iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
AnK 31.03.2016 12:27

Nu, varbūt arī visas agrākās problēmas ar VAG TSI motoriem devuši visiem nepelnīti sliktu slavu.

Man vienīgā personīgā pieredze ir ar 1.0 EcoBoost un Ford Fiesta, kur viss ļoti apmierināja, atskaitot mežonigais patēriņš - virs 8l/100 uz kādiem 2500 nobrauktiem kilometriem.

AnK 31.03.2016 11:46

aigi, paldies par atsauksmi! Izskats Kadjaram man arī ļoti patīk un patēriņš arī visai OK - ja ilgtermiņā noturēsies ap 7/100, ļoti forši.

Cik km gadā nobrauc? Interesē, kā tik mazs motors ilgtermiņā uzvedīsies.

AnK 30.03.2016 8:31

To nebiju ievērojis!

Jā, tas ir variants, bet grūti jau zināt - vēl jau pastāv arī variants, ka īpašnieks bijis ārzemēs, saslimis u.t.t.

Ja tā bija avārija, tad arī jautājums, vai 2g vecai mašīnai bija Kasko u.t.t. - ja jau dīlerservisā sataisīja visus mezglus pēc pilnas programmas un ražotāja norādēm, varbūt viss tāpat ir OK, ja jau brauc vēl sešus gadus bez (spriežot pēc TA vēstures) lielām problēmām. Bet protams, laikam jau nekad neuzzināsi, vai mašīna netika pārpirkta kā norakstīta un pēc tam atjaunināta.

AnK 29.03.2016 18:24

Šodien izbraucu ar Toyota Verso 1.6 dīzeli.

Jāsaka, ka no visiem auto, ko līdz šim esmu testējis, šis laikam tomēr ir visatbilstošākais. Jā - nekāda aizraujoša vadāmība nav (lai gan nav arī slikta), apdzīšanas jāplāno būtu rūpīgāk, bet plusu daudz:

- ideāla sēdpozīcija un pārskatāmība, ļoti komfortabla sajūta pie stūres

- ļoti laba trokšņu izolācija, motors pārsteidzoši kluss

- 3 individuāli krēsli 2. rindā, vietas salonā cik uziet

- degvielas patēriņš

- ļoti labi aprīkots (ksenona lukturi, atpakaļskata kamera, automātiskās tuvās/tālās gaismas, apsildāmi sēdekļi, navigācija u.t.t.)

Turklāt nav zemāks par esošo auto. Jā, nekas aizraujošs tas Verso varbūt nav, bet praktisks un ērts gan. Turklāt man patīk dīlera attieksme (un ir arī tuvu mājām), un līdz šim Auris ir kalpojis lieliski. Un vēl viens sīkums - nebūtu jāmācās jauna infosistēma, jo viss jau pazīstams no esošās mašīnas (uzlabojumi pārsvarā kosmētiski).

Akcijas cena 22800, ar metālisko krāsu, signalizāciju, rēgistrācijas izdevumiem un pāris sīkumiem, kopsumma iznāk gandrīz precīzi 24000 EUR, atlaide kopā 3000 EUR.

Vārdu sakot - vilinoši...

AnK 29.03.2016 17:58

Un vēl vari pārbaudīt servisa vēsturi dīlercentrā, vai apkopju vēsture sakrīt ar CSDD nobraukumu.

AnK 29.03.2016 17:57

Es noteikti pārdevējam pajautātu par nobraukumu. Pats par sevi jau nekas aizdomīgs nav, varētu būt kaut vai "bija darba auto, tad kādu laiku nebija un šis bija vienīgais ģimenes auto, bet 2014.g. sākumā iegādājāmies vēl vienu mašīnu un tad braucām mazāk" (vai tas stāsts būs patiess vai nē, grūti pateikt), bet pajautāt obligāti vajag, kaut vai lai censtos nolasīt reakciju.

AnK 27.03.2016 20:51

Paldies par informāciju. Droši vien jau drošāk būs uzdot 150k/5g kā nobraukumu, kas drīzāk atbilst realitātei, nekā 100k/5g. Ja nu sanāk kaut kādi sūdi, vismaz nebūs čakars ar soda naudām.

AnK 27.03.2016 15:47

rudens68, jo vajadzētu drusku lielāku -principā jau prasītos kādu SUV tipa mašīnu, bet minivens būtu praktiskāks.

AnK 26.03.2016 23:35

Bet kā vispār ar operatīvo līzingu? Ja es būtu godīgs, tad norādītu 150 000 nobraukumu uz 5 gadiem, jo tas aptuveni sanāktu reāli. Bet ja norādītu 100 000 nobraukumu, dabūtu labāku atpirkumu un zemāku mēneša maksu...

Vai no šāda gājiena var rasties kaut kādas problēmas? Cik saprotu, vienīgais, uz ko var iegrābties, ir, ka auto izrādās tāds sūds, ka pēc līzinga perioda nevar no viņa tikt vaļā - jo tad nevar vienkārši atdot dīlerim un pateikt paldies par sadarbību? Ir vēl kādas potenciālas problēmas?

AnK 26.03.2016 23:30

Njā, tas izklausās švaki.

AnK 26.03.2016 23:28

Active Plus komplektācija, 22-arkautko tūkstoši, gandrīz 3000 ietaupījums. Laikam līdz marta beigām.

Tā kā dīleris tuvu mājām, varbūt jāizbrauc. Nekas aizraujošs gan jau nebūs, bet praktisks pēc velna un uzticams. Tuvākajiem vairākiem gadiem labi derētu un zemais klīrenss jau traucē tikai pāris nedēļas gadā, pavasarī, jo tad piebraucamais ceļš pie mājas sūdīgs u.t.t.

AnK 26.03.2016 21:35

Pagāšnedēļ izbraucu ar Suzuki Vitara, jo uz vietas nebija SX4 S-Cross. Braukšanas ziņā auto patīkams, šķiet gan, ka paātrinājums drusku švakāks par manu Auris TS (testējot rāvienu no kādiem 80/90 līdz 120-130, jeb standarta apdzīšanas manevru), lai gan labāks par Sportage ar 1.7 dīzeli. Ar bedrēm un nelīdzenumiem tika galā lieliski, pārskatāmība arī laba. Salons garlaicīgs, sievai nepatika priekšējie sēdekļi (kaut kas dūrās sānos, nebija ērti sēdēt).

Auto vienkāršs, bet šķiet labs. Ja būs iedvesma, varbūt tomēr notestēšu SX4, kad pēc pāris nedēļām atkal būs pie dīlera. 20 000 par vispilnāko komplektāciju un pilnpiedziņa kā bonuss vilina, auto likās tīri simpātisks. Plus nebūtu dīzelis.

No otras puses, vēl nedēļu lieliska akija uz Verso - varbūt vienkārši paņemt tādu un miers

AnK 23.03.2016 15:03

Ford Grand C-Max atbilst visiem parametriem. Dzīvē apskatīju, likās dikti ērts un praktisks.

Gan jau, ka arī Peugeot 5008/Citroen Grand C4 Picasso arī - nezinu par bīdāmajām durvīm, bet ekonomiskais dīzelis stabili ir.

AnK 23.03.2016 9:17

Kā nu kuriem ražotājiem. Japāņiem kameras biežāk ir iekļautas standartaprīkojumā jau no salīdzinoši zemākiem aprīkojuma līmeņiem, vismaz cik es esmu manījis. Lai gan, piemēram, Honda HR-V ir tikai trīs aprīkojuma līmeņi - otrais un trešais iekļauj kameru.

Man ļoti patīk kamera, kad ir jāizbrauc ārā no vārtrūmes, kas šķērso ietvi (piemēram, kad ciemojos pie mātes, kas ir gana bieži), jo kamerā redz arī mazliet uz sāniem, pirms pats var redzēt. Palīdz arī izbraukt no nepārredzamām stāvvietām (piemēram, ja skatu aizsedz busiņš). Parkojoties kameru izmantoju šaurākās vietās, ja nepieciešams piebraukt ļoti tuvu aimugurējai mašīnai.

It kā iztikt jau varētu, it kā ar sensoriem pietiektu, bet kaut kā pie tās kameras pierasts un ērti arī ir.

AnK 22.03.2016 12:26

Es gan arī neriskētu ar mazlietotu "ne-premium", arī tad labāk ņemtu krietnāk palietotu, bet ar maksimāli caurskatāmu vēsturi. Ja ņemt mazlietotu, tad tikai tādu, kuram vēl vismaz pusgadu vai gadu ir spēkā garantija.

AnK 22.03.2016 12:20

Ja pirkt lietotu, es laikam piederu pie tiem, kas drīzāk pirktu kaut kādu 7-8 gadus vecu, nevis "mazlietotu". Piemēram, 2010.-2011.g. Volvo XC90 maksā vidēji ap 17500 EUR (cenas no 15-20k). Bet 2006-2007.g. - ap 10 000.

Piecgadīgajam Volvo nesen beigusies garantija un visas detaļas un problēmas, kas ap 150-200 000 km izlien, būs uz maniem pleciem. Ja paveiksies, tad nekas traks nebūs, ja nepaveiksies, tad būs remonti uz vairākiem tūkstošiem.

Savukārt desmitgadīgajam - ja saimnieks bijis kaut cik normāls - daudz no šīm detaļām būs nomainītas. Starpība iegādes cenā arī atstāj zināmu "rezervi" dārgākiem remontiem.

Protams, desmitgadīgs nebūs tik "svaigs" un ar savām vainām, bet vismaz es ar mazlietotu "Premium" neriskētu.

AnK 21.03.2016 11:07

Protams, komplektācijās, kurās neietilpst infosistēmas monitors, tas arī jāņem klāt papildus... bet tā vismaz ir loģiska prasība

AnK 21.03.2016 11:06

Kamēr, piemēram, Škodai, kameras politika dikti draudzīga - 240 EUR un pieejama visās komplektācijās.

AnK 21.03.2016 11:04

Diemžēl ne vienmēr tik lēta. Viens no galvenajiem argumentiem pret Renault Kadjar man personīgi tieši ir kameras cenu politika. Ideālā variantā ņemtu komplektāciju "Zen" ar dažādām ekstrām, kas kopsummā novestu pie cenas pie 23k. Bet "Zen" nevar dabūt ar kameru. Labi, tad varētu ņemt "Intens", kas maksā par 2.2k vairāk, bet arī tad kamera ir tikai pieejama kopā ar pakotni, kas iekļauj arī sānu sensorus, automātisko pārkinga sistēmu un aklās zonas brīdinājumu un maksā 650 EUR. Kopā ar metālisko krāsu un vēl dažiem sīkumiem, tas Kadjars jau maksās virs 25k - kas atkal šķiet pārāk dārgi.

Tas ir svaigs piemērs, bet šo diemžēl esmu redzējis arī pie citiem auto - kameru neļauj pasūtīt ar zemāku aprīkojuma līmeni, vai arī iekļauj kaut kādā pakotnē ar visādām citām nevajadzīgām ekstrām.

AnK 21.03.2016 9:52

Par sensoriem runājot - vai tiešām ir jēga no gan atpakaļskata kameras, gan aizmugurējiem sensoriem? Mūsu auto ir tikai kamera, nesaredzēju jēgu ņemt arī sensorus.

Par priekšējiem sensoriem - nezinu, kā Toyotām tagad, bet mūsu auto tie sensori ir totāls sūds. Pāriet vienmērīgā pīkstienā jau pie 30 cm no šķēršļa. Droši vien ņemšu arī ar priekšējiem, jo sievai patīk (reizēm ieslēdz, lai dabūtu papildus drošības sajūtu), bet tas arī drusku atkarīgs no mašīnas - jaunajā Sportage, piemēram, man bija grūti precīzi izjust priekšējos gabarītos (testa brauciena laikā mazliet arī paparkojos) bez sensoriem (apstājos kādu pusmetru no priekšējā šķēršļa, pirms ieslēdzu sensorus un sapratu, ka vietas vēl ir DAUDZ). Es gan pie tās mašīnas stūres biju pirmo reizi mūžā, bet tāpat sensorus prasītos.

AnK 21.03.2016 9:44

"9) automātiskās tālās gaismas - vot tā ir štelle!!! "

Šo man gribētos, bet tā kā nekad ar tādu auto neesmu braucis, tad iekļaut obligātiskajā sarakstā nevaru, jo mierīgi var iztikt.

Bet šī sistēma labi strādā, ja? Nav kā ar lietus sensoriem, kur dzirdēti visādi brīnumi?

AnK 21.03.2016 9:39

Es nesen izbraucu ar jauno Kia Sportage, kas ar šo brīnumu bija aprīkots. Uz Jūrmalenes notestēju - totāls sūds. Pīkst, it kā palīdzot atgriezties joslā automātiski (bet man tas neizdevās), jēgas nekādas - ja nu vienīgi esi tik pārguris, ka brauc uz iemigšanas robežas, tad šis droši vien varētu palīdzēt atjēgties, pirms esi nobraucis no ceļa.

AnK 20.03.2016 20:39

Obligāti:

- klimatkontrole

- kruīzkontrole

- Bluetooth handsfree

- atpakaļskata kamera un/vai pārkinga sensori

- priekšējo sēdekļu apsilde

Ir arī citas lietas, kuras gribētos, bet šīs laikam ir tās, bez kurām negribētos iztikt.

AnK 18.03.2016 10:57

Es no pilnpiedziņas tiešām saredzu jēgu tikai tad, ja bieži ir jābrauc bezceļos un citos tamlīdzīgos apstākļos, kur ar 2WD grūti izbraukt. Ziemā pilnpiedziņas trūkums nekad nav radījis nekādas problēmas un maksāt vairākus tūkstošus iegādes cenā un vēl pāris simtus gadā vairāk par degvielu, tikai lai tās pāris reizes putenī varētu pabraukt par pārdesmit kilometriem ātrāk, nu, nē, paldies

AnK 18.03.2016 10:55

Nu, nav jau gluži tā, ka nepatīk (un es pie auto izskata mēdzu ātri pierast). Ir daži auto, kurus vizuāli tiešām nevaru ciest (piemēram, Juke), bet citādi "vizuālais ne pārāk" priekš manis nav tas izšķirošais. Protams, vizuāli man, piemēram, Kadjar vai tas pats Sportage šķiet daudz simpātiskāks - bet no otras puses, Yeti šķiet dikti praktisks, par pāris tūkstošiem lētāks, 30% atpirkumu, ar labākiem garantijas nosacījumiem (salīdzinot ar Kadjar). Visam savi plusi, savi mīnusi. Izbrauks - redzēs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti