Tagad atcerējos, ka vienreiz Valvoline nopirku Maximā
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tagad atcerējos, ka vienreiz Valvoline nopirku Maximā
Varbūt tāpēc, ka valstij ir jānodrošina iedzīvotājiem normāli pieejams sabiedriskais transports? Varbūt vēl pajautā, kāpēc jāsubsidē skolas un medicīna?
Ar elektrisko kasti atkal citas ziepes - aukstumā aķi izlādējas un paliek pusceļā. Tad jāved ģenerators. Benzīna, jo dīzeļģeneratoru nevar pielaist.
Protams, jo tai benzīna kastei vismaz bija cerība. Dīzeļus todien droši vien neviens pat nemēģināja kustināt
Vismaz MK5 arī sabloķētas durvis no iekšpuses ar rokturi var atvērt.
Da visi Elf, Total, Comma utt. Izvēlies ko vēlies. Mannol Senukajā ļoti smuka cena, it kā internetā raksta, ka esot baigi labā, bet hvz. Par to viltošanu mūsdienās šaubos. Nu neies tak oficiāls veikals kaut kādu kreiso šņagu tirgot. Kaut kādi kaktu servisi, kas lej no mucas - tur gan visādi var būt.
Vai tad tā vispār drīkst būt? Siģene, protams, gaudos, kāpjot ārā, bet durvīm jāverās, tā tak elementāra drošība. Varētu kāds Volvo jūzeris paeksperimentēt un iepostēt te rezultātu.
Kā viņš vispār iekšā tika?
Šito busu redzēju jau pirms gadiem desmit, tā ka nekas jauns tas nav. Tūristu izklaide un ballīšu vieta, diez vai ar viņu vispār drīkst braukt visur, kur ienāk prātā. Kaut gan koncepts nav slikts, postapokalipses pasaulē bez enerģijas resursiem var noderēt.
Esmu tai kantorī savirzi taisījis, likās sakarīgi džeki. Moš tev kāds māceklis trāpījās.
Es jau nu vestu turpat, lai tecina ārā.
Gan jau kā kuram motoram, bet vispār varot sanākt milzu sūdi, kas rezultējas kapitālajā remontā. Kas tas par idiotu servisu, kas nejēdz izveikt viselementārāko lietu - eļļas maiņu? Nosaukumu studijā!
P.S. Reiz, pašam mainot, arī sanāca šitā nolažoties. Nu neko, nenobraucot no bedres, tecināju vien uzmanīgi ārā.
Es tieši šoziem braucu ar tādiem Kormorāniem. Nu galīgi neko sliktu nevaru teikt. Uz ledus tīri stabili, pa sniegu un pļuru vispār ideāli. Iespējams, atpaliek no lielajiem brendiem, bet par visādām Ķīnām (cik sanācis patestēt) noteikti par kārtu labāks.
Par tām riepām. Vajag saprast vienu elementāru lietu. Absolūtais vairākums ziemas riepu būs arī M+S. Bet ne visas M+S riepas ir ziemas, kaut gan lielākā daļa ir.
Pastāsti, kāda ir tā galvenā ziņa? Es nespēju tās šausmas skatīties.
Tankos eļļas vispār drausmīgi dārgas palikušas. Tai pat laikā visādos Senukajos daudzmaz pieklājīgu ražotāju eļļa mēdz būt krietni lētāka, ja vēl kādu akciju noķer, tad trīsreiz lētāk kā tankā. Arī specializētie autodetaļu veikali ir neslikta opcija.
Njā, es arī gribēju rakstīt, ka šitais jau ir AMG, nevis parasts Mercedes. Bračkam kaut kad baigi līdzīgs autiņš bija. Absolūts bezproblēmu auto. Pārdeva tāpēc, ka sāka stipri rūsēt, kā arī, neskatoties uz pieklājīgo jaudu, esot bijis šausmīgi garlaicīgi braukt.
Sāc ar to, ka tomēr pārbaudi, kas darās ar to jauno aķi. Pamēģini piepīpēt, ja tāpat neies, tad varēs domāt tālāk.
Dacia koncepts būtu baigi OK, bet ir viena problēma: Dacijām nav motoru!
Ir sanācis vairākas reizes dažādiem auto iet skati ar degošu čeku. Citreiz ieliek 1, citreiz vispār nepievērš uzmanību. Labi, ka manā lietošanā nav un nav bijuši auto - jaunāki par 2012. gadu. Tuvāko gadu laikā noteikti arī nebūs.
Šito topiku vajag vienkārši aizslēgt, lai pārstāj pievilkt visādus mēslus!
Nav jau nekāds brīnums, ka 300K nogājušam auto kādreiz arī čeks iedegās. Tu tak pats labi zini, ka tas var nozīmēt miljons dažādu lietu, tai skaitā arī galīgi nesvarīgas.
Ja nav grūti, pastāsti vairāk par to Ķīnas auto - šitais ir interesanti!
Nu?