iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
iciks 11.08.2021 18:26

kasinsh79 rakstīja: Jau pieradu un patīk. Sajūtas gluži kā pirms tam brauktajam baltajam, viss stingrs un kluss. Pat dīzeļa skaņa tīkama. Visvairāk priecē patēriņš displejā

Priecājies. Man jaunajai Oktāvijai kā reiz modernais ekrāns ar visu uz tā stipri nepatīk. Viena no lietām, kas liekas pilnīgi garām. Sāc bakstīties un neatliek laika uz ceļu skatīties. Agrāk ar kloķīšiem varēji gan kondiķi regulēt, gan mūziku pārslēgt, gan apsildes saslēgt, nepārslēdzoties no viena režīma uz otru. Vienkārši un īpaši nenovēršoties no ceļa.

iciks 11.08.2021 18:23

Jā, man te viens ļaužs arī nesen stāstīja, kā vedis virpot. Beigās čakars ar transportu un tas virpotājs to par sviestmaizi nedara, tā ka secinājums bija - tad jau labāk uzlikt jaunus diskus. Protams, JA VAJAG un ne vienmēr jau vajag.

iciks 30.07.2021 13:57

Jā, kā redzams, katrs sevi uzskata par ekspertu un nesaprot, kāpēc jautājums ir tik sarežģīts un tā risināšanai jāpiesaista kāds kantoris par 470k.

1) sabiedriskais transports ir pagātne un to parāda Čaka ielas risinājums. Laiks progresam mobilitātei un katram savu velo!

2) jātnieki, nu labrīt! Lopi intensīvi rada metānu un ja tas tieši neietekmē šīs zonas izredzētos iedzīvniekus, mūsu planētas tā jau trauslo ekosistēmu tas ietekmē gauži nelāgi un par to jau ir runājusi zviedru Grēta.

3) Covida komandantstundas ir pierādījušas, ka var iztikt bez pārvietošanās vispār, tā ka kā alternatīvs variants varētu būt it visiem sēdēt mājās un ļaut produktus atvest elektrovelosipēdam, bet viss pārējais principā ir lieks luksuss. Mazāk izplūdes gāzu, mazāk notrallināta laika korķos, varēs vairāk iauto lasīt

Kā redzams, šis nav vis nekāds joks, tā ka jābrīnās, ka tādam sarežģītam jautājumam tik pieticīgs finansējums.

iciks 30.07.2021 11:05

Es vēl speciāli parunāju ar dažiem ļaužiem, kas ar velo brauc vai vismaz ir braukuši. Krituši ir visi, bet nevienam galva cietusi nav. Vienam pat ar auto uzbraukts, ne ļoti stipri, bet nu tomēr.

Tā ka tā iepriekšminētā statistika ir kaķiem. Tikpat labi var paņemt negadījumus ar virtuves nazi un teikt- 3/4 no slimnīcā tikušajiem ārstējās 2 nedēļas, tik bīstama gan ir šī lieta, neņemot vērā, ka 99,9% negadījumu ar virtuves nazi labākajā gadīumā izpelnās plāksteri un rupju vārdu notikuma vietā.

iciks 30.07.2021 9:32

Viņam tāda progresīva tā partija un varbūt vīrietis bildē ģeldētu vairāk.

iciks 29.07.2021 23:12

Ierobežojumi precēm palielinātu melnā tirgus īpatsvaru. Kā kādreiz mums te bija, ka bodē kažoka nav, bet no rokām var dabūt, vien maksā citu cenu. Man šķiet, ka tas tā darbojas visur pasaulē.

iciks 29.07.2021 21:26

Es jau domāju, ka kļūdījies esi un gribēju aizrādīt, ka covida sadaļa ir citur, bet tad atcerējos, ka kādreiz bija arī cita čipošana aktuāla ;)

iciks 29.07.2021 14:01

Nu kāpēc uzreiz vajag piepisties? Es tikai konstatēju faktu, ka nekādu kontroļu nav bijis, kurpretī pirms kāda laika rakstīja, ka esot kontroles tur, esot šur. Varbūt būs rīt arī, vai nu es zinu.

Tikai pastāstīju, kas tur notiek. Secinājumus katrs var izdarīt pats.

iciks 28.07.2021 22:10

Nu tad man nāksies pieņemt, ka statistikā noteikti iet tādi gadījumi, kur jau bez policijas iesaistes nekā - auto & velo sadursme vai tamlīdzīgi. Klasiskais variants, ka noliekas uz sāna, jo pārrēķinājās, tajā stastistikā īsti nevarētu iet, jo kā gan statistikas uzkrājējiem varētu būt tādi dati?

Tā ka visticamāk galvas traumas gūst gauži nelielā procentā no kopējām avārijām (ieskaitot sīkas apgāšanās utml.).

iciks 28.07.2021 21:48

Zināms ļaužs šodien izvizinājās pa Lietuvu (dižā pilsēta - Viļņa - atpakaļ). Papīru bija sataisījis, kaut ko sareģistrējies, bet kontroles it kā nekādas.

iciks 28.07.2021 21:45

Tas viens otru neizslēdz - arī ģimenei vajag kaut ko. Es arī bērniem gana daudz mantu pērku, jo viņiem patīk un man prieks. Ja sāktos šādi limiti, tad noteikti tādi būtu arī pakalpojumiem. 1x gadā uz zvērudaŗzu, 1x uz atrakciju parku, 1x vēl uz ko.

Tu savulaik nicīgi izteicies par ūdensparkiem, jo tā esot bezjēdzīga lieta. Varbūt vari pastāstīt, kā tad tā naudas tērēšana ģimenei varētu praktiski izpausties, ja preces nepērk un pakalpojumus arī ne.

iciks 28.07.2021 12:27

Lai gan ideja, ka derētu ražot mantas, kas ir labojamas un ilgmūžīgas, nav slikta, bet doma par limitiem ir pilnīgi garām. Lai arī var pārmest kāri iepirkties vairāk, tomēr tas ir zināmas labklājības rādītājs un mudina cilvēku attīstīties, atrast labāku darbu, lai celtu savu labklājības līmeni. Iespēja savu naudu notrallināt ir daļa no tā visa.

iciks 27.07.2021 23:13

Un ko Tu piedāvā?

Globālā sasilšana ir neapstrīdams fakts, kā nu mums mukt pagrabā?

iciks 27.07.2021 15:22

imzz rakstīja: Vajadzētu sētu, tomēr Lietuvas-Baltkrievijas robežsētu būtu pagrūti izbūvēt. Starp citu, Lietuvai ir interesants teritorijas apendikss, kas iestiepjas Baltkrievijā, Dieveniškės.

Dieveniškēs dzīvojošie cilvēki bija etniski jaukti (lietuvieši, poļi, baltkrievi), kuri nejauši nonāca Baltkrievijas pakļautībā, jo šis reģions bija Baltkrievijā pirms 1940. gada. Pēc daudzu tikai apgabala lietuviešu (un ne pārējo) iedzīvotāju lūgumiem Baltkrievija 1956. gadā brīvprātīgi nodeva šo teritoriju Lietuvai. Rezultātā Dievenišķi kļūst par 207 kvadrātkilometru Lietuvas pussalu, kuru ieskauj un ielaužas apmēram 30 kilometru attālumā. Baltkrievijas teritorijā. Pie kakla “lietuviešu piedēklis” ir knapi 3 kilometrus plats. Un līdz šai dienai tā paliek Lietuvas sastāvā. Saskaņā ar 1989. gada tautas skaitīšanu nedaudz vairāk nekā 60 procenti cilvēku tur uzskatīja, ka ir poļi. [2]

google translate , nekoriģēts, no en.wikipedia.org/wiki/Dieveni%C5%A1k%C4%97s

Runājot par dīvainām vietām, ir vieta Igaunijā, kur var tā vienkārši iebraukt Krievijas teritorijā, jo ceļš tā nu iegadījies.

www.google.com/maps/@57.9108972,27.6953217,12.96z

iciks 27.07.2021 13:13

darklight rakstīja: Es gan tikai tāds svētdienas riteņbraucējs, bet nu neredzu jēgu normālā braukšanā no ķiveres. Esmu jaucies uz dažādām ķermeņa daļām, bet ne reizi uz galvas. Pat vienīgo reizi dzīvē krītot ar moci, satraumēju kāju, bet galva zemei nepieskārās. Šitā pārspīlētā piesardzība ir smieklīga - drīz arī kājām pa ielu būs ķiverē jāstaigā - ja nu puķu pods uzkrīt vai riteņbraucējs notriec... :-/

Zinu 2 gadījumus, kad podi galvā ir palīdzējuši, bet neviens ar velo. 1reiz iesācējs ar moci kaut kā īpaši tizli pārlidoja pāri stūrei un ar pakausi stabā. Pods lupatās, pauris ne. Otrreiz cilvēks slēpošanas trasē uzkāpa uz negaidīta ledus un atmuguriski nokrita un ar pakausi pret to ledu. Arī pods lupatās, bet pašam viegls izbīlis.

Tie nu ir specifiski gadījumi, kad noder, bet arī manā bērnībā, kad ar velli daudz dauzījos un reizumis kritu, nekad nav bijis gadījuma, kad būtu pat tuvu noderējis. Protams, teorētiski var noderēt, varbūt īpaši iesācējam, kam ir liela kāre lielākā atrumā nospiest priekšējā rata bremzes un uztaisīt kūleni, bet arī es ikdienā nelietotu. Jā, var jau allaž teikt, ka ar 1 reizi pietiek, bet man vismaz šķiet, ka piedaloties ar auto ikdienas satiksmē es riskēju vairāk.

iciks 27.07.2021 12:54

Atbilstoši valdošajai tendencei - vajag tikai mainīt attieksmi un viss būs labi. Agrāk taču iztika ar skaitīkļiem un skaitļojamo mašīnu "Fēlikss". Tagad izlepuši un taisa emisijas. Fui! Atgriežamies pie vecā un aizmirstā un glābjam pasauli!

iciks 27.07.2021 8:04

Uz paneļa iemidžinās (oranžs. Kad OK, tad zaļš). Ja stūri diži nerausti, var just, ka šis mazliet piestūrē pareizajā virzienā. To visu vēl varētu pieciest, bet kad ik pa laikam izlec paziņojums - PALICIET SAVĀ JOSLĀ, tad tas ir kaitinoši.

Varbūt ārpus pilsētas tas viss ir savādāk, bet pilsētā tas radars liekas par jūtīgu, jo nereti ir kādi cm pa labi/kreisi bedres dēļ, braukšana šaurās vietās a la Valdemāra iela, citur ar tām joslām kādas dīvainības. Tā teikt, nevajag pat ne tuvu iebraukt citā joslā, lai būtu auto satraukums.

Nešaubos, ka pie visa var pielāgoties, bet šī pagaidām liekas viena kaitinoša lieta. Atslēgt, protams, var, bet atstāt permanenti atslēgtu gan laikam ne.

iciks 27.07.2021 7:55

Visticamāk, bet nu kamēr garantija, tikām tādas lietas darīt negribas.

iciks 26.07.2021 21:52

Es parasti tajos 5/7dienu vakaros allažiņ kruīzēju ar vienu un to pašu ātrumu un tad reizumis gadās niknie vakari, kad visi iet garām masveidā, bet citreiz es eju garām visiem. No kā tas atkarīgs, nevar pateikt, vari vien skatīties un brīnīties, kāpēc šodien tā, bet pirms nedēļas taisni otrādi.

Pēdējā laikā gan vairāk tādu nesteidzīgo.

iciks 26.07.2021 21:45

Iciks tādu arī ņēma un nopirka. Biju domājis kādu nieku pavizināties un tad uzrakstīt, bet nu ja mana necilā persona pieminēta, tad varu šo to īsumā uzrakstīt.

Šāda doma par jaunu auto (nevis citu, bet jaunu) man bija uztapusi jau pirms laba laika, bet nu tad visādi apstākļi kavēja un atrunāja, līdz šogad vienā brīdī nolēmu - vajag. Diži izvēlēties bija slinkums, apskatīju vien kaut kādus zināmākus auto, bet tur vienam bija tikai automāti, citam dīzeļi, kam vēl kas un tad nu beigās man atlika Škoda Octavia 1,5 TSI (benzīns, 150 ZS) ar manāli.

Iespēju nolasīt sev pa prātam diži nebija, jo gaidīt no rūpnīcas būtu 6-7 mēnešus, kas galīgi nebija forši, tāpēc izmantoju piedāvājumu paņemt jau to, kas gatavs. Principā ļoti lielā mērā jau arī bija tas, ko gribēju. Dabūju mazliet par daudz, bet neko darīt.

Nobraucis esmu bik virs tūkstoša un šādi secinājumi:

1) pēc vecā 2,0 TDI (čipota pie tam, kas varētu vilkt uz 170 ZS un gana labu griezes momentu) šis liekas gaudenāks, par ko nebūtu jābrīnās, lai gan visticamāk varēs piešauties un būs ok.

2) nodeva "drošai braukšanai"- elektriskie palīgi. Pats tādas figņas nebūtu ņēmis, bet nu man nebija variantu. Starp & stop vēl pieciešams, taču joslu asistents ir nenormāli kaitinošs. Iespēju robežās cenšos atslēgt. Avārijas bremzēšana & brīdinājums - tas arī vairāk kaitina, nekā kaut ko dod. 1x uztaisīja reālu avārijas situāciju. Glābējs, bļin...

3) degvielas patēriņš gauži mazs, vismaz lielākos gabalos. Nobrauc kādus 200 km un uz tāpeles 5,1 vai 5,3 l/100km (dīlerservisā teica, ka varētu pēc kādiem 3-5k km mazliet pat kristies) īpaši nedomājot par Fana cienīgu ekobraukšanu. Ar to 2,0 TDI analogos apstākļos bija kādi 4,3 - 4,7 l.

It kā tiekot atslēgti 2 cilindri braucot vienmērīgi. Iesākumā likās, ka es sajūtu, ka uzspiežot gāzi ir tāda kā neliela aizture (acīmredzot pieslēdzas visi), bet nu jau laikam būšu pieradis un nejūtu.

4) Viena lieta, kas man liekas nepārdomāta - kloķīšu vietā ielikta kaut kāda tizla planšete vai kā nu to saukt. Ar tiem kloķīšiem tomēr bija vairāk laika uz ceļu skatīties.

Iespējams, laika gaitā mazāk tur skatīšos, bet ar kloķiem vienlaicīgi varēji gan mūziku dzenāt, gan kondiķi kurbulēt, krēslus sildīt un apsildes režīmus mainīt. Šeit tik prasti vis nav.

5) tiku pie keyless sistēmas. Biju skeptisks, bet nav nemaz tik sūdīgi, vien bagāžnieku reizumis nevar atvērt, ja atslēga kabatā tieši blakus mobzim. Ja atslēga otrā kabatā, nekādu bēdu.

6) LED gaismas. Varētu jaut kaut ko nokomentēt, bet kaut kā nav sanācis tumsā braukt

Viens no apstākļiem, kāpēc tieši šis auto,lielais bagāžnieks, nav mainījies - tas joprojām ir liels un sakraut var lērumu. Rezerves rats arī pilnā izmēra, kas patīkami. Un pat domkrats beidzot normāls, nevis kaut kāds štrunts ;)

Un jā, pie 800 km uz tāpeles, gandrīz nošķīlu. Viena zoss nespēja noteikt priekšrokas krustojumā ar galveno ceļu, kas maina virzienu. Kad testēju jaunā auto tauri, zoss ar žestiem demonstratīvi ādīja, ka viņai taisnība.

Ko zosij padarīsi...

iciks 23.07.2021 14:44

Un ko tad, ja nu pašam gadīsies tāda vajadzība pēc tā testa? Ak, nevajadzēs? Bet ir situācijas, kad vajag gan. Lūdzu, cilvēks brauca uz Serbiju, bet tur viņiem tā vakcīna bijusi nebijusi, vajag testu cik tur h pirms iebraukšanas. Lūdzu, taisi.

Var jau teikt, ka uz Serbiju neviens nebrauc un cik nu tā bieži būs, bet viss mainās un kas zina, varbūt drīzumā arī citur to testu pieprasīs. Tad varesi kost pirkstos, ka citiem noskaudi un pašam jāmaksā.

iciks 23.07.2021 13:36

Šonakt man traucēja 2 skaļi mopēdi. Ceru, ka tiks pieņemti mēri un es neviens gar manu logu nebraukās, lai man salds miegs allaž, kad gribēšu gulēt.

iciks 22.07.2021 20:34

Kā nojaušu, Tev laikam ir pozitīva pieredze šajā ziņā. Ok, lai tā būtu, var jau būt, ka citur tas patiešām strādā. Mana pieredze, diemžēl, ir tāda, kā jau teicu.

iciks 22.07.2021 20:32

Ja bez ironijas, tad tie motocikli, lai nu cik skaļi, ir kaut cik paredzami. Jā, viņi mēdz pietuvoties strauji, bet tomēr brauc pa ielu un virziens ir skaidri izprotams.

Velorasti brauc visur, kur vien iespējams braukt, nekādu likumsakarību. Ja ir velorastu celiņš ar bultu, kas norāda, ka braukt tādā virzienā, tad tur būs arī tādi, kas brauks pretēji un arī tādi, kas brauks kaut kur blakus tam celiņam. U.T.T. U.TJPR.

Domāju, nav vajadzības garākos tekstos izplūst.

iciks 22.07.2021 15:02

Jāatzīst, man klusie velorasti ikdienā pat vairāk traucē.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti