iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
ZZZZ 05.09.2025 10:45

imzz rakstīja:

Pļaušana ar izkapti ir labs fizisks vingrinājums, jo neapšaubāmi daudz muskuļu grupu iesaistītas. Es pat puslīdz pareizi protu uztaisīt siena kaudzi uz zārdiem. Bet kurš no jums ir vadījis zirga grābekli ? Man kādreiz jaunībā viens laucinieks joka pēc laikam, iedeva bojātu, tādu, kam tas pedālis nestrādā, bet katrreiz jārauj svira, lai grābekli paceltu. Pie kam zirgs bija cieši nolēmis noberzt dundurus no sāniem pret tuvākajām siena kaudzēm savā ceļā ;)

Bet par tēmu pļavas glābšana, tas ir savādi, ka pļava tiek glābta no aizaugšanas, kas taču ir visdabiskākais process :-/ Dabu glābj no dabas. Diezgan pretrunīgi.

Respect, bet ar zirgu pa mežu jājot ir vēl lielākas briesmas nekā pret siena kaudzi. Viņš tavus gabarītus neievēro! Vari palikt uz zara…

ZZZZ 05.09.2025 9:20

Tukšpļūtītāji var DUSaa pa bieti atrauties arī 5min laikā, kā horns, un masku uzvilt nākties…

 Cenu salīdzinājumus ice ev te pa pilnam jau saliku, brilles lietot ne vajag.

 Kasko man ev, jā dārgākā pozīcija 340 gadā. Cik varenauto ICE izmešu nodeva? ps nav pašriska 👍

 -palīdzība uz ceļa

 - stiklojums, lukturi visiem gadījumiem

 -sadursme ar dzīvniekiem

 -bojājumi riepām

 - salona mantu apdrošināšana zādzību gadījumā

 -hidrotrieciens utt utt 

nevaru kompāniju nosaut būs reklāma. Sliktākajā negadījumā 300 pašrisks.

 Citi izdevumi 230K km…bes exceļiem 1 stabilizātora atsaite…laikam baigais smagsvars 😁 un1l eļļa reduktorā, aiz neko darīt, samainīju…Nu un riepu koplekts 1 ziemas, braucu agresīvi, laikam būs jāmaina uz ziemu, vismaz 2 priekšā. 

 Elektrība cik tur, ja ne no saules, stabiņā viršos 28 ceņi x 15Kw/100km traki dārgi 4,20 eur 100km…bet nu nekad nēesmu to darījis. 

Par korķiem un uz sēdētājiem, arī A, nevaru iepriecinat, nometu vecajā Rīgā un dodos ar kājam vai velo…uz jūrasmalu 😛

 Paldies par uzmanību, jūsmojiet tāļāk.

ZZZZ 05.09.2025 7:17

Naftai rapsis pa daudz pielējies, tur viss jau salipis. Gaidi kad dīzels izskries, pats paskriet bez vadītāja.

ZZZZ 05.09.2025 7:05

 Atkal BMW izpaužās…Bet ir labi, man ļoti patika.

 

www.youtube.com/shorts/BBiuq7cKiZc

ZZZZ 05.09.2025 7:04

Bradypus rakstīja:

Interesanti, kā nākas atkal savus argumentus absurdizēt…

 

Var jau rēķināt, čakarēties un samazināt savas braukšanas prasības, lai tik neatzītu, ka auto ir maksa par komfortu un iespējām jau pašos pamatos - t.i. zaudētās iespējas pret ietaupījumu (kas vēl arī ir uz citu rēķina subsidēts), ierobežojot sevi ar EV ir neproporcionāli lielas pret attiekšanos no auto vispār. Tad ietaupījums būs DAUDZ lielāks.

Tiešām interesanti, kā tāds B kārtējo reizi aizpeld, izlokās un melo…

 Ietaupījums EV ir būtisks. Īpaši rēķinot neiztērēto laiku piestājot DUS, ne apmeklējot servis us h vai dienas, ne lietojot naftu un eko šmeko visvisādas piedevas utt uc. 

 

Ja runājam par nobraukumu, tas jā, vienīgais lielākai mīnuss. Jo saulīte jaukā patīkami priecē un dod iespēju nedomāt par. Naftu nelietojot ir milzīgs ietaupījums, var atļauties doties ceļā īpaši neiespringstot par izmaksām. Tad nu tie km lasās negausīgi ātri un odo tinās kā tur tam Ionik 5 jo neko nav jārēķina…ps nekādas subssīdijas arī neizmantoju. Bet tas cits stāsts, par birokrātiju un ar to iesaistīto. 

ZZZZ 04.09.2025 7:48

Bet šos tak pērk, arī…no 8 trabantiem 2 jau rezervāti iAuto tā jā.

 

 https://autoplius.lt/skelbimai/naudoti-automobiliai?category_id=2&make_id=92&model_id=33802

ZZZZ 04.09.2025 7:29

core rakstīja:

Tu EV tagad tā kā ar zirgu salidzināji?

 Es jau core devu tikai mājienu. Tiem, kas saprot. Varētu jau tehnoloģiskāk un mūsdienīgāk salīdzināt ar lidoMašīnu. Bet nu ko tur…ar kanniņu, vanniņu tur arī gaisā neieliesi. Ok piloti kaut kā izrēķina lai tiktu mēŗķī, galā. 

 Bet skeptiķiem varu neiepriecināt, nekad nav ne palikts, ne vilkts, ne ar ģeneratoru lādēts ne uz ceļa, malā, ne mežā. 

ZZZZ 03.09.2025 23:08

Es ieteiktu lai ņem kvartiņu. Tāpat nomales jūrasmalas kūrvietas Lohceļus labi ja reizi gadā nogreiderē 😡 Nemaz tur assPalta nav iĀ. Tur vajag braukt hadenes izmēģinājuma braucienā tā jā. Piem te varētu pa skaisto, Gulbju ielu 🤟

ZZZZ 03.09.2025 22:17

Tiem, kas lido bāņi utt uc vajag raķeti iegādāties. Tā vispār līdz europai 10-15 min aizlidos. Aizmirsies jau te daudziem, nemaz nav tik sen kad ar zirgiem brauca un kamanās karstu ķieģeli lika lai kājas silda D. Līdz Rīgai nobraukt bija vesels ceļojums, ar pasta stacijām/krogiem uz katra stūra…Bizīts labi griezās ik katram. Nu netērējat te savu dārgo laiku, sarunās, kas Jūs neinteresē. 

 Tikko cilvēks ar maziņo Insteru izbrauca Eiropas maršrutu bez kavēšanās, tik pat praktiski ātri kā pirms tam ar Teslu. Maza massa un maza baterija, +labi lādējās no sākuma līdz beigām, tāds ir fakts. Bet bānī bieži nemaz ātri nepabrauksi…sastrēgumi. iĀ.

ZZZZ 03.09.2025 17:13

WALA rakstīja:

ZZZZ rakstīja:

https://iauto.lv/zinas/smaga-tehnika/42556-paliec-sveiks-dzeli-kravas-transports-gatavs-prmaim

 

Un pats ar stūres vīru izrunājos, ir ļoti apmierināts. Kad ar vienu citu šoferētāju kas uz skandināvu populārā auto ar automātisko transmisiju…pajaunam auto sipās tik pa garantijas remontiem tieši ar komplicēto kārbu!

Redzi es tev varu pateikt uzreiz - kamēr maršruts ir teiksim kā DHL, untml. piegādes auto pa Rīgu utml. - kur diezgan lielu daļu darba laika auto stāv uz vietas - BEV strādā, tikko kā tev vajag vai nu ļoti smagu kravu, attālumu vai kādus specifiskus pārvadājumu parametrus - tam BEV vēl nav gatavi. UN ja būsim godīgi, tad BEV nekādi nav uzskatāms par vienkāršu, pat zinot to kādi ir modernie automāti un kā tiem nepatīk pārslodzes …

BEV arī ļoti nepatīk pārslodzes … tikai pagaidām pie maza to skaita un lielākoties to lietojot tur kur tie arī diezgan labi der - viss ir vairāk kā OK.

Pameklē kur šis džeks velk kalnos un ieliek dīzeļiem kuri gurst…lejā nākot nedaudz atgūst iztērēto, kas dīzeļiem ir liegts+kanu bremzi utt uc kluči fūrēm labi dilst un diski ir kā maize otrā…

ZZZZ 03.09.2025 17:09

koolmans rakstīja:

Viņiem tak nav neviena argumenta normāla, lai paskaidrotu kāpēc EV ir izdevīgāks pirkums, sapirkušies ar saviem EV, vēlāk jau kādam vajadzēs tirgot nost. Es ar pirms 3 gadiem gandrīz nopirku, labi, ka rinda uz gaidīšanu bija milzīga, paņēmu kautko citu un tagad esmu priecīgs, kad redzu ciparus par kādu naudu tirgojas tas konkrēts auto, ko pirktu. Jo tas bija vismaz par 10k dārgāks par manu, bet šobrīd tam cena ir zemāka, nekā es savu, kuru nopirku lētāk, varētu pārdot.

 

EV lietotāji ir divi varianti: cilvēki, kas nedraudzējas ar matemātiku vai tie, kuri uzķērušies uz mārketinga trika un nopirka EV, kur visiem tiek stāstīts cik tas ir izdevīgi

Vēl ir 3. variants, ko piemirsi. Loti populārs. Paņem mazlietotu EV, ar lielo cenu nokritumu, un joprojām esi tādā pat līmeni, kā pirms nu jau vairāk kā 2 gadiem…Texniski daudzi jaunie vēl atpaliek utt uc. Ps ieguldītā nauda arī mazāka kā attiecīga gada mīzelim ar līdzīgu aprīkojumu. Par ekspluatācijas neizmaksām, praktiski nekādām, pat nav vērts te apspriest. 

 Droši darbini čatgpt un vēl pagaidi 2 gadiņus, būs vēl lētāk…😛 Tikmēr pamaini eļļiņas, kakalizātorus, ko tur vēl kāds tev tur dampis ira?!

ZZZZ 03.09.2025 11:34

https://iauto.lv/zinas/smaga-tehnika/43254-volvo-piegd-pirmo-elektrisko-mikseri?cview=all#comments

 

Viņi teiks, ir labi nav troksnis un izplūdes gāzes, pat būvlaukumā kur lielākā daļa laika paiet stāvot uz vietas un darbinot palīg iekārtu.

ZZZZ 03.09.2025 11:19

https://iauto.lv/zinas/smaga-tehnika/42556-paliec-sveiks-dzeli-kravas-transports-gatavs-prmaim

 

Un pats ar stūres vīru izrunājos, ir ļoti apmierināts. Kad ar vienu citu šoferētāju kas uz skandināvu populārā auto ar automātisko transmisiju…pajaunam auto sipās tik pa garantijas remontiem tieši ar komplicēto kārbu!

ZZZZ 03.09.2025 11:18

WALA

Nu gan pāri strīpai paršāvi…Rīgā ir komunalie jau EV kravas un arī Abusi. Abusi pat reģionos jau brauc…Kravas truck arī.

ZZZZ 03.09.2025 10:25

Kalvi izskatās ka tikai tas ir troksnis, vai kāda slēpta raksta materiāls? Tikmēr arī tālie braucēji sāk pārņemt šo tehnoloģiju. 

ZZZZ 03.09.2025 9:07

Varētu uzmeikot sarakstu ar iemesliem, kāpēc nevajag dīzeļdzinēja auto, kā pakaļas pārvadāšanas transporta līdzekli.

 Un pie viena vēl tos, kas te iepriekš nolika EV braucējus arī…un patreiz jau paši par tādiem pārtapuši 🤣

ZZZZ 03.09.2025 9:02

Viņam vajadzēja lietot eļļas piedevu, lai gredzeni neiesēžas.

ZZZZ 02.09.2025 13:43

AA atkal jau kūpošie bmw uzbrūk parastajiem braucējiem.

 

 

www.tiktok.com/@aigarslarks/video/7545184242515365142?_r=1&_t=ZN-8zO0Bii3e2I

ZZZZ 02.09.2025 10:08

Ik reiz, kad tas IR nostrādā. Bet viņu var atslēgt manuāli, car settings. Žēl ka ne uz visiem laikiem…

ZZZZ 02.09.2025 8:45

WALA atbildi, kamdēļ tajā zemē legāli nedrīksti piemājas audzēt savām vajadzībām galdam, pārtiku…? Ha ha.

ZZZZ 02.09.2025 8:32

No +

1.Cena zema par EV ko iegūstam ir konkurējoša ar līdzīgiem 

2. Aprīkojums pietiekoši bagātīgs ko iegūstam par šo cenu ap 220eur mēnesī.

3. Dizains  ok, gan ārpusē gan iekšpusē tāds klasisks, cilvēkam nav jālauza galva, vai man tāds patiktu…

No -

1. Joslā noturēšanas funkcija ir vāja

2. Gaitā klasisks EV, ir uz ko tiekties. piem Hyundai Inster pacēlis latiņu neticami augstu ar parastu makfersonu…

3. Varēja dažas funkcijas, kā acu un ceļa uzmanības kontrole, atspējošanu uzlikt uz noklusējumu pastāvīgi…Bet patreiz pēc katras jaunas auto iestartēšanas tā aktivizējas no jauna. 

4. saistīts ar 3. Nav A radio, respektīvi audio jāklausās no  citas pievienotas ierīces. Un ja nostrādā infra sensors uz jūsu neuzmanīgu ceļa ne vērošanu, savienojums automātiski pārtraucās, bē.

 

Šis transporta līdzeklis, iespējams, piemērots potenciālam ekonom klases jauna auto pircējam, kas principā negrib otrreizējo lietotu auto. 

ZZZZ 01.09.2025 23:19

Diemžēl tie paneļi tuvā perspektīvā L paliek jau stipri neaktuāli. Praktiski 2 gadi, nekad nebiju pildījies publiskajās uzlādēs par naudu. Patreiz cena tur paliek loģiska un atlaižu karte vēl nedaudz samazina to ciparu, kastes uz katra stūra…Tad savu saražoto P apliekot ar transporta, jaudas un balansēšanas, iekārtas izmaksām ir jāsaka, paldies es off būtu, ja patreiz likt piedāvātu. Vai tikai tīru off gridu, bez ārējiem vadu sakariem…kas tev vēl regulē attālināti.

ZZZZ 01.09.2025 22:01

Pamato ,,tik drausmīgs,, ? Otrreizējais tirgus vispār ir piesātināts un nekādi saprotams…Piedāvājums ir nenormāli liels. Naudu zaudēsi, šā vai tā. Neizbēgams fakts.

ZZZZ 01.09.2025 21:23

koolmans 

Ieliec konkrēti, piem Opel Mokka ice un ev salīdzini. Kā tur atsķirās tie salona materiāli uc utt. Tad arī iztirzāsim. Izskatās ka tiešām Jums tas EV ne visai iet pie sirds. Pērkat hibrīdu vai vienkārši ICE, un nemocaties ar sirdsapziņas pretrunām. Tie laiki kad Vācijas auto izstrādājumi atšķīrās ar salona materiālu biezumu un kvalitāti ir pagājuši. Un labi, jauni EV jau pieejami ap 40+ cenā. Jebkurš auto var salūzt utt. Bet patreiz, manā skatījumā, tomēr EV ir sevisu un apkopju mazprasīgāks. Bateriju bloki ir atsevišķi maināmi, ja nu kas tur notiek. Un patreiz ja es skatītos jaunu EV, tad pievērstu uzmanību tieši mazāka tilpuma/kapacitātes baterijai.

ZZZZ 01.09.2025 12:54

  Sāksim ar to ka ĶTR tādam cena sakas no 40K eur ekvivalentā. Nākamais ne mazsvarīgais ownera sildošais moments, visi uz to atskatās un ievēro. Pats pārbaudīju un atļāvu cilvēkiem iesēsties un selfijus ar pašiņiem uzņemt, cik viņi pārsteigti un priecīgi sajutās! Vai raudi tā ir? Nav pat ar kukū jaunāko, tik īstie fani to redz un novērtē…

 Jā, pilsētas satiksmē derīgs, kataklizmu laikā jo var 1m dziļu ūdens šķērsli forsēt un sniega vaļņi nebūtu problēma.  Arī kārtīgam saimniekam noderēs kuteri vai trakteuru pavilkt…piekabē. Riepas rati pienācīgi lai pat varbūt brauktu pa tīrumu un sētu ko nu tur reizēm vajag, lai ar lielo monstru nekratītos.

 Varētu domāt, ka kādiem attiecīgiem derīgiem dienestiem būtu labs, kādā bāzes versijā…

 Dizains un sīkumi, tas izspēlē lielu trumpi sajūtās, kas rodas iekš kabineta, šoreiz tas tilpums un nosaukums vietā, ir labi pasniegti. Pat pārslēdzot braukšanas režīmu, skaņa ar kādu uzgriežās aptveres rādītājs izvēlētajai programmai, vien ko vērts. Tā te varētu daudz ko pieminēt bet tas tik tādiem skuķiem būtu interesanti, ne jau mums, kas visu redzējuši un ēduši...

 Mans verdikts, auto ir super, iespēja arī super ar ko tādu pabraukt un patestēt! Kā teica nomiks, ikdienai ir mazais žiperīgais ok. Krabītis pabarots lai negrauž dvēseli…var doties darba gaitās mierīgu prātu un veselu maciņu. 

 

 Paldies iAuto par lielisko iespēju ko tādu pataustīt un pamēģināt!

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti