Nu ķīniešu rollers man pašam ir. Nav tur nekā ievērības cienīga. Uz priekšu iet.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu ķīniešu rollers man pašam ir. Nav tur nekā ievērības cienīga. Uz priekšu iet.
Nez, es laikam esmu vai nu sūdīgs braucējs, vai sūdīgs telefona lietotājs, vai abi kopā , bet nu nav man parasti laika braucot kaut ko meklēt un klikšķināt trubā. Vienīgais izņēmums būtu korķī stāvot.
Tēma interesanta, tikai problēma tāda, ka visi jau tos autiņus tikai bildēs redzējuši, nav pat garām pa ielu pabraucis, par iekšā sēdēšanu nerunājot. Ja ir kāds ar reālu pieredzi, būtu interesanti palasīt.
Bet johaidī, tai tantei tak ir taisnība! Vienkārši katram savas prioritātes.
kobamas, tev ir vairākas mašīnas, un visām vibrē sajūga pedālis? Tikko citā forumā uzdevi analoģisku jautājumu par Opel Vectra
Nu dikti forša... spēļmantiņa. Un tikai.
Vai tiešām neiespējami uztaisīt, lai komentāri kārtotos pēc ieraksta laika, nevis kāda atbilde ieliekas 3 lapas atpakaļ?
Un kāda būs jēga, ja pēdējā lapā parādīsies atbilde, kas domāta postam trīs lapas atpakaļ? Pa lielam no šī bardaka varētu izbēgt, ja būtu citēšanas iespēja.
Es tak šito sen jau čata topikā biju ielicis.
Nekas tas nav. Standarta problēma jebkurai vecai mašīnai, kas kādreiz jānovērš.
"kasinsh79
08.05.2019 23:37
Māris varētu vispār ļaut rediģēt autoram savu tēmu forumā. Aizbraukts auzās, ne par Bmw GT."
Domāju, ka to noteikti nevajag, jo var iestāties bezsakars, kad kāds sāks dzēst ārā visas atbildes, kas vienkārši nepatīk. BET! Vajadzētu būt iespējai palūgt moderu iztīrīt topiku no spama saprāta robežās. Te vispār ir kāds foruma moderators? Vai tikai viens Māris?
Tai rītā, kad aizvēra Deglava tiltu, Vāze, šķiet, bija sajukusi prātā. Es speciāli ieslēdzu ar domu, ka parādīs kādus nezināmos sastrēgumu apbraucamos ceļus, rezultātā mani aizdzina pa apli apkārt Dominai. Kad biju vienu apli apbraucis un nokļuvis tai pat krustojumā, kur sāku, šī gribēja, lai taisu to apli vēlreiz Braucu tālāk pats pēc sava prāta, tad pārrēķināja maršrutu un tālāk viss bija normāli.
Kā tieši tie motori sevi ir izsmēluši? Kas tur ir izsmelts?
Pa manam sūtīt no ārzemēm ir jēga tikai tad, ja vēlies ko patiešām ekskluzīvu, kam te uz vietas piedāvājums ir nekāds.
Nav taisnība par mūziku. Es tālākiem braucieniem vienmēr kārtīgu soundtreku sagatavoju. Radio ļerkšķ tikai īsajos pārbraucienos.
Bez sūkņa ap 80. Ar sūkni bik virs simta.
Pilnīgi un absolūti nav jēgas tur neko darīt. Pa to naudu, kas jāiegulda, vari paņemt eksemplāru krietni labākā stāvoklī ar visu tehnisko. Vienīgais variants - ja visu dari pats un metināšana ir sirdslieta.
...vai Gordonam Frīmenam. Vai vienkārši taustiņu klabinātājam, kam diskusijas internetā ar nepazīstamiem cilvēkiem ir svarīga dzīves sastāvdaļa, kādi mēs vairums arī esam
Eu, mēnesis apkārt! Autor, nopirki to Nisanu?
Nu msh noteikti nekad nav slavinājis turbinizētu šņabja pudeli. Un vairums man zināmo cilvēku uzskata, ka turbo mazmotori ir mērkaķošanās. Pērk tāpēc, ka paliek švaki ar alternatīvām.
A kurš te ir atzīmējies kā superkristietis? Vai es ko esmu palaidis garām?
Ok, paldies vismaz par paskaidrojumu :-)
A vot varētu tas alternatīvi apdāvinātais, kas ielika mīnusu, paskaidrot savu motivāciju?
Porsche procentuāli pārkāpj vairāk nekā BMW, savukārt alkoholiķi izvēlas Mazda
Titānisks darbs ieguldīts pie statistikas apkopojuma, pilnīgi prasītos pārpublicēt portālā kā atsevišķu rakstu:
Es ar piedalos
Keeway Focus 49 cm3 2006.g. Nopirku pirms gadiem četriem kā ikdienas pakaļas pārvietotāju uz darbu un vasarnīcu, jo biju tai brīdī bez auto. Principā pāris vasaras esmu viņu dzenājis dienu dienā. Divtaktnieks, taisīts pēc Minarelli licenzes, līdz ar to konstruktīvi tur viss ir normāli, tikai izpildījums nav tas kvalitatīvākais. Piemēram, akumulatora nodalījums lietus laikā pielīst pilns ar ūdeni, jo vāks gluži vienkārši nepieguļ kā nākas. Vispār runā, ka detaļas esot neizturīgas, bet nevaru teikt, ka man kas būtu baigi lūzis. Ar izravētiem ierobežotājiem 70 pa vējam var izspiest. Remonti: pašā pirmajā gadā bija jāmaina caurais izpūtējs, tas izrādījās tā piededzis/ pierūsējis pie cilindra, ka nācās nomainīt visu. Tāpat gredzeni būtu bijuši jāmaina. Minimums reizi divās sezonās jātaisa variatora apkope - jāmaina rullīši un siksna: izmaksas - kapeikas. Automātiskais čoks nosprāga, pie priekšējo bremžu kluču maiņas tika secināts, ka suports ir tik sliktā stāvoklī, ka jāliek jauns. Izmaksas? Atkal jau kaut kādas kapeikas, precīzi neatceros. Tas pa lielam arī viss. Ak jā - tikko šogad spidometru jaunu uzliku, jo vecais bija pats no sevis tā nomatējies, ka neko nevarēja saredzēt.