Te mēs nonākam pie otras sāpes - neizdodas man to Torque uz šīs mašīnas palaist. Vispār nevienu diagnostikas aplikāciju neizdodas. Chrysler forumā tika izteikts minējums, ka pašam ELM adapterim pārāk veca versija, lai arī ar tā paša gada VAG viss darbojās. Sūtīšu no ķīniešiem Thinkdiag, bet pagaidām izlīdzos ar atslēgas metodi, kas Chrysleram īstenībā ir ļoti labi izdomāta.
Darboties jau tās zondes kaut kā darbojas, tikai randomā te Low voltage, te High voltage...
Nu jā, drusku caur pakaļu pašlaik darbojos. Nodzēšu kļūdas, atvienojot aķi, tad kādu brītiņu nekā nav. Parasti pēc pabraukšanas, noslāpēšanas un atkal iedarbināšanas iedegas čeks. Tad ar atslēgas metodi nolasu, kas tur atkal savācies. Viņš smuki visus kodus displejā parāda.
Kurš Elms man ir, pat nezinu. Palika mašīnā, slinkums iet skatīties. Rīt iemetīšu vienā bankā veco zondi atpakaļ, un, ja kļūda neparādīsies, tad būs 100% skaidrs, ka tās Delphi zondes mašīnai vienkārši nepatīk.