Es to biju ar tādu nelielu ironiju domājis ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es to biju ar tādu nelielu ironiju domājis ![]()
Zema aktivitāte bija saistīta arī ar citu ļoti banālu iemeslu - rindas. Kāda dāma, kas šajos procesos bija iesaistīta, stāstija, ka viņas iecirknī esot mazas telpas un tur varēja kādi 2 cilvēki tikai reizē iekšā iet. Izveidojas rinda. Atnāk nākošie, ierauga rindu, pagriežas un aiziet. Un tā masveidā.
Vispār savulaik mani radinieks, kas bija apslimis, palūdza ar savu LC aizvest uz mājām un tad nu ar tādu sanāca pavizināties. Nebija jau ne vainas, līdz vienā pagriezienā apķēros, ka ar to kruīzeri savādāka ātruma sajūta un ka spidometrā ir tāds ātrums, kas likās mazliet par lielu, taču biju diezgan pārsteigts, ka sanāca pagriezienā ierakstīties gluži veiksmīgi.
Tiesa, tas kruīzeris visticamāk ir diezgan liels un smags. Ja šis būtu tonnu vieglāks, kas zina, kā būtu bijis ![]()
Man jau nesen bija diskusija ar vienu cilvēku par šo jautājumu un es īsti neizprotu, kāpēc gan tauta lai nebalsotu par Šleseru? Ar ko tad viņš ir sliktāks par citiem aplaimības nesējiem? Kad viņš bija pie varas? Pirms kādiem padsmit gadiem. Tak tik daudz laika pagājis, vai nu var atcerēties, ko viņš izdarīja un ko ne...
Tas, ka esošā valdība ir pie varas nelāgā laikā, tas ir tāpat skaidrs.Citiem nepatīk it kā mērenība ierobežojumos, citiem pārāk liels skarbums, citiem vienkārši viss apnicis.
Katrās vēlēšanās jau parādās kāds aplaimības nesējs un tauta parasti jau arī iebalso. Ja vēl ņem vērā, ka daļai tās vēlēšanas tagad ir pie vienas vietas, visādi var gadīties.
Katrā ziņā es laikam būtu diezgan piesardzīgs ar prognozēm par iznākumu.
405 rakstīja: Ja tas ir 2.7 mersedesa klak klak, tad tā arī ir. Salīdzinoši necimperlīgs dzinējs mūsu cimperlīgajā laikmetā, nu ja nav aizlaists. Daudzi bezceļnieki šo modeli meklē tieši ar šo motoru. Sprauslas ar labu resursu un viegli reanimējamas nolietojuma gadījumā.
Bet 0 nevar būt jo nevar būt kā iepriekš jau teica. Pat jauniem auto nav 0
Var būt. Man ir bijis vismaz 1x. Pamatā gan parasti ir 0,01, 0,04 vai tamlīdzīgi, bet nu vismaz 1x iedeva arī nullīti.
Īsti nebūs vis. Zināmam cilvēkam bija un sākotnēji biju padomājis, ka tā ir Fabija. Izrādās, ne, lai gan izmērā uz to pusi.
Par bāzes versiju 1.5. TSI Octavia prasa 21,3k, bet par analogu Scala (kas tagad Rapid vietā, kā saprotu) - 19,5k. Atšķirība naudā kopumā nav dramatiska, bet izmēros ir. 4,69m pret 4,36m - tie 33 cm nav nieks. Grabažnieks 640l pret 467l (man tas ir būtiski, jo mīlu mantas vadāt un nemīlu nodarboties ar lego - t.i., ņemties visu kompakti pakojot).
Kas atšķiras aprīkojumā, netiku pētījis.
Tā ka man īsti nav skaidrs, kāpēc man jāņem to Scala un faktiski uz ielas redzams apliecinājums - tādu auto nav pārāk daudz.
Par vecumdienām un SUV - varbūt daļai tā ir, bet kopumā vērojot var redzēt, ka lielākā daļa šādu auto lietotāju tomēr ir gados visai jauni un nez vai viņiem visiem ir problēmas iekāpt zemākā auto.
Tās apmales Tev arī tādas amizantas, jo īsti neatminos, kad man pēdējo reizi būtu kas tāds bijis, ka nevaru atvērt durvis, tā ka domāju, ka tā nav īsti ikdiena vidusmēra braucējam.
Tā ka domāju, šeit iepriekšminētie it kā racionālie argumenti tomēr ir pievilkti aiz matiem un vairāk tādi auto tiek pirkti, jo "tā patīk", "tas ir modē" vai tamlīdzīgi.
Diskutabla lieta. No vienas puses nevar nepiekrist, ka izskatās diezgan labi, taču tajā pašā laikā ļoti līdzinās VW. Nu vismaz man tā liekas.
Mk2 oktāvijai bija tomēr tāds savs īpašais izskats, kas pēc tam pazuda.
P.S. Tas analoga laika superbs gan toreiz izskatījās šausmīgi. Pēc tam jau cita lieta - izskatās stipri labāk.
Pirmkārt, man tie zvēru karaļi izraisa zināmas šaubas.
Otrkārt, šis būs pieejams 2022. gadā un tālāk jau laikam diži nav vērts lasīt.
Kādu gadu jau tādus auto tirgo, tā ka pietiekams laiks, lai vismaz kaut kādas atsauksmes būtu (ne jau par 300k nobraukumu, saprotams).
Drūmi skatos, ka Opel Astra variants atkrīt. 145 ZS variants tikai ar automātu, ko es negribu.
Varbūt kāds man, sliņķim, gribēs izlīdzēt. Apnicis ņemties ar veco auto, gribas iegādāties jaunu. Sava slinkuma pēc bija doma varbūt iegādāties mk4 Škodu Oktāviju, kas visādā ziņā varētu derēt, BET... interneta atsauksmju par elektronikas gļukiem pietiek un ja tas ir iemesls, kāpēc negribu esošo auto, tad pirkt tādu autiņu ar potenciālo risku galīgi nav kāres.
Ja būtu pircis tādu, ņemtu 1,5 TSI benzīna motoru (150 ZS), manuāli. Automātu nevajag, hibrīdu nevajag (nevajag mani pārliecināt par visa šī nepieciešamību, var pieņemt, ka man ir savas radošas dīvainības), universāli (nekādā ziņā krossoveru) ar lielu bagāžnieku. Joslu asistenti, masāžas krēsli u.tml. lietas īpaši neinteresē.
Šāds auto maksāja ap 22 k (+/-, atkarībā no tā, ko papildus paņem).
Kādas alternatīvas man ir, ņemot citu marku un ņemot vērā vēlmes un +/- ievērtējot cenu? Kas paliek? Opel Astra? Toyotām kādreiz bija Avensis, kā vairāk nav un kad pēdējoreiz skatījos dīleru piedāvājumus, bija vien Corollas ar kaut kādu gaudenu motorīti, kas īpaši neuzrunāja.
Par visiem citiem tā pamazāk info no reāliem lietotājiem.
Ja kādam ir idejas, droši drīkstat padalīties.
Discoteeka rakstīja:
iciks rakstīja: Piedod, bet man šis viss velk uz variantu nolikt visu, ko pats nelieto. Brauc ar dīzeli - stulbie benzīni, kas tik daudz CO2 rada, bet ja nu sanāktu benzīnā iesēsties - stulbie dīzeļi, vēža avots.
Tu jau pats varētu arī kopējā labuma dēļ savu veco bezDPFa dīzeli nomainīt pret progresīvāku.
Paldies par viedokli, bet lietosana ir bijusi ari hibridi un jaunaki auto, lietot vecu dizeli ir apzinata izvele kura vienkarsi man patik labak nemot vera konkreta auto specifiku kas man loti iet pie sirds
racionali vislabak gaja pie sirds hibrids, sajutu zina TT 6cyl moderns dizelis, sirdslieta - vecais bezdpfa dizelis. Points ir taja, ka ja noperc auto kuram mezgls ir paredzets bet nespej to pienacigi apkopt un izgriez vel vairak kultivejot lidzcilveku un sevis veselibas un apkartejas vides degradaciju - nenuzhna tebe takaja mashina brat.
Es tikpat labi varu apgalvot, ka topika autora dīzeļauto pat ar visu izgriezto DPFu var sanākt draudzīgāks, nekā Tavs vecais, kam tas DPFs nemaz nav bijis paredzēts. Tu tātad esi apzināti izvēlējies, tā teikt, līdzcilvēkiem sliktu auto.
Un kurš tad te ir tas sliktais?
Lāčplēša ielā ir velojosla, pie tam atdalīta no ielas ar noparkotiem auto - tātad pat vēl visai droši. Tak nē, tāpat hipsteram vajag braukt man aiz muguras pa ietvi un mēģināt tikt garām. Kad apvaicājos, vai tad velojosla nemaz neder, kaut ko īgni atrūca.
Tas tikai viens gadījums, ir bijuši arī citi.
Līvānos pie gājēju pārejām analogi krāsoti risinājumi, vien sarkanā krāsā, bija jau pirms dažiem gadiem.
Neaizmirsti plānoto aplaimību - ziemā atteikties no sāls un masveidā bārstīt smiltis.
Neste MY? Nopietni? Man gan tā neliekas, jo es netā iečekoju, cik tāds brīnums maksā. Vismaz viņu lapā stāv minēts - Cena: 1.970 EUR/l. Piedodiet, tie ir 60-70 centi par litru papildus, kas gada laikā finansiāli apēdīs it kā to ietaupīto EGRu un ne tikai.
Varbūt var tukšākā bākā kādus litrus iegāzt skatei, ja tas ir būtiski dūmainībai, bet ikdienā. Nu nez.
Kalvis99 rakstīja: Veca tēma, bet aizvien biežāk nervozas situācijas uz ceļa. Aizvakar veiksmīgi sataisījām 3 joslas jo pretimbraucošais mocis izlidoja no kolonas dzenot. Ne es viņu nobaidīju ne robjosla.
Kādus aparatus izmantojiet? Skaidrs ka iebūvēts GPS jau ir norma. Blackvue lepojas ar sony sensoriem, kas labi tumsā, bet cena iespaidīga. Garmin laba pieredze sportā un navigācijā. Kāds labs ķīnietis ali?
Par to GPSu - ja iemontēts ir, tad jau labi, bet kāds praktisks labums no tā? Ātruma noteikšana? Un ko tad, ja izrādās, ka pašam sanācis braukt mazliet par ātru? ![]()
Piedod, bet man šis viss velk uz variantu nolikt visu, ko pats nelieto. Brauc ar dīzeli - stulbie benzīni, kas tik daudz CO2 rada, bet ja nu sanāktu benzīnā iesēsties - stulbie dīzeļi, vēža avots.
Tu jau pats varētu arī kopējā labuma dēļ savu veco bezDPFa dīzeli nomainīt pret progresīvāku.
Nemācēšu teikt. Kaut kāds pavecāks A4 ar to pašu slaveno 2,5TDI.
Piekrītu, ka apjoms likās stipri par mazu, bet precīzu iemeslu nemācēšu teikt.
Tas nav nekāds variants, jo parasti ir novērota tendence - jo mazāks patēriņš, jo attiecīgi mazāka bāka.
Pie tam auto nebija rijīgs.
Conqueror rakstīja: Nu, īsti nav jēgas tām milzīgajām bākām, vieglais auto jau nav apkārt braukājoša degvielas cisterna
Kā nu uz to skatās. Ja vizinās dienā pa dažiem km, tad jau arī ar padsmit litriem var gana daudz braukt, bet ja sanāk regulārāk kādi garāki braucieni, tad jau tā degviela aiziet. Ar maniem paradumiem sanāk pildīties pēc kādiem ~700 km, kad ir palikusi 1/4 bākas. 1x aizšauj uz laukiem un atpakaļ - pusbāka tukša. 2. braucienā jau jāpildās. Es nebūtu bēdīgs, ja bāka būtu lielāka un varētu pildīties ik pēc 1200 km. Nav jau tā, ka DUS apmeklējums būtu baigā neērtība, bet nu tomēr...
Atminos radinieka Audi ar 2,5 TDI, kam bija kaut kāda 45 l bāka. Pats gan teica, ka pilnpiedziņas dēļ tā, bet nu tikpat labi varbūt tas auto bija kāda meistara "uzlabots". Nu un ar to tad nācās pildīties gauži regulāri un tas bija diezgan kaitinoši.
Es ar parasto un nekādu bēdu nejūtu, vien vajag mazliet dvēseli ielikt un tīrīt akurāti.
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
8
Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
12
Nekāda brīnuma, ka tauta izvēlas ravēt no auto ārā šos eko brīnumus.