iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
AnK 23.11.2016 16:04

Atšķirībā no lielā Volvo XC-90, ar savu Mazda2 varu noparkaties daudz mazākās vietās, turklāt baudāmā Mazda2 patērē mazāk benzīna, nekā XC-90 patērē dīzeli!

Rūsas praktiski nav! Labi kopta!

AnK 23.11.2016 10:30

Ar Verso nobraukti laikam kādi 12000 (?) km, viena no priekšējām slotiņām ik pa brīdim čīkst. Nu, pats mehānisms. Nezinu, kas tur ir, neesmu paskatījies, jo tas nenotiek visu laiku un kad noparkojos, vienmēr par to aizmirstu. Ja nepāries, uz apskati likšu nomainīt garantijas ietvaros, vaina nav gana liela, lai lieki brauktu uz servisu.

Citādi priecājos par praktiskumu. 18. novembrī pirmo reizi mašīna tika izmantota pilnā septiņvietīgā konfigurācijā (3 pieaugušie, 4 bērni, 1 rati) un viss satilpa- par ko biju mazliet pārsteigts. Kopumā māšina perfekti atbilst pašreizējai dzīves situācijai un vajadzībām.

Šonedēļ gan sanācis pārvietoties ar ģimenes otro auto (Mazda2 ar 287000 nobraukumu), un kā jau katru reizi, kad braucu ar Mazdiņu, sāku domāt - vaitiešām vajag to jauno auto? Varbūt iespringt uz naudas krāšanu un nopirkt, piemēram, 6-7 gadus vecu vāģi par 7-8000 EUR un nemaksāt katru mēnesi to naudu līzingā, kā arī dārgās apkopes u.t.t.? Un ja grib mainīt auto, daudz vieglāk pārdot un paņemt citu u.t.t.

Nav problēmas atļauties jaunu auto, bet vai man to vajag?

Bet tā man katru reizi notiek, kad braucu mazdiņā. Kad pārsēžos Verso, tad gan izbaudu klusumu, komfortu un visas ekstras un priecājos. Lietotā vāģī tomēr nebūtu tas pats...

AnK 23.11.2016 9:58

Kasinsh, nupat redzēju Santa Fe akciju, tur tieši bāzes modelis bija ar palielu (3000 EUR) atlaidi - jāsaka, ka pārsteidzoši labi aprīkots. No vēlamajām ekstrām trūka principā tikai atpakaļskata kamera un vēl daži sīkumi. Bet tā arī ir pirmā reize, kad, ja pirktu mašīnu, reāli varētu apsvērt bāzes modeli.

Nē nu, principā, ja pirktu Škodu, arī varētu ņemt bāzi - kad skatījos mašīnas, gandrīz visu vēlamo aprīkojumu varēja palikt klāt arī bāzei. Tikai tad tā bāzes Škoda sanāk dārgāka, nekā jau no sākuma normāli aprīkota ar ekstrām

AnK 23.11.2016 9:53

Šonedēļ esmu pārvietojies ar ģimenes otro mašīnu, baudāmo 2007.g. pirmsfeislifta Mazda2 ar nobraukumu 287000 km un uzticamo 1.4 bezturbīnas benzīna motoru. Šodien, pa ceļam uz darbu, pabraucu garām vienai Fabijai. Nevienu XC90 nepamanīju.

Vienu brīdi gan aiz manis brauca tumšas krāsas ļoti elegants 90. gadu Mercedes sedans, izskatījās elegents, kopts un baudāms.

AnK 23.11.2016 9:43

Algas principā adekvātas. Nav nekādu cerību nākotnē uzlabot valsts pārvaldi, ja algas nav gana konkurētspējīgas. Vēlme uzlabot valsti tomēr ģimeni nepabaros.

AnK 22.11.2016 10:01

Acīmredzot ironija nav Tava stiprā puse :P

AnK 22.11.2016 7:38

Vakar uz Ropažu ielas gan pamanīju ko baudāmāku - zilas krāsas Peugeot 208, ap 3-4 gadus vecu. Glīts un noteikti baudāms, turklāt par puscenu, ja salīdzina ar to lielo XC90 govi!

AnK 22.11.2016 7:36

Vakar uz Brīvības ielas pamaniju pavecu XC90 - tā pēc fiksa acs uzmetiena spriežot ap 10 gadus vecs. Strauji nomainīja joslu un paātrinājās, kas varētu liecināt par potenciālu braucēja agresivitāti, kā arī nāca diezgan daudz dūmi no izpūtēja, kas varētu liecināt par problēmām ar automašīnas tehnisko stāvokli.

AnK 21.11.2016 20:49

Maksimums, kas bijis, ir 3 - 1x2 un 1x1 par ātrumu. Šobrīd ir divi - viens par ātrumu (93 pēc lidostas viadukta, kad steidzos pakaļ radiniekam) un viens par braukšanu, kur nedrīkst (pa labi no Julgas ielas tieši aiz Rimi, kur agrāk ļoti daudzi brauca, lai nebūtu jābrauc līdz nākamajam luksoforam un tur jāstāv, bet kopš tur pāris reizes noliktas CP ekipāžas, to dara daudz mazāk).

Kad dzēšas, nezinu, bija pat jāiet E-CSDD, lai saprastu, cik tad man to punktu īsti ir, viens vai divi

AnK 14.11.2016 15:48

Nē, ja uzņēmums pērk no poļu vai leišu bāzes, tad darījums ar PVN tiek aplikts tikai, kad prece tiek pārdota tālāk gala klientam Latvijā.

Ja privātpersona pērk un tālāk Latvijā to preci tirgū, arī tas darījums ar PVN netiek aplikts...

AnK 14.11.2016 12:17

Un Polijā 20x vairāk potenciālu pircēju, kas samazina cenas, jo protams nopirkt 10 000 preces no Ķīnas būs daudz lētāk, nekā nopirkt 500.

AnK 08.11.2016 9:03

Es nesen nopirku jaunu Samsung 40", no lētā gala, kaut kādi 340 EUR laikam sanāca.

Ļoti apmierināts, attēla kvalitāte laba, nekas neraustās, viss forši. Nesaredzu jēgu pirkt dārgāku televizoru, jo tāpat maksimālā kvalitāte, ko regulāri skatos ir HD, un ar to lētā gala Samsungs tiek galā ne sliktāk, ka dārgā gala.

AnK 07.11.2016 14:44

Jēga taupīt eiriķus uz gāzi, ja jātērē ievērojams laiks kaut kur braukt pildīties?

Tak brauc ar benzīnu un viss, īpaši, ja brauksi tikai pusgadu-gadu.

AnK 07.11.2016 14:40

Es šogad nopirku riepas no lētā gala, Kormoran SnowPro B2. Drusku virs 200 EUR par komplektu.

Kāpēc? Nezinu, nav pat īsta iemesla. Paskatījos, kādas riepas ir, sašķiroju ar lētākajām augšgalā, pavisam nezināmās firmas svītroju nost, un gāju cauri atsauksmēm.

SnowPro ADAC testā uzrādīja sliktus rādītājus uz mitra ceļa, bet ļoti labus uz sniega un labas uz ledus, kā arī lietotāja atsauksmes bija visai pozitīvas. Turklāt skaitījās klusas.

Pa brīvdienām sanāca notestēt - abas dienas biju pie Gaujas jūrmalas, svētdien arī sanāca padaudz pabraukāt uz/no centra u.t.t.

Vārdu sakot, uz ceļa starp šoseju un meža ceļu (cauri Gaujai/Siguļiem) - bez jebkādām problēmām. Ceļš apsnidzis/apedojis, bet turējās uz ceļa ļoti labi. Cauri meža ceļam - viss lieliski. Pa ceļam apstājos arī slīpumā, jo puiši ar BMW bija iebraukuši grāvī un lūdza palīdzību - diemžēl striķis acīmredzot palika vecajā, pārdotajā, mašīnā, tādēļ nevarēju palīdzēt. Nebija problēmas uzsākt braukšanu.

Riepas arī ir ļoti klusas.

Protams, pāragri spriest, kā būs, bet pagaidāmi esmu apmierināts. Nešķiet sliktākas par iepriekšējām (Yokohama, nāca līdzi ar iepriekšējo mašīnu). Vēl senāk bija Sava un GoodYear UltraGrip, be tas jau tik sen, ka neatceros, kā bija. Gan jau, ka labi.

AnK 07.11.2016 14:21

Pilnīgi debils izgudrojums (it īpaši, jo šorīt nebija ne smakas no puteņa - brauciens mājas-bērnudārzs-birojs aizņēma tikpat ilgu laiku, kā parasti), kas dod autovadītājiem nepamatotu bonusu tikai par to, ka viņiem ir mašīna.

Skaidrs jau ir, ka reti kurš autobraucējs atstās auto mājās, jo būs iespēja ietaupīt 2,30 EUR uz sabtransu - bet toties ģimenes locekļi, kas ikdienā nepārvietojas ar auto, labprāt šo opciju izmantos, kā arī autovadītāji, kuriem darīšanās jānobrauc, piemēram, trīs pieturas ar tramvaju (pārāk īss gabals, lai atmaksātos braukt ar auto, maksāt par stāvvietu u.t.t.) un var to izdarīt bez maksas.

AnK 04.11.2016 11:14

Man 195 cm, viens bērns četrarpus un otrs zīdainis. Teiksim tā - ģimenes otrā auto, Mazda2, līdz ar nagiem varētu visi saspiesties, ja būtu krīze. Ratiņus paņemt līdzi arī varētu, un zem bērnu beņķiem jau arī šādas tadas somas salikt. Tādēļ teorijā varētu teikt - pietiek ar mazauto!

Realitātē? Verso mums ideāli piemērots. Septiņu sēdvietu opcija arī noder, jo var, piemēram, paķert līdzi vecvecākus vai draugus, arī ja esam abi vecāki + abi bērni.

Pirms abi bērni nebūs stipri lielāki nesaredzu citu opciju, kā minivens vai varbūt septiņvietīgs džips, kaut kāds Grand Santa Fe vai tamlīdzīgs.

Ja pirktu lietotu, droši vien skatītos uz kaut kādu Toyota Verso/Mazda5/VW Touran/Ford S-Max, vai varbūt arī Santa Fe/Land Cruiser/XC90 virzienā.

Protams, 4500 EUR kategorijā nekas no džipiem nespīd, bet normālu minivenu par to naudu var dabūt.

AnK 03.11.2016 21:59

Ar Verso nobraukts bišķi virs 10 000, nav nekādu sūdzību. Braukšana ērta, komfortabla un arī tīri ekonomiska, pēc bākas metodes vidējais ap 6/100, īpaši neiespringstot uz ekonomēšanu.

Toties kopš mums ģimenē ir divi auto, sāku domāt - vai man tiešām to jaunā auto komfortu vajag? Vai tiešām tie 250 eiro mēnesī ir tā vērts, it īpaši, ja vēl pieskaita klāt dārgās apkopes u.t.t.? Tādas domas mani vajā katru reizi, kad pabraukāju ar mazdiņu, kas maksāja diezgan precīzi 12 reizes mazāk par Verso. Jo nu, par pusotra gada Verso iegrūzto naudu sanāktu tīri pieklājīgs lietots auto.

No otras puses - katru reizi, kad es pārsēžos Verso pēc braukšanas ar mazdiņu, es ļoti novērtēju visas jaunā auto priekšrocības, tehniku, klusumu salonā u.t.t. Tad man atkal liekas, ka vienīgā lietotā auto priekšrocība ir, ka var biežāk mainīt mašīnas, jo mazāks čakars - vienkārši pārdod un paņem citu vietā, kad gribi kaut ko pamainīt.

AnK 03.11.2016 21:52

Bet no otras puses - ja ieviesīs tādu likumu, tad arī varēs pirkt to jauno filtru. Pirms tam jau varbūt jēgas nav.

AnK 03.11.2016 21:51

Kaut kur dzirdēju, ka grasās kaut kad nākotnē ieviest ierobežojumus, ka nevar iziet skati ar izgrieztiem filtriem. Tas arī būtu vienīgais, kas mani atturētu no izgriešanas konkrētajā situācijā.

AnK 03.11.2016 21:50

Tātad, baudāmā komplektācijā ar gana jaudīgu motoru un vēlamajām ekstrām varētu būt ap 35k. (Kad meklēju jaunu auto, Superbs man aizvilka līdz aptuveni 30, kad pētīju cenu lapu).

Nemaz nav slikti, ja ņem vērā septiņu sēdvietu opciju! No otras puses - analogi vai labāk aprīkots septiņvietīgs minivans nemaksās virs 30k, tur 35-40k jau velk uz klasi augstākām mašīnām/markām.

AnK 03.11.2016 14:23

Labs piemērs, kur kreisā aizliegšana uzlabojusi satiksmes plūsmu, ir Brīvības/Krustabaznīcas stūris.

Ja vajag tikt uz Ropažu/Krustabaznīcas, ir divi varianti - pārsimts metrus tālāk, kur trīs joslas saiet divas, taisīt kreiso uz Ropažu, vai arī iegriezties Alfas teritorijā, apgriezties un izbraukt uz Brīvības ielu otrā virzienā.

Manuprāt, dikti saprātīgs risinājums.

AnK 27.10.2016 11:01
AnK 25.10.2016 17:27

Nu, ja man būtu darbinieki jāpārvieto pa Rīgu un viņi brauktu pa vienam vai divatā, viņi viennozīmīgi pārvietotos ekonomiskā mazauto...

AnK 20.10.2016 11:11

Man patīk braukt (nosacīti) ātri un ātruma ierobežojumu zīmes principā uzskatu par rekomendācijām, no kurām izriet soda naudas apmērs, bet divās vietās principā vienmēr ievēroju atļautu - dzīvojamās zonās un 30 zonās.

Kāpēc? Nu - zinot, kādi ir mazi bērni, it īpaši vietās, kur jūtas +/- droši (= piemājas teritorijā) un kur varbūt arī vecāku uzmanība ir mazāka nekā uz maģistrālām ielām, nesaredzu vajadzību riskēt. A ja nu no automašīnas aizsega izskries kāds sīkais ķipars? Ja būšu braucis ar 20, max 25 km/h, izredzes nobremzēt būs daudz lielākas, nekā braucot ar 50 - tieši tie kilometri mierīgi var būt starpība starp morgu un lauztu kāju, vai starp lauztu kāju un tikšanu cauri ar izbīli.

Braukt ar 50 km/h caur dzīvojamo zonu, manuprāt, ir pārkāpums, ar kuru mierīgi varētu sodīt ar tiesību atņemšanu vismaz uz dažiem mēnešiem.

AnK 19.10.2016 13:53

Man nekādas problēmas ar CP nav bijušas. Ja ir apturēts, tad vienmēr pamatoti. Jā, protams, kad steidzos uz lidostu, jo biju apsolījis savākt radinieku un kavēju, nebiju baigi priecīgs, ka no pirmās Park & Ride nobrauktuves izbrauca policisti, kuri pēc tam mani apturēja (95 km/h, protams, zīme 90 jau tikai tālāk), bet sūdzēties būtu stulbi - galu galā es ļoti labi zināju, ka tur ir 70.

Labi, kaut kad ļoti sen atpakaļ izrakstīja formālu brīdinājumu par to, ka biju aizmirsis ieslēgt gaismas (vasaras dienā), tas nepatika (varēja tak uzmidžināt, vai apturēt un palūgt ieslēgt), bet nu, arī nav ko piekasīties.

Arī man apkārt cilvēkiem nav bijušas nekādas dižas problēmas ar CP. Cik ir manīts, tie, kuri tiešām par CP sūdzas, parasti ir tie, kuri arī brauc kā lohi un/vai uzvedas neadekvāti, tiklīdz aptur. Ja neesi lecīgs kretīns, parasti CP arī nav lecīgi kretīni. Ja esi lecīgs kretīns, tad neesi pārsteigts, ka CP izmanto savas tiesības, piemēram, pārbaudīt vai ir ugunsdzēšamais darba kārtībā, aptieciņa u.t.t. Bet ļoooooooti reti ir dzirdēts, ka normāls cilvēks, kas adekvāti uzvedas, ir ticis čakarēts.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti