iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
iciks 09.11.2020 14:33

Visi liegumi un "atļāvumi" tiešām ir jocīgi un neizprotami.

iciks 09.11.2020 14:25

Nu tā kā muļķis - ar velo vajadzēja, ar velo! Vajag tikai gribēt.

iciks 06.11.2020 13:30

Viņš tos neiztērēja nevajadzīgām izklaidēm, piemēram, akvaparkiem

Tas bija tā - ne visai nopietni domāts.

iciks 06.11.2020 10:57

Pareizi dari, pareizi. Neklausi tos dundukus, nekļūsti par masveida patērētāju kā viņi visi.

Ņem piemēru no pagrīdes miljonāra Koreiko (Ilfs, Petrovs, "Zelta teļš"). Viņš katru rītu ēda aukstu, vārītu olu un rāceni. Tādējādi viņš uzņēma visu organismam nepieciešamo, izvairoties no nevajadzīgām baudām, kas dārgi izmaksā.

iciks 05.11.2020 11:06

Man te zināmi ļauži aktīvi sekoja līdzi un teicās, ka aizdomīgas padarīšanas konstatētas vairākās vietās. Kuros štatos un cik %, to es neprasīju, bet droši vien šādā situācijā, kad ir gandrīz 50/50, tas ir visai būtiski un gan jau par to dzirdēsim vēlāk vēl.

iciks 04.11.2020 14:06

Kālija sāli var.

iciks 04.11.2020 9:00

PSRS laikā pie mums jau bija ļoti liels sabtrana izmantotāju skaits. Kādā konferencē kāds ārzemnieks esot sajūsmā jautājis kādam funkcionāram, kā gan esot iespējams to izdarīt, ja ārzemēs, lai nu kā arī censtos, vienalga tauta nereti izmanto savu personīgo auto.

Funkcionārs esot kaut ko vispārīgu atmuldējis, jo nevarēja jau teikt patiesību, ka mūsējiem nav alternatīvas braukt ar savu auto, jo to savu auto vienkārši nebija.

iciks 03.11.2020 20:19

"Testēšana bija bezmaksas un brīvprātīga, taču valdība ir norādījusi, ka pret tiem, kuri testēšanā nepiedalīsies, tikšot vērsti ierobežojumi, piemēram, liegts apmeklēt darbu." - kā man patīk šāda brīvprātības definīcija

iciks 03.11.2020 20:17

Tieši tā. Bez biksēm arī var dzīvot. Vasarā tak pavisam labi, paņemam dadža lapu un dzīvojam kā Ādams paradīzes dārzā. Bet kāda jēga tad cilvēkam pūlēties, izglītoties, meklēt labāku darbu, ja no visiem darba augļiem jāatsakās, jo tā esot labāk?

PSRS laikā šāda aplaimība taču bija. Mašīnu nebija, komunālie dzīvokļi, tukši veikali, brīnišķīgi kolchozi. Cilvēki dzīvoja, taču nezin kapēc neviens no man zināmiem, kas tajā laikā dzīvojuši, nealkst pēc tiem laikiem.

iciks 03.11.2020 14:20

Mūsu paņēmieni atšķiras gan. Tavs ir - mēģināt izdomāt, kā to visu izdarīt ar velo. Mans - kā to izdarīt ērtāk.

iciks 03.11.2020 14:11

Nu saki, Eidi, kā tad Tu tos bērnus izklaidē tajā ieekonomētajā laikā? Es tā saprotu, ka viss ir veiksmīgi izrēķināts ar tendenci uz bērnu veiksmīgu izaugsmi par investīciju baņķieriem?

P.S. Iesaku naktī mazāk gulēt, jo dziļā miega fāze ir būtiska, bet pārejais jau tā. Tas ir regulāri un tā ir rutīna, ko var izmantot daudz lietderīgāk.

iciks 03.11.2020 14:07

Ja Tu paskatītos tālāk par dižās pilsētas robežām, tur arī kaut kas ir. Ar kājām vai velo nesasniedzami attālumi.

iciks 03.11.2020 14:04

Neaizmirsti, ka ģimenei ar, teiksim, 2 maziem bērniem ir tie paši 2 bērnu krēsli. Visai lieli, visai neērti, nereti smagi. Stiepjam uz auto, sprādzējam, pēcāk stiepjam atkal augšā.

Bet nu ja par izmaksām. Es te tā ļoti aptuveni sarēķināju, ka ja es no mēnesī esošajām 4 brīvdienām trijās dodos kaut kur, tad man vajag to auto. Autonomu man sarēķināja uz šīm dienām ap 70 eur (degvielu nerēķinu, tā abos gadījumos jāpērk). 210 eur mēnesī. Pierēķinām potenciālos ikdienas izbraucienus ar carguru - tur vēl sava summiņa sanāks. Teiksim, kopā 250 eur.

Es tik daudz par autiņu neiztērēju. Tiesa, man nav jauns auto par 30, kam līzinga maksājums vien lielāks par šiem 250 eur.

Un, visai svarīgi, mans auto ļauj būt neatkarīgam. Neatbrauksi vakarā 20os, kā bija solīts, dabūsi samaksāt pa virsu. Ar savu autiņu vari pie tēvoča Žaņa pasēdēt arī kādu stundu pa virsu.

iciks 03.11.2020 11:39

Es droši vien arī liktu, ja nebūtu variantu, bet, jāatzīst, nevarētu apgalvot, ka man mājās gribas vēl šādu elementu, kas aizņem vietu. Neņemot vērā, ka uz 5. stāvu tie visi jāaiznes. Lietainā laikā visi notašķīti.

Esmu kādreiz dažas reizes veļļuku šādi nēsājis un pēc tam nolēmu, ka man nekas tāds nav vajadzīgs.

iciks 02.11.2020 21:05

Atteikties no auto var, ja sanāk pa pilsētu vizināties šad tad. Noteikti taksis/velosipēds sanāk lētāk un nav jādomā, kur novietot.

Ja Bradypus/mans variants, kad regulāri sanāk vizināties garākus gabalus, tad nav variantu - vajag to auto. Eida piedāvātais stāsts par velo + vilcienu nav pat īsti smieklīgs. Tā var kāds iemīlējies pāris romantiski vizināties uz kaut kurieni, vai arī entuziasti, kam patīk vairākas h mīties slapju muguru. Varēt var jau visu, mīties 100 km sniegputenī vai salā, bet nedomāju, ka to vajag izvirzīt par pašmērķi.

Piebilde: es tā īsti nesaprotu, kur es dzīvoklī novietotu 4 velosipēdus.

iciks 02.11.2020 19:29

Tu esi vienīgais, kas taisa jucekli, neko nejēgdams no pamatskolas ķīmijas, kā nezināšanu lepni pārmet citiem. Experc TIEŠĀ tekstā atbildēja uz tavējo jautājumu. Īsi un kodolīgi. Kurpretī Raimonds maisās kā sūds pa aku, sataisot jucekli jebkur - aizejot līdz akumulatoriem, kapitālismam Āfrikā u.t.t

iciks 02.11.2020 19:09

To atsisto naudu manā tekstā nevajadzētu uztvert nopietni. Tiesa, pavisam nopietni to izteica viens foruma dalībnieks kaut kurā citā tēmā un man tas allaž izsauc zināmus smieklus.

iciks 02.11.2020 15:18

Es jau teicu, ja tās ir 6 joslas, tad uz Saulkrastiem mums ir 4 joslas, bet visādi Timroti tikai satraucas, ka tur ir slikti un grib deklasēt to uz 2 joslām.

Palūdzu bildi no standarta un nelielu izskaidrojumu:

failiem.lv/u/ubqs6kjv

Uz Siguldu esot NP29,5 analogs.

Kā redzi, pat īsts 6 joslu variants (tāds, kur pa 6 joslām var braukt) nav īsti 8 joslu ceļš, jo tur nav nekāda pilnizmēra platuma joslas. Un atgādinu, ka šis viss mums ir nācis no Vāczemes.

iciks 02.11.2020 8:52

Varu saprast cilvēku vēlmes pēc mājas, bet nevaru saprast domu īstenojumu. 50 m2 mājele citu tādu pašu būdiņu ielenkumā, kur līdz tuvākajai ir 4 metri. Citam atkal agrākā dārza māja, kas kaut cik ar kaut ko apšūta, lai ziemā nenosaltu. Graustu un būdeļu ielenkumā.

Ja māju, tad ne gluži 2 istabu un tā, lai apkārt ir arī kāds zemes pleķis un privātums. Ja tas ir par dārgu, tad kāpēc neturpināt dzīvot dzīvoklī? Būs lētāks, nebūs mazāks, privātuma nebūs mazāk.

Nemaz jau nerunājot par satiksmes problēmu.

iciks 01.11.2020 23:44

Tu to vari saukt par rezerves joslu (lai gan nekur citur šādu terminu neesmu dzirdējis).

Vari jau pieminēt Vāciju, bet Latvijas ceļu standarti ir no fričiem lielā mērā aizgūti un savādā kārtā šīs "joslas" platums nekādā ziņā nav vienādā platumā ar braukšanas joslām.

Ja ļoti netici, varu palūgt, lai man rīt atsūta standartu. Ielikšu bildi.

iciks 01.11.2020 22:10

OK, un kāds iemesls tad ir uzturēt labā tehniskā stāvoklī VISU? Tu pats ieliki autiņam štelli, kas nemaz nav vajadzīga, bet nu radās problēma - TAS NEDARBOJAS. To vajag labot! Un steidz labot...

Man autiņam noģība pakaļējā stikla tīrītājs. Kad darbojās, es viņu šad tad izmantoju, bet nebija tā, ka nevarētu iztikt. Kad šis nomira, tad pārliecinājos, ka šis man tiešām nav diži vajadzīgs.

Kāds racionāls iemesls man šo remontēt, ja TO VIENKĀRŠI NEVAJAG? Tak var atrast lērumu piemēru, teiksim, nefunkcionējoša piepīpētāja ligzda (nojājis iepriekšējais saimnieks). Ja cilvēks tādu neplāno izmantot - labot?

Un, kā te viens gudrinieks teica, nav vērts remontēt, ja pēc tam, auto tirgojot, to naudu nevarēs atsist

iciks 01.11.2020 21:58

Nē, draugs, joslas ir tās, pa kurām paredzēts braukt. Tā aiz svītras ir nomale. Pa to braukt nav paredzēts, bet tik plata tā tiek paredzēta avārijas gadījumiem. Noplīst kāds auto - nestāv braukšanas joslā. Remontu gadījumos to var izmantot u.tml.

Tavu loģiku lietojot sanāk, ka uz Saulkrastiem ir 4 joslu ceļš.

iciks 01.11.2020 21:54

Uzreiz spuras gaisā? Vai bez putiniem un troļļiem nevar lietot vienkārši racionālus apsvērumus? Galvenais iemesls, kāpēc neredzu jēgu no ne 6, ne 4 joslām - nav to braucēju. Priekš 2000-3000 autiņiem diennaktī jau nu ar 2 joslām pilnīgi pietiek.

Ja mēs būtu Šveice, varētu būvēt pa smuko visur, bet ja resursi ir limitēti, tad tos derētu lietot racionāli.

iciks 30.10.2020 15:22

Vispār jau Tev pilnīga taisnība. Ja Bradypus laukos nodarbotos ikdienā ar kartupeļu/cūku audzēšanu, tad droši vien tas neliktos tik rožaini, kā attālinātais darbs, sēžot pie kompja.

Un taisnība ir arī Bradypus - pilsēta ir pilsēta un par laukiem pārtaisīt to nevajag.

Tā ka vidusmēra latvietim laikam gluži labi der klasiskais variants - pa nedēļu pilsētā, brīvdienās - laukos.

iciks 30.10.2020 15:09

Kāda propaganda, kādi iedomāti ienaidnieki? Varbūt kapronu nevajag pīpēt, mazāk tādas vārsmas sacerēsi.

Bija tāda ideja. Vai publiski medijos atrodama, nezinu, vari meklēt, man vajadzības nav. Kas man tur liekas tik absurds? Nu jau LVC lapā vairs neatradu intensitāšu kartes, bet dati tāpat ir. Nu nav tur nekādas satiksmes intensitātes uz tiem ceļiem. Lielākoties 2 joslas ir pilnīgi pietiekami. Uzlabot kādus krustojumus, kaut kur kvalitāti, bet caurlaides spēja jau nu nav problēma nr. 1.

Citādi kā par fantazēšanu es to nenosauktu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti