Nav jau runa par to, ka būtu ērti.
Tas ir, lai parādītu, ka esi savādāks (viņu ieskatā - labāks).
Nav jau runa par to, ka būtu ērti.
Tas ir, lai parādītu, ka esi savādāks (viņu ieskatā - labāks).
Piekrītu, ka augstais gals tiešām makšķerniekam dod zināmu handikapu, jo ķerot plaužus tur, kur plauži ir, ir lielāka iespēja tos noķert.
To gan par gaļas sagādi es negribētu saukt, jo veiksmīgie un meistarīgie ir bijuši vienmēr - arī tad, kad ķēra ar lazdas kātu un termins "eholote" nevienam neko neizteica. Cits ķēra, cits ne. Aizej uz to pašu Babītes laivu bāzi un pajautā, kā tad šodien gājis. Nu tā - ne visai. Brauc krastā vīri ar nopietnu aprīkojumu, bet tukšām rokām. Kā tad tā? Tā eholote, protams, palielina iespējas, bet absolūti neko negarantē. Nu gluži kā priekšējais braucējs ![]()
Redzams, esi no lietas attāls, ka tik kategoriski izsakies.
Ir zināms, ka ezerā pa vidu ir vieta ar grunts izmaiņām, kur dzīvo asari. Kā to vietu noteikt? Braukt uz bobi? Tā būtu labāk? Izmantot sentēvu metodi ar striķīti un svērteni? Vienreiz noteikt, ielikt koordinātas telefonā un izmantot citreiz? Bet tas nu atkal velk uz helīti ar termokameru.
Tiesa, šādi mēs varam analizēt visu aprīkojumu. Laiva, motors, kāts spole u.t.t. u.tjpr. Internetā iepriekš noskaidrot ezera dziļumu un potenciālās vietas - gaļas ieguve!
Pašam ir diezgan prasta eholote, kas veic pamatfunkcijas (nosaka dziļumu), bet to pašu reti izmantoju (nav vajadzības), bet eholote nekādā ziņā negarantē lomu. Pat ja zivis atrod, tas nebūt nenozīmē, ka tās šis copmanis vispār spēs tās noķert.
Tāpat ar helikopteru un termokarmeru - teorētiski tas dod priekšrocības, bet praktiski lielajam vairumam nebūs meistarības to lopu nošaut.
Piekrītu, ka no 2,5 ZS gaidīt dižu sniegumu ir visai naivi.
Kam nepiekrītu - kur problēma lietot šādus motorus?
1) Ne visas laivas ir piemērotas lielajiem motoriem;
2) ne visi ezeri arī ir tik lieli, lai vajadzētu. Ja ikdienā vēlies kratīties no Burtnieka viena gala uz otru, tad gan būs par švaku, taču ja ezers nav liels un ja slinkums airēt - ņem un dragā.
3) lielāki tomēr maksā vairāk. Ja vēl vajag advancētāku laivu, tad kopā jau sanāk pietiekami un kas ierindas makšķerniekam tomēr sanāk par daudz.
Iepūt attālināti un nebūs bēdu!
Jāatzīst, tās retās reizes, kad tieku pie TV, saprotu, ka man neko tādu nevajag. Kompī ieslēdzu to, ko vēlos, skatos no vietas, kur labpatīk, nekādu reklāmu.
Lai runā. Lai vai kā, tā nudien būs pareizāka vieta, kur meklēt info par motoriem, jo tur apgrozās copmaņi, kam tādi motori ir ikdiena. Šeit? Nu kāds jau noteikti ir, ne vairākums.
Par viļņiem runājot, atceros, ka pirms kāda mēneša redzēju ziņas ar nopietniem uzvārdiem medicīnā, kas teica - oi, būs 3. vilnis, būs pizģec. Tad patiešām būs, jo būs pizģec.
Tajā brīdī radās jautājums - nu ja reiz mums tas 3,14 ir neizbēgams, kāpēc tad vajag tos ierobežojumus?
Labi, tas nu tā. Kārtējo reizi par medijiem un to pasniegto info.
www.copeslietas.lv/site/sarunas/topic/258/
Palasi. Tur dafiga infas.
Ja nemaldos, tad Hondai 5 vai 2,5 ZS variantam (varbūt abiem) esot gaisa dzese, kurpretī citiem ūdens. Honda skaļāka esot, bet laikam rezumējums būs tāds - tie mazie motori visi +/- līdzīgi (Honda, Suzuki, Yamaha, Tohatsu, vēl tur kādi). Vēl esot dažādi prastāki varianti a la Parsun, bet nu par tiem domas dalās. Citi apmierināti, citi spļaudās.
NEDER.
Ja elektroauto var aizvietot iekšdedzes dzinēju, tad laivas gadījumā būs tieši otrādi. Cik esmu novērojis dabā un vēl vairāk copes šteļļu forumā, allaž notiek attīstība benzīnnieka virzienā, nekad otrādi. Pie tam NEKAD nedzird žēlabas, ka tomēr agrāk bija labāk.
Mikserus lieto parasti 2 gadījumos:
1) ezeri, kur benzīnnieki aizliegti;
2) kā lētāks variants, lai gan arī tas ir gauži nosacīti. Ja vajag pašu motoru (ne sūdīgāko), tad vēl vajag lādētāju, vajag 2 aķus (var vienu, bet ja vēlies nopietnāk, sanākot 2), tad kopā nemaz tik maz nav.
Man šķiet, ka tieši elektrovadītspēju, bet nu lai vai kā, to patiešām ietekmē faktiski dajebkāda cita ēšana/dzeršana, taču tam visam ir īss efekts.
Un piekrītu - nez vai tie, kas no rīta brauc ar vakardienas kodiena 0,2 promilēm būtu problēmu izraisītāji nr 1.
Es uz šitādu esmu reizumis skatījies un domājis - kas gan varētu tādu gribēt? Tiesa, laikam gribētāji ir, pa ielām tādi vizinās.
Būtu izdevīgi. Pēc kroga iznāc ārā, pastreipuļo un taksis uz mājām...
Man savulaik radiņi iedeva tādu kvarca lampu, kad bērni bija mazi. It kā vajagot ik pa laikam izspīdināt istabas, tad būšot baciļi pagalam un bērni neslimošot.
Praktiskais pielietojums rādīja, ka bērnu slimošanu tas nenieka neietekmēja ;)
Gunbox, pats arī grāvī ieslīdēji, ka tik nervozs?
Nudien atkusnis lika atgriezt apritē šo tēmu. Kā sniegs kūst, tā ej apkārtnē jebkur, visur piedirsts. Dažviet uz metru vai 2 sūdi. Pašam grūti neiekāpt, kur nu vēl bērnus pieskatīt.
Šādā brīdī nudien gribas kļūt par Ādolfu un saslodzīt krančus ar apzinīgajiem saimniekiem kādā iestādījumā, tā teikt, prāta apskaidrošanai.
Šoferis: bet kravas auto šoferis "sadomājis notašķīt manu tikko nomazgāto mikroautobusu ar vismaz 100 km/h".
Komentārs spēcīgs.
Mazliet ne par to, bet par šādām situācijām. Man jau liekas, ka tādā vietā derētu uzlikt kaut kādu dzeltenu brīdinājumu, lai redzi, ka tur ir izmaiņas. Būsim reālisti - mēs pierastajos maršrutos apstākļus zinām un tādas lietas varam nepamanīt. Tā nu tas cilvēka prāts funkcionē.
Tāpat kā pirms kāda laika (2 gadi varbūt) braucu uz dižo pilsētu pa Granīta ielu un blakussēdētājs iesaucās - kur skrien, baltā zīme! Es - kāda baltā zīme? Tā taču tur tālāk, bet pamanīju, ka arī citi ir ievērojami lēnāki kā parasti. Izrādās, tur bija parādījusies apdzīvota vieta. 2 nedēļas pirms tam vēl nebija.
Ir arī gaišāks:
www.la.lv/pavluts-prognoze-kad-latvija-varetu-sasniegt-pula-imunitati-pret-covid-19
Pūļa imunitāti pret Covid-19 Latvijā varētu sasniegt augustā vai septembrī, otrdien valdības un Krīzes vadības padomes kopsēdē atzina veselības ministrs Daniels Pavļuts (AP).
Tiesa, skatoties, kā par lielu sasniegumu tiek pasniegti daži tūkstoši vakcīnu (kas faktiski jādala ar 2), kā notiek ņemšanās ar to, kas vakcinēs, kur vakcinēs, ko par to saņems u.tml., drīzāk es piekristu uz soliņa sēdošai tantei Fraņai, kas teiks - NEBŪS VIS.
Man arī OCTAi bija ļoti dažādi piedāvājumi, bet nu ko tur brīnīties - katrs jau rēķina pa savam un to jau GB12 aprakstīja.
Kā man patīk šīs fantāzijas. Fūres ir sliktas, vajag tā vietā mazus transportlīdzekļus. Un tagad padomā, cik vienas fūres vietā vajag šādus 3riteņu brīnumus? Tu esi gatavs par to maksāt, jo preces cena automātiski celsies? Es ne.
Viņi ievērotu, ja domātu ne tikai par sevi, bet par citiem (tā kā 99% iauto lietotāju, saprotams).
Darklight, uztver to kā pozitīvu momentu. Šādi Tu iepazīsti pilsētu.
Akurāt kā ar elektromobiļiem. Kamēr viens 5 min laikā salej savu benzīnu/dīzeli un aizplēš, cits 40 min uzlādes laikā sēž laukumā un var to apbrīnot.
Vispār taisni neticamas lietas notiek. Te nesen 650 rakstīja, ka džins no pudeles izlaists - pa Daugavu staigā ļautiņi, apgrābsta zivis, palaiž, kuras noķer nākamais, dabū savu triperi u.t.t.
Gāju šodien to patvaļu skatīties, pie reizes paķēris aprīkojumu. Solījos neko vaļā gan nelaist - tīri par citiem domājot, saprotams.
Un patiešām viss notiek. Pie tam pašvaldības policija izlikās to visu neredzam. Pastaigāja, paskatījās papīrus, nevienu ciet neņēma. Liekas, ka starp abiem policijas pārstāvjiem 2 metru nebija un uzpurnis arī laikam degunu atsedza. Vai starp mani un viņiem arī bija 2m, nevaru galvot, bet kā tad varas pārstāvjiem aizrādīsi...
Tā ir. Notiek taisni kliedzošas nejēdzības.
Pakaļdzīšanās Rīgā – policija aptur autovadītāju, kurš braucis 1,43 promiļu stiprā reibumā (+ VIDEO)
3
Latvija joprojām ir viens no riskantākajiem Eiropas lietoto auto tirgiem, pieaugot bojājumu skaitam
1
Šāds komentārs jau savā ziņā nav slikts. Ja šādi un citi komentāri iz sērijas "glābsim vaļus", "aizliegsim medības", "palīdzēsim nabaga nēģeriem Āfrikā" parādās bieži, tas liecina par pārtikušu un garlaikotu sabiedrību.