iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
AnK 01.09.2016 15:05

Atkal jau aiziet oftopkis, bet... msh, tas ir tāpat, kā teikt, ka sprādzēties nav jēgas un ir tik pat droši braukt bez jostas, jo redzi, ir viens radu paziņu septītās pakāpes draugs, kurš reiz nonāca avārijā un izglābās tikai tāpēc, ka viņu izmeta no auto salona un iemeta sniega kupenā, ja būtu palicis mašīnā, būtu dzīvs sadedzis.

AnK 01.09.2016 15:02

CRV noteikti pēc tiem 5 gadiem vieglāk pārdosi un par lielāku ciparu, nekā Kugu - tas arī ir faktors, ko ir vērts ņemt vērā.

AnK 01.09.2016 15:00

Ja plāno 5 gadus braukt, viennozīmīgi CRV.

Otrā vietā - Kuga, lai gan nezinu, kā Ford benzīnniekiem uzticamība. Radiniekam ir kaut kāds 08./09.g. izlaidums ar 2.0 dīzeli, pirkts jauns, joprojām brauc un cik zinu, bēdu nezina.

Kā redzi, es dotu priekšroku jaunam un mazāk nobrauktam "ne-premium", vismaz ja doma ir paturēt 5 gadus un netērēt baigo piķi remontos.

AnK 31.08.2016 16:23

Protams, slikti ar jebkuru auto, bet paskaties kaut vai uz: www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs

Tie padsmit gadi tehnoloģijas var būt starpība starp lauztiem kauliem un nāvi, starp vieglām traumām un smagām u.t.t.

AnK 31.08.2016 12:07

Un vēl tāda lieta, ka arī ja auto būs perfektā kārtībā, tāpat 20-30g vecs auto sadursmē ar modernu mazauto būs cietējs.

AnK 31.08.2016 12:05

Manas domas par vilcieniņiem ir mazliet dalītas; es pats mēdzu apdzīt vilcieniņus, ja man ir tāda iespēja, bet vienlaikus es galīgi nepiekrītu, ka vilcieniņus rada tikai sēņotāji un cilvēki ar nemotoriem. Tāpat vilcieniņus rada visādi gudrie un krutie, kuri uzskata, ka 2005.g. X5 nozīmē tiesības spraukties garām kā pagadās.

Tieši šie cilvēki ir arī tie, kas neļauj ieturēt distanci līdz priekšā braucošajiem. Jo tas mīļais cilvēks savā X5 uzskatīs, ka tas, ka esi atstājis vairāk par vienas automašīnas garumu līdz nākamajai mašīnai nozīmē, ka tu negrasies apdzīt smago, un ka attiecīgi tevi ir jāapdzen pie pirmās iespējas. Un tad viņi dzen, arī ja ir skaidrs, ka paspēs apdzīt tikai vienu vienīgu auto.

Tas pats notiek arī tad, kad esi pirmais aiz fūres - ja atstāsi tādu distanci, kas ir komfortabla, lai novērtētu situāciju un nesēdētu fūrei "astē", uzradīsies visādi "gudrie", kas to interpretēs kā "man viņš jāapdzen" un līdīs garām, kas atkal apgrūtinās manas iespējas apdzīt.

Un problēma ir, ka pie šādas satiksmes kultūras, nav nekādas vēlmes pašam būt tam idiņam, kas pirmais mainīsies un no tā cietīs. Manuprāt, normāli būtu, ka nedrīkst apdzīt kolonu - ja izveidojas vilcieniņš, pirmajam rindā ir tiesības pirmajam apdzīt, bet ja viņš negrasās to darīt, tad viņam būtu mazliet jāsamazina ātrums un/vai aizmugurē esošajai mašīnai jānorāda, ka negrasās tuvākajā laikā to fūri dzīt, tādējādi ļaujot tai ieņemt "pirmo" vietu.

Protams, visādi dūži tad nevarētu gāzt garām visai rindai, lai ietaupītu pāris minūtes sava laika, bet kopumā drošība uzlabotos. Bet pašam mainīties arī negribas, jo ja pats nebrauksi gana agresīvi, paliksi rindā pēdējais...

AnK 29.08.2016 10:14

AigarsB rakstīja: Nebūs vēl trakāks par mondeo? Pēc 100k km nesāks jukt kopā?

Tiešām labāk par 12k gandrīz jaunu xv nevis 6 gadus vecu volvo, audi?

XV ir paredzēts augumā mazākiem cilvēkiem par Tevi, es ar 195 cm pie jaunā XV stūres nespēju ērti iekārtoties. Turklāt XV AutoBild 100 000 km izturības testā dabūja graujoši sliktas atzīmes.

AnK 28.08.2016 20:39

Ix35(Tucson)/Sportage - dīzeļi rijīgi. Esmu braucis ar jauno Sportage, nopakots tas auto feini, bet kā kasinshs raksta, patēriņš varētu būt ap 8/100.

Par RAV4 runājot, saprātīgāk droši vien ņemt hibrīdu, maksā tikpat, cik dīzelis, bet dīzelis nenāk ar pilnpiedziņu.

Es droši vien izvēlētos Rav4 hibrīdu vai CR-V dīzeli.

AnK 26.08.2016 16:31

O, Baltic Taxi pārgājis uz dīzeļiem no benzīns/gāze? Interesanti

Bet droši vien visai loģiski, ņemot vērā, ka pašreiz 1.6 dīzelis maksā tik pat, cik benzīns. Vismaz tā bija, kad es savējo nopirku.

AnK 24.08.2016 12:26

Viņš jau rakstīja benzīns/gāze, cik zinu, tie Toyotas Valvematic motori iet un iet bez īpašām problēmām - pieredze gan pašam ir tikai 2,5g/76000 km no nullītes, kura laikā nebija nekādas problēmas ar motoru.

Cik apgāzēšana ietekmē gan nezinu, bet tā kā BalticTaxi autoparks lielā mērā sastāv no apgāzētiem Verso, domāju, ka problēmu nebūs. Zinu arī vienu cilvēku, kas brauc ar Rav4 benzīns/gāze, bez īpašam problēmām.

AnK 24.08.2016 7:40

RAV4 noteikti salons būs vienkāršāks un plastmasīgāks (lai gan neesmu sēdējis ne XC60, ne Murano), toties auto uzticamības ziņā un remontu izmaksu ziņā būs par galavas tiesu pārāks pārējiem.

Bez tam, kāpēc gribi automātu? Ja nesen esi iemācījies braukt, paņem taču manuālo, lai normāli iemācītos ar mauālo kārbu braukt - lai nākotnē nebūtu problēmas, ja jāpārsēžas manuālajā. Uz automātu pārsēsties jau vienmēr varēsi!

AnK 18.08.2016 13:40

Man arī drifts šķiet totāli bezjēdzīgs un neizprotams, galīgi nesaista. Vispār, jo vecāks, jo mazāk saista arī citi autosporti - piemēram, F1 u.tml.

AnK 18.08.2016 13:18

Es pilnībā pieļauju, ka mans vidējais pie 8 tajā mazajā Fiestā bija tieši saistīts ar kājas smagumu, jo tā mašīna riktīgi labi gāja, kad iemina pedāli grīdā. Attiecīgi pedālis tika iemīts grīdā visai bieži, because it was fun

AnK 17.08.2016 11:54

Paldies, paskatījos internetā - glīts & lēts! Vienīgais pašreiz tikai divi modeļi ar benzīna dzinējiem, turklāt viens no tiem "ar dzinēja defektu" bet abi ar gāzi. Bet nav jau nekāda steiga

AnK 17.08.2016 11:11

Piemēram, www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/fiat/panda/cbonm.html šķiet tīri kārdinošs piedāvājums, lai gan risks ar automātisko kārbu... toties ērti.

AnK 17.08.2016 11:08

Aha, paldies par informāciju. Vārdu sakot - izsvītrot C3 no potenciālo auto saraksta nevar.

No tādiem mazliet "neparastākajiem" auto vēl mazliet lūru Fiat Panda virzienā, lai gan tad gribētos dabūt 4x4 versiju, par ko dzirdētas labas lietas. Lai gan vajadzības pēc 4x4 nav, tādēļ īstenībā nafig

Gan jau, ka būs kā parasti, izpētīt un domāt var daudz, bet beigu beigās kaut kādā mašīnā iesēdīsies, kas spontāni patiks un tad to arī paņems... un kā būs, tā būs

AnK 16.08.2016 17:26

Noteikti neizdzēsu - varbūt problēma ir sastopama daudzajos un dažādajos simbolus, kas tika izmantoti virsrakstā?

AnK 16.08.2016 14:53

Mēnesi nobraucu ar 1.0 EcoBoost Fiesta, dabūju vidējo drusku zem 8... esmu ne pārāk labi noskaņots pret mazlitrāžas turbodzinējiem, lai gan jauno auto tēmā daži lietotāji uzrādīja 6-6,5 vidējo ar krosoveriem ar šādiem dzinējiem.

Gan jau, ka viss saistīts ar braukšanas stilu, bet ja patēriņš ir pie vai virs 7/100, tad tiešām nesaredzu jēgu ņemt turbomotoru, ja var dabūt atmosfērisko, kas tērēs par puslitru vairāk, toties būs stipri mazāk kaprīzs. Cita lieta, ka daudzu ražotāju auto nevar nemaz dabūt ar atmosfēriskajiem, vai arī tikai visplikākajās komplektācijās.

AnK 16.08.2016 13:02

Ieliku jaunu tēmu, bet netieku tai klāt - izmet kļūdu, kad mēģinu atvērt:

www.iauto.lv/forums/topic/26781-citroen-c3-ari-c4-2005-2009-g-problemas

Vai es vienīgais ar šādu problēmu? Pārējās tēmas veras kā vajag.

AnK 15.08.2016 17:14

Tas tā - izejot no sevis, šī būtu viena no lietām, kas viennozīmīgi varētu attūrēt mani no ātrbraukšanas.

AnK 15.08.2016 17:11

To varētu risināt elementāri - piemēram, viena ekipāža (slēpta) nofiksē pārkāpumu, bet otra pāris km tālāk izpilda sodu. Divas ekipāžas šādā veidā varētu noštrāfēt lielāku skaitu īsākā laikā.

Un arī ja viena ekipāža - kas liedz turpināt apturēt cilvēkus, kamēr pirmais savu sodu izcieš?

AnK 15.08.2016 16:20

Un pareizi jau arī ir, ja grib normalizēt situāciju satiksmē, soda neizbēgamība ir būtisks aspekts, pat būtiskāks par soda bargumu. Ārpus apdzīvotām vietām parasti braucu 20-40 km virs atļautā, diezgan bieži sanāk braukt pa Tīnūžu-Kokneses šoseju, kur ja braucu patukšākā laikā, bieži braucu 130-150 pēc spidometra.

Kāpēc? Jo patīk braukt ātri. Nekāda cita iemesla nav. Man nav nekādas vajadzības izrādīties un tas, ka es galamērķi sasniegšu 5 vai 10 minūtes ātrāk prnicipā ir pie kājas.

Nelietoju Waze vai jebkādas citas ierīces, bet pēdējo divu-divarpus gadu laikā esmu uzrāvies vienu reizi - netālu no lidostas, kad steidzos pakaļ radiniekam. Policija bija labi ieperinājusies pie tās Park & Fly iebrauktuves, neilgi pirms zīmes 90. 94 km/h, kur atļautais 70.

Un viss.

Neatceros, kāds bija sods, tā kā tā vēl skaitās Rīga (apdzīvota vieta), bija kādi 40 vai 60 EUR, neatceros. Un tas arī nav baigi būtiski. Arī ja būtu 100 EUR vai pat 200, nekas traks nebūtu - nomaksātu pirms tehapskates un miers. Jo tas ir vienīgais sods tik ilgā laika posmā. Turklāt vietā, kur es praktiski nekad nepārsniedzu atļauto (vismaz ne vairāk par +10). (Cita vieta, kur nepārsniedzu, ir dzīvojamās zonas un 30 ceļi, bet tas ir cits stāsts.)

Kas tad liktu mainīt ieradumus? Tieši neizbēgamība. Vairāk netrafarētu mašīnu. Vairāk radaru. Vairāk kontroļu. Jo īpaši neatbaida tas, ka šad un tad kāda sumiņa jāsapiķo, tas nekas traģisks nav.

Toties ja zinātu, ka nobraucot ceļu no Tīnūžiem līdz Koknesei ar lielu varbūtību sastaps vismaz vienu netrafarēto un/vai ātrumkontroli? Nu, tad brauktu stipri lēnāk, jo nekad nav īpaši patīkami, kad aptur.

Vēl viena lieta, kas, šķiet, varētu nostrādāt ir arī paragarināt protokola izrakstīšanas procedūru, vai atļaut policijai uz vietas auto aizturēt līdz pat 30 vai 60 minūtēm. Tās 10-15 minūtes jau šķiet pārāk ilgs laiks, bet ja zinātu, ka ja pārkāpsi un pieķers, būs 30 vai 60 minūšu "taimouts", nu, tas arī liktu stipri aizdomāties.

AnK 15.08.2016 10:04

Vai nebija tā, ka Rapid nesen saņema feisliftu, bet Fabia nē? Tādā gadījumā labāk ņemtu Rapid, būs drusku svaigāks. Ir pāris čomi, kas brauc ar Octavia un ir apmierināti, bet tas jau pavisam cits auto.

No mazākiem auto, dizaina ziņā patīk jaunais Peugeot 2008, bet tas gan krosoveris, nevis mazuniversāls.

AnK 09.08.2016 10:30

Pēc viena gada tas jau arī ir normāli, jo ilgāk brauc, jo mazākas tās izmaksas.

AnK 09.08.2016 10:11

Nē, kilometra izmaksas visai OK. Kas drusku nepatīkami ir kopējās vidējās mēneša izmaksas, kad redz ciparus melns uz balts. Un tad sākas domas - "bet es taču varētu paņemt auto par 3000 EUR un tad mēnesī atlikt 100 EUR remontiem, un...", lai gan finansiāli pavilkt nav problēmu un esmu visai apmierināts ar jaunu auto un visām priekšrocībām, ko jauns auto dod.

Mašīna bija 2014.g. Toyota Auris universālis, Active Plus (2. labākā) komplektācijā ar pāris ekstrām.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti