Man liekas, ka šī opcija jau pastāv
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man liekas, ka šī opcija jau pastāv
Mākslīgā konkurence.
Es atbalstītu ideju par to, ka sākot ar trešo reģistrēto mašīnu (uz konkrētu personu) būtu jāpieliek kāds % ekspluatācijas nodokļa. Izņēmums varētu būt VS auto.
Pirms kāda laika Domburs prasīja mūsu satiksmes ministram tieši par ātrgaitas ceļu megaprojektu. Vai Latvijā būs maksas ceļi?
Linkaitis mēģināja locīties kā zutis.
Skatoties, kā tās mašīnas tiek dauzītas, nebrīnītos, ka kompānija beigtu savu darbu.
Esmu kaut kur lasījis, ka Autobrava un CityBee ir viens īpašnieks. Mašīnas nāk na haļavu. ????
Vēl faktors vadāmībai varētu būt tas, ka Crafter ir RWD un Fiat/Citroen/Peugeot ir FWD
Bradypus rakstīja: Par apgriezieniem izskatās, ka vienkāŗši nemāki ar kravas busiem braukt. Ļoti "īss" pirmais ātrums ir normāls un vajadzīgs, lai ar pilnu kravu grozītos šaurās vietās un spētu arī uz kādas apmales uzbraukt. Tā arī ir vienīgā atšķirība - vai nu jāsāk no vietas ar otro (ja tukšs) vai jāizmanto pirmais tikai, lai minimāli izkustinātu (nevis "sāktu braukt").
Salīdzinot ar citiem busiem, ar ko ir sanācis braukāt, Fiat ir gana ērts un komfortabls priekš kravinieka. Iespējams, VW Crafter ir labāks - tas ir viens no retajiem ar ko nekad neesmu braucis. Pieļauju, ka dēļ neadekvātās pārdošanas cenas tie nemēdz būt nomas busi.
Bojāts ritenis nomas mašīnai, jo īpaši pašapkalpošanās, laikam nav nekas tāds, par ko vajadzētu brīnīties. Pret vienreiz lietojamām mašīnām daudzi mēdz izturēties ļoti nesaudzīgi un ja vēl to apvieno ar to, ka nejēdz ar tādu braukt, sekas rodas neizbēgami.
Savu pudu sāls ar busiem esmu nobraucis. Varbūt vienkārši esmu atradinājies no tiem, tāpēc sākumā tizlojos. Kopumā man auto patika.
Es nebūtu pārsteigts, ja nobraukums būtu nu... No tiem pirmajiem, ko kompānija palaida apritē. Bet ne jau 1 mēnesi uzskaitē esošai mašīnai. Subjektīvi spriežu.
Šodien izmantoju Fiat Ducato.
Konkrētā mašīna ir mēnesi veca ar 1200km uz tāfeles. bet pie 70km/h kreiso priekšējo riteni vienkārši briesmīgi met.
Lai mašīna sāktu braukt, ir briesmīgi jāceļ apgriezieni.
Kopumā pēc 6h un nobrauktiem 105 km bija jāmaksā 54€. Bez atlaides būtu 59€.
Pēc 4h stundām sāk darboties diennakts tarifs-39.99€ +0.19€ par km.
Es nezinu, 2012 gada VW Crafter vadās labāk ????
Patika atpakaļskata kamera. Pirmo reizi ar tādu braucu. Jāatzīst, ka pie tās pieradu.
Nesen iepirku dzīvokli.
Ir lieta, ko bankas nereklamē. Ir attāluma ierobežojums no pilsētu robežām.
Citadelei tie ir 5km. Attiecīgi zems vērtējums utt.
Izvēlējāmies Swedbank,jo tur bija labāka alternatīva. Jā, nedaudz % lielāks, bet bez jautājumiem.
Tiesa, Citadele bija gatava dot aptuveni 35€ (nelecam pāri savai d...) pie algas 1000 €brutto, bez bērniem.
Kamēr mūsu idioti un eko fašisti skrien visiem pa priekšu, tikmēr ES īstie saimnieki parāda vidējo pirkstu visai ekoloģiskai. Dzenāsim tukšas fūres cauri visai Eiropai reizi 2 mēnešos.
Ja visi mēs tagad strādāsim par projvadiem, arhitektiem utt no mājām, kurš strādās noliktavā uz reachtruck vai stūrēs tos pašus autobusus? Ukraiņi?
Mana dzīvesbiedre strādā par grāmatvedi. Darbojas ar pavadzīmēm, pamatlīdzekļiem. Nu tur galīgi nesanāk darbs no mājām. Ļoti ātri zūd motivācija, Latvijā nav izplatītas elektroniskās pavadzīmes un cmr. Vēl pa vidam traucē divi kaķi.
Kopumā, jau citur minēju, ka ir izveidojusies aplama situācija, kad viss bizness ir sadzīts Pierīgā un Rīgā, veidojās tās lielās transporta plūsmas.
Nav bijusi politiskā vēlme attīstīt reģionus, paredzot kādas atsevišķas nodokļu zonas. Tā vietā izveidota pornogrāfija ar nosaukumu MUN.
Tur jau bija iestrādes Psrs laikā. Kamēr mums tālāk par Ogri, Olaini, Siguldu tā arī netika.
Polija blakus, kas attiecīgi to attīstību bišķīt pavelk līdzi.
Pie mums ir pudeles kakls ar visu Zviedrijas 60 gadu lauku ceļu kā galveno valsts šoseju.
Conqueror rakstīja: Starp lielākajām Latvijas pilsētām plāno veidot ātrgaitas autoceļus.
Lielākie tuvākās desmitgades ceļu attīstības projekti varētu būt Rīgas apvedceļa pārbūve atbilstoši ātrgaitas ceļu standartiem, veidojot to ar atdalītām brauktuvēm un divlīmeņu pārvadiem, un autoceļu no Rīgas apvedceļa uz Jēkabpili un Tukumu pārbūve par četru joslu ceļiem.
"Via Baltica" tiks attīstīts par galveno tranzīta artēriju savienojumam ar Rietumeiropu un Skandināviju.
Kā tad... Valstij nav naudas. Un mūsu ceļu būvniekiem pat smiltis nevar uzticēt.
3B saplēsīsies savā starpā par Rail Baltica,un to beigās tā arī neuzbūvēs. Kariņš-Bordāns-Linkaitis tūlīt izputinās ostas. Kravas aizies uz Klaipēdu.
Lūk jums autobāņi.
Turklāt, kāda jēga būvēt autostrādes valstī, kurā iedzīvotāju skaits krīt jau 30 gadus pēc kārtas
Tur tāds magnetizējošs klusums apkārt.
Vēl, ja patīk pamestas ēkas var aplūkot Jaunaglonas muižu, kura arī atrodas pie ezera.
Vēl trakāk par to, ka ir šī pus josla un starp Iecavu un Bausku vispār nav nomales, ir fakts, ka Bauskai nav apvedceļa. Visa šī smago plūsma iet cauri pilsētai, kur ik pēc 50-100m ir zebra. Tad brīnās, ka sit nost cilvēkus un sastrēgumi iet līdz pat pilsētas robežai.
Zinot valstsvīru nostāju un turpmākos plānus. Tad ne ceļa paplašinājums, nedz arī apvedceļš netiks celts. Viss uzsvars tiks likts uz RailBaltic. Cerībā,ka tas uzsūks daļu kravas un pasažieru plūsmu. Protams, ja tiks vispār uzcelts.
Conqueror rakstīja: Un kurās vietās bija tie izbazūnētie CP reidi? Nekur nemanīju
Bija. Es 25.06 rītā braucu no Ogres uz Bausku. No HES noripinoties lejā, bija pārbaude.
Agrāk spēlēju Euro Truck Simulator.
Varbūt jāatsāk, jo tagad var arī pa Baltiju vizināties
mefisto rakstīja: 5 sērijas un viss. Seriāls izcils! Manuprāt, autentiskākais tā notika attēlojums. Vienīgais pie kā bija grūti pierast, ka aktieri angliski runā nevis krieviski )
Labāk lai ir angļu/amerikāņu aktieri. Nevis klausīties kā krievi mauc lauzītā anglenē.
Seriāls ir izcils. Un, cik lasu US resursus, daudzi nespēj iedomāties, ka tas ir reāls notikums.
Krievu KiseļTV baigi sacepies par seriāla popularitāti
Man ļoti patīk viss tas autentiskums, lokācijas, mašīnas un karavīru formas.
Kurās Eu valstīs tirgo Geely?
Nesen dzirdēju joku par Scania un MB vilcējiem.
Scania minimālajā komplektācijā ir MB.
Vēl liels pluss Nestei ir tas, ka var automātā maksāt cash.
nomiks rakstīja: Ja zini, ka bākas max ietilpība ir 40 l, tad sareizini ar 1,25, lai vienkāršāk, un sanàks akurāt 50 eur.
Bet vēl izdevīgàk ir saņemt Neste karti ar iepriekš piešķirtu limitu - bezprocentu overdraftu. Tad nekas nav jārēķina.
Atzīšu, ka akmens manā dārziņā par Neste kartes ne izņemšanu.
Cik liela temp tajā plastmasas siltumnīcā?
Tas gan. Iepriekšējo mašīnu gribēju mēģināt ielikt FB grupā. Bet palasot komentārus pie citiem auto, sapratu, ka telefonā būs jāslēdz internets ārā. ????
Tad es ieliku sludinājumu, ka meklēju benzīnu līdz 3€ naudiņām, izņemot BMW. Bl... Laikam cilvēki lasīt nemāk. Meta vienus turbodīzeļus. Un bembjus arī. ????
Nospļāvos, aizbraucu uz Rumbulu, noskatījām vēlamo auto un veco iedevām pretī,par kuru ieguvu 500€ atlaidi. Viss. Auto jau divus gadus kalpo godam.