Biju Bauskā.
Tiem, kuri pie šosejas dzīvo-jāprasa kompensacijas par trokšņa piesārņojumu. Ribjoslu var dzirdēt cauru nakti.
Biju Bauskā.
Tiem, kuri pie šosejas dzīvo-jāprasa kompensacijas par trokšņa piesārņojumu. Ribjoslu var dzirdēt cauru nakti.
Valsts notirgos daļu akciju, vai vispar uztaisis IPO.
Un pa nākamā gada ceļu budžetu varēs salabot tikai divus ceļus.
Bauskas problema ir tieši smagais transports, kas nestājas nekādos veikalos, bet sastrēgumus rada.
Veikals arī ir tikai viens Rimi/Maxima. Tur ieperkas tie tūristi, kuri apmeklē Rundāles un Bauskas pilis.
Par Rigas apli piekrītu-raud pec 2 līmeņu krustiem.
Bet Iecavai/Bauskai nevajadzētu būt pēdējā vietā arī.
Lasīju, ka apvedceļš ir darāmo darbu saraksta pašā lejā. Idioti.
dubis rakstīja: Ja vien IUB nenoraks, tad būs Ķekavas apeja, nākamais tamlīdzīgā vīzē esot plānots Rīgas apvedceļš, tiesa nez kurā Daugavas pusē. A par Ministru, nu, neko jaunu jau nav pateicis gan par maģistrālēm, gan par to ka visur vajag radarus, tas visās malās tiek spriedelēts un pie visiem sat.ministriem.
Kā Bauskā dzimušais, varu tikai piekrist Bauskas apvedceļa vajadzībai, murgs tur. Tikko kā pāregulēja luksoforu pie autoostas uz drošāku režīmu, tā sastrēgumi sākot no pauzes līdz rimčikam. Taču uz visa šitā fona bauska arī malači, uztaisīja sev industriālo parku uzbūvēja jaunu ceļu. Tas ka tur neviens uzņēmums jau gadu kā nav atnācis, par to paklusēšu, bet to ka jauno ceļu varēja tēmēt, tā lai vismaz fūrēm apeja sanāktu uztaisot vēl vienu tiltu pār Mēmeli, tur nu bauska konkrēti nolohojās, jo šitā iela beidzās taisni lielzeltiņu ražotnē, kas automātiski nozīmē - nekāda apvedceļš arī no pašvaldības nesanāks.
Apvedceļam teorētiski būtu jāiet gar Liellaukiem, Beku mežam un jāsavienojas ar A7 Ārcē pie krustojuma ar trasi.
Vismaz RB līnija teorētiski ies gar manu bijušo mājvietu un stacija būs Bekās.
Ceļš uz putneni tika uztaisīts, lai novirzītu smagos no dzīvojamās zonas uz A7/Pūriņu ielas krustu. Savādāk visas ielas pie.. irstas no dzīvo putnu fūrēm.
Domei papildus komunikāciju izbūvei vajadzēja uzbūvēt arī kādu ēku, kur ievākties kadam investoram. VATP ir ļoti labs piemērs.
Un es vēl brīnījos, kāpēc tieši pēdējos gados ir viss tik slikti no Ceraukstes puses. Vēl vajadzētu vismaz 2 zebras likvidēt.
Cilvēku skaits, kas strādā Rīgas centrā vai racionāli tuvu tam, lai turpinātu ar RS.
Liela daļa darbinieku tiek vesta ar specautobusiem uz Pierīgas rūpnīcām vai loģistikas centriem.
Tā es darīju.
Šodien pirmais tumšais vakars un es jau divus velorastus gandrīz neredzēju. Viņiem nebija pilnīgi nekā. Otrajā reizē bija mazs puika.
Atbalstu
Bet jūs jau zināt, ka valdiba uz nākamo gadu neplāno nekādu atbalstu EV?
Pēdējā laikā gan Es, gan mūsējie ierēdņi darbojas iracionali.
Par cik tagad visur sien klāt CO2, tad nē brīnāmies, ka fūres tiešām centīsies novākt no šosejām, cik vien iespējams.
Volx rakstīja: Tas tak neko nerisina. Ja man jābrauc uz Lietuvu tak tāpat cauri Iecavas, Bauskas centram. Man tak nevajag uz Berlīni. Tas atkal tāds no realitātes atrauts spriedelējumus. Es tagad bieži braucu pa to Saulkrastu apvedceļu un pie sevis domāju kā būtu, ja man jākratās uz 50 visu šito 10,15km posmu cauri Saulkrastiem. Tas tak vietējiem arī ir nightmare
Fūres ir murgs vietējiem Bauskā. Turklāt uz centrālo ielu piesledzas tik daudz ielu, ka beigās apstājas visa pilsēta.
Domāju arī pašiem fūristiem besis caur Bausku braukt, it īpaši ziemā.
Lockdown mēģinās novilkt pēc iespējas ilgāk, jo otreiz tādus pabalstus izmaksāt būs grūtāk. (es arī saņēmu). Nauda iet uz beigām. Helikoptera naudai pilnīgi visiem valdiba nav nobriedusi.
Kad vēl esat redzējuši tik daudz ceļu remontus LV? Tā ir tā kovid atbalsta nauda.
Neapmierinātība jau ir bijusi visu laiku. Tikai iepriekš neapmierinātie aizbrauca uz Uk, De, Swe. Tagad jāsēž tepat.
Volx rakstīja: Tak tas maģistrāļu būvniecības plāns jau signalizēja, ka Satiksmes min. nav viss OK ar realitāti.
Ja es vislaik no 90-tajiem dzirdu, ka jābūvē Via Baltic apvedceļš gar Iecavu, Bausku un tas nav pa šiem gadiem ne pa metru pavirzījies, tad šitie plāni ir kosmoss.
P. S. vienīgais Šlesers uzblieza apvedceļu gar Saulkrastiem, uvažuha un pačots!
Apvedceļš ap Bausku nebūs. Kravas centīsies pārnest uz potenciālo dzelzceļu kā konteinerus un auto platformas, kur tiks pārvestas fūres.
Jāpriecājas, ka Iecavā sliedes pacēla gaisā. Līdz 2003.gadam tak uz A7 bija pāri sliedes ar dežurantu.
Kopš 2004.gada ceļus būvē tikai par ES fondiem.
Ja tādu nebūtu, mums ceļi būtu Moldovas līmenī.
Ko tad tā Liepiņa var izdarīt? Neko. Šis sasaukums no rullēs savu termiņu. Gan jau viņa pieslēgsies G kunga partijai.
Man viņa nav tīkama dēļ tā, ka ir par viesstrādnieku ievešanu un Pakistānas "studentu" nostrādināšanu.
Tur jau vairāk ierēdņi uzdarbojas. Ja iepriekšējie ministri šos nolika mierā, tad L kā tāda bezgribas amēba ir izlaidis grožus no rokām.
Būtu jāsāk domāt par lielveikalu slēgšanu brīvdienās.
Mani palaida bez protokola pie 120km/h
650 rakstīja: Manā pieredzē kādiem vairākiem indivīdiem roku ādas alerģija pavasarī sākās tieši no dobeles Seal šķidrajām roku ziepēm un vinu tās smirdīgās dezinfektora želejas.Bet piem LB ražotajiem spirta produktiem tāda suuda lidz šim nav novērots.Vislabāk tam piespiest klāt kādu centimetru laba rokukrēma-tikai tad jāatceras labi nosusināt, savādāk nospeķos visus telefonus un uttt.
Man abas rokas bija sasārtušas.
Jau ilgu laiku mana darba vieta izmanto PL ražotāja līdzekli. Izplata Selding. Problēmu nav.
NL neoficiāli ir trīs galvaspilsētas.
Vienā ir likumdošanas un izpildvaras institūcijas, otrajā Tiesu institūts, proķene. Trešā ir biznea centrs.
Amsterdama, Hāga un Roterdama.