Pirms pāris dienām paziņa iegādājās pirmās paaudzes XC90. Govs kas govs. Līkumos pilnīgi bail apgāzties.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pirms pāris dienām paziņa iegādājās pirmās paaudzes XC90. Govs kas govs. Līkumos pilnīgi bail apgāzties.
Zinu, ka sertifikācija ir vajadzīga. ;)
Piemēram 2004-2010 Mustang lukturu maiņa pamatīgi bojāja visu skatu. Pirms pāris dienām Ogrē redzēju vienu mūsu platuma grādiem retu auto - Chevy Impala. Šis laikam LV vispār tik viens, biju redzējis pāris reizes no attāluma Pierīgā. Anyhow, oranžie lukturi (tie kas fūrēm piekabju sānos ) bija ielipināti brutāli bamperī.
Komisks skats.
Nesenā pagātnē sanāca braukt ar Mitsubishi Asx. Kad iedarbojās Esp, tas man radīja ļoti lielu nepatiku, ka auto mani kontrolē. Gandrīz visas Tevis nosauktās fīčas tiešām audzina tizleņu paaudzi. Kas auto uztver kā izklaidi nevis kā atbildīgu darbu,kur jāuzņemas riski par savu un citu dzīvībām. Atslābina refleksus un pieradina pie blakus nodarbēm.
Chrysler nekāda sertifikācija nav vajadzīga, jo tos lipina kopā Austrijā, vismaz kad zem Mercedes. Par cik tagad ir zem Fiat, tad visi bijušie Chrysler un Dodge pedejo gadu bērni valkā Lancia un Fiat zīmolu.
Interesanti ir fakts, ka USA autobūve nav spējīga dzīvot bez patstāvīgas valdibas naudas adatas. Eiropas markām to nevajag.
Tas pats Chrysler vienmēr ir bijusi pērkama ielene, vienmēr ar kādu kopā naudas dēļ. Sen senos laikos ar Mitsubishi, pēc tam Merc un visbeidzot Fiat. Ar Fiat,Karl!
Par cik paši neko daudz nav spējigi izdomāt vismaz ņem no mātes kompānijas. Pirms MB iedeva savu Sprinter, ko ASV sauc par Dodge Ram van, viņiem praktiski nebija attīstīti vieglie kravas busi. Mūsdienās jauno modeļa godu ieņem Fiat Ducato.
Arī 300c ir atvasinājums no MB C klases, laikam.
Jā, vienīgais, ko viņi paši ir izdomājuši ir minivens.
Godīgi sakot es pats arī skatos uz Dacia kā pirmo jauno auto . Vistīkamākais liekas universālis.
Vai atdod atpakaļ un ņem jaunāku
Tomēr glītāks par jauno Tiguan.
Paskatīsimies, kas ar cenām notiks otreizējā tirgū.
Redzēju es to Kodiaq kā dēļ visa Eiropa jūk prātā. Biju gaidījis ko lielāku, piemēram Audi Q7 izmēros.
Es ripinos ar vissezonas un nesūdzos
Es tai skaitā. Noķēra, tad pay up.
Neizbrīna, ka tu ieliki tēmu par uscar.
Mustang ir viens no tiem "ja nu kādreiz " auto. Tikai es lūkoju pēc jaunaka un pieejamāka gada gājuma.
Šodien bija iespēja redzēt Kasiņa nīsto jauno Octavia universāli. Amizanta priekša, bet neteikšu, ka nepatika.
Tāpēc, ka sākot ar SM un beidzot ar"ceļiniekiem" nav ilgtermiņa valstiskas domāšanas. Viņiem nekas cits neinteresē, kā piesist sev kabatu un prom, jo ilgi tāpat krēslā nesēž. Paglauda kādam lielam naudas maisam pa spalvai un pēc amata atstāšanas attopas kādā valdē vai padomē. Princips "pēc manis kaut ūdens plūdi ".
Tas pats ekspremjers Andris Bērziņš. Tagad aizstāv autobraucēju intereses, bet ko viņš ceļu labā darīja savas valdības laikā?
Vismaz bankas beidzot būs spiestas dot NI kredītušo, jo arī būvniecībai naudas plūsma būs apslāpēta, jāiztirgo viss,kas stāv tukšs.
Vai kā Krievijā un Āzijā, lekt virsū auto un spiest uz apdrošināšanas naudu.
Bet ja nopietni, tad no slāvu izcelsmes ģelovojiem pats var dabūt atpakaļ pa kaklu + Kasko, tā kā dzelžu sišana nedotu efektu. Reals variants radari vai barjeras.
Barjera ir labākais risinājums.
Barjeras, katram teritorijā esošās mājas iedzīvotājam pa pultij.
Katrs velk deķi uz savu pusi. Mans deķis ir A7 un arī bēdīgi slavenais ceļš no A7 uz Brunavu. Atklāšu noslēpumu - tas ceļš tadā stāvoklī ir visu cauru gadu. Vasarā no lauktehnikas un smagajām mašīnām tiek izsistas bedres un celas smiltis augšā, kaut ko lāpa. Pēc lietus tad ir pisec.
Bet attiecībā par pusotru joslu. Jā, protams, es arī pabīdos malā un lai pārējie ķer sodus un skrien nāvei pretī. Ja būtu divas joslas, tad pa malējo brauktu fūres 80-90 km/h. Otra josla - vieglie 90-120km/h. Bet tie jau sapņi.
Zinu es katastrofālus ceļus. No Nākotnes pagrieziena uz Auci var zobus izlaust. Bet vai tur kāds ko darīs? Vēl nelielais posms no Ogres līdz jaunās šosejas aplim. Zinu, ka tur jau ravēs ceļu nost un taisīs jaunu. Kamēr ir pieejama ES finanšu adata.
Zemesgramata rakstīja: Kopš neatkarības atjaunošanas LVC nav spējīgi uzbūvēt A7 otro joslu un apvedceļu gar Bausku. Katru gadu plūsma tikai palielinās. Ir bijušas reizešo, kadministrators braucot 00:00-02:00 naktī pretī brauc tāda pati rinda kā parasti. Tālbraucēji lamājas, ka jābrauc cauri Bauskai, kur uz katra krustojuma ir divas zebras. Labi, ka gājēji ir iemācījušies iet pāri tā, lai netraucētu fūrēm.
Ārprāts, kādas kļūdas. Tā ir, ka raksta no telefona.
Visa tā šoseja ir katastrofa. Plūsma jau ir par lielu. Otrs:nobraucot no Ķekavas apļa Bauskas virzienā daudziem šoferiem "aiziet ciet ",sākas nepārdomāti manevri. Kādas trīs reizes pats esmu gandrīz aizlaists pie tēviem dēļ visādu "ģelovoju " skriešanas man tieši sejā.
Dažus gadus atpakaļ biju kaut kur redzējis projektu, kas paredz A7 dublieri. Bet varbūt kaut ko jaucu.
Jācer, ka dzelzceļa būvniecība ieviesīs kādus uzlabojumus. Mana vecā māja vienā no trases variantiem ir nojaucama. Varbūt pie reizes paralēli uzbūves apvedceļu. Kaut gan, pēc tā, ko te raksta saimnieks, laikam nebūs. Denek nety, no vi ģeržiķes
Kopš neatkarības atjaunošanas LVC nav spējīgi uzbūvēt A7 otro joslu un apvedceļu gar Bausku. Katru gadu plūsma tikai palielinās. Ir bijušas reizešo, kadministrators braucot 00:00-02:00 naktī pretī brauc tāda pati rinda kā parasti. Tālbraucēji lamājas, ka jābrauc cauri Bauskai, kur uz katra krustojuma ir divas zebras. Labi, ka gājēji ir iemācījušies iet pāri tā, lai netraucētu fūrēm.
No ārpuses mani neuzrunā. Arī augšāmceltais HRV liekas amizants. Bet par cik tas ir viens no pieejamākajiem jaunajiem auto, tad to pērk.
Ogrē ir vismaz divi. Viens zils, bija laikam arī sarkans. Abi bieži pie manas dzīvokļu mājas veikala stāv.
Man pirmais auto bija Mitsubishi Pajero,īsais . Pēc tam tikai sedani. Kādu laiku braucu ar 3,5t lafeti, tā kā kaut cik atceros, kā jābrauc. Bet tāpat, amizantas sajūtas. Sev tādu nepirktu.