Tas nav nekāds variants, jo parasti ir novērota tendence - jo mazāks patēriņš, jo attiecīgi mazāka bāka.
Pie tam auto nebija rijīgs.
Tas nav nekāds variants, jo parasti ir novērota tendence - jo mazāks patēriņš, jo attiecīgi mazāka bāka.
Pie tam auto nebija rijīgs.
Conqueror rakstīja: Nu, īsti nav jēgas tām milzīgajām bākām, vieglais auto jau nav apkārt braukājoša degvielas cisterna
Kā nu uz to skatās. Ja vizinās dienā pa dažiem km, tad jau arī ar padsmit litriem var gana daudz braukt, bet ja sanāk regulārāk kādi garāki braucieni, tad jau tā degviela aiziet. Ar maniem paradumiem sanāk pildīties pēc kādiem ~700 km, kad ir palikusi 1/4 bākas. 1x aizšauj uz laukiem un atpakaļ - pusbāka tukša. 2. braucienā jau jāpildās. Es nebūtu bēdīgs, ja bāka būtu lielāka un varētu pildīties ik pēc 1200 km. Nav jau tā, ka DUS apmeklējums būtu baigā neērtība, bet nu tomēr...
Atminos radinieka Audi ar 2,5 TDI, kam bija kaut kāda 45 l bāka. Pats gan teica, ka pilnpiedziņas dēļ tā, bet nu tikpat labi varbūt tas auto bija kāda meistara "uzlabots". Nu un ar to tad nācās pildīties gauži regulāri un tas bija diezgan kaitinoši.
Es ar parasto un nekādu bēdu nejūtu, vien vajag mazliet dvēseli ielikt un tīrīt akurāti.
Ko tad Tu gribi? Zviedru Grēta & piekritēji saka, ka auto ir slikts, jo ražo CO2, tā ka braukšanas prieku vari aizmirst.
Kā man teica dāma ar izglītību šajos jautājumos - ozolu nevar šņikāt, bet ābeli var un visai labi var, pat vajag. Pie tam kaut cik saprātīgi to darot, rezultātam būtu jābūt labākam, tā ka teorija "apgriezi - sūdu vien dabūsi" visdrīzāk nebūs patiesa.
Kā izteicās - kaimiņš palūdzis apstrādāt savus kokus un viņa to arī sirsnīgi izdarījusi. Gadu kaimiņš ar viņu neesot runājis, cik ļoti "sabojāti" esot bijuši koki, bet bet kad sagaidījis tīri labu ražu, tad nācis atvainoties
Šeklija "Biļete uz Tranaju"- ir tāds fantastikas stāsts par savdabīgu pārvaldes formu.
Nesen vēl bija info, ka no oglēm tiek ražoti 70+% pasaules elektroenerģijas. Droši vien tas "pakāpeniski" būs diezgan pakāpeniski
Manā skatījumā tā tomēr ir. Nekāda uzbrauciena - vienkārši abi dzimumi uz dažādām lietām skatās stipri savādāk. Tas, ka ir izņēmumi - vai tad tā nav visur?
Par pēdējo rindkopu runājot - sievietes ir tendētas samerā burtiski ievērot CSN rakstīto, kamēr vīrieši vairāk pielieto CSN kā rekomendācijas (atkarībā no sodu apmēra un vēlmēm). Ja redzi ātruma ierobežojuma zīmi un momentānu bremžu pedāļa spiešanu, tad 90% gadījumā būs dāma pie stūres. Praktiska pieredze.
Kā man vēsta viens vārdā nesaucams avots, kam ir sanācis tikties ar mūsu galveno potētāju, pie mums arī plāno ko tādu ieviest, kad sašpricēto apjoms būšot sasniedzis kaut kādus %.
No vienas puses šāda atļauja var izskatīties pēc represīvas un stulbas sistēmas. Represīvas, jo vēršas pret nevakcinētajiem. Stulbas, jo ir pretrunā ar pret Dumpja & co tik ļoti mīlētajiem ierobežojumiem.
No otras puses - varbūt to var uzskatīt par to, ko te daudzi apspriež - laižam visu vaļā un lai tad notiek, kas notikdams. Oficiāli jau pateikt nedrīkst, lai viss notiek, jo ja kaut 1 izlaidīs garu, allaž varēs vainot valsti, kas visus neturēja aiz atslēgas. Šajā gadījumā allaž var atrunāties - bija taču domāts, ka vakcinētie neko nepārnēsā. Re, sanāca savādāk.
Skaties uz to no gaišās puses - būs ko darīt. Kā saka, cilvēks bez hobija esot kā lopiņš.
Novērojumi man tādi, ka var nelaist no blakusjoslas, bet no sānceliņiem izbraucošos parasti palaiž - pret tiem naida īpaši nevienam nav. Cita lieta ir tā, ka viņus nepamana. Sievietēm tas diezgan raksturīgi - ne jau tas, ka negibētu palaist, bet viņas kaut kā šādus "nebūtiskus sīkumus" nepamana.
Kā jau esmu vairākkārt izteicies - sievietēm kopumā raksturīga tāda militāra braukšanas mode - viss atbilstoši noteikumiem, nekādas atkāpes. Braucu taisni, tātad braucu taisni un ja tur ir bedre, tad iebraucu bedrē. Nekādas elastības. Man priekšroka? Nu tad es griezīšos no galvenā ceļa, lai gan izlaižot no pakārtotā ceļa cilvēku iesākumā, būtu daudz vienkāršāka iebraukšana.
Večiem pie stūres turpretī ir daudz radošāki un elastīgāki, tiesa, arī noteikumu piemērošanā.
Vispār kopš savakcinēto ir vairāk un kopš katrs uzskata par savu pienākumu šo priecas vēsti pavēstīt it visiem, ir izveidojies viens secinājums - tā vakcina.lv ir vēl lielāks fiasko, nekā biju domājis.
Faktiski visi zināmie ļauži tur bija pieteikušies, bet rezultātu sasnieguši dažādi, bet citu iemeslu pēc. Vienam piezvanīja ārsts, otrs pats ieraudzīja vakcinācijas kluba malā kādu aicinošu kadru, kas piedāvāja, cits apmeklēja ārstu sāpoša ceļgala pēc un saņēma piedāvājumu vakcinēties u.t.t. Var jau būt, ka pēc 3 mēnešiem zvanu arī saņemtu, bet nu sistēma ir, rezultāta nav.
A kur garantija, ka kaut viens no savakcinētajiem pa īstam dabū to vakcīnu? Varbūt tās visas ir izzagtas un vietā visi saņem krāna ūdeni? Varbūt vēl ļaunāk - strukturēto ūdeni?
Šādi var vāvuļot bez kādas jēgas, bet varbūt nav vērts visu pārvērst par absurdu?
Nu kāds naudu jau maksā, jo par velti neko izlasīt nesanāk.
Rakstu komentēt šī iemesla pēc nesanāks, bet Lūsis taču laikam bija iz cehs.lv un varbūt tāpēc viss nebūtu jāuztver gluži nopietni, taču apgalvot to nevar dēļ nevēlēšanās tērēt savu naudu.
Kāds optimisms. Apkārt es gan tādu īpaši neredzu, jo ļaudis diezgan pesimistiski un noguruši no šitās izolācijas. Vēl 1 gadiņš šādi un nu jau lielākā daļa būs panīkuši - riska grupa un tur būs pajāt par covida vakcīnu, saslims ar ko citu.
gunbox rakstīja: Jā, par šo krustojumu pat biju piemirsis tikko pirms pieminēt. Arī nogriežoties sieviete pa priekšu. Pa kreisi ir divas bruģa klājuma veidā atdalītas joslas, kur kreisā ir tukša, bet labā līdz pašai krustojuma vietai pilna. Booba iebrauc krustojumā un griežas pret labo joslu un pēkšņi atmostas, ka varēja arī kreisā. Nebūtu man čujs, ka tūlīt taisīs fokusus, jo nav jau kur tur palikt, būtu avārija.
Normālā valstī šo krustojumu jau sen būtu nomainījuši pret asfaltu un sazīmējuši joslas, kur kam griezties. Bet redz mums kultūrvēsturiskais pasākums stagnātiem svarīgāks. Es Rīgā atceros vismaz 3 kultūrvēsturiskos graustus, kuri ar aizklapētiem logiem kādus 15 gadus nostāvēja, jo nedrīkstēja ne jaukt, ne remontēt, jo dzīvībai bīstami. Tā pat ar nevienam nevajadzīgo bruģi. Kamēr kāds Saeimā neizdomās, ka viņam vajadzīgs villai akmens bruģis, tikmēr taisīsim stress testus saviem auto.
Jāatzīst, šeit nu mūsu domas nedalās. Kultūrvēsturisko mantojumu atstājam vecpilsētā, citur to nevajag.
Man jau liekas, ka tās tiesvedības ir kaut kāda teorētiska iespējamība, jo valsts vispār ļoti daudz ko nenodrošina - bezmaksas izglītība, bet jāpērk mācību grāmatas, sabtrans daudz kur ir gauži nosacīts, retāku slimību gadījumā slimnieki paļaujas uz ziedot.lv u.t.t. u.tjpr., taču nav tā īsti dzirdēts, ka tamdēļ būtu lieli tiesu darbi un valstij novilktu deviņas ādas.
Dumpim allaž viss pēc principa - oi, labi nebūs, labāk neko neļaut, būs drošāk.
Tavs viedoklis ir gluži prātīgs, piekrītu. Visi, kas nav pārliecināti par savu veselību, tie tad lai arī skrej un dabū savu vakcīnu, ja vēl nav dabūjuši, un viņiem nekas neskādēs. Viss. Tālāk dzīvojam katrs savu dzīvi. Kam vajag vakcīnu, kam nevajag - katra paša darīšana. Dzīšanās pēc birokrātiskiem skaitļiem liekas diezgan glupa lieta.
Kāpēc nevari pieņemt, ka tas, ko cilvēks uztaisījis, ir cilvēkam arī izņemams? Manam autiņam savulaik gļukoja EGR un softiski atslēdza. Vienīgā izmaiņa bija tas, ka varēja redzēt, ka uzsilst lēnāk. Citādi nekādas vainas un jau cik gadus.
Par smaku runājot - nekas vairāk neoda.
Te jau cilvēks nesaka izņemt kārbu vai vienu no ratiem, bet, kā noprotu, kaut kādu eko-šmeko padarīšanu. Ja to nevis tupi izrauj, bet arī attiecīgi izprogrammē, kur nu tas nepieciešams, kur bēda?
Nu tas nav nekāds jaunums. Tos elektromobiļus mūsdienās ražo 2 variantos - vai nu ļoti dārgs variants (a la visādas augstā gala teslas, porsche u.tml.), vai arī hļupiki, lai visi redz, ka esi vegāns...t.i.- brauc ar tādu.
Tāda varianta kā praktisks ģimenes universālis ar 5 vietām un grabažnieku vienkārši nav.
Ir tāda lieta kā kritiskā domāšana. Izlasi netā rakstu un padomā, vai tā tiešām var būt, nevis uzreiz pārpublicē twitterī ar saukli "kaut kas tāds iespējams vien Latvijā!". Cilvēkam tomēr būtu jābūt spējīgam pieņemt pašam arī kādu lēmumu. Vienmēr tie nebūs pareizi, taču ir jābūt šādai iespējai. Ja pastāv viens pareizais viedoklis, tad iespēja domāt un analizēt atkrīt kā nevajadzīgas.
Tu te paņem 1 emocionālu piemēru un tagad uzreiz - re, ja tādu cilvēku neieliks ķurķī, cik daudz kaitējuma tas gan nodarīs.
Tā vietā, lai bāztu ķurķos šādus ļaudis, pretējai pusei būtu jāpadomā par to, kādus PĀRLIECINOŠUS pretargumentus likt lietā, lai ļautiņiem paskaidrotu, ka odu terapija vēzi neārstē un ka ķīniešu ogas par 199,99 potenci neceļ.
Jā, godātais kungs, tas patiešām ir īstais virziens, kurā stūrēt.
Tāda vecmodīga lieta kā vārda brīvība nudien būtu izskaužama. Cilvēkiem nevajag iespēju domāt vai izpausties. Danunah, bauriem labāk zināt savu vietu.
Esmu savulaik redzējis RB tā saucamo ekonomisko pamatojumu. Tur bija tādas ļaužu masas ierēķinātas, ka patiešām varētu ņemt uz apjomu un normālas cenas biļetēm, taču ir viens BET - kur radīsies tie braucēji?
Varbūt kā agrāk? 2x nedēļā gāja klaušās, bet tagad brauks ar RB vilcienu?
Nemācēšu teikt. Kaut kāds pavecāks A4 ar to pašu slaveno 2,5TDI.
Piekrītu, ka apjoms likās stipri par mazu, bet precīzu iemeslu nemācēšu teikt.