Viņi ievērotu, ja domātu ne tikai par sevi, bet par citiem (tā kā 99% iauto lietotāju, saprotams).
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viņi ievērotu, ja domātu ne tikai par sevi, bet par citiem (tā kā 99% iauto lietotāju, saprotams).
Darklight, uztver to kā pozitīvu momentu. Šādi Tu iepazīsti pilsētu.
Akurāt kā ar elektromobiļiem. Kamēr viens 5 min laikā salej savu benzīnu/dīzeli un aizplēš, cits 40 min uzlādes laikā sēž laukumā un var to apbrīnot.
Vispār taisni neticamas lietas notiek. Te nesen 650 rakstīja, ka džins no pudeles izlaists - pa Daugavu staigā ļautiņi, apgrābsta zivis, palaiž, kuras noķer nākamais, dabū savu triperi u.t.t.
Gāju šodien to patvaļu skatīties, pie reizes paķēris aprīkojumu. Solījos neko vaļā gan nelaist - tīri par citiem domājot, saprotams.
Un patiešām viss notiek. Pie tam pašvaldības policija izlikās to visu neredzam. Pastaigāja, paskatījās papīrus, nevienu ciet neņēma. Liekas, ka starp abiem policijas pārstāvjiem 2 metru nebija un uzpurnis arī laikam degunu atsedza. Vai starp mani un viņiem arī bija 2m, nevaru galvot, bet kā tad varas pārstāvjiem aizrādīsi...
Tā ir. Notiek taisni kliedzošas nejēdzības.
Par to nevajag brīnīties, jo tas noteikti ir izsvērts un pārdomāts jautājums, uz ko atbildi kaut kur noteikti iespējams rast.
Kur Rīgā ir redzama tā labākā pilsētplānošana? Tas, ka absolūtam minimumam velorastu iedod tās joslas, jo viņi skaļāk vēkšķ?
Raksta sākumu tik redzu, tālāk netieku, bet autors, ja nekļūdos, ir no cehs.lv. Nevarētu būt, ka tas raksts nav īsti nopietni uztverams?
Nav ko pa āru vazāties, vēl vējš sapūtīs. Vai nu nav zināms, ka caurvējš ir vidusmēra latvieša niknākais ienaidnieks. Nemaz covidu nevajag.
Lai plebeji sēž iekšā un skatās zoomā, kā mūsu vadonis veic valstiski svarīgu uzdevumu - uzskaita mistiski zudušās 9 vakcīnas.
Pirms vēl veikali bija aizvērti, savā rajončikā novēroju netipiskas rindas pie humpalu veikaliem. Tagad rindu, protams, nav, visi laimīgi pērk drēbes internetā...
Ā, tad nu man skaidrs, ar ko bija izskaidrojamas dīvainības no rīta. Ap 8iem grādīzeris rādīja -7, bet 2h vēlāk jau +13. Man te centās ieskaidrot, ka tas viss saules dēļ, bet nez vai 10 grādi stundā saules dēļ varētu būt. Bezkaunīgais vulkāns, kas gan cits (un, protams, dīzeļa auto).
" lai gan panelī jau sen deg aicinājums pārslēgties uz augstāku pārnesumu" - tā nu reiz ir pēdējā lieta, ko ņemt galvā. Ar tādu režīmu, kā šis iesaka, manuprāt, vispār nav iespējams braukt.
Ziemā tāds dīzelis var būt savādāks, nekā vasarā. Pēc uzsilšanas ir tāpat, kā aukstam?
Un par 1200 kā normāliem apgriezieniem manas domas nebūs pozitīvas. Braucu ar ~2000 un nekādu problēmu. Zem 1500 jau pāriet uz to traktorrežīmu, kas tautai netīk. Ir braukts ar cilvēku, kas brauca ar ~1000. Tur nu nebija traktors, bet jau lokomotīve...
Caristu lietoju. Ne oficiālo devaisu, bet kaut kādu it kā uz to pusi par lētu naudu no ebay. Neko, strādā. Kļūdas var nomest u.tml. Nav ļoti advancēts, bet ir bijušas situācijas, kad ir noderējis.
Vai tad neesi dzirdējis priecas vēsti? Veseli 13k vakcīnu saņemti un nu būs labi. Varēs špricēt uz nebēdu jaunā biroja mobilizētie ārsti, armija, skolotāji un pūšļotāji.
Par tām iekšām, domāju, tas viss gauži nosacīti. Ja katru dienu tādi nelaiķi, ar laiku jau pierod un principā tie jau sveši cilvēki vien ir, ne savējie.
Ātrajā palīdzībā, domāju, stipri trakāk - tur ne viens vien laiž garu ārā visādos nelādzīgos veidos, bet apbedīšanas firmā jau klients ir mierīgs un kluss...
Man atkal ir pozitīva pieredze. Tiesa, tikai vienas tādas bēres, bet nu sakarīgāk bija par gariem un tukšiem sprediķiem. Reizumis cienīgtēvi arī ir bijuši relatīvi sakarīgi, taču ir gadījušies arī tādi, ka blakusstāvētājs jau sāka vīstīt dūres un gribēt dot baķuškam pa purnu - mēs te atnākam godināt nelaiķi, bet tas pārbarotais pieticības iemiesojums vaimanā par baznīcēniem, kas pēdējā laikā švaki uz baznīcu nāk.
Tu esi veco laiku produkts, kas neko nesaprot no "zero waste" kultūras.
Savu krānu bāžam kādā piebraukušā auto ad-blue tvertnē un papildinām cilvēkam šī šķidruma krājumus.
Nekā diži smieklīga tur nav. Pircējam jau nav jābūt ekspertam vai kas jāsaprot. Kamēr vien pircējs neuzdodas par gudru zinātāju un neraksta gudrus rakstus "kādu kārbu izvēlēties elektromobilim", tikām viņš var uzdot arī padumjus jautājumus.
Vajadzēja kaut ko ielikt un tajā brīdī droši lasīju kādu ziņu par viņu - tā arī ielikās. Tikpat labi tur varēja būt zulusu princis, ja vien būtu bijis attiecīgs gadījums.
Nekādas radniecības ar šo padumjo kungu par laimi nav (vismaz nav apzināta).
Tak vajag sākumā rakstu izlasīt, nevis iedomāties, par ko tur rakstīts. Tas, ko Kasiņš te arī min - tā ir tā kontrolbremzēšana, kas ir noderīga un pat vajadzīga lieta. Rakstā gan ir par ko citu - vairākkārt uzsvērts, ka vajag pārbaudīt ceļa stāvokli PIRMS braukšanas. To ne teorētiski, ne praktiski nevar izdarīt, ja nu vienīgi noejot kājām visu gabalu (tad gan atkrīt vajadzība braukt), lai gan tikpat labi atnākot līdz auto var būt atkal izveidojies ledus...
Iauto ieteiktu tomēr mazliet padomāt par saturu. Teiksim, nepublicēt visus iesūtītos rakstus, ko izveidojuši pašpasludināti pseidoeksperti. Piemēram, vakardienas raksts par to, ka jāpārliecinās par ceļa apledojumu PIRMS braukšanas.
Ir taču skaidrs, ka raksta autors nekad nav sēdējis pie stūres.
Kad Škodai ņēmu nost aķi, arī iedegās lampiņas. Tad palasīju gudro internetu un kaut kur bija teikts - parasti izslēgsies pašas, bet ja ne, tad pagrozi stūri tā un tad šitā. Man izslēdzās pašas.
Bet... bija paredzamas kaut kādas problēmas tad, ja, teiksim, aķi nost ņemot stūre bija sagriezta izteikti uz vienu pusi un tad pievienojot bija problēma ar šitām lietām. Kā to laboja, galīgi neatminu, bet vai nevarētu būt kaut kas uz to pusi, ja reiz pirms tam nav bijis nekādu problēmu?
1) par bailēm - tās nereti mēdz būt ļoti neizprotamas. Cilvēki dzīvo visnotaļ izolējušies, bet satraucas daudz vairāk par tiem, kas varētu saslimt 3x dienā. Tā mēdz būt;
2) "Jautājums ir par pūļa imunitāti un iespējām pēc iespējas ātrāk atgriezties normālā dzīvē." - nu re, te nu tās domas par citiem pamazām pārvēršas domās par sevi
1) es jau teicu - pamatā visi ir lielākā vai mazākā mērā egoisti un domā primāri par sevi un sev tuvākajiem.
Par citiem - cik nu tas ir viegli vai apgrūtinoši. Ja man dikti bail no covida un izvēlos sēdēt mājās, kas saskan ar valdības viedokli, tad man itin nemaz nav grūti domāt par citiem un teikt - sēžot mājās es domāju par citiem. Man tas taču papildus pūles neprasa, jo es tāpat sēdētu. Cita lieta ir to darīt, ja pašam galīgi negribas un tas jau prasa pūles un rada neērtības, tā ka šajā brīdī par citiem domāt nemaz nekārojas.
2) Tev ir taisnība tādā ziņā, ka ir atšķirība starp internetā iepļūtīto un reālajiem darbiem, bet neredzu te iespēju to diži apspriest, jo šeit forumā mēs esam tādi, par kādiem uzdodamies un nav iespēju pārliecināties, vai patiešām esat tik labi kā sakām.
Un par to reālo darbību - nāk prātā viens piemērs. Jauni cilvēki ilgstoši neapciemo savus vecākus, kas dzīvo citā pilsētā, apgalvojot, ka viņiem rūp to veselība. Izklausās jau ļoti gādīgi, vai ne? Ne tikai vāvuļošana, bet reāls darbs! Tajā pašā laikā man tomēr ir aizdomas, ka daļa jauniešu šādā PR gājienā saskata lielisku iespēju izvairīties no apciemojuma, kas varbūt nemaz tik lielu prieku nesagādā.
Un vēl - papildinot, domāju, ka agresīvo "nevakcinēsies? Lohs!" saukļu autori ne tik ļoti domā par sabiedrību, bet gan baidās. Apzināti, neapzināti, bet baidās nomirt, saslimt vai tamlīdzīgi. Ja Kasiņš apzinās, ka ir pietiekami stiprs, lai viņam nebūtu problēmu, tad citi baidās un saskatā Kasiņā biedu.
Nedirs. Tu esi tieši tāds pats. Visi domā pamatā par sevi un tikai pakārtoti par citiem. Ja "pareizā doma" sakrīt ar paša domu, tad var cēli teikt - es domāju arī par citiem.
Vai kungam nešķiet, ka tas skan mazliet augstprātīgi?
Kā man patīk šīs fantāzijas. Fūres ir sliktas, vajag tā vietā mazus transportlīdzekļus. Un tagad padomā, cik vienas fūres vietā vajag šādus 3riteņu brīnumus? Tu esi gatavs par to maksāt, jo preces cena automātiski celsies? Es ne.