iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
martinslusis 01.08.2017 12:24

Es principā arī biju domājis tieši variantus ar bloķētu ceļu utt. Nevis tevis aprakstīto situāciju - tur jau nu katrs atbild par sevi.

Pašam gan 1x sanāca tieši tā izdarīt, nezinot to konkrēto ielu (tur laikam vispār tikai kreisais bija un bez papildus zīmes labā attālumā no krustojuma). Tad nu nokaunējies centos tikt labajā rindā, kur mani par laimi arī ielaida.

martinslusis 30.07.2017 23:59

Teikšu kā ir - tu kļūdies.

1) Es pats braucu ātri, regulāri ar +20 un +30 braucu. Ne vienmēr, bet bieži. Tāpēc arī mani uztrauc kreisās joslas problēma.

2) Rāvējslēdzējs ir normāla, pašsaprotama lieta visās civilizētās valstīs. Pats vienmēr laicīgi mēģinu iekārtoties atbilstošajā joslā. Bet citus tāpat palaižu. Bija pētījums, ka ātrāk ir, ja tomēr līdz pēdējam brauc daļa pa otru joslu un tad savā starpā sadala atlikušo joslu.

Bet tas pats ir attiecināms arī uz ieskriešanās joslām - cilvēki spītīgi brauc pa joslu uz kuras ir jāizbrauc pat tad, ja otra josla ir brīva. Tā ir elementāra pieklājība...

martinslusis 29.07.2017 18:42

Kopumā paliek laikam labāk, bet joprojām ir problēmas ar:

1) Apļveida krustojumiem - ļoti daudzi turpina braukt pa ārējo joslu pat tad, ja ir jābrauc visu apli vai tuvu tam.

2) Rāvējslēdzēja principu - arī šo daudzi turpina vai nu nesaprast vai ignorēt

3) Braukšanu kreisajā joslā - daudzi nesaprot, kam tā kreisā josla ir paredzēta. Vistrakāk ir, ja brauc lēnām, precīzi tādā pašā ātrumā kā labā josla.

4) Neapdomīgas apdzīšanas - šis arī noteikti joprojām ir aktuāli. Arī braucot uz Varšavu jūnijā redzējām vairākas stulbas apdzīšanas jau tālu no Latvijas un visos gadījumos mašīnām bija LV numuri.

martinslusis 13.07.2017 10:26

Tas jau jā, bet kuram tad vislabāk viņus būtu jāzina, ja ne dīlerim?

martinslusis 12.07.2017 17:48

Man arī tāda pati sajūta ir. Jo vakar man atrakstīja

"Labdien, Mārtiņ. Beidzot ir pasūtīts jūsu auto."

Tad es sāku prasīt kā tas ir "beidzot ir pasūtīts jūsu auto", ja reiz jūnija sākumā tas it kā tika pasūtīts.

Saņēmu šādu atbildi:

"Pasūtījums uz rupnīcu tika aizsūtīts 6.jūnijā. Viņi plāno ražošanu, un iedala kvotas. Es tiešām to nevaru iespaidot, un augusts līdz pusseptembris rūpnīcā ir atvaļinājumu laiki."

Bet kāpēc tad sākumā tika rakstīts, ka beidzot ir pasūtīts?

martinslusis 12.07.2017 17:27

Sveiciens bēdu brālim! Viņi pirmo gadu mašīnas pasūta, ka neņem atvaļinājumus vērā?

Izklausās pēc normāla bullshit attaisnojuma. Tad jau dod ziņu, kā gāja.

Man gan vēl līgums nav parakstīts, tāpēc šobrīd domāju, ko iesākt.

martinslusis 12.07.2017 13:57

Jā, bet izklausās kaut kā dīvaini tas viss. Plus vēl paši sākumā teica 2-3 mēneši, bet vairāk tos 2 mēnešus uzvēra.

Tagad, godīgi sakot, esmu dusmīgs.

martinslusis 12.07.2017 12:12

Pagaidām baigi spīdoši ar Kadjar pirkšanu neklājas.

Mūsa motors maija beigās teica, ka būs jāgaida 2, varbūt 3 mēnešus mašīnu. Tad nu 6. jūnijā pasūtīju un vakar beidzot dabūju atbildi uz jautājumu par piegādes termiņu un tad man pateica, ka mašīna beidzot ir pasūtīta un piegādāta tiks novembra sākumā tikai.

Tātad no jūnija skaitot tie ir 5 mēneši jau. Vēl, protams, interesants bija teksts par to, ka mašīna beidzot ir pasūtīta. Kad jautāju kā lai to saprot, man teica, ka uz rūpnīcu pasūtījumu nosūtīja 6. jūnijā, tad nu laikam tikai tagad tas tiek apstrādāts.

Jebkurā gadījumā diezgan stulba tā situācija ir, jo es jau rēķinājos, ka septembrī vēlākais tai mašīnai vajadzētu būt. Tad vēl būtu paspējis kaut kur aizbraukt, bet nu vairs nekas...

martinslusis 01.07.2017 23:27

Šo gan es īsti nesaprotu. Tas pats ar kreisajiem pagriezieniem vietā, kur teiksim tikai 1 mašīna vienlaicīgi gaida.

Ja viens otram pabrauc garām, tad pēc tam viens otram vairs neaizsedz skatu. Tiklīdz katrs pa mazāko rādiusu brauc un stāv viens otram pretī, tā uzreiz ir normāla aklā zona, ko rada tā otra automašīna.

martinslusis 29.06.2017 14:05

Man žēl to visu automašīnu piekares.

martinslusis 27.06.2017 11:29

Tev nav gāze ielikta gadījumā?

martinslusis 21.06.2017 20:39

Patiesībā es nedaudz neprecīzi izteicos.

Sedani ir super mašīnas. Vizuāli smukas, bieži vien ļoti labi modeļi utt. Bet es tādu negribētu kā savu vienīgo auto. Kā otro? Jā, noteikti.

martinslusis 20.06.2017 11:29

Labojums: 472 litri ir ar falšo grīdu, kas tur ir, lai grīda būtu vienā līmenī ar virsbūvi un varētu slidināt iekšā un ārā smagas lietas.

Ja to izņem, tad ir 572 litri pat.

martinslusis 20.06.2017 11:17

Un, jā, 472 vs 605 litri, bet Kadjar ir par 21 centimetru īsāks. Līdz ar to atrast parkošanās vietu būs krietni vienkāršāk.

martinslusis 20.06.2017 11:00

Manā gadījumā ir 472 litri, kas ir galīgi ok gan bērnu ratiņiem gan citām lielām lietām. Man nevajag ikdienā 600 litrus pārvadāt, bet, ja kādreiz vajadzētu, tad nolaistu sēdekļus.

martinslusis 19.06.2017 22:32

Atbilde ir pavisam vienkārša (nu vismaz manā gadījumā bija tāda).

Sedans ir visnepraktiskākais no auto tipiem. Bagāžniekā neko lielu īsti normāli ielikt nevar, pat tad, ja tas ir ietilpīgs.

Universāļi ir ietilpīgi, bet diezgan gari (neērtāk pilsētā) un vizuāli pārsvarā neizskatās diez ko labi. Mana sieva bija kategoriski pret universāli tieši dizaina dēļ.

Miniveni - praktiski, bet nu nepatīk man. Varbūt kādu dienu, bet ne šobrīd.

Krosovers - salonā vietas daudz, bagāžnieks praktisks un ietilpīgs, auto nav ļoti garš, izskatās labi, augsta sēdpozīcija un vēl forša ekstra - nav jāuztraucas, ka atsitīs durvis pret apmali (vedot vecākus uz viņu mājām Miera ielā regulāri Corollas durvis ir "uzsēdušās" uz apmales, kad viņi tās ver vaļā.

Vēl sakarīgs variants, manuprāt, ir sedani ar liftback tipa bagāžnieku (Škoda Octavia, Superb, daļa Opel Insignia, daļa Ford Mondeo utt.).

martinslusis 15.06.2017 11:24

Grūti jau spriest neesot klāt - tikpat labi priekšā varēja braukt busiņš (VW Transporter, Renault Traffic utt.) ar necaurspīdīgām aizmugurējām durvīm, kurš pēdējā brīdī pabrauca malā un tikpat labi Audi vadītājs varbūt tikai pēdējā brīdī ieraudzīja tos ceļu uzturētājus.

Protams, drizāk, ka tiešām pats vainīgs, bet nevajag arī izdarīt pieņēmumus, ja neesam bijušu klāt, jo nu tādi sviestaini vadītāji ir redzēti, ka nekad nevar zinat, vai tajā situācijā neesi nonācis cita vadītāja dēļ.

martinslusis 09.06.2017 11:48

Rokas neniez pēc jaunā Arteon?

martinslusis 06.06.2017 19:28

Ā, un beigās ņemu tomēr finanšu līzingā, jo tad kā pašnodarbinātais varu katru gadu 30% no atlikušās auto vērtības norakstīt amortizācijā, kas man ir aktuāli un gada griezumā kopā ietaupīt tādā veidā.

Vēl interesēja jaunais Scenic, bet salonā iesēdos viņā iekšā un sapratu, ka tomēr galīgi nejūtos komfortabli, ne priekšā, ne aizmugurē. Priekšā vēl kaut cik, bet aizmugurē galīgi neērti bija man.

martinslusis 06.06.2017 19:26

Hmm,

Iemesli bija vairāki. Vienu brīdi jau biju gandrīz izlēmis par Golf 7 Variant iegādi no Vācijas. Būtu lētāk, bet nu sieva nav sajūsmā par universāļiem un vienmēr ir aktuāla problēma, ka nevar īsti 100% pārliecināts par tā lietotā auto vēsturi. Tādā ziņā tomēr ir īpaši riskanti pasūtīt, ja pats nevari klātienē novērtēt un aizvest uz neitrālu servisu.

Tad arī nonācu pie varianta, ka varbūt tomēr labāk par vienādu mēneša maksājumu (tobrīd domāju par operatīvo līzingu) ņemt jaunu, lai ir garantija un paredzamāki tēriņi līdz ar to.

Turklāt gan pašam, gan sievai primāri tomēr gribējās krosoveru. Sākumā to domu atmetu, jo no lietotiem man vislabāk patika XC60 un Q5, bet abi pat 5 gadus veci tomēr maksā lielu naudu priekš lietota auto un diez vai ir prātīgi tāpēc pirkt par tādu ciparu, ja tas ir vecums, kad sākas lielāki tēriņi uzturēšanai.

Tad sāku atkal no jauna pētīt jauno auto piedāvājumus, bet principā skatījos tikai krosoverus (vēl variants bija arī Octavia liftback sedans), jo, kā jau minēju, sievai nepatīk universāļi, bet es vēlējos kaut ko praktiskāku par sedanu.

Tā kā budžets bija līdz 21-22 tūkstošiem un negribēju arī ņemt minimālo aprīkojumu, tad variantu daudz nebija. Tiguan, Ateca un Kodiaq, Peugeout 3008, Madza CX-5, Toyota RAV4 par dārgu.

Opel Mokka X nepatīk vizuāli un nav arī pārāk liels, Peugeot 2008 par mazu, Fiat 500X nepatīk vizuāli, Mazda CX-3 par mazu, Toyota CH-R par mazu, Jeep Renegade par mazu un savdabīgs dizains, Nissan Qashqai man patīk mazāk nekā Kadjar un arī atsauksmes sliktākas bija, lai gan viena platforma. Varbūt vēl kādu modeli aizmirsu tagad nosaukt, bet apskatījos visus principā.

KIA Sportage likās tīri sakarīga, kad filmēju Gada auto konkursu, jo ietilpība ir laba, par priekšas dizainu var strīdēties, bet kopumā laba. Bija arī Swedbank līzinga akcija LX vai LX Plus komplektācijai (neatceros) un dīleris bija gatavs līdzīgu atlaidi (~2000k) dot arī citām komplektācijām. Bet uztrauca gan te iepriekš postots links par Hyundai dzinējiem, kas izmantoti Sportage, gan komentārs no paziņas, kurš strādā auto apdrošināšanas lomā, ka Hyundai (un līdz ar to arī KIA Sportage, jo kārba un dzinējs ir no Hyundai) ir problēmas ar ātrumkārbām un remonts ir krietni dārgāks nekā citiem ražotājiem.

Tomēr izšķirošais bija tas, ka testa braucienā īsti nepārliecināja Sportage vadāmība - bija tomēr tā sajūta, ka nevis brauc ar auto, bet peldi ar kuģi pa ūdeni.

Nemelošu - Kadjar variantam pievērsos labās atlaides rezultātā, diez vai citādi būtu nopietni apsvēris. Par 18460 šobrīd var dabūt Intens aprīkojumu, kur ir jau ļoti daudz ekstru. Par ~20000 var dabūt Day & Night variantu ar ādas salonu, LED tuvajām/tālajām gaismām utt. Izvēlējos Intens, jo 19" diski neliekas īsti gudra ideja tikai stila dēļ, jo riepas jūtami dārgākas.

Bet, kad izbraucu ar Kadjar, jau no pirmajiem metriem jutu kardinālu atšķirību braukšanas izjūtās. Priekš krosovera tīri labi jūt mašīnu un arī gabarītus kaut kā ļoti labi izjūt, lai gan masīna ir pietiekami liela. Bija krietni lielāks braukšanas komforts (vismaz man un sievai), salīdzinoši ar Sportage. Bet citam varbūt liksies otrādi.

Tad nu paņēmu Kadjar ar Intens aprīkojumu + drošības un atpakaļskata kameras pakām, ziemas paku, rezerves riteni un hromātisko spoguli. Tiesa gan, ja būs Eiropā noliktavās kaut ar parasto Intens aprīkojumu tad ņemšu tādu, jo negribas 2-3 mēnešus gaidīt. Bet, ja vadzēs, tad jau gaidīšu.

martinslusis 06.06.2017 10:00

Never mind - lai gan telefons neko nerādīja Spam folderī, datorā apskatoties tomēr bija spamā iekritis. Jau laicīgi bija sūtījuši.

Tā kā viss kārtībā. Es jau domāju, jo pārdevējs bija ļoti laipns.

martinslusis 05.06.2017 22:44

Pašlaik viņi paši sev bizīti bojā. Trešdien biju ciemos un konkrēti jau biju gatavs parakstīt dokumentus. Teica, ka būs jāgaida, jo nav uz vietas. Es saku ok, lai atsūta piedāvājumu. Joprojām gaidu.

Ja pārdodot auto neizliekas, ka klients ir svarīgs, tad kā būs, kad garantijas remontu vajadzēs?

martinslusis 03.06.2017 21:59

Nu jā. Man tieši tas pats stāsts. Cenas starpība ir ~2000 par dīzeli, kam ir 20 zs mazāk vai ~3000 par dīzeli ar tādu pašu jaudu (130zs).

Tajā pašā laikā gadā nobraucu vidēji 15 000 km, jo pārsvarā tas ir pa pilsētu. Ok, plānoju pārvākties uz Āgenskalnu un darbs ir Purvciemā, tad jau vairāk būs, bet tāpat nebūs ļoti daudz.

Ja vēl pieskaita klāt visas problēmas ar kvēpu filtriem utt., tad diez vai man tā cenas starpība atmaksātos jēdzīgā termiņā.

martinslusis 02.06.2017 20:23

Par savu jauno auto - vienu brīdi jau ļoti sliecos uz Golf 7 Variant 2014.-15. gada mašīnu un pat gandrīz pasūtīju no Vācijas.

Bet beigās tomēr izvēlējos Renault Kadjar no Mūsa motors. Es gan jau 2. dienu gaidu, kad beidzot konkrētu piedāvājumu atsūtīs, bet nu nekas... Vienīgais škrobe, ka tikai augustā reāli dabūšu auto, jo uz vietas nav benzīna dzinējs ar manuālo kārbu.

Izvēlējos Intens komplektāciju ar drošības paku, ziemas paku un vēl pāris ekstrām.

martinslusis 02.06.2017 19:42

Nortel rakstīja: Mums te vienam auto apdrošinātājs arī pieprasīja uzstādīt papildus imobilaizeru. Uzlika Autonamā. Nākamajā dienā nobloķēja dzinēju uz Siguldas šosejas kreisajā joslā. Paveicās. Jokojam, ka vajadzētu papildus imobilaizerus arī papildus apdrošināt. Es neatzīstu iejaukšanos rūpnīcas elektrosistēmās. Nepatīk un neizmantoju ne bezatslēgas sistēmas, ne elektriskās rocenes, ne autohold, ne automātiskās kārbas. Kautkā visā tajā palīgsistēmu jūklī pazūt elementāra saikne vadītājs-auto-ceļa segums. Auto kautko dara tavā vietā, pats pieņem lēmumus. Pat ESP vairs nevar fiksi atslēgt ar pogu, bet jāiet setingos, veicot vismaz 3 darbības ar pirkstu.

Protams, nav jau tā ka viss nepatīk, bet jo mazāk iesaistīto ir no stūres/pedāļiem līdz ceļa segumam, jo labāk.

Kuru imobilaizera modeli tieši ielika, ja nav noslēpums? Jo ir doma pašam likt, kad pirkšu auto, jo esmu izvēlējies auto, kam ir keyless go un negribu, lai tas go ir bez manas līdzdalības kādu dienu.

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti