Mašīnas ražos mazāk. Un mainīs retāk. Resursu taupīšana . Turpmāk darbs tev jaunu tačku izsniegs reizi 6 gados,nevis 4.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mašīnas ražos mazāk. Un mainīs retāk. Resursu taupīšana . Turpmāk darbs tev jaunu tačku izsniegs reizi 6 gados,nevis 4.
feciic rakstīja: Icika iespaidā uzrakstīšu par Mk8 Golfu kas tas pats vien ir tikai citā kulītē. Nobraukti 5k.
Tātad 1,5etsi ar 96kw, pirms tam bija mk7 1,6tdi ar DSG. Par aprīkojumu-LV piejamā bāzīte, kas ir gana labi aprīkota un līdzvērtīga mk7 higline.
Tātad par mīnusiem:
-kārbas/motora sadarbība, kautkā tas mk7 ar visu dīzeli slēdzās krietni gludāk-respektīvi ātrumu pārslēgšanās bija manāma tikai pēc tahometra un motora skaņas. Šim ir grūdieni un rāvieni bet vairāk nevis pati pārslēgšanās bet motors, kurš nevar saķert pareizu jaudas padevi.
-reģeneratīvā bremzēšana, no lielāka ātruma bremzējot pieslēdzas diezgan strauji un atkal rausta mašīnu-kārba saslēdz zemākus pārnesumu un tiek griezts starterģenerators.
-līniju asistents, sausā laikā nekādu lielu bēdu neradija, sākotnies sniegam darbojas diezgan haotiski un arī patstāvīgi jāslēdz ārā.
-touchscreen ekrāns, nav pārāk precīzs, braucot lai kautkam uzspiestu ar pirkstiem jāpieķeras ekrāna augšamalai un tad ar īkšķi jāmēģina operēt, arī visu funkciju pārnešana uz ekrānu neliekas prātīga.
-priekšējā stikla gaisa apsilde, izplūdes lūka uz paneļa ir relatīvi šaura un atrodas paneļa centrā, sniegot sniegam pie mīnus grādiem vējstikla apakšējos stūros veidojas ledus, atteicīgi slotiņas grabinās visu laiku.
Piepīpētajs ir, pat divi +4 gab type c ligzdas, telefons un arī dators lādējas gana ātri. Bezvadu uzlādi neizmantoju jo telefons vāciņā un tad lādēšana ir nestabila.
Pēc dīzeļa ir silti arī pie -15, salonā siltums parādās pēc dažām minūtēm.
Adaptīvais kruīzsa varēja būt pārslēdzams uz klasisko kruīzu, jo ja uz piekrautas šosejas vai kustīgā sastrēgumā ir pat ļoti ērti tad pilsētas satiksmē ir pilnīgi nelietojams(kruīzu lietoju visur). Stop&go itkā skaitās bet mašīna sāk kustību tikai apstājoties uz burtiski sekundi. Pastāvot ilgāk, priekšā esošajam sākot kustību tiek iedarbināts motors bet lai izkustētos ir jāpieskaras gāzes pedālim.
Salons, priekšā vietas ziņā tāds pats kā priekšgājējam, sajūtās gan plašāk jo panelis novietots tālāk uz priekšu, aizmugurē vietas kļuvis vairāk. Bāgūzis +/- tāds pats, pozitīvi ka no standarta komplektācijas aizvākts suņu siets, kurš nekad netika izmantots un pašu pārklāju var palikt zem grīdas. Arī mk7 to itkā varēja bet process bija sarežģītāks.
Par darbību ar 2/4 cilindriem-uz šosejas var drusku manīt kad brauc uz diviem bet tikai ļoti pievēršot uzmanību un redzot uzrakstu ka brauc ar diviem cilindriem. Momentānajā patēriņā gan starpību neredzu, šis vairāk varētu būt stāsts par izmešiem.
Carplay/infosistēma mēdz gļukot-reizēm nav skaņas vai atskaņotā dziesma tiek apturēta. Neesmu novērojis nekādas sakarības kad tas notiek, tikpat labi problēma var būt telefona pusē, citus neesmu mēģinājis.
Par skaņu standartā nav iemesla sūdzēties, bass gan ir drusku plakanāks kā mk7 bet kopā performē galīgi ok priekš standarta stereo.
Bezatslēgas iedarbināšana bez bezatslēgas piekļuves ir kaitinoša, jo ja klasiskas atslēgas gadījumā atslēga vienmēr ir aizdedzē-noslāpē, izņem atslēgu, ar atslēgu rokās izkāp, nospied aizslēgšanas pogu, tad ar bezatslēgas iedarbināšanu-nospied pogu lai noslāpētu, meklē atslēgu-vai tā ir palikusi kabatā vai nolikta lādēšanas vietā.
Motora pārsegs uz stienīša stutes gan ir meh ja divām iepriekšējām paaudzēm bija gāzes amīši.
Patēriņš par ~litru vairāk kā bija dīzelim-6,5-7 pēc bākas metodes.
Kopumā ir labs ikdienas dibenpārvietotājs bez kādām pretenzijām uz braukšanas prieku, mk7 gan šinī pozīcijā bija drusku labāk.
Ja piemin kvalitāti tad sākot no mk6 paliek arvien sliktāk, salons ar katru paaudzi paliek čabošāks. Arī sajūtās nav tas pamatīgums vairāk.
Tik cik es pabraucu (Akropole-Ķekava) ar Shity Bee Golf 8, sapratu,ka planšete ir nenormāls uzmanības zaglis. Klimatu man regulēja blakussēdētājs.
Ar iedarbinātu dzinēju
Labi,ka mums nav kā USA,kur katrs dīleris liek uzcenojumu,kādu pats vēlas.
Cilvēki tirgojot savus lietotos autiņus par vairāk $ nekā to atlikušie līzingi. CCCP 2.0
Piespraud nelielu mīksto šļauku pie kompresora, iedarbini dzinēju,pumpē visu,kas ienāk prātā. Komplektācijā nāk arī izbīdāms velosipēdu turētājs ar visām papildus gaismām.
Ak šie praktiskie vācieši.
Laaciz rakstīja: Pa 18k EUR man liekas tik Dacia Spring sanāk. Diez vai lielais vairums tautas ar tādu mazohismu gribēs aizrauties.
Dacia Spring būs tīri pilsētai. 45zs un 150km range
Shiirs rakstīja: Neticu nevienam tavam vārdam, neviens musars tevi ar +40 nelaidīs vaļā, par to pienākas 160 eiro.
Mani reiz palaida pie +30
eidis rakstīja: Nav gan sakara. Man riepu pumpis no tā strādā. Bezvadu riepu pumpi neesmu redzējis. Savukārt bezvada 12V ligzdas gan - aktuālā situācijā 2viem !!!!! (diviem!!!!!) Seat Ateca nestrādāja neviena 12V ligzda. Izglāba Nissan Micra.
Kudzes Opel Corsa ir iebūvēts kompresors.
eidis rakstīja: Bija iespēja pabraukāt ar visbiezāk aprīkotu Sharan. Piebāzts ar visādiem knibuļiem, nejēgā pārinženierēts un secinājums tas pats kas iepriekš par VW. Ir pārinženierēts un vienlaicīgi draņķīgi izpildīts. Piem lūka veras ar daudzpozīciju slēdzi, ne parastu sviru. Tajā brīdī lūkas gropē bija iegājis kautkāds neliels gruzis un tas gudrais slēdzis vairs netaisa ciet. Es nesaprotu kāpēc nevarēja pielikt parastu sviru turp - atpakļ, bet bija jāķēmojas ar kautkādu 10 pozīciju slēdzii, kuram jāpievieno automātika, kas pie pirmās izdevības atsaka.
Atpakaļgaitas režīms izslēdz radio (tipa lai labāk dzird pīkstoņu). Bet tas ne vienmēr pamana, ka esi jau draivā un brauc. Un mūzikas labu gabalu nav. Priekškam šo savajadzējās, ja izpildījumu nevar nodrošināt?
Multimēdiju ekrāns. Augsta izšķirtspēja. Bet maziņš un piegrūsts ar visādu irrelevantu informāciju. Attiecīgi ar sliktāku rdzi ļoti grūti lietot, ļoti grūti trāpīt mikroskopiskajām pogām.
Kautkā ar VW katru reizi šis: sapnis labs, bet nu izpildījums.....
Man 1998. Passat arī lūka šad un tad negribēja iet ciet.
Vairs auto ar lūku negribu. Tāpat nav jēgas.
Redzēju video,kur runātāji apgalvo,ka Aldis zin,ka viņam vairs nav daudz atlicis. Slims. Grib aiziet kā tautas varonis.
Būtu labāk klusi sēdējis savā ECT pa 20k€ mēnesī.
Laaciz rakstīja: Ir arī cits aspekts, ko jau te kāds, man liekas, kaut kad ir minējis. Ja nepildīsim tās savas klimata saistības, tad maksāsim sodu un šo naudu zaudēsim tāpat.
Pareizāk būtu,ja cilvēkiem palīdzētu pārsēsties no vecām "tikko no Vācijas" karietēm uz jaunu, vai mazlietotu auto, par atskaites punktu nosakot CO2 normas.
Šī brīža atbalsts būs pieejams ļoti šaurai publikai. Labi,programma izslēdz Etron utt.,bet nebūs jau tā,ka visi sāks pirkt Dacia Spring.
Mani vairāk izbrīna,ka LV dīleru lapās nav auto konfiguratora. Saķeksē,ko gribi,un tad skaties,cik tas sanāk kopā.
Nekādu kosmosa kuģi es nelūkoju. Dacia,Renault, Suzuki varbūt.
Sāku vienkārši aizdomāties,cik ilgi varēšu apkalpot 2002 gada VW. Un vai tik nebūs jāmaina piespiedu kārtā, jo Plešs tā liks .
eidis rakstīja: Tieši tā. Uz šī fona pārsteidz tās bada dzeguzes, kas ķērc, ka cilvēkus grūž nabadzībā.
Prognozēju, ka LV kādu brīdi tās kamanas paliks vairāk. Jo kārtīgs SUV ir statusa simbols un persiku magnēts (kur persiku skaidrojums ir - viņām patiesībā vienalga kādas tās kamanas ir. Ka tik jaunas, t.i. viņuprāt - spīdīgas). Attiecīgi kamēr visi LV statusisti Purčikā, Zoļikā un Karaostā nebūs aplauzušies / saķēruši apnikumu no šīs ņemšanās, miera nebūs.
Rietumu pusē mierīgāk - tur palēnām nonāks līdz stāvoklim: veļiks + takša karte + carsharing konts + loyalitātes karte ilgtermiņa īres kantorī (ceļojumiem). Protams mazapdzīvotās teritorijās šis neuzradīsies nekad. Tur jebkas no aizstājējiem nav nekāda opcija, to izvēle ir radīt sev problēmas.
Es lēnām sāku izskatīt iespēju par jaunas mašīnas iegādi.
Par cik tagad darba vieta atrodas patālu no mājām. Nevaru atļauties palikt uz ceļa ar 20 gadus vecām kamanām
Jēj...no saviem nodokļiem atbalstīšu elektroauto jūsmiņus un bagātos. Super.
Daunis Plešs
msh rakstīja: Kā tu izskaidrosi to ka to izrakstīto kamanu paliek arvien vairāk?
Mašīnu paliek vairāk ,jo cilvēki kopumā paliek turīgāki. Katram savs darbs dažādas vietās.
Agrāk man bija viens auto. Šogad uzradās vēl divi. Viens kundzei ,viens hobijam,trešais man
Bradypus rakstīja: Šobrīd, piemēram, man nav ne mazākās vēlēšanās vienmēr kaut kur stiept slēpes - tās stāv savā auto un ar visu auto ir pieejamas, kad vien sagribās aizbraukt uz kalnu. Un jā - "ir jāskrien obligāti katru wīkendu kaut kur izstaigāties" un ne tikai - mana dzīves jēga nav aizliet acis Ezīša miglā vai kā citādi brīvo laiku pavadīt "Pilsētā cilvēkiem".
Salīdzinājums "labākiem auto un nepārāk lieliem nobraukumiem tur ātri aziet 30-40 centi par 1km un tad jau īres auto tik tiešām būs labāka opcija finansiāli." vispār ir absurds. Pamēģini tādu labāku īres auto paņemt un nekas tur finansiāli labāks nebūs. Tas ir spēkā tikai salīdzinot laba auto izmaksas ar lētu īres drazu.
Neviens jau tev neņem autiņu nost
Kad dzīvojām Rīgā, ģimenes auto vairāk stāvēja ,nekā brauca. Kad patēvam izsniedza dienesta auto,ar kuru,pa savu degvielu,varēja braukt arī brivdienās....savu vispār pārdeva.
Es nesen lasīju interesantu komentāru pie video par Dacia Spring. Francijā dīleris piedāvā nomāt Spring par 90€ mēnesī. Ja zini,ka kādreiz vajadzēs ICE auto-piemaksā 20€ un var izmantot Renault Scenic.
Tas vēžinieks ir pilnīga 0. Nedēļas laikā viņa oratora spējas noplaka līdz grīdlīstei. Uz randiņiem ierodas gaužām maz cilvēku.
Programmas un nekādas idejas viņš nepiedāvā. Iet vēl sliktāk nekā laikā,kad stutēja alkoholiķi Kaimiņu.
Tikko kā parādās kāds,kas ar viņu diskutē-mute aiztaisās
Kādam Latvijā jau ir lietotāja pieredze ar jauno Dacia Sandero?
Neesmu redzējis nevienu oficiāli tirgotu ķīniešu auto pie mums.
Izņemot tos žiguļa līmeņa EV pa 20k€ no noname dīlera
m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/jetta/fbkck.html
Diez,kāds šim bijis liktenis
Lasu,ka USA ir šausmīgas problēmas ar jaunu auto iegādi. Mašīnu nav,dīleri uzskrūvē cenas. Lietotas mašīnas tagad maksā vairāk nekā cilvēki tās ir nopirkuši iepriekš.
Vai pie mums ir tādas pašas problēmas?
Es paredzu,ka manam mūžam benzīnmašīnu pietiks atliektiem galiem
Saņēmu zem vidējās bruto algas. Neviens man nefinansēs elektroauto. Un tāpat,kredītu uz kakla negribu.