Nu zin, ja jau absolūto ekobraucēju Fanu soda, tad jau viņiem tās normas ir visai savdabīgas...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu zin, ja jau absolūto ekobraucēju Fanu soda, tad jau viņiem tās normas ir visai savdabīgas...
Kas nu kam stilīgs. Cik esmu novērojis, elektromobiļu ražotāji cenšas ražot pēc principa - ka tik neglītāks - lai pamana. Kāpēc var saražot tādus Vw Polo, visādus 2. (vai kuras tur) sērijas zvēru karaļus, kas izskatās vienkārši pēc maziem auto, kurpretī elektromobiļi... visas tās kantainās suņubūdas, no kurām Bmw suņubūda noteikti acīs krīt visvairāk. Ja tas ir mērķis, tad noteikti sasniegts.
Par šo domas dalās. Man jau arī liekas, ka rakstīt garu un plašu izklāstu par tipveida lietu, ko varētu izdarīt jau gatavā veidlapā, liekas nejēdzīgi, taču ir arī cits viedoklis - ka autovadītājam tā pusstunda ceļa malā kalpo par zināmu mācībstundu.
Ej nu sazin, bet nu varbūt tā CP arī rīkojas, jo nez vai viņi paši nebūtu iedomājušies ieviest tādu lietu, kā tipveida veidlapas - ātruma pārsniegšana vai tamlīdzīgi.
WALA rakstīja: Nejaušs video, ar dažām Tesla klasiskām kvalitātes utml. problēmām ( principā jau nebūtiskām, tā ka Just FYI):
Interesanti, kā tādā Vācijā, kur pat googles streetviews nav pieejams, uztver šādu visu pilsoņu filmēšanu? Ne jau visi, kas pietuvojas auto, ir zagļi un apskrūvētāji.
Tev nekad nekas neiet ātrāk un vissirslikti.
Man gan tīri labi SSD iepatikās, jo pēc ielikšanas uzreiz varēja sajust atšķirību. To pašu man ir teikuši daudzi cilvēki.
Man pie mājas guļošo uzlika pirms kāda pusotra gada.
Mīnuss:
Vismaz gadu (nepārspīlējot) dauzīja apakšas, kaucošām riepām bremzēja un tikpat ātri uzrāva. Naktī labi skan.
Pluss: Viens kreisais pagrieziens ar auto labāk veicams, jo no tās puses auto lēnāk brauc. Tiesa, pirms tam nebija dižu problēmu.
Ielas šķērsošana reizumis vieglāka, taču... reizumis tā dēļ izveidojas korķis ielas garumā un ir lielāks čakars.
Es laikam tomēr labāk iztiktu bez.
Nopietni? Tagad jebkurš šaubīgs subjekts, netā pamācības saskatījies var aiziet un apfenderēt lukturus. Auto arī?
Labrīt! Tu no kurienes?
Manuprāt, tā ir gauži parasta lieta, ka tēma "iesakiet ziemas riepas prastam auto" pakāpeniskā evolūcijas ceļā no nāk līdz elektronikas problēmām jauniem BMW vai jaunās izglītības sistēmas šaubīgo ietekmi uz jaunatni.
Kāda sagadīšanās - arī es uzzināju to, ko jau biju gatavs uzzināt. Ka Tu esi padirsis visas savas bildes un tātad bildes glabāt ir glupi, jo var padirst.
Man kopš kāda 2006. gada, kad pašam sāka parādīties kaut kādas saglabājamas bildes, NEKAS nav zudis. Jebkurā brīdī var paskatīties, ja ir tāda vēlme.
Tev katrā ziņā vajag oponēt un pierādīt, ka tas nav pareizi un ka tas ir stulbi, nevis analizēt savu glupību un padomāt par rezerves HDD un uz ārzemēm braucot HDD ieslēgt atvikltnē, ja reiz viņi tik ļoti zūd.
Nu jūs visi te ņematies...
Es arī piekrītu versijai - mājas kompim 1 SSD sistēmai un citiem softiem. Nevajag lielu, ka tik viss softs salien.
Datu glabāšanai parastie HDD - viens, divi, trīs - cik nu kuram vajag. Droši vien vidusmērā pietiktu ar 1.
Tas ir kas - kārtējais mēģinājums pierādīt, ka fotografēt ir glupi, jo kompis var nosvilt un viss kaķim zem astes? Jā, zinu ļautiņus, kas dzīvo pēc principa "īsti vīri bekapus netaisa" vai arī par to nedomā, tur savas bildes pārnēsājamā HDD, ko bērni vazā visur, kur pagadās un beigās - ai, kaut kas nestrādā un ir 3,14. Tā gadās, bet to nevajadzētu uztvert par paraugu.
Tā kā man visas šīs atmiņas un daļu citu failu pazaudēt galīgi nekārojas, kompim ir papildus HDD. Ikdienā atslēgts (vairāk šifrētājvīrusu dēļ), bet šad tad pieslēdzu un ar softu visu pārkopēju. Pirmsākumos bildes vēl rakstīju CD/DVD, bet nu vairs ne- tagad gan man ir parādījusies pieeja tam, ko mūsdienu ļautiņi sauc par mākoni. Tas man neko nemaksā un vietas ir dafiga, tur arī kopēju. Domāju, ka ja viens variants pieviļ, cits būs OK.
Iespējams, tā ir, taču lielai daļai, domāju, tie fočuki ir saglabājušies vēl no laika, kad tas nebija nemaz tik neracionāli. Attiecīgi - ja mājās manta ir, kāpēc to nelietot?
Tas bija nenopietni domāts - atbilde Msh teiktajam par to, ka fotografēšana vispār ir lieka
Nafig to ziepjutrauku vispār vajag? Un tās spoguļkameras? A ko - tie nofotografētie objekti nav galvā paturami?
Jā, Bradypus jau paspēja atbildēt.
Bērniem - tak vienalga, ka tik redz, ka 2 rokas un kājas, ja?
Savulaik man bija tāda vēlme - iegādāties jaunu podziņtelefonu, jo vecais bija nobeidzies. Bija tikai 1 pieticīga papildvēlme - fočuks. Nekādu super duper nevajadzēja, bet tā, lai var bērnus nofočēt +/- Tak izrādās - tādu nav. Vai nu pērc advancēto telefonu, vai arī tādu, kam ir tikai zvans + sms. Nu tā - reāli nekādu variantu. Paņēmu kaut kādu, kas likās +/- ciešams, bet izrādījās, ka bildes stipri līdzīgas impresionistu darbiem. Telefonu atdevu mammai un pārgāju uz viedo.
Ja autiņam svaru palielināt no 1,3 līdz 2 t (uz bobi ņemts) ir +/- pieciešami, tad lidmašīnu smagi apkarināt ar aķīšiem - nu tas īsti laikam nav nekādā jēgā.
Tā ka par katru cenu lidmašīnas padarīt elektriskas nez vai ir jēdzīgi, bet nu te laikam loģikas ir daudz mazāk, kā hipsteru emociju.
msh rakstīja: Tā jau ir cīņa ar sekām - cēlonis ir vēlme braukt ar mašīnām kam lukturu vērtība ir līdzvērtīga nieres vērtībai...
Kāpēc gan cilvēki nedrīkstētu braukt ar dārgiem auto, ja rocība ļauj? Kas man nav skaidrs, KĀDA VELNA PĒC tie lukturi katram garāmgājējam tik ļoti viegli izņemami? Manam pulka prastākajam autiņam jamie no iekšpuses pieskrūvēti un izlauzt var vien diezgan brutāli (manuprāt). Paskatos tos video, kur kādam Volvo parketniekam nariks izņem lukturus - ir sajūta, ka šie tur piestiprināti ar godavārdu, neko vairāk...
Es neticu, ka tāda problēma ir vien pie mums. Noteikti ir n-tās valstis un noteikti tas ražotājam arī zināms. Nu nav te nekādas kosmiskās tehnoloģijas, tik vien ka vajag lukturi prātīgāk piestiprināt. Tak ne...
Un kas tur tik īpašs man jāizlasa?
"Nav tur nekas overpraisots jo noperkot sifonu pa 1k vari rekinaties ka 5+ gadus varesi lietot, tikai bus baterija janomaina. Tikmer bagatie perk katrus 2 gadus jaunu androidu flagmanj" - vai tiešām? Cik zinu aizkosto ābolu lietotājus, NEVIENS neraujas darboties 5 gadus ar esošo ābolu, ja tas telefons tiešām tik ilgi velk (par to nezinu). Tā ka arguments, manuprāt, tiešām nevietā.
Un vispār diezgan novērots, ka tieši aizkosto ābolu lietotāji ir ļoti snobiski. Man kā hujaveja lietotājam tiešām ir vienalga, ka kaimiņš lieto nokiju, hujaveju vai aizkosto ābolu, tak viņa lieta. Bet ābollietotāji katrā ziņā pamācīs, ka tieši viņa telefons tādu un citu iemeslu pēc ir labāks par oponenta telefonu.
Atkarīgs no izmantotāja. Manai plītij kādi 11 gadi un neviena kante nav apdauzīta. Vecāku plītij vēl vairāk gadu un arī OK. Pazīstamai saimniecei jau pat nezinu, kurā plīts - allaž kaut ko uzmet un sasit.
Tā ka jāpavērtē savi tikumi un paradumi
Man līdzīgi, vien laikam 20A uz plīts vadu. Un neko, tā 7 vai 6 KW plīts darbojas. Protams, reti sanāk vairāk par 3 riņķiem reizē (parasti kādi 2) un kad uzsiluši, tie jau patērē mazāk.
Un neko.
Piekrītu Bradypus.
Un tas ir visai amizanti - allaž var redzēt ziņas ar tekstiem "jaunais auto X paaudzes Y modelis ir par 35 kg vieglāks par tā priekšteci, jo izmantots alumīnijs un novatoriskas tehnoloģijas". Tajā pašā laikā svars tik aug un aug...
Man šķiet, ka par to kādreiz arī A.Jansons rakstīja un raksts noteikti atrodams.
Neapstrīdu, ka kādam arī 20 gados noteikti ir sačakarēta mugura, taču nez vai tas ir tik masveidīgi, kā tie lielā apjomā sapirktie kaškajveidīgie.
P.S. Daļai pircēju pilnīgi noteikti bērnu vēl nemaz nav - cita mūsdienu tendence. Tā ka nez vai tas būs galvenais arguments izvēloties šādu auto.
Vispār, ja tā mazliet savādāk padomā, šādi audzina tikai to vienu, kam stunda jāatsēž. Ja tur blakus policijas auto, citi braucēji to ievēro un ja kādā zīmīgā vietā viņi CP apturētos redz katru nedēļu, varbūt paši sāk apzināties, ka te derētu būt prātīgākiem, jo kādreiz pašam par pārkāpumu n var sanākt joki.