpēc mums uz ceļien nav kārtība.

kā šitādi pajoļi un pajolenes domā - pārkāpt nedrīkst, bet ja mazliet un ja man vajag, tad jau var.

Taisnība, ja vien izlasa tā, kā esi uzrakstījis, nevis domājis. Diemžēl "šitādi pajoļi un pajolenes" ir vairumā sastopami tieši likumsargu rindās. Jā, protams, vaina ir abpusēja - likumpārkāpēji, kā jau iepriekš tika rakstīts, ir sastopami visās sabiedrības grupās. Tomēr es, personīgi, uzskatu, ka pārkāpums, ko izdara amatpersona, kuras pienākums ir tieši likumības nodrošināšana, ir vērtējams kā vainu pastiprinošos apstākļos izdarīts.

aansis 03.02.2014 9:13

Palaidniex rakstīja:

Jebkura profesija, sabiedrības slānis ir tik pat raibs kā dzeņa vēders - un ikkatrā ir noteikts procents godīgu, apzinīgi, neapzinīgu, negodīgu, korumpētu utt cilvēku.

Spriest par visiem pēc viena - ir gauži netālredzīgi.

Tajā pat laikā jebkurai profesijai un sabiedrības slānim šajos "raibumos" ir vērojamas noteiktas tendences. Un esi drošs - mans viedoklis par iekšlietu ministrijas struktūrām un darbiniekiem ir veidojies daudz plašākā iespaidā, nekā tikai no komunikācijas ar vienu atsevišķu policistu. Tā ir sistēma, par kuru ne viens vien cilvēks, kas zin "aizkulises", ir lietojis vārdu "mafija". Es tik skaļus vārdus nelietoju, bet tik un tā uzskatu, kā šīs ministrijas apakšstruktūrās valda sistēma, kas nebūt neveicina likumu ievērošanu un atspoguļojas arī ierindas policistu personālsastāvā un attiecīgi attieksmē.

aansis 03.02.2014 8:37

darklight rakstīja:

aansim - arī tavā gadījumā viss kārtībā, gan jau džeks tiešām šķībi paskatījās.

Tiešām uzskati, ka kārtībā? Manuprāt, kārtībā būtu, ja domstarpību gadījumā par OCTA esamību CP pacenstos noskaidrot patiesību, kas nebūt nebija sarežģīti - man bija gan īsziņa ar polises numuru, gan arī e-pastā atrodama pati polise. Tā vietā tiku nosaukts par meli un policists apvainojās, ka nepiedāvāju kukuli. Pēc tam vēlreiz apvainojās un acīmredzami satraucās par to, ka šos faktus likumā paredzētajā kārtībā izklāstīju paskaidrojumā.

Pietiktu jau ar to, ka tiku "kļūdas" dēļ nepamatoti aizkavēts, bet pašlaik man ir sastādīts administratīvā pārkāpuma protokols par pārkāpumu, kuru neesmu izdarījis, un pašlaik esmu valstij "parādā" 85 eiro, gaidot, vai kādam priekšnieciņam labpatiksies sodu atcelt, vai arī būs savu laiku jātērē tiesā.

Nez kādēļ par to, ka likumi ir jāievēro, iekšlietu ministrijas un tās pakļautības iestāžu darbinieki atceras tikai attiecībā uz citiem. Par kādu "cilvēcību" vispār var būt runa?

aansis 02.02.2014 18:33

IvetaG rakstīja: Vei ne?? Un mēs nonākam atkal pie tā, ka ceļu policija ir nevis kontrolējoša vai ceļu satiksmi regulējoša iestāde, bet soda naudu iekasētāja...

Ja tas tev sagādā kaut mazu mierinājumu, tad laikam ir pierādījies, ka dzīvē viss atgriežas. Vai nu CP jāpilda sodu plāns vai cita iemesla dēļ, bet arī man piektdien tika sastādīts protokols par braukšanu bez OCTA. Ja vien CP attieksme būtu cilvēciska, mūsu tikšanās visticamāk būtu beigusies ar mierīgu parunāšanos, bet viss notika savādāk...

Arī tiku piektdien apturēts ar bākugunīm (Krustpils ielā) un informēts, ka iepriekšējā dienā beidzies OCTA polises termiņš. Biji visnotaļ izbrīnīts, jo jau nedēļu iepriekš iegādājos jaunu polisi uz gadu. Attiecīgi paskaidroju CP pārstāvim, ka viņš kļūdās un man ir derīga OCTA. Uz ko saņēmu atbildi, ka viņam tādi meļi ir apnikuši un jautāja visnotaļ divdomīgo jautājumu "Ko tagad darīsim?". Ieteicu iet rakstīt protokolu, ja reiz viņam liekas, ka vajag. Kamēr rakstīja, sazvanīju LTAB un pārliecinājos, ka jaunā polise ir ievadīta sistēmā un derīga. Tā nu arī uzrakstīju paskaidrojumā, ka saskaņās ar LTAB datiem mana polise ir derīga, norādot tās datus un lūdzu sniegt skaidrojumu par pārkāpuma falsifikāciju un mājieniem uz kukuļa saņemšanu. Protokola kopija ir pie manis, neskatoties uz to, ka policists gandrīz ar asarām acīs lūdzās to atdot, skaidrojot, ka ir neuzmanīgi paskatījies sistēmā - gaidu tagad atbildi no priekšnieka...

aansis 24.01.2014 16:46

Palaidniex rakstīja: khmm...

nav, protams, mana darīšana, bet 50 km nedēļā, ja uz un no darbu jātiek un , pieļausim, 2x uz bodi...

... rupji sadalīsim 50/7/2=3,5 km vienam braucienam...

Manuprāt, no veselīguma viedokļa - tas ir kājām ejams attālums. Vasarā arī lieliski aizvietojams ar vellapēdu.°

Bet ja nopietni - pie tāda nobraukuma derēs JEBKURŠ auto, kurš sievai patiks, noteiktajā cenu kategorijā, kuram pērkot servisā meistars pateiks - ka nav izpuvis. Būsim reāli 4800 km nobrauks JEBKURŠ auto un ja tam neklaudzēs piekare, nebūs beigtas pusasis utt nobrauks. Un, pie tāda nobraukuma drīkst arī nopirkt auto, kurš tērē 10 l uz simtu, jo tāpat tie mēnesī būš sasodīi 20 lati degvielā (lētāk nekā mēnešbiļēte Rīgā).

Varu tikai piekrist un papildināt - par 2000 Eur + degvielas u.c. tekošajiem izdevumiem var arī ar taksi braukāt. Līdz ar to jautājums ir tikai par to, ko sieva grib redzēt (un atrādīt draudzenēm) kā SAVU auto

aansis 24.01.2014 16:29

GB12 rakstīja:

1. Nu, pirmkārt, tev varbūt tam ir laiks un vēlēšanās, bet ļoti daudziem ir kas cits, ko tajā laikā darīt un ne visai gribas urbties pa noteikumiem, vai arī nav izpratnes tādas.

Pilnībā piekrītu, tieši tas ir tas, ko sagaidu no brokera. Nevis tukšu solījumu "aizstāvēt klientu par lētāko cenu", kas pārvēršas apdrošinātāja aizstāvēšanā, tiklīdz klients pats tomēr ir tērējis laiku un izlasījis noteikumus.

aansis 24.01.2014 13:55

Okys rakstīja: Tātad šī nebūs īstā vieta, kur prasīt kautvai zinošu cilvēku viedokli par manis 3 minētajiem modeļiem?

aansi, ja tu piedāvā to Kia Rio.. kāpēc izvēlēties to, bet ne kādu no manis minētajiem?

Šeit visticamāk nav neviena zinoša cilvēka par tavas sievas gaumi. Kia Rio piedāvāju tikai kā piemēru, kas atbilst tevis definētajām prasībām, ko pats neizvēlētos (bez objektīviem argumentiem) un sieva ne tik. Tajā pat laikā Kia ir bezgala praktisks un lēts auto

Mana sieva, apsverot līdzīgas vajadzības un apvienojot to ar savām vēlmēm - mazu sarkanu kabrioletu ar cieto jumtu, ir nonākusi pie domas par MB SLK... Auto ir tikai nedaudz virs tevis pieminētā budžeta, bet tāpat es ne tev ne kādam citam nevarētu rekomendēt šādu auto kā loģisku izvēli Tajā pat laikā sapnis par šeit pieminēto vaboli, kas patīkot sievietēm, bija un izbija - pārgāja pirmajā "tikšanās" reizē, pat nebraucot, tikai iesēžoties un apskatot...

Sieviešu auto izvēles kritēriji ir ļoti attālināti no tās loģikas, ko saprot vīrieši. Tapēc domāju, ka šeit nebūs īstā vieta, kur saņemsi sakarīgu atbildi par to, kāds auto ir piemērots tavai sievai.

aansis 24.01.2014 12:51

GB12 rakstīja:

Kur ir problēma piezvanīt apdrošinātājam un pateikt, ka tev auto šobrīd atrodas tur un tur, tāpēc atrādīsi, kad atbrauksi? Vai arī atsūtīsi bildes? Bedru polise tāpat nedarbojas ārpus Latvijas. Iebrauksi Latvijā, nobildēsi mašīnu un pie pirmās iespējas atrādīsi jebkurā LV pilsētā. Vēlreiz - nafig jāmeklē problēmas tur, kur to nav?

VĒLREIZ - kur ir problēma šo ierakstīt līgumā - ka drīkstu atrādīt auto pie pirmās iespējas. Un esmu gatavs, ka apdrošinātājs patur tiesības neizmaksāt atlīdzību par laiku līdz brīdim, kad auto ir atrādīts. Bet līgumā ir pateikts vienkārši - ja trīs dienu laikā neatrādi, atlīdzību varam nemaksāt vispār!

Visas tevis minētās iespējas ir atkarīgas no apdrošinātāja pretimnākšanas, paturot iespēju klientu uzmest.

Pietiek diskutēt ar "klientu aizstāvjiem", kas vispār nespēj problēmu saskatīt. Palikšu uzticīgs saviem brokeriem, kas vismaz godīgi atzīst, ka problēmas ir un apdrošinātāji atsakās tās labot.

aansis 24.01.2014 12:34

Dark_Side rakstīja: Es atkārtoju vēlreiz - es lieku atrunas, kas saskaņotas i ar klientu i ar apdrošinātāju polisēs par punktiem, kur ir strīds.

Kur problēma?

Tamā, ka netici? Pats vainīgs!

Un izlasi vēlreiz par to atrādīšanu. KUR ir problēma atrādīties, ja apdrošināšanas kantori ir čut ne katrā pilsētā? Nolaidība? Jā. Kasīšanās? Jā!

Nemeklē atrunas, bet padomā KĀ to var izdarīt!

Bet ja slinkums ir par lielu un galva iespējamam risinājumam nestrādā, tik vien ir spēks kā bļaut visi apdrošinātāji ir slikti..........

Ir pat opcija, ka galīgā d%%% eksperts no apdrošinātajiem piebrauc pie mājas un nofočē to, kas fočējams. Un par to nav jāmaksā. Maršrutu plānošana un cilvēciska sarunāšana.

Vienkārši uzsit, ka cilvēki šitādas muļķības nes.

Ne pamēģinājis, ne saskāries, bet gudri paliet ēterā - svēta lieta!

Man Tev ir piedāvajums - slēdzam līgumu, ko no Tev tur vajag. Pasaki, kas ir jāizlabo noteikumos, to es pielikumā minēšu un viss būs, kā klients vēlas.

Izdari tak reiz ko un tad spried.

Pieņemsim, ka neesmu slinks un nolaidīgs un tādēļ esmu gatavs speciāli nobraukt līdz 300km (tālāk jau izmaksas pārsniedz jaunas polises cenu, neskaitot iztērēto laiku), lai izpatiktu apdrošinātājam. Kur man būtu vajadzējis griezties, ja man būtu minētā polise, (t.i. kurā "čut ne katrā pilsētā"), lai auto atrādītu, kamēr tas atradās, piemēram, Belovežā, Potsdamā vai Gdaņskā? Vietas nav izdomātas, tur reāli pēdējā gada laikā mans auto ir bijis.

aansis 24.01.2014 12:15

Ja jautājums ir reāls, nevis sarunas uzturēšanai, tad labāk padomā par savām ģimenes attiecībām. Pie praktiski nekādām loģiskajām prasībām tu joprojām meklē racionālu auto sievietei?! Padomā, vai neesi savas sievas vēlmes par daudz ierobežojis - šādā situācijā vispiemērotākais ir auto, kas sievietei PATĪK - funkcionālās prasības izpildīs jebkurš, arī šāds:

www.ss.lv/...

aansis 24.01.2014 11:55

GB12 rakstīja:

Tu rakstīji par stadartlīguma tekstiem, ka tie neesot pieejami, nevis par to, ka tekstos nav ķipa problēmu... tač vienreiz izlasi, cilvēk, ko tev saka...

Vispār es nerakstīju, ka tie nav pieejami, bet gan nav atrodami. Izlasi jau nu pats rakstīto. Paraugam paņēmu līgumu, kas nebija attiecīgā apdrošinātāja lapā "noslēpts", jo tajā brīdī nedomāju, ka kāds iedomāsies pateikt, ka principiāla juridiska nepilnība nav ņemama vērā, ja potenciālo zaudējumu summa ir par mazu...

aansis 24.01.2014 11:44

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja:

Pec tevis teiktā sanāk, ka, piemēram audiosistēmas bojājuma gadījumā, vēlme veikt garantijas remontu ir "a, man pofig"...

No kura pirksta tu tādas muļķības izzīdi? Runa ir par taviem pienākumiem, šajā gadījumā, atrādīt mašīnu pēc pieprasījuma.

Hmm... un ko darīt ja es to nevaru izdarīt minēto trīs dienu laikā? Pārkārtot savu dzīvi tā, lai vienmēr varētu?

Vai tomēr loģiskāk nebūtu, ka līgumsistības ir spēkā arī tad, ja esmu atrādījis tikai ceturtajā dienā? Atkārtoju vēlreiz - neiebilstu, ja apdrošinātājs atsakās no saistību izpildes līdz brīdim, kad mašīna ir atrādīta. Bet kāds vēl, izņemot uzmetienu, ir loģisks pamatojums atteikt izmaksu, ja kaut kas notiek pēc tam, kad mašīnu esmu nebojātu atrādījis ar kavēšanos?

aansis 24.01.2014 11:21

GB12 rakstīja:

bet tava problēma ir tā, ka tu visu, kas tev nav izdevīgi vai neļauj tev dzīvot pēc principa "a, man pofig, jo ir apdrošināšana" uzreiz uzskati par uzmetienu un negodīgu rīcību.

Kur tieši saskatīji manu vēlmi pēc šāda principa? Iebilstu tikai pret lietām, kas ir izmantojamas lai pašos pamatos radītu iespēju apdrošinātājam atteikties no līgumsaistību pildīšanas.

Pec tevis teiktā sanāk, ka, piemēram audiosistēmas bojājuma gadījumā, vēlme veikt garantijas remontu ir "a, man pofig"...

aansis 24.01.2014 10:34

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja:

GB12 rakstīja: KASKO Bedru polisē izmaiņas??? Jūs ko pīpējat? Tā polise maksā 14 EUR gadā...

Interesē komentāri par citu polisi, kas maksā dārgāk? Dod šurp

Mēs te par principiāliem jautājumiem diskutējam un KASKO bedru polise bija ātri atrodama. Interesanti, kapēc vispār reti kuram apdrošinātājam ir iespējams atrast standartlīguma tekstu...

Noteikumi ir visiem apdrošinātājiem mājas lapās. Polises paraugu vari piezvanīt jebkuram apdrošinātājam, izņemto swedbank laikam, un viņi tev atsūtīs. Nevajag meklēt problēmas tur, kur to nav...

Nu tad nemeklē - pasaki konkrēti, kur var apskatīt noteikumus, kuros pēc tavām domām na nekādu šāda veida problēmu.

aansis 24.01.2014 10:02

patspats rakstīja:

Nu nevajag jau tik skarbi. Nav jau tā apdrošināšana obligāta lieta (izņemot OCTA). Izlasi līgumu, nepatīk, neņem. Ja es tusēju pa LV, tad mani šāds punkts pa lielam neuztrauc, jo zinu, ka atrādīšu to auto, ja prasīs. Ja es mēdzu kaut kur izbraukt, tad protams padomāšu pirms tādu līgumu parakstīt. Bet te teorētiski tev ir brokeris, kas piedāvā kādu punktu mainīt. Kas zin, varbūt tu pasaki, ka gribi, lai atrunā vēl ko papildus un tas tiešām tiek izdarīts. Brokeris ar ir bizness. Jo labāk viņš strādās, jo vairāk klientu būs. Iedod čalim iespēju. Nenoroc uzreiz.

Es tak tieši iedevu iespēju un šie jau ir secinājumi Līdzšinējā pieredze ar brokeriem, ar kuriem sadarbojos ir bijusi skaidra: "pretenzijas saprotu, bet apdrošinātājs neko nemainīs - labākajā gadījumā ceri, ka tā ir kļūda, bet rēķinies, ka tikpat labi var būt apzināti ielikts formulējums".

Šeit uzrodas kāds, kurš reklamē sevi kā klienta aizstāvi, bet pie pirmā jautājuma, ko darīs konkrētā situācijā, paziņo, ka klienta vēlmi nespēj pat saprast un sāk aizstāvēt apdrošinātāju! Vai tad te vēl kādam ko jārok, ja pats jau visu izdarījis?

aansis 24.01.2014 9:58

GB12 rakstīja: KASKO Bedru polisē izmaiņas??? Jūs ko pīpējat? Tā polise maksā 14 EUR gadā...

Interesē komentāri par citu polisi, kas maksā dārgāk? Dod šurp

Mēs te par principiāliem jautājumiem diskutējam un KASKO bedru polise bija ātri atrodama. Interesanti, kapēc vispār reti kuram apdrošinātājam ir iespējams atrast standartlīguma tekstu...

aansis 23.01.2014 20:04

Dark_Side rakstīja:

Ne tikai VAR atteikt, bet arī ar samērā lielu % atteiks. Bet ja būsi samaksājis prēmiju, to atgriezīs, no stress. Līgumu var lauzt dēļ kāda līguma punkta neizpildes (šajā gadījumā a/m atrādīšana), bet nav pamata ieturēt prēmiju pie līguma laušanas.

Redzi... Nav vērts ar tevi šo diskusiju turpināt, jo acīmredzot neko nesajēdz no juridiskiem formulējumiem. Un ar tādām zināšanām soli aizstāvēt klienta intereses...

Attiecīgajā punktā nekas nav minēts par līguma laušanu, bet gan par izmaksu atteikšanu. Līgums paliek spēkā, prēmija nav jāatmaksā un nekādas izmaksas arī vairs ne... Ideāls "rasklads", vai ne?

aansis 23.01.2014 20:01

Dark_Side rakstīja:

Viss izriet no šī - jo slinkāks un neizdarīgāks klients, jo vairāk potenciālu problēmu būs.

Jo punktuālāks un precīzāks klients, jo mazāk pārpratumu un viss notiek skaistāk un raitāk...

Pārfrāzējot - jo vairāk klientam dzīvē ir citas intereses, nekā dirnēt zemā starta gatavībā, gaidot, kad visvarenais apdrošinātājs uzsvilps, jo lielāka sapratne, ka no auto apdrošināšanas nekādas lielās jēgas nav. Citās apdrošināšanas jomās situācija ir mazliet labāka, bet arī nekā skaista.

Punktualitāti redziet no klienta prasīs... Paši tik daudz pat nespēj, kā noalgot normālu juristu, kas spēj adekvātu līgumu uzrakstīt (nu vai arī tieši jēdz noalgot tik labu, ka apzināti iestrādā uzmešanas "caurumus").

aansis 23.01.2014 15:16

Dark_Side rakstīja:

aansis rakstīja:

Dark_Side rakstīja: bla... bla...

Izlasi vēlreiz jautājumu - kādēļ 3 dienu laikā neatrādītai mašīnai polises darbība atceļas pavisam, nevis līdz brīdim, kamēr mašīna ir atrādīta?

Iemesli nevarēt (vai negribēt) atrādīt var būt dažādi. Bet kāds ir pamats neatjaunot polises darbību pēc tam, kad mašīna tiek atrādīta bez bojājumiem?

Polises darbība izbeidzas. Jo klients nav izpildījis atrādīšanu no savas puses. Nauda pēc tam tiek atgriezta. Neviens no kabatā neliek. Pa vidam ir minimums 2 vēstules un zvani, kur palūdz tomēr atrādīties. Ja nevar, tad lauž līgumu un atgriež naudu, vai slēdz jaunu līgumu un naudu pārnes no vecās polises uz jauno.

Nu nu... Līgumā nekas nav minēts par naudas atgriešanu vai vēstulēm un zvaniem. Toties ir skaidri rakstīts, ka uz šāda pamata ar atteikt atlīdzības izmaksu. Kā jau teicu iepriekš - visu atrisinātu elementārs punkta papildinājums, nevis tavas atrunas, kas balstās uz manis jau iepriekš minēto apdrošinātāja godaprātu, nevis līgumsaistībām.

aansis 23.01.2014 15:10

Dark_Side rakstīja: bla... bla...

Izlasi vēlreiz jautājumu - kādēļ 3 dienu laikā neatrādītai mašīnai polises darbība atceļas pavisam, nevis līdz brīdim, kamēr mašīna ir atrādīta?

Iemesli nevarēt (vai negribēt) atrādīt var būt dažādi. Bet kāds ir pamats neatjaunot polises darbību pēc tam, kad mašīna tiek atrādīta bez bojājumiem?

aansis 23.01.2014 14:23

Rekur vēl viens lielisks uzmetienpunkts (BTA "KASKO bedres").

"7.7. Apdrošināšanas līguma darbības laikā Klientam, Apdrošinātajam vai transportlīdzekļa tiesīgajam lietotājam ir pienākums 3 (trīs) darba dienu laikā pēc attiecīga BTA pieprasījuma saņemšanas dienas uzrādīt BTA norādītam pārstāvim apdrošināto transportlīdzekli. Neizpildot šo pienākumu, BTA ir tiesīga neizmaksāt apdrošināšanas atlīdzību, iestājoties apdrošināšanas līgumā minētajiem riskiem."

Mērķis jau daļēji vismaz ir saprotams, bet punkts var tikt izmantots apdrošināšanas līguma faktiskai laušanai, neatmaksājot iemaksāto prēmiju. Ko darīt ja auto šajā brīdī ir ceļojumā? Norakstīt polisi zaudējumos? Vai tomēr cīnīties par to, lai punkts tiktu papildināts vismaz ar atrunu, ka "BTA ir tiesīga neizmaksāt apdrošināšanas atlīdzību laika periodā no šo trīs dienu termiņa beigām līdz brīdim, kad auto tiek uzrādīts"?

Tas, ko vēlos pateikt, ir fakts, ka VISU apdrošinātāju līgumi ir pilni ar šāda veida lamatām. Un Dark_Side ir pirmais brokeris, kas pieļauj iespēju vienoties ar apdrošinātājiem un šādas lietas atrunāt. Ceru, ka tie nav tikai tukši vārdi. Lai jau veicas cīņā ar sistēmu

aansis 23.01.2014 10:14

Dark_Side rakstīja:

tiešām Latvietis xxxx.

Izmurgot, ka norakstāma autiņa gadījumā izmaksāt 20%, jo redz nerūpnīcas ļitaki... Pasaki, ko Tu ēdi? Tīri intereses pēc, jo izskatās, ka ķer labi!

Ja pareizi saprotu, tad tava atbilde ir NĒ, neviennozīmīgi formulējumi līgumā ir laba un atbalstāma lieta un tu negrasies aizstāvēt klienta intereses, lai tādus novērstu?

aansis 22.01.2014 22:50

Dark_Side rakstīja:

Bet lūdzu!

8.1.2. gadījumā, ja ir bojāts vai nolaupīts apdrošināšanas polisē norādītais stacionāri iebūvētais transportlīdzekļa papildaprīkojums, kura uzstādīšanu nav veikusi izgatavotājrūpnīca, tiek kompensēti tiešie zaudējumi ne vairāk kā 20% (divdesmit procentu) apmērā no apdrošinājuma summas, nepārsniedzot papildaprīkojuma vērtību uz negadījuma brīdi;

Nosauc man tādu apdrošināšanas gadījumu, kur tiek bojāta TIKAI audiosistēma? Kas iet zem KASKO? Man tā uzreiz prātā nenāk, tur automātā notiek vēl kaut kas, un audiosistēma iet komplektā līdzi pie atjaunošanas.

Izlasi vēlreiz uzmanīgāk - nevis to, kas tur ir domāts, bet kas tur ir rakstīts!

Pēc uzrakstītā sanāk, ka ne-rūpnīcas papildaprīkojuma gadījumā tiek kompensēti 20% no apdrošināšanas summas par VISIEM zaudējumiem, nebūt neatrunājot, ka šī atruna ir attiecināma tikai uz pašu papildaprīkojumu. Ja būs nevēlēšanās maksāt, apdrošinātāja jurists to bez problēmām pierādīs - t.i. par norakstāmu mašīnu, ka ir bijusi aprīkota ar paša pirktiem diskiem dabūsi 20%!

Un par audiosistēmu laikam nesaprati... Padomā vēlreiz - pusgadu pēc auto iegādes audiosistēma nomirst. Dīleris par garantiju to nomaina. Un vēl pēc pusgada tev to nozog - juridiski nozagšanas brīdī tas jau nebija rūpnīcā uzstādīts papildaprīkojums, lai arī ir absolūti analogs tādam. Un atkal "ieslēdzas" 20% atruna...

Esi gatavs panākt, lai tevis piedāvātais apdrošinātājs labo standartlīgumu tā, lai tajā nebūtu šādi neviennozīmīgi formulējumi?

aansis 22.01.2014 13:27

Dark_Side rakstīja:

Tieši tā! Mana pieeja ir pilnīgi savādāka, kā 99% brokeru, kam apjāt... tā ir maize.... pamēģini.

Pēc šāda apgalvojuma aicinu komentēt šādu standartlīguma punktu (avots - BAN mājas lapā piejamais KASKO līgums):

"8.1.2. gadījumā, ja ir bojāts vai nolaupīts apdrošināšanas polisē norādītais stacionāri iebūvētais transportlīdzekļa papildaprīkojums, kura uzstādīšanu nav veikusi izgatavotājrūpnīca, tiek kompensēti tiešie zaudējumi ne vairāk kā 20% (divdesmit procentu) apmērā no apdrošinājuma summas, nepārsniedzot papildaprīkojuma vērtību uz negadījuma brīdi;"

Ar ko sliktāks ir otrs lieto disku komplekts, kam uzmontētas ziemas riepas? Vai arī - kas, izņemot apdrošinātāja (apšaubāmo) godaprātu, var dot cerību saņemt pilnu atlīdzību pēc garantijas laikā bojātas audiosistēmas maiņas kaut autorizētajā servisā - tā vairs nav izgatavotājrūpnīcas uzstādīta!

aansis 22.01.2014 12:20

Dark_Side rakstīja:

Tieši tā! Mana pieeja ir pilnīgi savādāka, kā 99% brokeru, kam apjāt... tā ir maize.... pamēģini.

Šis jau izklausās pēc apgrieztās loģikas uzspiešanas. Esmu sadarbojies ar vairākiem brokeriem, par kuru godīgumu attiecībā pret mani esmu pārliecināts un pietiekami zinu aizkulises, lai apšaubītu tik lielu krpanieku ciparu, kā 99%. Un visi kā viens ir atbildējuši, ka nevar man palīdzēt un panākt lai apdrošinātājs (nevis brokeris!) groza apdrošināšanas līgumā ietvertos apjāšanas punktus. Pievienošos GB12 teiktajam, ka izklausās aizdomīgi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti