iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
AnK 28.04.2016 17:56

Ja nu kādam vajag mazauto, Peugeout 208 pašreiz lieliska akcija - tīri labi nopakots (Active Plus) ar 1.2 82zs benzīnnieku par 10900 EUR, atlaide virs 3000 EUR.

Par pašu auto neko nezinu, bet cena visai laba

AnK 28.04.2016 11:38

pārvācies uz vāciju un sāc strādāt pie kāda autoražotāja - esmu dzirdējis, ka tur ļauj par ļoti nominālām naudiņām iepirkt mašīnas, kuras pēc gada var pārdot bez zaudējumiem

AnK 27.04.2016 17:32

Ar pirmajiem iespaidiem par jauno auto varēšu dalīties tikai kaut kad rudenī - jo vakar piezvanīja un teica, ka dēļ kaut kādām nobīdēm ražošanā, mašīna būs tikai augustā.

Mani tas īpaši neuztrauc, bet tāpat jau ceru, ka baigi daudz ilgāk par augustu tas auto nekavēsies.

AnK 26.04.2016 15:56

Jā, šim pilnībā piekrītu. Ja jābrauc ir patiesos bezceļa apstākļos, auto izvēle stipri sašaurinās - nez, tad jau kaut kāds Land Cruiser vai tamlīdzīgs auto derēs. Ja ar "nobraukt no asfalta" tiek domāts braukt pa grants ceļu vai pāris reizes gadā iebraukt mežā, tad ar lielāko daļu vieglo auto pietiks.

Var jau arī piemeklēt minivenu ar drusku augstāku klīrensu - kad skatījos auto, dažiem bija 10-11 cm, citiem 13-14.

AnK 19.04.2016 10:07

Pazīstamam Vācijā ir pēdējā Eiropas izlaiduma gada (laikam 2013. vai 2014.?) Captiva, 2.2 dīzelis ar automātu. Vienu reizi braucu kā pasažieris - komfortabli, bet paskaļš motors. Jāsaka gan, ka īss gabals (daži km) un auksts motors. Bet viņš ir ļoti apmierināts - esot ērti un forši braukt, jaudas pietiek, komforts liels, patīkama sēdpozīcija.

Līdz šim nekādas tehniskas problēmas nav bijušas, bet tas jau arī būtu sagaidāms no tik jaunas mašīnas.

AnK 15.04.2016 22:36

Nekad jumts nav bijis, it kā gribējās, bet tomēr skopums. It īpaši, jo panorāmas jumts (pēc cenrāža) nāk komplektā tikai ar 17" diskiem. Es pat dīlerim teicu, ka jumtu ņemšu, bet bez diskiem. It kā nevarēja. Nu, tad piedāvāju dot jumtu un diskus tikai par jumta cenu, bet arī to nevarēja. Tagad dos jumtu, un cerams bez 17" diskiem...

Kā būs, tā būs - vismaz bērniem noteikti patiks ;)

AnK 15.04.2016 11:58

Protams, ka ir arī tādi. Bet ne jau par tādiem ir runa... atskaitot, ja tu mani par tādu nosauci

AnK 15.04.2016 11:29

Un kāpēc viss šis garais stāsts?

Lai cilvēki, kas atrodas līdzīga situācijā, justos iedrošināti mazliet pakasīties, jo reti kad līdzīgās situācijas ir, ko zaudēt.

Jāapzinās arī, ka dīlerim varbūt tieši tu ar savu (priekš viņiem) salīdzinoši mazo pirkumu neesi pats svarīgākais un lielākais klients, tomēr bez tādiem kā tu, viņa apgrozījums būtu krietni mazāks. Plus arī reputācijas zaudējums.

AnK 15.04.2016 11:22

Tā, formalitātes nokārtotas, visi papīri parakstīti.

Wess Berģi piedāvājums bija par kādiem 100 EUR dārgāks, nekā Amserva, bet ar panorāmas lūku iekļautu bez maksas (cenulapas cena - 440 EUR, + jāpērk komplektā 17" diski par 350 EUR) - šādam piedāvājumam biju gatavs piekrist bez vārda runas.

Principā es uzskatu, ka pārdevēja lielā kļūda bija, ka nevarēja tajā pašā dienā, kad šī kļūda atklājās, man nākt pretī. Ja es būtu dzirdējis, "atvainojos, es parunāju ar vadību, mēs varam jums dot panorāmas jumtu" vai "atvainojos, kā kompensāciju piedāvājam 300 EUR atlaidi", droši vien būtu parakstījis papīrus ar visu Premium līzingu - un viņi būtu vairāk nopelnījuši.

Es gan pilnībā pieļauju, ka šī ir apzināta uzņēmuma stratēgija un ka viņi ir izskaitļojuši, ka ilgtermiņā vairāk nopelna šādās situācijās nenākot pretī, jo arī klienta interesēs ir pabeigt darījumu ar mazāku čakaru.

Protams, kad aizgāju no salona neapmierināts, meklēju iespējas panākt sev labāku darījumu. Šajā situācijā dīleris ir neapskaužamā situācijā, jo es neko nevaru zaudēt - pats sliktākais, kas ar mani var notikt, ir, ka esmu vienā vai otrā veidā spiests parakstīt līgumu uz tiem pašiem nosacījumiem, kas man tika piedāvāti.

Pāris telefona zvani, konsultācijas ar zinošākiem cilvēkiem, zvans Amservam, un vēl kāda pusstunda, lai rakstiski noformulētu pretenziju. Dienu vēlāk - vēl kādas padsmit minūtes, lai izietu visam cauri un pārbaudītu, ka viss pareizi noformulēts.

Un tālāk jau viss notika, kā es biju paredzējis. Jo zaudēt klientu ir viena lieta, bet šajā gadījumā zaudēts klients nozīmētu tiešā veidā peļņa konkurentiem.

Vārdu sakot - beigās viss ir atrisinājis apmierinoši, pieņemu, ka abām pusēm. Un es tiešām esmu ļoti apmierināts un pozitīvi pārsetigts par veidu, kā Wess šo situāciju risināja pēc tam, kad iesnidzu savu pretenziju - klientu apkalpošanas augstākā meistarība!

AnK 15.04.2016 11:12

bet man vispār ātri lietas sāk apnikt...

AnK 15.04.2016 11:08

Paldies

Noteikti jau ka pieriebsies, bet nu, ģimene pirmajā vietā

AnK 13.04.2016 17:19

Vārdu sakot, viss labi, kas beidzas labi. Wess ļoti, ļoti profesionāli reaģēja uz manu sūdzību/pretenziju, noskaidroja apstākļus un nāca man pretī, uzlabojot savu piedāvājumu, kuram es arī piekritu.

Nupat atsūtīja visus līgumus izskatīšanai, viss šķiet OK. Piektdien braukšu parakstīt.

AnK 11.04.2016 15:42

www.euroncap.com/en/results/dacia/lodgy/10918

Nekas baigi traģisks nešķiet - tās trīs zvaigznes laikam uz zemo vērtējumu gājēju aizsardzībā un palīgsistēmām. Lai gan jāsaka, ka praktiski visi konkurenti gūst krietni labāku vērtēju pieaugušo aizsardzībā, un parasti arī bērnu aizsardzībā.

AnK 11.04.2016 13:32

Nupat saņēmu zvanu no Wess - jāsaka, ka tā dāma, ar ko runāju, tiešām prot savu amatu, lai vai kāds būs iznākums, viņa liek man justies kā gribētam klientam. Viņai bija tāda attieksme, ar ko es līdz šim biju sastapies Wessā.

Vārdu sakot, precizēja dažas lietas un līdz rītdienas pēcpusdienai solīja noskaidrot, ko un kā viņi var darīt, lai situāciju atrisinātu abpusēji apmierinošā veidā. Vairākkārt uzsvēra, ka tiešām grib mani kā klientu u.t.t. No savas puses es (tāpat, kā vēstulē) uzsvēru, ka labprāt turpinātu būt Wess Berģi klients, jo saprotu, ka tas būtu abpusēji visērtākais veids un ja neskaita šo gadījumu, līdz šim esmu bijis apmierināts klients.

Rīt gaidīšu ziņu, kas un kā.

AnK 11.04.2016 13:03

Par vienīgo kompāniju - viņi, cik es sapratu, citās nemaz nav mēģinājuši, jo Nordea procentu likmes ir daudz labākas. Problēma šajā apstāklī jau nav arī tie 15 procenti kā tādi - man ir mikrouzņēmums, kurš lai arī strādātu ar peļņu, tomēr paliek mikrouzņēmums. Bet skaidrs arī ir, ka ja man pateiktu, ka būs 15%, es uzreiz būtu atteicies no piedāvāta Premium līzinga - tas samazinātu atlikušo maksājumu bankai + saistību maksu. Plus es par to līzingu nebiju līdz galam drošs arī tad, kad runa bija par 10%, bet paķēru, jo man to labi piepārdeva.

Es nevienā brīdī neesmu arī teicis, ka Wess būtu pasaules ļaunums - vienkārši cenšos panākt risinājumu, kas būtu pieņemams gan man, gan viņiem.

AnK 11.04.2016 12:17

Nu, man tāds iespaids par Wess bija un auto grasījos iegādāties ar prieku, līdz iepriekšējai piektdienai un tam, kas sekojis. Bet nu - redzēs, ko viņi atbildēs. Savas pretenzijas esmu izklāstījis, esmu arī piedāvājis situāciju atrisināt - nav jau tā, ka čakarējos speciāli, bet tomēr teikt "jūs mani apvedāt ap stūri, bet tas ir OK" arī neesmu gatavs.

AnK 11.04.2016 12:00

Un protams, es jau manas sarunas ar viņu pārstāvi neierakstīju, tādēļ mutiskos solījumus pierādīt nevaru.

AnK 11.04.2016 11:59

Nu - tad jau redzēs. Sliktākais iznākums (no mana viedokļa) ir tas, ko viņi man tāpat piedāvā - parakastīt visus papīrus uz esošajiem nosacījumiem, tādēļ neko zaudēt nevaru.

AnK 11.04.2016 11:36

Nu, līzinga maksājuma projekts ir uz 10-12% (atkarībā no varianta, ko izvēlos), līzinga pieteikums ir uz 10% (kas ir vienīgais manis parakstītais papīrs), avansa rēķina pavadvēstulē teksts ir "Pirmā iemaksa 3000 EUR apmērā..."

Bet šo jautājumu varētu pagriezt - vai viņiem ir kaut kāda iespēja vispār čakarēties, ja starp mums vispār nav noslēgts līgums?

AnK 11.04.2016 11:25

Un lai vai kā, es nesaredzu, ka es ar savu sprēgāšanu varu jebko zaudēt - pats sliktākais, kas var notikt, ir ka es palikšu pie Wess pie visiem vecajiem nosacījumiem, ar visu to Premium līzingu un 15% iemaksu. Saprotu jau, ka banka manai firmai nedos labāku dīlu - tas jau arī nekas slikts pats par sevi nebūtu, jo samaksājot tagad, mēneša maksājums būs zemāks. Bet labākajā gadījumā dabūšu sev izdevīgāku darījumu. Tādēļ, manuprāt, ir stulbi nesprēgāt.

AnK 11.04.2016 11:23

Par to man nav nekādu šaubu un ilūziju - es šajā ziņā esmu viegls "upuris", jo principā esmu gatavs maksāt pēc cenrāža (nav arī sajēgas, cik un kurā brīdī un no kā prasīt), un ja man neviens nepasaka priekšā, ka auto pārdodot pirms līzinga perioda beigām es esmu lieki pārmaksājis par visām apkopēm un papildus garantiju, es nodomāšu, ka iekļaut visu vienā mēneša maksājumā taču ir superērti.

Un principā man jau arī nav nekādu problēmu ar to - visiem ir jāpelna. Problēma rodas brīdī, kad es kā klients izjūtu, ka esmu ticis vairāk vai mazāk apzināti mānīts. Tajā brīdī sāku sprēgāt.

AnK 11.04.2016 11:06

OK.

Tas, ko es nevaru saprast ir, vai tas, ka nav parakstīts pirkuma līgums šajā situācijā man nāk par labu, par sliktu vai ir pilnīgi vienalga.

Nav jau tā, ka es gribu no auto atteikties - bet pateikt "paldies, jūs mani apjājāt, bet man tas ir OK" arī negribu. It īpaši, ja man citur piedāvā identisku auto, bet lētāk.

AnK 11.04.2016 10:45

Nu, jā. Man ja godīgi pat neienāca prātā, ka pirms avansa pārskaitīšanas jāparaksta līgums. Man arī neienāca prātā, ka avanss 3000 EUR apmērā ir totāli nesaprātīga - man teica, ka pirmo iemaksu skaitu dīlerim, bet tālāk visu līzinga kompānijai, kas man arī nelikās nekas aizdomīgs.

Nākamreiz būšu gudrāks, bet... nu, redēs, ko viņi uz manu pretenziju atbildēs.

AnK 11.04.2016 10:42

Man pārdevējs lika noprast, ka ir dikti svarīgi, ka es visu parakstu un nokārtoju martā, jo nevarot zināt, kāda būs akcija, kādas būs procentlikmes, blā blā.

Nu - lieki teikt, ka aprīlī procentlikme tāda pati, bet auto par 200 EUR lētāks (labi, navigācija 100 EUR dārgāka)...

AnK 11.04.2016 10:39

Ai, nu labi, "atvainoties tā, ka nav sajūta, ka to saka vienkārši lai atšujos" vai tā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti