iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
aansis 22.10.2013 10:59

Crankshaft rakstīja: vismaz benzīnniekiem, šeit gan mums ir darīšana ar dīzeli ...

Esmu "vilcies" arī ar 2001. gada dīzeli, kas šo režīmu slēdza iekšā aizsērējuša turbīnas spiediena devēja dēļ.

aansis 19.10.2013 0:01

Nauris12345 rakstīja:

Auto šodien pēkšņi nebrauca ātrāk par 60 km/h spiežot pat gāzes pedāli grīdā.

Vaina var būt jebkāda, ko spēj piefiksēt vadības bloks. Visiem jaunajiem elektroniski vadāmiem autiņiem ir paredzēts "limp home" (vai līdzīga nosaukuma) režīms, kas, ierobežojot auto veiktspēju (ātrumu, apgriezienus), ļauj nokļūt līdz remontvietai. Ja vien nav izdegusi/izravēta, noteikti pie viena deg "Check engine" lampiņa oranžā krāsā.

Esmu braucis ar auto, kam, ielejot Latvijā pieejamo 95 benzīnu, šis režīms ieslēdzās bez jebkādas citas vainas. Atlika vien braukt ar 98 un samierināties (ražotāja norādītais pieļaujamais oktānskaitlis ir 92-9.

aansis 14.10.2013 22:34

vdrug32 rakstīja: Uz paneļa iedegas un ik pec laika pazud indikators Ļambdi. Un reizem iedegas sarkanais trissturis ar izsaukuma zimiti, bet ari ik pec laika pazud. kas pa vainu un kapec ta notiek..???

Hmm... Varbūt ir noticis neticamais un indikators ziņo tieši to, ko tas ziņo - lambdas zonde ir izbeigusies

aansis 14.10.2013 2:21

Galileo - domājot par gaišo nākotni.

aansis 14.10.2013 2:18

VWfans rakstīja: Tagad varat ievērtēt manu jauno sludinājumu. Labprāt uzklausīšu konstruktīvu kritiku par to, kas sludinājumā vēl uzlabojams.

www.ss.lv/...

Smukas bildes! Neskatoties uz to, ka man personīgi ļoti nepatīk šāda auto krāsa, kopumā vietas (fona) izvēle un rakursi ir ļoti labi izvēlēti. Tomēr es vēl pievienotu arī kādu salona bildi - paneli kopskatā, nevis tikai instrumentu dēli un sēdekļus (krāsa materiāls). Lai gan... varbūt, ka šādas klases auto tas arī nav svarīgi.

Par paša sludinājuma saturu un tekstu man nav ko piebilst. Manuprāt korekta informācija, bez tukšas muldēšanas, kas bieži sludinājumos kaitina un ko arī te daži "kolēģi" iesaka Bet nu tas ir gaumes jautājums - visiem labu neuzrakstīsi nekad

aansis 10.10.2013 21:48

seller rakstīja: Nu nē, noteikumi ir izdoti un tie ir jāpilda. Un sanāk, ka lai tos izpildītu, ātrumam jābūt samazinātam, nekas cits te neatliek?

Ātrumam ir jābūt samazinatam līdz 0, lai garantēti ievērotu šo CSN prasību. Ja tas, ka saskaņā ar šādu CSN interpretāciju atļauts ir tikai stāvēt, tavuprāt nav absurdi, tad ko vēl piebilst?

aansis 30.09.2013 22:57

seller rakstīja: Sanāk, ka vadītājam ar samazinātu ātrumu, īsi pirms pārbrauktuves šķērsošanas iedegoties aizlieguma signālam tomēr ir iespēja izvairīties no smagākā pārkāpuma, paliek vienīgi vieglākā pārkāpuma risks, par kuru sods ir ievērojami mazāks.

Tieši tā. Vadītājam, neskatoties uz to, cik pedantiski tas cenšas ievērot CSN, pastāv risks izdarīt pārkāpumu. Vai tas neliecina, ko noteikumi ir absurdi?

aansis 30.09.2013 13:26

msh rakstīja:

aansis rakstīja:

Tieši šī iemesla dēļ esmu atmetis domu par VW T4 iegādi - nepieciešamas neadekvātas investīcijas, lai šo auto paceltu līdz vācu ekoprasību līmenim.

P.N. Vari smalkāk pastāstīt par tām vācu ekoprasībām? Ir tāda maza interese

P.N. un lūgums pastāstīt vienā teikumā?!

Bet nu ok - lūk vari studēt par Vāciju www.umwelt-plakette.de/...

Ir arī prasības citās valstīs, vienota Eiropas sistēma pagaidām nav un nekas par tādas veidošanos nav dzirdēts.

aansis 30.09.2013 13:23

msh rakstīja: Cik procenti no tiem, kas pa latviju brauc, mēdz ar savām mašīnām braukt ekskursijās uz rietumeiropu - divi trīs būs? Vēl, protams, tāds faktors ka vecākiem modeļiem kā tādiem visiem nemaz nebija visas tās figņas un herņas - kaut gan par to, kad un kā deviņdesmitajos sākās euro 2 un euro 3, man nav ne jausmas - nav aktuāli

Kuru interesē procenti, ja šeit ir diskusija par VWfana auto izvēli? Un cilvēks tepat ir ļoti skaidri uzrakstījis, ka ar savu Merivu ir braucis pa citām Eiropas valstīm!

Bet vispār - domāju, ka ļoti kļūdies attiecībā uz savām procentu aplēsēm. Latvijas reģistrācijas numurus ir gadījies redzēt arī visnotaļ tālos Eiropas nostūros. Bet ziemas sezonā uz Alpiem braucot, "savējie" ir novērojami nepārtrauktā plūsmā.

Un gadījumā, ja tiek iegādāts buss, tad iespējamība, ka cilvēks domā arī par ceļošanu, ir ievērojami lielāka - vienkāršai sevis aizvešanai ikdienā uz darbu šādus auto nepērk.

aansis 30.09.2013 11:14

msh rakstīja: Ā, un tā kā tā mašīna būs 10 gadus vecāka par merivu, tur nebūs daļiņu filtra, kam aiztirsties, ja tur arī būs katalizators, to bez problēmām varēs izgriezt un neviens ne aci nepamirkšķinās, tas pats attiecas uz EGR *******renizāciju - un atlikušais resurss tai mašīnai būs tikpat liels kā tai merivai.

Šauri domā - ar tādu "izgrieztu" filtru varēsi tik vien kā pa savu provinci braukāt. Cik manīju, arī VWfans apmeklē tālākas zemes un diez vai vēlas izbaudīt to pieredzi, kas pienāksies, ja Vāczemes policija tevi pieķers ar "***renizētām" detaļām.

Tieši šī iemesla dēļ esmu atmetis domu par VW T4 iegādi - nepieciešamas neadekvātas investīcijas, lai šo auto paceltu līdz vācu ekoprasību līmenim.

aansis 30.09.2013 11:08

GB12 rakstīja:

Kā tu domā, vai cilvēks, kam varētu būt interesanta Meriva, Zafira, Vectra vai dajebkuš šādas klases auto, metīs aci uz autobusu, kurš, pirmkārt, būs kudi neekonomiskāks, lielāks, tātad grūtāk manevrējams, plus vēl bez avtonomkas tikpat kā nepiesildāms ziemā? Un otrādi, protams...

Uh... stereotipi...

aansis 28.09.2013 21:59

VWfans rakstīja: Merivu jāpērk tāpēc, ka tā ir minivens, un Merivai salons ir plašāks un ērtāks nekā Vectrai !

Gaumes jautājums - un par gaumi nav vērts strīdēties. Ja tev patīk Meriva - pērc. Tikai rēķinies, ka tā ir diezgan īpatnēja gaume, kas lielākajai daļai nav saprotama, tādēļ potenciālo lietotas Merivas pircēju loks ir visai šaurs.

aansis 27.09.2013 20:59

GB12 rakstīja:

Tavs sākuma teksts diezgan skaidri liecināja par to... braukt pa turieni diezgan ilgi ar LV apdrošināšanām un apskati. Jautājums nebija par to, cik ilgi tā drīkst braukāt, bet jau pa taisno - ko saka policija... tipiskā latvieša stilā - nevis kādi likumi man tur būtu jāievēro, bet kas man būs, ja neievērošu... iespējams, ka nebiji tā domājis, bet teksts diezgan nepārprotami uz to norādīja.

Eh...

Sākuma tekstā ir minēts, ka taisās "braukāt diezgan ilgi". Tipiska latvieša stilā ir pieņemt, ka tas nozīmē ilgāk par atļauto, lai gan arī, piemēram, mēnesis svešā zemē tikpat labi kvalificējas kā "diezgan ilgi".

Katrā valstī ir ne tikai oficiālie CSN, bet arī nerakstītie likumi, kuru neievērošana var radīt domstarpības ar citiem satiksmes dalībniekiem un policiju. UK tādi ir pat ļoti daudz, salīdzinājumā ar kontinentālo Eiropu. Un tipiskā latviešu stilā ir apgalvot, ka galvenais un vienīgais ir likuma burts un policisti vienmēr ir nekļūdīgi un godīgi.

aansis 27.09.2013 20:46

GB12 rakstīja:

Kurā vietā es teicu, ka nepastāv?

Apšaubīji servisa grāmatiņas noderīgumu auto reālā nobraukuma noteikšanā... Atvainojos, ja to vajadzēja kaut kā savādāk saprast.

aansis 27.09.2013 19:40

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja:

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja: atpazīt - sākotnēji jau vismaz pēc servisa grāmatiņas, kas reālajiem 150-180 ir pieejama.

Servisa grāmatiņu viegli var viltot. Ja nemaldos, pie turka tas maksāja 20 vai 30 EUR.

Kā tad... Dīlerservisam jau nu gan arī par 20-30 Eur ir viltota kopija par viektajiem darbiem... Nav tak runa par trulu ticēšanu, bet vienu e-pastu norādītajam servisam.

Lielākā daļā gadījumu ir gan runa par trulu ticēšanu...

Un? Vai tas, ka lielākajā daļā gadījumu cilvēki šo iespēju neizmanto, nozīmē, ka tāda nepastāv?

aansis 27.09.2013 19:39

VWfans rakstīja: Nesaprotu tomēr par tā kvēpu filtra cenu. Nesen aizrakstīju uz igrosauto.lv interneta veikalu ar skaidru jautājumu: Cik maksā kvēpu filtrs? Šie man atbild rakstiski: Sodrēju/daļiņu filtrs 218 Ls. Cena pavisam priecējoša, taču tad ir jautājums, vai viņi mani nepārprata - vai sodrēju/daļiņu filtrs ir tas pats kvēpu filtrs?

Nākamā epizode. Pazvanīju uz eparts.lv par to kvēpu filtru. Šie prasīja auto šasijas numuru, to es nosaucu. Atbildēja, ka kvēpu filtra cena ir 600-700 latu robežās.

Tad visbeidzot pazvanīju dīlerim, un tas atbildēja, ka kvēpu filtra cena ir 1132 lati.

Kā tad īsti ir? Galvenais jautājums tomēr - vai par tiem 218 latiem ir īsts kvēpu filtrs vai tomēr kaut kas cits?

600-700 par "aftermarket" un 1000+ par dīlera oriģinālo detaļu izklausās atbilstošas cenas. Grūti spriest, ko tieši tev piedāvāja par 218 Iespējams, ka komplektu filtra "izravēšanai" - tukšu bundžu un elektronikas apmānīšanu.

aansis 27.09.2013 15:38

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja: atpazīt - sākotnēji jau vismaz pēc servisa grāmatiņas, kas reālajiem 150-180 ir pieejama.

Servisa grāmatiņu viegli var viltot. Ja nemaldos, pie turka tas maksāja 20 vai 30 EUR.

Kā tad... Dīlerservisam jau nu gan arī par 20-30 Eur ir viltota kopija par viektajiem darbiem... Nav tak runa par trulu ticēšanu, bet vienu e-pastu norādītajam servisam.

aansis 27.09.2013 12:41

VWfans rakstīja: Aansi, kur Tu ņem tik dārgas apkopju izmaksas? Apkopes Merivai ir veicamas ...

Es rakstīju par "vidusmēra ģimenes auto" vācu izpratnē - t.i. kaut ko tādu, kā Honda Accord, VW Passat u.tml. Meriva ir kaut kas man neizprotams - uz mikrobāzes (corsa) uzlikts pasmags minivens, kas tiek komplektēts ar nemotoriem. Neesmu iedziļinājies šādas klases auto detaļās... Bet, ja pareizi atceros, tad DPF arī tavai Merivai ir... Un cik tas maksā? Pec 200kkm "sēņošanas" to visticamāk ir jāmaina.

aansis 27.09.2013 12:37

VWfans rakstīja: Par to, ar cik lielu slodzi auto dzīts vai nav dzīts... Maksimālais ātrums Merivai 1,3 CDTI ir 157 km/h, Latvijā virs 100 km/h ir braukts reti. Ārzemju braucienos ātrākie gabali bija Lietuvas, Polijas un Vācijas bāņos, taču arī tajos braucām 110-120 km/h robežās. Strauji apdzīšanas manevri darīti reti, jo man nav tāds temperaments. Latvija kā valsts ir līdzena, tātad nav bijušas ilgas braukšanas pret kalniem kā tas varētu būt Šveicē vai Norvēģijā. Kur tad te tā lielā slodze priekš Merivas?

Mēs šeit tevi pazīstam un zinam, ka esi savu konkrēto auto kopis un lolojis nemērā. Tikai diemžēl te laikam neviens nebūs ieintresēts tavas Merivas iegādē. Tas, ko uzrakstīju, ir "skats no malas" - ko padomās vidējais statistiskais ss.lv apmeklētājs, kuram tavs stāsts liksies tieši tikpat ticams, kā "tikko no vācijas, viens īpašnieks, tas pats mācītājs"

aansis 27.09.2013 12:00

GB12 rakstīja:

Lai nu kā, ja man būtu jāizvēlas kaut kādu iemeslu pēc - "tikko no Vācijas" ar 150-180 tūkst, kuriem reāli, visticamāk, būs pie 300-400 vai tepat LV brauktu mazāku motoru ar tiešām pierādāmiem 200 tk no viena, pierādāma īpašnieka, es izvēlētos pēdējo.

Kāds šim sakars ar motora izmēru? Es tikai apgalvoju, ka pie vienādiem ekspluatācijas apstākļiem mazā motora resurss būs vairāk notērēts.

Nevajag jaukt klāt citus nesaistītus argumentus, par kuriem varu vien piekrist.

Un jā - tos "tikko no vācijas" var visnotaļ elementāri atpazīt - sākotnēji jau vismaz pēc servisa grāmatiņas, kas reālajiem 150-180 ir pieejama. Ar šādu nobraukumu ir pietiekami daudz reālu auto, kas viena būtiska iemesla dēļ tomēr atšķiras no Vācijas dārgajiem, kurus piemini. Par krietni lētākām naudiņām pārdod tādus, kam nobraukums ir reāls, bet nav veikta "lielā" apkope, kas parasti ir pie ~150 nobraukuma. Apkopes izmaksas kvalitatīvā "piemājas" servisā ar "aftermarket" detaļām vidusmēra ģimenes auto ir ~1000Ls. Pie dīlera 2000-3000. Loģiski, ka vācietis, kas šo manevru ir izveicis autorizētā servisā un var to pierādīt, cenšas šo auto pārdot citam vācietim par lielāku cenu, bet lielākā daļa atdod pārpircējiem, kas tās tirgo austrumeiropā, kur attiecīgā apkope tiek veikta "pa lēto" vai arī neveikta vispār un auto tiek nojāts līdz galam.

Nākamais uz ko skatīties, lai saprastu vai nobraukums ir patiess un auto ir ekspluatēts normāli, nevis lauzts, ir bremžu diski - ja pēc tiem near notiekt auto reālo nobraukumu, tad labāk šādu auto nepirkt.

aansis 27.09.2013 10:53

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja:

GB12 rakstīja: Piekrītu, ka kopumā tas 1.3 motors ir OK, ja to pareizi lieto, bet ej nu iestāsti to potenciālajam merivas pircējam.

Pirmajam īpašniekam OK. Nobraucot 200kkm, mazmotorītis jau ir krietni padilis, jo ir ekspluatēts gana lielā slodzē, ņemot vērā auto nebūt ne mazo masu. Degvielas patēriņš dīzelim diezgan maz mainās atkarībā no dzinēja tilpuma - attiecīgi jekurš loģiski domājošs cilvēks labāk iegādāsies ar mazāk nojātu (lielāku) vecu dīzeli aprīkotu auto, kuram ir kaut kāda jaudas rezerve un mazākas iespējas dārgiem remontiem.

Cik tev ir bijuši mazi motori ar 200 tūkstošiem un cik konkrēti tu esi tajos ieguldījis un ko esi remontējis? Un kā tu zini, ka fana merivai vai jebkuram citam auto tas mazais motors ir nojāts? Un vai ar lielākiem tilpumiem nav nojātu auto?

Man ir bijis viens - Opel Kadett 1.2 benzīns manas autobraucēja karjeras pirmsākumos. Eļļu "ēda" ~1l uz 100km

Viedokli vairāk sliecos izteikt balstoties uz remontmeistru pieredzi, kas ir labojuši visādas iespējamās kombinācijas.

Nav iespējams zināt vai motors IR nojāts - lietota auto iegāde ir un būs loterija Bet iespējamība, ka nojāts būs motors, kurš ir ekspluatēts ar mazāku jaudas rezervi ir tikai loģiska. Un tikpat loģiski ir izvēlēties loterijas biļeti, kurai ir lielākas izredzes laimēt

aansis 27.09.2013 9:30

GB12 rakstīja: Piekrītu, ka kopumā tas 1.3 motors ir OK, ja to pareizi lieto, bet ej nu iestāsti to potenciālajam merivas pircējam.

Pirmajam īpašniekam OK. Nobraucot 200kkm, mazmotorītis jau ir krietni padilis, jo ir ekspluatēts gana lielā slodzē, ņemot vērā auto nebūt ne mazo masu. Degvielas patēriņš dīzelim diezgan maz mainās atkarībā no dzinēja tilpuma - attiecīgi jekurš loģiski domājošs cilvēks labāk iegādāsies ar mazāk nojātu (lielāku) vecu dīzeli aprīkotu auto, kuram ir kaut kāda jaudas rezerve un mazākas iespējas dārgiem remontiem.

aansis 27.09.2013 8:54

msh rakstīja: Nav ne jausmas, ko tu tur ilgi taisies darīt, ja jau reiz ne strādāt...

Tikai minējums... Ir diezgan daudz apmaiņas studentu, kas dažādu akadēmisko apmaiņas programmu ietvaros studē 1 semestri kādā citā valstī. Diezgan loģiska būtu vēlme šādā gadījumā vēlēties braukāt ar savu auto un kā jau studentam - iespējami taupīgi.

P.S. Es tik tā - par latviešu tendenci vienmēr iedomāties sliktāko un uzskatīt visus par krāpniekiem...

aansis 27.09.2013 8:48

Ja reiz šāda tēma, gribu pasūdzēties par "lieliskajiem" pārdevējiem un ieteikt nesekot viņu piemēram.

Nesteidzīgi meklēju labu Renault Trafic 8-vietīgo Passenger Lux. Diezgan reta komplektācija, pakaļ nemet. Bet ss.lv ir pilns ar izsmeļošiem sludinājumiem no sērijas "Tikko no Vācijas. Cena pēdējā." un klāt viena bilde no priekšas, kas neļauj saprast pat tik daudz, vai tas ir kravas vai pasažieru. Kad piezvanu, lai noskaidrotu - īpašnieki vai nu dusmojas, ka traucēju viņus, prasot par mašīnu, kuras viņiem nav vai arī mēģina iestāstīt, ka man vajadzīgs ir kas cits, nevis tas, ko meklēju. WTF?! Vai tiešām nevar sludinājumā norādīt komplektāciju pat šādām mašīnām, kur tā atšķiras pēc būtības, ne tikai gaumes?

aansis 19.09.2013 10:27

seller rakstīja:

nav nosapņots, noteikumi aizliedz degot aizlieguma signālam uzbraukt uz pārbrauktuves. Runa ir par to vai to var izpildīt līdz pēdējam brīdim tuvojoties pārbrauktuvei ar max konkrētajā vietā atļauto braukšanas ātrumu.

Atkārtoju vēlreiz - TO nevar izpildīt neatkarīgi no braukšanas ātruma. Pie JEBKURA ātruma, kas atšķirīgs no 0, pastāv risks neapstāties CSN paredzētajā vietā! Tātad pēc šīs loģikas nevis ir jāsamazina ātrums, bet gan pārbrauktuvi šķērsot nedrīkst vispār.

Lai varētu spriest par to, vai un cik jāsamazina ātrums, tuvojoties dzelzceļa pārbrauktuvei, vispirms nepieciešams vienoties par to, cik drīkst pārkāpt CSN - t.i. kādā attālumā apstāšanās aiz stoplīnijas ir pieļaujama. 1mm pirminēšana visiem liekas absurda - un pareizi, jo to pieminu, lai ilustrētu prasības absurdumu - vienīgais leģitīmais risinājums būtu divkāršas stoplīnijas ieviešana - t.i. papildināt ar robežsvītru, kas nosaka, ka jebkurai automašīnai, kas atrodas pirms tās, ir jāspēj apstāties līdz stoplīnijai, iedegoties aizliedzošajam signālam. Tas nav nekas jauns - A kategorijas eksāmenā tiek šada sistēma izmantota - laukumā izpildot bremzēšanas uzdevumu ir divkāršā stoplīnija - ir jāmāk nobremzēt starp šīm līnijām.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti