Savādi, bet es ar vieglo auto kaut kā izteikti šādas problēmas neizjūtu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Savādi, bet es ar vieglo auto kaut kā izteikti šādas problēmas neizjūtu.
Analoga vieta:
shorturl.at/knBCO
Šādas vietas īsti nesaprotu. Cilvēks taču iebrauc pa SAVU joslu, nevis pieslēdzas no kādas ieskriešanās joslas. Neesmu pārliecināts, ka pa kreisi braucošajiem galvenais ceļš ļauj brīvi pārkārtoties pa labi, nerēķinoties ar tur esošajiem.
7dien viens "priekšējais garantē" teorijas sludinātāja kantora autobuss (Nordeka) man galīgi negarantēja šajā vietā:
shorturl.at/dDYZ6
Tālāk bija sastrēgums un buss pēkšņi izdomāja, ka būtu baigi labi no vidējās joslas teju perpendikulāri plūsmas virzienam izlīst uz to savācējbrauktuvi un apbraukt korķi. Pa visiem apzīmējumiem un galīgi negarantējot.
Piebilde: sastrēgums bija tālāk priekšā un es tur vēl galīgi nebraucu ne ar 5 vai 15 km/h.
Radiniekam bija līdzīgs gadījums, bet no Anglijas. Tā kā angļu valodu viņš ne visai labi zināja, uzrakstīju vēstuli ar skaidrojumu, ka auto tajā laikā ir bijis Latvijā un aicinājumu pastāstīt, kā tad viņiem tā ir sanācis (t.i. - lai atsūta kādu bildi).
Pēc tam sekoja - ā, ok, lai jums jauka diena.
Tā ka nez vai tā bija tehniska kļūme, drīzāk kādi blēži, jo nez vai kāda organizācija tā vienkārši samierinātos ar "tas nebiju es", ja viņu rīcībā būtu pierādījumi par pretējo.
Man lika. Gāju atkārtoti pēc tam, kad bija noticis tas negadījums. Tad varēju palikt iekšā. Lai gan varbūt tas tamdēļ, ka tikai 1 vaina bija jāapskata (atkārtotā skate).
Vēl viens...
Un kas ir iemesls, lai kaut ko mainītu? Nopietni, nevis kaut kādu 1 negadījumu minot.
It kā tur tas funktieris, ka tur esot kaut kāda eļļas kārtiņa, kas mitrā laikā varot slīdēt. Droši vien tur ir jābūt kaut kādai īpašai apstākļu sakritībai, lai sanāktu joki, bet nu it kā tas esot iespējams un tāpēc 70.
Auto pakāpeniski to kārtiņu nodeldē un pēc kāda laika ar saķeri it kā viss esot ok.
Jā, tieši tā, kapēc pirkt friču sūdu par 171k, ja var nopirkt praktisku un lētu amerikāņu forda pikapu? Varēs ielikt vairāk kartupeļu maisu un pie operas visi tev griezīs ceļu. Pikaps gan neieskriesies 3,7 sekundēs, bet ja reiz tāpat Nomiks to nejuta, tad tās papildus 10 sekundes neko neskādēs.
Nudien būtu neldzība pirkt to audi
Par visiem VAGmobīļiem nezinu, bet škodām esot tā. Ja pats manuāli noņemsi, tad būs fiksētais (laikam 10k km). Ja vēlies to, kas pats rēķina motorstundas un mēra eļļu, tad laikam ar kompi jāslēdzas.
Esošajam NEVAJAG būt tuvu pilsētai, jo tas nav nekāds iekšējais apvedceļš. Būs tuvāk pilsētai, momentā apaugs ar visādiem tizliem ciemiem.
Ja ne tur, tad citur visai ticami. Liberastu partija tomēr.
Tur var aiziet otrā galējībā - izvēlēties kaut kādu mistisku Daewoo, kāda nav nevienam un pēc tam brīnīties, ka visos servisos skatās - a kas tas tāds un nu nez, pie mums laikam tādu labot vis nevarēs.
Ok, tas varbūt nebūs jaunu auto pērkot, bet vēl lieta, par ko šajā forumā allaž satraucas - kas to ekskluzīvi reto auto pēcāki pirks?
Un kas tad tieši ir tas biedējošais faktors - būs prasts auto?
Ja reiz uzņēmumi ņem, tad jau tam vajadzētu būt kā zināmam plusam - neņems to, kas 2 mēnešus servisā, nedēļu uz ceļa.
Nevajag jau arī neko čakarēt. Ar laiku jebkurš auto nolietojas pat arī tad, ja to pieskata un apkopj.
"Labs piedāvājums mazauto nievātājiem " - es laikam esmu nemoderns cilvēks, bet šo es galīgi nesauktu par mazauto.
Pilsēta un ārpus pilsētas - tās ir divas dažādas lietas. Ja ārpus pilsētas kaut kāds kreisais pagrieziens uz dieva dotu sānceliņu tiešām būtu jārāda ļoti savlaicīgi, tad pilsētā tas galīgi nebūs jēgā.
Vai man atgādināt, kā teica pirtnieks Ansis? Visu, kas vērtīgāks par uti, vajag ņemt ciet
Nu mans komentārs bija domāts ar nelielu ironijas devu, tas pirmkārt. Otrkārt, turpinot tādā pašā garā - ja visi paātrināsies līdz simtam 30 sekundes (un attiecīgi līdz 30 km/h arī daudz [30 km/h - lai zaļāk]), tad visur varēs iekļauties un Grēta varēs uzgavilēt.
Tos, kas gribēs ātrāk, tos vajag izķert un izskaust.
Gandrīz vai pareizi atspoguļoji, vien propāna vietā ielieci metānu. Nu tā - lai būtu "pareizo" situāciju aprakstoši.
Labrīt! Kurš kursants tad noliktu eksāmenu?
Tas, ka izlaižas pēc tam, tā jau nu galīgi nav instruktora vaina.
Skaidra lieta, ka lēnāk vajag.
Tie elektromobiļi jau ir zināmā mērā pretrunīgas iekārtas. No vienas puses tiek stumta zaļā domāšana, no otras - brīnišķīgais uzrāviens. Ja reiz būsim tik zaļi, tad visi tie uzrāvieni - tas viss tomēr prasa papildus enerģijas patēriņu, ko varētu netērēt, līdz simtam bliežot nevis 6 sekundēs, bet 26. Attiecīgi domā zaļi un paātrinies kā kombains.
iciks rakstīja: Intersants risinājums - dižajā pilsētā posmā Gogoļa ielā centra virzienā posmā Dzirnavu iela - tirgus uztaisīta sabtrana josla. Ar vienu āķi - pie policijas iecirkņa (Gogoļa/Turgeņeva krustojums) allaž ir novietoti auto un sabtrans tur spiests pārkārtoties uz kreiso joslu. Attiecīgi pašreiz ir josla, kuru sabtrans vienkārši neizmanto (praktiski novērojumi) un kas citam transportam arī nav pieejama.
Ja tos auto novietošanu neaizliegs, tad būs vienkārši DDM.
Šorīt pie policijas iecirkņa auto vairāk nestāvēja un, liekas, tālāk, kur kādreiz kaut kādi takši stāvēja, arī nebija nekādu stāvēšanas atļauju (ja pareizi pamanīju). Tā ka sabtrans tagad brauc pa savu joslu.
Tā ka lai nu kā, vismaz tas pudeles kakls pie policijas iecirkņa likvidēts.
Conqueror rakstīja: Čaka iela gan ir grandiozs bardaks. Binders un acb taču pabeiguši pleskavas šoseju taisīt. Tā kā varētu visus apakšniekus pārsviest uz šo objektu, uzrotīt rokas un ātrāk pabeigt!
Čoms tur dzīvo un sakās, ka katru vakaru ap 23iem tieši sākas remontdarbi. Var izvirzīt visādas teorijas, vai sākas tāpēc, ka tā it kā nozīmīga iela un labāk strādāt naktī, vai nu kādi citi iemesli, bet tieši ap to laiku viss notiekot.
Gulēt esot sūdīgi
Cilvēks pērk tādu komplektāciju, kādu viņam VAJAG, nevis MAX. Ja viņam vajag visu pēc pilnas programmas, tad, protams, var arī tā.
Liekšanās deviņos līkumos jau nu liekas mazliet pārspīlēta. Un vēl jo vairāk tāpēc, ka lielākoties to dara relatīvi jauni cilvēki, ne jau cilvēki pensijas gados ar iespējamām muguras problēmām.